5017 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Kompleks hotelowy położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży
Bardzo ładny hotel . Czysto , dobre jedzenie . Bardzo miła obsługa w recepcji . Zimna woda w basenach . Za zimna . Raczej nikt nie korzystał . Bardzo niemiła obsługa w barach przy basenach. Jeszcze czegoś takiego nie widziałam , takiego chamstwa. A podróżuję ponad 20 lat . Wewnątrz hotelu zupełnie inni ludzie pracują - przemili , pomocni . Hotel bardzo blisko centrum . Hotel oceniam na 10 plus extra .
Blisko centrum , morza . Czyściutko , ładne duże pokoje , miła obsługa
Niemiła obsługa w barach przy basenach . Zimna woda w basenach i bardzo drogie SPA
Hotel cudowny. Czysto i schludnie. Okolica malownicza.
Obsługa różnorodność kulturowa.
Zbyt szybko zamykające sie drzwi od wind. Tak jakby czujnik nie działał.
Hotel nie zasługuje na 5*, co najwyżej 3. Od początku pobytu same niedogodności. Chcąc zamówić drinka i pizzę w barze przy basenie, zostaje odesłana do drugiego baru. W drugim odsyłają mnie do tego pierwszego… po zwróceniu uwagi dostaje drinka, ale innego bo mohito nie chce się kelnerowi robić. Pizzę mogę jeść na stojąco, gdyż stolików i krzeseł przy barze nie ma, je się na leżakach ale po przyjeździe o godz 15 wszystkie były zajęte. Ręczników na basen pierwszego dnia też nie dostałam, bo nie starczyło. Kolejne dni nie lepsze, nikomu się nie chce dać picia, zrobić drinka czy jedzenia bo jesteśmy gośćmi z all inclusive, robią dla gości którzy kupili nocleg i przy basenie za jedzenie i picie płaca gotówką. Wieczorem siedząc przy stoliku na dworze podszedł kelner i postawił tabliczkę rezerwacja. Po 10 minutach podchodzi i mówi że musimy się przesiąść bo tu jest rezerwacja dla gości spoza hotelu którzy przyszli na drinka. Zamawiając drinka, o dziwo przyniósł mi kelner, daję mu 20 dinarów napiwku i proszę o doniesienie jednego drinka dla mamy. Kasę bierze i już nie wraca. Po złożeniu skargi, po 2 dniach podchodzi do mnie przy basenie i pyta gdzie ma zanieść tego drinka. Dwa dni go robił… Wymieniając pieniądze w recepcji, druga recepcjonistka szepcze coś na ucho panu który mnie obsługuje. Po chwili dostaje dinary i potwierdzenie, na którym widnieje informacja o wymianie 20 dolarów. Mówię że dałam 50 dolarów. Pan wyjmuje resztę pieniędzy, drukuje drugie potwierdzenie i daje mi bez żadnego przepraszam. Chcieli mnie prosto w twarz okras na 30 dolarów. Zamawiając kawę w lobby mówią że za chwilkę przyniosą do stolika. Mija 20 min i kawy nie dostajemy, podchodzimy do baru i słyszymy że o nas zapomnieli. W tym hotelu nikomu nie chce się pracować, wszędzie jest brudno, sztućce szklanki talerze brudne i popękane, wszystko jest stare. Materace na leżakach są brudne, śmierdzące, bałam się że się czymś zarażę. Złożyłam skargę do rezydenta, miał na drugi dzień się odezwać. Odezwał się po 2 dniach… po skardze było ciut lepiej, jednak nikomu nie polecam tego hotelu. Dużo latamy i wakacje w tym hotelu to jakiś żart i kpina. Pan Salah który pracuje przy barze przy basenie mówi wprost że Mohito nie zrobi bo mu się nie chce. Pozdrawiam cieplutko go środkowym palcem ;) były to nasze najgorsze wakacje w życiu, brak animacji, brak jakiej kolwiek muzyki. I do 4 rano 200m od hotelu jest dyskoteka na dworze z dj, nie da się niestety przez nią spać
Biały ser na śniadaniu, jedyne co było dobre
Smród bród i ubóstwo. Hotel stary i zużyty
Komentarze pod danym hotelem są zróżnicowane, ze względu na oczekiwania ludzi, jak i również na ich wcześniejsze doświadczenia, w związku z tym czytając je ciężko określić, czy dany hotel jest warty uwagi. Naszymi oczekiwaniami było: plaża przy hotelu, bar na plaży, bar na basenie i czyste pokoje. Zacznę więc od barów, gdyż było to dla nas największe rozczarowanie. Wybraliśmy ten hotel ze względu na to, że bar widoczny na każdej ofercie (duży okrągły) sugerował, że obsługuje on plaże jak i również basen (zrezygnowaliśmy z kryterium baru na plaży bo uznaliśmy, że ten będzie blisko), natomiast ten bar nie istnieje. Dopytałem obsługę hotelu i zdjęcia prezentowane w ofertach są wykonane bardzo dawno. W ramach tego jest zbudowany mały bar przy basenie (brak tej informacji nie wynika z winy hotelu, a z winy biur podróży, których oferty wprowadzają w błąd), który otwarty jest do godziny 18 oraz jeden bar po drugiej stronie basenu otwarty do 17. Basen natomiast jest czynny jedynie do 18:30 (ok. 18 zaczynają już składać parasole), a następnie należy go opuścić – nie znaleźliśmy takiej informacji w żadnym ogłoszeniu. Po tej godzinie pozostają otwarte jedynie bary w samym hotelu. Piszę o tym jedynie dla informacji, aby ktoś kto szuka hotelu na podobnych warunkach był tego świadomy, gdyż nie było to dla nas wielką przeszkodzą. Co do obsługi to częściowo przyznaję rację osobom piszącym wcześniejsze komentarze. Idąc do baru czuje się, że nie jest się mile widzianym. Coś na zasadzie „kurde nasz wzrok się spotkał to już go obsłużę”. Zdawałem sobie sprawę, że barmani posiadają inne obowiązki dodatkowe, niż przygotowanie napojów, aczkolwiek zdarzyło się, że po prostu zostałem celowo zignorowany i musiałem poczekać (widoczne było, że prawdopodobnie szef barmanów (Pan którego zadaniem było jedynie kasowanie gości płacących gotówką) już chyba zawołał go że czekam). Lepsze wrażenia uzyskałem z baru z drugiej strony basenu, bliżej głównych schodów. Aby zostać obsłużonym leżąc na leżakach oczywiście należałoby dawać codziennie napiwki, natomiast nie widziałem problemu, aby samemu udać się baru. Z większości barmanów najbardziej empatyczny i w ogóle uśmiechający się był Pan w okularach, z którym dało się również normalnie porozmawiać. Oczywiście mówię tu tylko o barmanach, gdyż nie jestem w stanie podać opinii o osobach obsługujących gości na leżakach (wydawali się mili, aczkolwiek nie miałem z nimi styczności). Potwierdzam również, że występującą sytuację, w których goście przychodzący na basen proszą obsługę o znalezienie leżaków to obsługa potrafiła zrzucić ręcznik innego gościa – najczęściej w przypadku, gdy obok jej był wolny jedynie jeden leżak – również nas spotkało takie zaskoczenie mimo, że cały dzień byliśmy na tych leżakach. Jeżeli chodzi o jedzenie to naszym zdaniem był bardzo duży wybór i mimo, że jestem bardzo wybredną osobą, zawsze udało mi się znaleźć coś dla siebie i praktycznie codziennie było to coś innego, dlatego nie rozumiem komentarzy w tym zakresie. Rzeczywiście, przy większym obciążeniu stoły nie są na bieżąco sprzątane i brakuje na nich sztućcy, aczkolwiek nie zdarzyło się nam, aby po proszeniu nie został dla nas przygotowany stół oraz podane napoje w ciągu 2 minut (kwestia ta może inaczej wyglądać, gdy przychodzi się w grupie osób, a nie we dwoje, gdyż łatwiej obsłudze zorganizować taki zestaw dla mniejszej ilości osób). Praktycznie niemożliwe było znalezienie łyżeczki (w każdej porze codziennie), natomiast nie było problemu z ich dostarczeniem, gdy się o to poprosiło obsługę. Pokój był sprzątany codziennie, jak i również były wymieniane ręczniki. Nie jest to nowy hotel, w związku z tym widać zużycie materiałów, np. w łazience, ale nam to nie przeszkadzało – nie przyjeżdżam na wakacje żeby siedzieć w pokoju. Klimatyzacja sprawna, możliwa do skonfigurowania automatycznie lub ręcznie. Mieliśmy pokój po prawej stronie (patrząc od strony głównego wejścia do hotelu z ulicy) z bocznym widokiem na morze. Komentarze dotyczące dyskoteki dotyczą lewej strony hotelu. Przy hotelu (wyjście w lewo) jest kilka sklepów, w których można kupić pamiątki i inne rzeczy. Dalej odradzam chodzenie po zmroku. Po wejściu do taksówki, kierowca zaczął do kogoś dzwonić. Po dotarciu na miejscu pojawił się Pan z postawnym facetem i od razu od wyjścia z taksówki usilnie nalegał, abyśmy poszli do jego sklepu. Po odmowie zaczął jeszcze bardziej naciskać, twierdząc że są oni z naszego hotelu (taksówkarz powiedział mu, skąd jedziemy), dlatego od razu się oddaliśmy od nich. Na samym bazarze po zmroku (ok. 20) praktycznie brak turystów, w związku z tym jeżeli ktoś nie lubi, gdy wszyscy sprzedaży zaczynają Cię stukać, próbować wciągnąć do swojego sklepu, a jedynie co was otacza to miejscowi to nie decydujcie na taką wyprawę. Na ulicy również jeden facet w biały dzień próbował wmówić, że jest barmanem z naszego hotelu, dlatego ucinajcie rozmowę na starcie.
-piękny widok na baseny i morze z tarasu szczególnie o wschodzie słońca - dobre jedzenie - blisko lotniska - możliwość skorzystania z dodatkowego pokoju (po wymeldowaniu się) celem wzięcia prysznica - możliwość skorzystania z dwóch restauracji (my nie skorzystaliśmy z tej oferty) - ochrona przed hotelem oraz na plaży
Minusy: - brak baru na plaży - gorsze podejście do gości na barach z all inclusive
Omijajcie szerokim łukiem. Jeśli mowa o pokojach plaży czy czystości to fakt - zasluguje na swoje 5 gwoazdek ale jesli mowa o tym co naprawde wazne a wiec obsludze to nie nalezy im sie nawet gwiazdka. Kelnerzy i obsluga widza tylko w kazdym pieniadze. Jesli ze masz opaske z opcja all to jestes traktowany jako drugi sort. Jesli zaplacisz napiwek to laskawie cie obsluza i jeszcze gdyby to byl jeden napiwek to sprawa do przezycia ale oni chca napiwki w kolo i kazdy a personel jest liczny woec trzeba wzoac worek pieniadzy zeby ich zaspokoic . Miejscowi kliecie to kategoria pierwsza a reszta bez znaczenia czy anglicy francuzi czy my polacy to juz sort drugi
Wygląda
Obsługa na poziomie zero
Hotel bardzo ładny, czysty, doskonale położony nad samym morzem. Pokoje codziennie sprzątane. Brakowało nam jednak jakiejś muzyki na basenie czy wieczorami. Nie ma w ogóle żadnych animacji, więc nie polecam rodzinom z dziećmi. Obsługa w hotelu (dotyczy szczególnie barów koło basenu) preferuje typowo obsługę w pierwszej kolejności gości płacących gotówką, a nie tych co mają all inclusive, jest to absolutnie nie do przyjęcia w miejscu gdzie powinno dbać się jednakowo o każdego klienta. Na spotkaniu z rezydentem zgłosiliśmy ten problem, ale byliśmy nie raz świadkami kłótni ludzi z obsługą hotelową z tego właśnie powodu. Tak samo jest z leżakami, jak dasz napiwek to leżak masz jak nie to trawka obok basenu. Także tu trzeba nastawić się typowo na dawnie codziennie napiwków i wtedy wygląda to znacznie inaczej. W restauracji jeśli chodzi o obsługę to też jest wiele do życzenia, ciągle problem brakuje sztućców, szklanek. Wchodzisz do restauracji stoły nie są nakryte i czekasz aż ktoś łaskawie podejdzie i ci poda. Prosisz kelnera o coś do picia to czekasz 20 minut, albo nie doczekasz się wcale. Kolacja zaczyna się o 18.30 więc jeśli pójdziesz od razu to stolik jest nakryty, jeśli pójdziesz później to już jest problem. Wybraliśmy restaurację a la carte hiszpańską, wyglądało to tragicznie po 40 minutach podali nam nieliczne przekąski, np. na 14 osób na 4 talerzykach po dwie krewetki w cieście, lub po jednej małej rybce, nawet nie wszyscy byli w stanie tego spróbować. Także siedzieliśmy tam i co chwila dopytywaliśmy za ile podadzą jedzenie. Po nas 15 minut później przyszli goście którzy zamówili z karty i płacili gotówką, bardzo szybko dostali (w porównaniu do nas olbrzymie porcje)i się najedli a my wciąż czekaliśmy. Także główne danie dostaliśmy po ok. 2 godzinach, tragedia już nawet nie czekaliśmy na deser, a szef tej restauracji zapytał nas wprost czy on dostanie napiwek i pozostali też. To było nie do przyjęcia, jakaś tragedia. W lobby i na tarasie zewnętrznym byli też kelnerzy bardzo sympatyczni i przemili, o co poprosiłeś od razu dostałeś ale takich jest nie wielu można policzyć na palcach. Także ta forma podejścia i obsługi klienta wpływa na dużą niekorzyść dla tego hotelu. Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłaby opcja w hotelu tylko all inclusive. Jeśli chodzi o wyjście do centrum to zdecydowanie nie polecam, bród, smród... strach, to jakaś tragedia. Pamiątki lepiej kupić w sklepikach na przeciwko hotelu.
Bardzo ładny, czysty, dobrze zlokalizowany, blisko lotniska i nad samą plażą.
Zła obsługa ludzi z all inclusive, daje się to odczuć na każdym kroku. Za mało kelnerów na tak duży hotel, i pomimo tego mają dużo czasu, nie ważne jest to że czekasz na sztućce, napój czy kawę 20 minut, a jeśli się nie przypomnisz kilka razy to nie dostaniesz wcale.
Hotel bardzo ładny, duże i czyste pokoje codziennie sprzątane. Bardzo dobra lokalizacja blisko lotniska i przy samej plaży. Spacerów po mieście nie polecam. Obsługa hotelowa i tu się zaczyna problem. Goście z opcją "all..." są traktowani jako drugi sort, ważni są ci co zamawiają i płacą gotówką. Po przylocie do hotelu udaliśmy sie do baru przy basenie byliśmy głodni bo lot opóżniony o 2 godziny. Zamówiliśmy naleśniki i frytki z panini. Przygotowywali jedzenie podszedł Arab, który odrazu za to płacił i to co robili dla nas podali jemu, to było straszne. Na stołówce brakowało ciągle naczyń, na picie trzeba było długo czekać i ciągle się przypominać. Także chcąc tam normalnie spędzić czas codziennie każdemu trzeba było dać napiwek. Zawsze dajemy napiwki za to że ktoś nas miło obsługuje, a tu trzeba najpierw dać żeby zostać normalnie obsłużonym. Polecili mi ten hotel znajomi, którzy byli tam na majówce to nie mogli uwierzyć że tak zachowuje się obsługa, wtedy było super ale w tym czasie było ponad 100 osób, a teraz ponad 1000. Było kilku kelnerów w lobby i na głównym tarasie na zewnątrz, gdzie byli mili uczynni, ale na tak duży obiekt to za mało. Jeśli chodzi o hotel to na pewno bym tam się jeszcze wybrał, ale ze względu na obsługę mówię NIE.
Super obiekt, blisko plaży i lotniska. Naprawdę robi pozytywne wrażenie.
Obsługa do wymiany, niech zaczną traktować każdego klienta tak samo, a może jak by zarabiali tam konkretne pieniądze to wyglądało by to inaczej. Ja za rodzinę za tygodniowy pobyt zapłaciłem prawie 17000tys, a kelner za miesiąc pracy dostaje 250$ czyli w granicach 1000zł.
Hotel, baseny super. Pokoje mogłyby być nowocześniejsze. Jedzenie słabe i mały wybór.
Hotel, baseny, plaza, dobra lokalizacja
Jedzenie
Nie polecam Obsluga osob z all in to jakies nieporozumienie Lepiej maja Sie miejscowi z karnetami na wejscie i placacy gotowka
Pokoje i blisko plaza
Obsluga Basenu Plazy i resteuracji tematycznych
Cały obiekt jest na prawdę bardzo ładny, bez zarzutu. Troszkę głośno w pokojach od ulicy. Natomiast jego atuty typu położenie itd.. nie może zrekompensować tego jak obsługa traktuje tu gości którzy wszystko mają opłacone w cenie. Zdecydowanie preferują gości płacących gotówką, a Ci z all inclusive są na drugim miejscu. Są też kelnerzy bardzo mili, sympatyczni ale jest ich nie wielu. W restauracji na sztućce, szklanki, napoje trzeba długo czekać, być może spowodowane jest to tym że na taką ilość ludzi jest zbyt mała liczba kelnerów, albo po prostu oni są tak powolni na wszystko mają czas. W hotelu brakuje animacji, szkoda.
Piękny hotel, ładne pokoje, super położony nad samym morzem.
Zła obsługa, klient z opaską jest omijany, na pierwszym miejscu jest klient płacący gotówką, nie do pomyślenia, ale sytuacja się zmienia jeśli ciągle dajesz napiwki. Brak leżaków przy basenie i na plaży, no chyba że codziennie wstaniesz o 6.00 rano ewentualnie dasz w kieszeń Panu parę dolarów lub dinarów.
Hotel kameralny i czysty z ładna plaża, jednak ze zła obsługa na bufecie i basenie szczególnie.
Wygląd, czystość, przy plaży i centrum sousse. Miła i pomocna ochrona hotelu
Naganne zachowanie obsługi basenu, panowie dosłownie sami zajmują leżaki to znalezionym wiadereczkiem, skarpetka, ręcznikami itp. Tylko po to abyśmy później za napiwek dostali od nich leżak, podobnie przy bufecie kelnerzy za pieniądze uśmiechnięci i pomocni. Patrzyłem kilku krotnie na sytuacje typu, stoję w kolejce po sok wyciskany, a pan z obsługi podchodzi do kolegi bądź sam bierze sok po za kolejka i zanosi komuś kto zapłacił mu(tak było co dzień) nie mogę tego powiedzieć o kierownictwu.
Piękny hotel .Doskonałe położenie, blisko do centrum miasta, a jednocześnie bezpośrednio nad morzem. Restauracje ala carte, spa.
Wysoki standard, wspaniałe położenie bezpośrednio nad morzem, ładne pokoje. Czysto, schludnie.
Wszystko było ok.
Hotel zasługuje na te 5 gwiazdek.przylecieliśmy późno po 2 w nocy zostaliśmy zaproszeni na kanapkę z frytkami która była bardzo dobra.obsługa w restauracji na 5+ , codziennie czekał na nas nakryty stolik z wodą,kawą świeżym sokiem z owoców ,czy winem.jedzenie przepyszne i urozmaicone dokładane regularnie,nie ma możliwości spróbowania wszystkiego tyle tego jest.pokoje czyste sprzątane dwa razy dziennie jeżeli ktoś sobie życzy.obsługa hotelowa bardzo uprzejma i uśmiechnięta.dwa baseny, jeden ze słodką wodą drugi że słoną.co do leżaków nad basenem myśleliśmy że są wszystkie zajęte bo leżały na nich ręczniki ,ale to obsługa je zostawia i jak się przyjdzie nad basen to przychodzą i lokują na tych właśnie miejscach.więc nie ma potrzeby biec o świcie i kłaść ręczniki.obsluga na plaży i nad basenem jest bardzo pomocna i uprzejma donoszą drinki,wodę czy przekąski (jest specjalne menu plażowe)wszędzie stoją ochroniarze więc czuliśmy się bezpiecznie,na plażę hotelową nikt obcy nie może wejść.byliśmy tutaj żeby wypocząć w spokoju więc takie ,,nudne ,,wieczory nam bardzo pasowały bo atrakcji nie ma wcale.Pokoje mają różne widoki akurat my mieliśmy na morze i na zniszczone budynki obok ale wschód słońca nam go rekompensował.polecam bardzo i pomimo małych niedociągnięć typu porysowany kran czy brak możliwości zamknięcia wanny uważam że hotel spełnia tutejsze standardy pięciu gwiazdek.
Restauracja japońska to porażka.kelner prubujący być zabawny ale w bezczelny i chamski sposób.suschi to kulka ryżowa z ulepionym na niej łososiem.nie smacznie ,chamska obsługa nie polecam.
Hotel świetny blisko morza baseny z woda słodka i słoną. Blisko centrum miasta. Brak animacji i zjeżdżalni dla dzieci więc raczej cisza i spokój. Człowiek może czuć się zaopiekowały przez obsługę hotelu
Pobyt oceniam bardzo pozytywnie. Hotel ma swoje lata, ale wszystko jest ok. Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone. Posiłki w formie szwedzkiego stołu. Natomiast napoje zamawiane u kelnerów. Transfer z lotniska około 40 minut. Byłem poza tym najwyższym sezonem i myślę że w wysokim sezonie może być problemowo z leżakami na basenie i na plaży. Super 2 baseny zewnętrzne + 1 wewnętrzny. Jeśli chodzi o zakupy, pamiątki to polecam markety przy ulicy obok hotelu jest ich kilka. Ceny dużo niższe i uczciwsze niż na Bazarze Medina w Sousse.
Ochrona hotelu - duża ilość i mega profesjonalna czujesz sie bardzo bezpiecznie. Położenie, dobry transfer, jedzenie, pokoje sprzątane dwa razy dziennie Napoje czy soki są oryginalne a nie jakieś mikstury hotelowe
Brak małych łyżeczek w restauracji Barmani w barach przy basenie, czy kelnerzy obsłużą Cię ale przygotuj się że trochę to potrwa, pierwszeństwo mają goście z poza hotelu którzy za wszystko płacą, ludzie z opaskami all inc. są jakby drugiej kategorii. Piwo jest bezalkoholowe lub z ilościami śladowymi alkoholu co dla nie których może być wadą Jak ktoś lubi animacje i jakieś wieczorne atrakcje w hotelu to takich brak
Piękny hotel, super obsługa każdy uprzejmy co dziwne jak na tunezje bardzo dobre jedzenie myślimy mile zaskoczeni
Pyszne przekąski basenowe pizza, panini, owoce co dusza zapragnie
Niestety plaża jest mega brudna pełno śmieci pomimo ciągłego czyszczenia morze wyrzuca przeróżne skarby🙂
Bardzo dobra ,dobrze usytuowany przy morzu ,duże baseny piękne widoki na ślicznie podświetlone baseny i morze !!!
Hotel przestrzenny ,mila obsługa,bardzo dobre jedzenie,piękne baseny -polecam
Hotel bardzo ładny, na tamtejsze standardy - luksusowy, teren wokół również.
dużo smacznego jedzenia, darmowy sejf w pokojach, piękny widok z okna na morze i baseny
brak baru na plaży
Miejsce super, takie centrum wypadowe ! Hotel wymaga drobnych szlifów. - po pierwsze przy tej klasie hotelu powinno się już wymieniać rzeczy które są popsute lub zużyte ( materace na leżakach nadają się na wysypisko, niektóre stoliki przy leżakach i na patio brak desek. ) - po drugie wymiana niektórych pracowników (starzy pierdziele któremu nie chce się pracować, fochy robi jak musi coś podać, więc naj lepiej powiedzieć nie ma) - najważniejszy klient przychodzący, bo klient al.. już zapłacił. Ale wystarczy zrypka lub wezwać kierownika zmiany .
- plaża z piaskiem jak w piaskownicy - długie płytkie wejście do Morza przy samym hotelu - brak dzieci - brak animacji (spakuj)
- brak wymiany zepsutych i zużytych sprzętów (materacy, stołków itp)
Przerost formy nad treścią!!! Obsługa hotelu, Porażka, czekanie na sztuczce, dużo l tzw opie*dalaczy, nie polecam tego hotelu.
Brak
Odsługa, menager hotelu do zwolnienia
Tripadvisor