W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Położenie
2 km od centrum miasta Hammamet, 300 m od plaży.
Sport i rekreacja
2 baseny (odkryty i kryty), fitness centrum, łaźnia turecka, salon masażu, sauna, jacuzzi.
Plaża
400 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży promenadą.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Ofrerta sprzedawna przez Coral travel 8dni za 1850zl HB ,sniadanie codziennie 3 plasterki tej samej wedliny,bagietka,maslo,dzem ,kawa,brak wody do picia ,brak czekokolwiek do picia przy kolacji za te pieniadze,hotel,standard podstawowy,stray ,lata swietnosci ma za soba ze 30 lat ,meble pomalowane farba olejna ledwo funkcjonujace ,za te pienidze mozna miec w dobrych warunkach ,normalnych posilkach czy zwyklej herbacie pobyt w Turcji,odradzam ten hotel ze wzkedu na standard,jedzenie i dodatkowe koszty ,pracownicy OK ,Coral travel oszukuje klientow za nizsza kwote standard bardzo wysoki,tu wstyd mnikt nie mial takich warunkow ani ejdzenia zeby nie miec szklanki herbaty do posilku czy kawalka sera,zielniy czy cytyny NIC
W porownaniu do standardu innych hoteli w tej cenie ocena na 2,to nie hotel a hostel
Stary hostel,stara klimatyzacja ledwo dawal rady,posilki a sczegolnie sniadanie karygodnie 8 dni codziennie ta sama bulka i 3 platserki kielbasy,kawlaek malej sztycznej babki i kubeczek soku najgorszego gatunku o herbacie mozna pomarzyc,trzeba samemu kupic lub szklanece wody ,nigdy nei bylam w takich skrajnych warunkach z takim wyzywieniem i za taka cene ,Turcja to niebianska kraina w poronaniu do Tunezji i tego co zaoferowal tutaj Coral Travel w tej samej cenie
Hotel kameralny, pokój przestronny z balkonem, na uboczu, ok 400 m do piaszczystej plaży. W okolicy restauracja, sklepik, kantor daleko. Trzygwiazdkowy hotel raczej dla Europejczyków z dystansem do świata i siebie. Dla nowobogackich i celebrytów stanowczo nie. Jako baza wypadowa na zwiedzanie Tunezji ok.
Przespałam tu jedną noc. Dziurawe ręczniki, obita wanna i umywalka, z trzech działających żarówek w łazience - tylko jedna sprawna. Brudno. Śniadanie ubogie - mimo all inclusive. Nie polecam. Zmieniłam hotel na Le-Hammamet - różnica kolosalna Uwaga oferta na wakacje.pl niespójna z coral travel. Wylot i przylot reklamowany na wakacje.pl miał być z Wrocławia, a w praktyce powrót nastąpił do Warszawy. Nie zauważyliśmy tej zmiany przy akceptacji umowy. Mail sygnalizował jedyniue zmianę godzin wylotu/przylotu. Cały dzień spędziliśmy na transferze z Warszawy do Wrocławia i do domu (k. Łodzi). Coral Travel nie uznał reklamacji, w której oczekiwałam jedynie na zwrot kosztów paliwa/vouchera na przyszły wyjazd z tą firmą.. Będę omijać Coral Travel szerokim łukiem.
Miły barman
Dziurawe ręczniki, obita wanna i umywalka, z trzech działających żarówek w łazience - tylko jedna sprawna. Brudno. Śniadanie ubogie - mimo all inclusive. Nie polecam.
Hotel ok. Pokój czysty z działająca klimatyzacja. Duży basen. Pracownicy mili i pomocni.
Stosunkowo duży basen zewnętrzny oraz basen wewnętrzny.
Słaba znajomość języka angielskiego przez obsługę.
Moimi doświadczeniami z wakacyjnych wojaży zdarza mi się dzielić niezwykle rzadko, a dzieje się tak tylko w dwóch przypadkach: jeśli wyjazd wyjątkowo przypadł mi do gustu, bądź jeśli było zdecydowanie inaczej. Tym razem to zrobienia tego zmusił mnie drugi z powodów. Zdecydowanie ODRADZAM, niezależnie od treści oferty zamieszczonej na stronie wakacje.pl i od ceny jakikolwiek pobyt w tym hotelu! Choć nie sam hotel, tj. budynek jest tutaj największym problemem. Oferta - jak to zwykle z ofertami bywa - jest reklamą miejsca/produktu, którym jesteśmy potencjalnie zainteresowani. I jak każda reklama, oferta taka jest nieprawdziwym, polukrowanym opisem stanu faktyczengo. W tym przypadku rozdźwięk pomiedzy treścią oferty, a tym, co hotel i jego obsługa (poza bardzo nielicznymi wyjątkami!) ma do zaoferowania jest wprost trudny do wyobrażenia. Zdecydowana większość pracowników hotelu Le Khalife i osób w nieoczywisty sposób z hotelem/personelem hotelu związanych turystę zza granicy, szczególnie jeśli taki turysta nie posługuje się językiem francuskim, traktuje jako ZŁO KONIECZNE! Poziom znajomości języka angielskiego wśród personelu jest w najlepszym przypadku elementarny i często niewystarczający do nawiązania rzeczowej komunikacji w istotnych z perspektywy gościa kwestiach. Ale to nie nieznajomość języka angielskiego (czy innego - poza francuskim - języka obcego) jest istotą problemu. Lenistwo i/lub celowe ignorowanie gości hotelowych i ich podstawowych potrzeb wołało o pomstę do nieba, a może nawet do samego Allah'a.
Duże, czyste i klimatyzowane pokoje, które - ku mojemu zaskoczeniu - były sprzątane codziennie. To jednak nie wystarcza, aby na terenie tego obiektu czuć się jak gość.
Patrz - Opinia o hotelu!
Tripadvisor