5026 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Zaprojektowany z myślą o komforcie Gości, luksusowy hotel oferuje najwyższy standard usług w tętniącej życiem strefie turystycznej Sousse. Na kulinarne doznania zapraszają restauracja główna i trzy restauracje a la carte: sushi, hiszpańska i grill. Oprócz tego, dostępne są dwa bary oraz kawiarnia mauretańska.
Położenie
Znajduje się w centrum turystycznej strefy Sousse, blisko sklepów i kafejek.
- 2 km od medyny
- 17 km od lotniska w Monastirze
- 45 km od lotniska w Enfidha
Plaża
Położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży, hotel oferuje leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe bez dodatkowych opłat.
Dla dzieci
Dla najmłodszych dostępny jest brodzik, miniklub oraz plac zabaw. W restauracjach przygotowano wysokie krzesełka i specjalne menu. Można wynająć opiekunkę za dodatkową opłatą.
Baseny
2 zewnętrzne baseny, brodzik dla dzieci oraz kryty basen z wodą morską. Leżaki i parasole są bezpłatne, a ręczniki kąpielowe dostępne bez opłat.
Atrakcje
Oferowane są animacje, dyskoteka i sporty wodne (płatne). Dostępne aktywności to siłownia, piłka plażowa, tenis stołowy, rzutki, aerobik oraz joga. W pobliżu znajduje się pole golfowe.
Spa & Wellness
Centrum spa oferuje usługi takie jak salon piękności, saunę, masaże i jacuzzi.
Informacje dodatkowe
Hotel zapewnia bezpłatny internet Wi-Fi na terenie całego obiektu. Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Bardzo ładny hotel . Czysto , dobre jedzenie . Bardzo miła obsługa w recepcji . Zimna woda w basenach . Za zimna . Raczej nikt nie korzystał . Bardzo niemiła obsługa w barach przy basenach. Jeszcze czegoś takiego nie widziałam , takiego chamstwa. A podróżuję ponad 20 lat . Wewnątrz hotelu zupełnie inni ludzie pracują - przemili , pomocni . Hotel bardzo blisko centrum . Hotel oceniam na 10 plus extra .
Blisko centrum , morza . Czyściutko , ładne duże pokoje , miła obsługa
Niemiła obsługa w barach przy basenach . Zimna woda w basenach i bardzo drogie SPA
Hotel cudowny. Czysto i schludnie. Okolica malownicza.
Obsługa różnorodność kulturowa.
Zbyt szybko zamykające sie drzwi od wind. Tak jakby czujnik nie działał.
Hotel nie zasługuje na 5*, co najwyżej 3. Od początku pobytu same niedogodności. Chcąc zamówić drinka i pizzę w barze przy basenie, zostaje odesłana do drugiego baru. W drugim odsyłają mnie do tego pierwszego… po zwróceniu uwagi dostaje drinka, ale innego bo mohito nie chce się kelnerowi robić. Pizzę mogę jeść na stojąco, gdyż stolików i krzeseł przy barze nie ma, je się na leżakach ale po przyjeździe o godz 15 wszystkie były zajęte. Ręczników na basen pierwszego dnia też nie dostałam, bo nie starczyło. Kolejne dni nie lepsze, nikomu się nie chce dać picia, zrobić drinka czy jedzenia bo jesteśmy gośćmi z all inclusive, robią dla gości którzy kupili nocleg i przy basenie za jedzenie i picie płaca gotówką. Wieczorem siedząc przy stoliku na dworze podszedł kelner i postawił tabliczkę rezerwacja. Po 10 minutach podchodzi i mówi że musimy się przesiąść bo tu jest rezerwacja dla gości spoza hotelu którzy przyszli na drinka. Zamawiając drinka, o dziwo przyniósł mi kelner, daję mu 20 dinarów napiwku i proszę o doniesienie jednego drinka dla mamy. Kasę bierze i już nie wraca. Po złożeniu skargi, po 2 dniach podchodzi do mnie przy basenie i pyta gdzie ma zanieść tego drinka. Dwa dni go robił… Wymieniając pieniądze w recepcji, druga recepcjonistka szepcze coś na ucho panu który mnie obsługuje. Po chwili dostaje dinary i potwierdzenie, na którym widnieje informacja o wymianie 20 dolarów. Mówię że dałam 50 dolarów. Pan wyjmuje resztę pieniędzy, drukuje drugie potwierdzenie i daje mi bez żadnego przepraszam. Chcieli mnie prosto w twarz okras na 30 dolarów. Zamawiając kawę w lobby mówią że za chwilkę przyniosą do stolika. Mija 20 min i kawy nie dostajemy, podchodzimy do baru i słyszymy że o nas zapomnieli. W tym hotelu nikomu nie chce się pracować, wszędzie jest brudno, sztućce szklanki talerze brudne i popękane, wszystko jest stare. Materace na leżakach są brudne, śmierdzące, bałam się że się czymś zarażę. Złożyłam skargę do rezydenta, miał na drugi dzień się odezwać. Odezwał się po 2 dniach… po skardze było ciut lepiej, jednak nikomu nie polecam tego hotelu. Dużo latamy i wakacje w tym hotelu to jakiś żart i kpina. Pan Salah który pracuje przy barze przy basenie mówi wprost że Mohito nie zrobi bo mu się nie chce. Pozdrawiam cieplutko go środkowym palcem ;) były to nasze najgorsze wakacje w życiu, brak animacji, brak jakiej kolwiek muzyki. I do 4 rano 200m od hotelu jest dyskoteka na dworze z dj, nie da się niestety przez nią spać
Biały ser na śniadaniu, jedyne co było dobre
Smród bród i ubóstwo. Hotel stary i zużyty
Komentarze pod danym hotelem są zróżnicowane, ze względu na oczekiwania ludzi, jak i również na ich wcześniejsze doświadczenia, w związku z tym czytając je ciężko określić, czy dany hotel jest warty uwagi. Naszymi oczekiwaniami było: plaża przy hotelu, bar na plaży, bar na basenie i czyste pokoje. Zacznę więc od barów, gdyż było to dla nas największe rozczarowanie. Wybraliśmy ten hotel ze względu na to, że bar widoczny na każdej ofercie (duży okrągły) sugerował, że obsługuje on plaże jak i również basen (zrezygnowaliśmy z kryterium baru na plaży bo uznaliśmy, że ten będzie blisko), natomiast ten bar nie istnieje. Dopytałem obsługę hotelu i zdjęcia prezentowane w ofertach są wykonane bardzo dawno. W ramach tego jest zbudowany mały bar przy basenie (brak tej informacji nie wynika z winy hotelu, a z winy biur podróży, których oferty wprowadzają w błąd), który otwarty jest do godziny 18 oraz jeden bar po drugiej stronie basenu otwarty do 17. Basen natomiast jest czynny jedynie do 18:30 (ok. 18 zaczynają już składać parasole), a następnie należy go opuścić – nie znaleźliśmy takiej informacji w żadnym ogłoszeniu. Po tej godzinie pozostają otwarte jedynie bary w samym hotelu. Piszę o tym jedynie dla informacji, aby ktoś kto szuka hotelu na podobnych warunkach był tego świadomy, gdyż nie było to dla nas wielką przeszkodzą. Co do obsługi to częściowo przyznaję rację osobom piszącym wcześniejsze komentarze. Idąc do baru czuje się, że nie jest się mile widzianym. Coś na zasadzie „kurde nasz wzrok się spotkał to już go obsłużę”. Zdawałem sobie sprawę, że barmani posiadają inne obowiązki dodatkowe, niż przygotowanie napojów, aczkolwiek zdarzyło się, że po prostu zostałem celowo zignorowany i musiałem poczekać (widoczne było, że prawdopodobnie szef barmanów (Pan którego zadaniem było jedynie kasowanie gości płacących gotówką) już chyba zawołał go że czekam). Lepsze wrażenia uzyskałem z baru z drugiej strony basenu, bliżej głównych schodów. Aby zostać obsłużonym leżąc na leżakach oczywiście należałoby dawać codziennie napiwki, natomiast nie widziałem problemu, aby samemu udać się baru. Z większości barmanów najbardziej empatyczny i w ogóle uśmiechający się był Pan w okularach, z którym dało się również normalnie porozmawiać. Oczywiście mówię tu tylko o barmanach, gdyż nie jestem w stanie podać opinii o osobach obsługujących gości na leżakach (wydawali się mili, aczkolwiek nie miałem z nimi styczności). Potwierdzam również, że występującą sytuację, w których goście przychodzący na basen proszą obsługę o znalezienie leżaków to obsługa potrafiła zrzucić ręcznik innego gościa – najczęściej w przypadku, gdy obok jej był wolny jedynie jeden leżak – również nas spotkało takie zaskoczenie mimo, że cały dzień byliśmy na tych leżakach. Jeżeli chodzi o jedzenie to naszym zdaniem był bardzo duży wybór i mimo, że jestem bardzo wybredną osobą, zawsze udało mi się znaleźć coś dla siebie i praktycznie codziennie było to coś innego, dlatego nie rozumiem komentarzy w tym zakresie. Rzeczywiście, przy większym obciążeniu stoły nie są na bieżąco sprzątane i brakuje na nich sztućcy, aczkolwiek nie zdarzyło się nam, aby po proszeniu nie został dla nas przygotowany stół oraz podane napoje w ciągu 2 minut (kwestia ta może inaczej wyglądać, gdy przychodzi się w grupie osób, a nie we dwoje, gdyż łatwiej obsłudze zorganizować taki zestaw dla mniejszej ilości osób). Praktycznie niemożliwe było znalezienie łyżeczki (w każdej porze codziennie), natomiast nie było problemu z ich dostarczeniem, gdy się o to poprosiło obsługę. Pokój był sprzątany codziennie, jak i również były wymieniane ręczniki. Nie jest to nowy hotel, w związku z tym widać zużycie materiałów, np. w łazience, ale nam to nie przeszkadzało – nie przyjeżdżam na wakacje żeby siedzieć w pokoju. Klimatyzacja sprawna, możliwa do skonfigurowania automatycznie lub ręcznie. Mieliśmy pokój po prawej stronie (patrząc od strony głównego wejścia do hotelu z ulicy) z bocznym widokiem na morze. Komentarze dotyczące dyskoteki dotyczą lewej strony hotelu. Przy hotelu (wyjście w lewo) jest kilka sklepów, w których można kupić pamiątki i inne rzeczy. Dalej odradzam chodzenie po zmroku. Po wejściu do taksówki, kierowca zaczął do kogoś dzwonić. Po dotarciu na miejscu pojawił się Pan z postawnym facetem i od razu od wyjścia z taksówki usilnie nalegał, abyśmy poszli do jego sklepu. Po odmowie zaczął jeszcze bardziej naciskać, twierdząc że są oni z naszego hotelu (taksówkarz powiedział mu, skąd jedziemy), dlatego od razu się oddaliśmy od nich. Na samym bazarze po zmroku (ok. 20) praktycznie brak turystów, w związku z tym jeżeli ktoś nie lubi, gdy wszyscy sprzedaży zaczynają Cię stukać, próbować wciągnąć do swojego sklepu, a jedynie co was otacza to miejscowi to nie decydujcie na taką wyprawę. Na ulicy również jeden facet w biały dzień próbował wmówić, że jest barmanem z naszego hotelu, dlatego ucinajcie rozmowę na starcie.
-piękny widok na baseny i morze z tarasu szczególnie o wschodzie słońca - dobre jedzenie - blisko lotniska - możliwość skorzystania z dodatkowego pokoju (po wymeldowaniu się) celem wzięcia prysznica - możliwość skorzystania z dwóch restauracji (my nie skorzystaliśmy z tej oferty) - ochrona przed hotelem oraz na plaży
Minusy: - brak baru na plaży - gorsze podejście do gości na barach z all inclusive
Omijajcie szerokim łukiem. Jeśli mowa o pokojach plaży czy czystości to fakt - zasluguje na swoje 5 gwoazdek ale jesli mowa o tym co naprawde wazne a wiec obsludze to nie nalezy im sie nawet gwiazdka. Kelnerzy i obsluga widza tylko w kazdym pieniadze. Jesli ze masz opaske z opcja all to jestes traktowany jako drugi sort. Jesli zaplacisz napiwek to laskawie cie obsluza i jeszcze gdyby to byl jeden napiwek to sprawa do przezycia ale oni chca napiwki w kolo i kazdy a personel jest liczny woec trzeba wzoac worek pieniadzy zeby ich zaspokoic . Miejscowi kliecie to kategoria pierwsza a reszta bez znaczenia czy anglicy francuzi czy my polacy to juz sort drugi
Wygląda
Obsługa na poziomie zero
Tripadvisor