130 opinii
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Ofrerta sprzedawna przez Coral travel 8dni za 1850zl HB ,sniadanie codziennie 3 plasterki tej samej wedliny,bagietka,maslo,dzem ,kawa,brak wody do picia ,brak czekokolwiek do picia przy kolacji za te pieniadze,hotel,standard podstawowy,stray ,lata swietnosci ma za soba ze 30 lat ,meble pomalowane farba olejna ledwo funkcjonujace ,za te pienidze mozna miec w dobrych warunkach ,normalnych posilkach czy zwyklej herbacie pobyt w Turcji,odradzam ten hotel ze wzkedu na standard,jedzenie i dodatkowe koszty ,pracownicy OK ,Coral travel oszukuje klientow za nizsza kwote standard bardzo wysoki,tu wstyd mnikt nie mial takich warunkow ani ejdzenia zeby nie miec szklanki herbaty do posilku czy kawalka sera,zielniy czy cytyny NIC
W porownaniu do standardu innych hoteli w tej cenie ocena na 2,to nie hotel a hostel
Stary hostel,stara klimatyzacja ledwo dawal rady,posilki a sczegolnie sniadanie karygodnie 8 dni codziennie ta sama bulka i 3 platserki kielbasy,kawlaek malej sztycznej babki i kubeczek soku najgorszego gatunku o herbacie mozna pomarzyc,trzeba samemu kupic lub szklanece wody ,nigdy nei bylam w takich skrajnych warunkach z takim wyzywieniem i za taka cene ,Turcja to niebianska kraina w poronaniu do Tunezji i tego co zaoferowal tutaj Coral Travel w tej samej cenie
Hotel kameralny, pokój przestronny z balkonem, na uboczu, ok 400 m do piaszczystej plaży. W okolicy restauracja, sklepik, kantor daleko. Trzygwiazdkowy hotel raczej dla Europejczyków z dystansem do świata i siebie. Dla nowobogackich i celebrytów stanowczo nie. Jako baza wypadowa na zwiedzanie Tunezji ok.
Przespałam tu jedną noc. Dziurawe ręczniki, obita wanna i umywalka, z trzech działających żarówek w łazience - tylko jedna sprawna. Brudno. Śniadanie ubogie - mimo all inclusive. Nie polecam. Zmieniłam hotel na Le-Hammamet - różnica kolosalna Uwaga oferta na wakacje.pl niespójna z coral travel. Wylot i przylot reklamowany na wakacje.pl miał być z Wrocławia, a w praktyce powrót nastąpił do Warszawy. Nie zauważyliśmy tej zmiany przy akceptacji umowy. Mail sygnalizował jedyniue zmianę godzin wylotu/przylotu. Cały dzień spędziliśmy na transferze z Warszawy do Wrocławia i do domu (k. Łodzi). Coral Travel nie uznał reklamacji, w której oczekiwałam jedynie na zwrot kosztów paliwa/vouchera na przyszły wyjazd z tą firmą.. Będę omijać Coral Travel szerokim łukiem.
Miły barman
Dziurawe ręczniki, obita wanna i umywalka, z trzech działających żarówek w łazience - tylko jedna sprawna. Brudno. Śniadanie ubogie - mimo all inclusive. Nie polecam.
Hotel ok. Pokój czysty z działająca klimatyzacja. Duży basen. Pracownicy mili i pomocni.
Stosunkowo duży basen zewnętrzny oraz basen wewnętrzny.
Słaba znajomość języka angielskiego przez obsługę.
Moimi doświadczeniami z wakacyjnych wojaży zdarza mi się dzielić niezwykle rzadko, a dzieje się tak tylko w dwóch przypadkach: jeśli wyjazd wyjątkowo przypadł mi do gustu, bądź jeśli było zdecydowanie inaczej. Tym razem to zrobienia tego zmusił mnie drugi z powodów. Zdecydowanie ODRADZAM, niezależnie od treści oferty zamieszczonej na stronie wakacje.pl i od ceny jakikolwiek pobyt w tym hotelu! Choć nie sam hotel, tj. budynek jest tutaj największym problemem. Oferta - jak to zwykle z ofertami bywa - jest reklamą miejsca/produktu, którym jesteśmy potencjalnie zainteresowani. I jak każda reklama, oferta taka jest nieprawdziwym, polukrowanym opisem stanu faktyczengo. W tym przypadku rozdźwięk pomiedzy treścią oferty, a tym, co hotel i jego obsługa (poza bardzo nielicznymi wyjątkami!) ma do zaoferowania jest wprost trudny do wyobrażenia. Zdecydowana większość pracowników hotelu Le Khalife i osób w nieoczywisty sposób z hotelem/personelem hotelu związanych turystę zza granicy, szczególnie jeśli taki turysta nie posługuje się językiem francuskim, traktuje jako ZŁO KONIECZNE! Poziom znajomości języka angielskiego wśród personelu jest w najlepszym przypadku elementarny i często niewystarczający do nawiązania rzeczowej komunikacji w istotnych z perspektywy gościa kwestiach. Ale to nie nieznajomość języka angielskiego (czy innego - poza francuskim - języka obcego) jest istotą problemu. Lenistwo i/lub celowe ignorowanie gości hotelowych i ich podstawowych potrzeb wołało o pomstę do nieba, a może nawet do samego Allah'a.
Duże, czyste i klimatyzowane pokoje, które - ku mojemu zaskoczeniu - były sprzątane codziennie. To jednak nie wystarcza, aby na terenie tego obiektu czuć się jak gość.
Patrz - Opinia o hotelu!
Wyjazd wspominamy dobrze, jeżeli ktoś ma możliwość udziału w wycieczce na Saharę â obowiązkowo! Hotel jak najbardziej adekwatny do swoich 3 gwiazdek. Bez rewelacji (to w końcu *** i nie można o tym zapomnieć), ale przyzwoicie i nic nie można mu zarzucić. Jeśli ktoś przy selekcji oferty zwraca uwagę na odległość od plaży to podane tu 300m to chyba w linii prostej - niestety rzeczywista odległość to ok 2x tyle i kawałek się idzie. Posiłki bardzo fajne, opcja HB w ZUPEŁNOŚCI wystarcza. Jedzenia jest dużo, są słodycze, owoce, jest całkiem smacznie - natomiast może trochę przeszkadzać brak różnorodności dań gorących. Animatorzy się starają, są mili i zachęcają do różnych aktywności. cdn
Hotel ogolnie mily i czysty. Obsluga robila co mogla, aby umilic zycie wypoczywajacym. Wieczorne atrakcje byly rewelacyjne. Posilki byly urozmaicone, chociaz nie zawsze doprawione do naszego smaku.
Nasze wrazenie jest bardzo pozytywne-czysto, milo, spokojnie, niedrogo.
Pokoje i łazienka bardzo naciągane 3 gwiazdki, ale w miarę czysto. Nadrabiają natomiast obsługą. Plaża piaszczysta ale mnóstwo na niej patyków, ściółki itp. rzeczy i ten dystans do pokonania z hotelu. Spacerem niecałe 10 min.(żadne 300m, jak podają w opisie). Warto chyba jednak dołożyć trochę więcej i wybrać wyższy standard.
Generalnie pobyt udany, trochę jak to w tego typu kraju widoczny apetyt obsługi na "bakszysz", chociaż nikt się nie narzucał, animatorzy urozmaicają pobyt, sympatyczni ludzie, trochę trudno trafić na hotelową plażę nad morzem, jeśli nie pojedzie się podstawionym autobusikiem, ale te drobne niedogodności nie są w stanie zakłócić pozytywnego wrażenia, jakie zostało po pobycie w tym hotelu
Wspaniali animatorzy(FREDY)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miła obsługa i atmosfera!
cd.: Basen hotelowy po 19 (albo 20, nie pamiętam już) jest nieczynny, nie ma podświetlenia i nie można z niego korzystać - minus. Wyjazd we wrześniu ze względu na aurę polecam rozważyć dwa razy - sporo chmur i chmurek, mało dni w pełnym słońcu. W ciągu dnia ciepło i bardzo ciepło, ale wieczorami, po 19/20 robi się chłodno i po wyjściu z morza czeka nas gęsia skórka. Obsługa hotelowa miła, goście to praktycznie 100% mieszkańcy państw słowiańskich i nadbałtyckich. Polecam, choć ze względu na odległość do plaży nie pojechałbym ponownie. Hotel leży w \"gorszej\" (starszej i mniej nastawionej turystycznie) części Hammametu, więc klubowiczom polecam raczej coś innego. Jeśli ktoś ma jakieś pytania to avenger02@wp.pl
Ale pobyt na pewno bedzie udany, bo hotel jak na 3* jest fantastyczny, przede wszystkim animacje przy hotelu dzieki ktorym nie trzeba szukac rozrywek na miescie. Jedzenie monotonne, ale smaczne i duzo, wiec narzekac nie powinniscie.
Bardzo!!! miła obsługa, począwszy od pokojówek, poprzez kelnerów, recepcjonistów i na animatorach skończywszy. Animacje rewelacyjne: super zabawy dla dzieci i dla dorosłych (ryczeliśmy ze śmiechu machając do tego rękami), cały dzień zorganizowany i wypełniony grami typu: mini-golf,darts,siatkówka na piasku, w wodzie, gimnastyka, aerobic,ping-pong itp.itd.
Wszyscy zakochani są w małych dzieciach. O ile na początku Tunezja nie zrobiła na nas dobrego wrażenia (nieco inne podejście do czystości, bydynki jakieś takie nie wykończone-wielki plac budowy) to w rezultacie nie chcieliśmy wyjeżdżać do domu. I jest to pierwsze miejsce, o którym myślę, że mogłabym tam wrócić ( mój mąż podziela tę opinię w 100 %, dzieciaki również).Super atmosfera, czuliśmy się jak w rodzinie. Ale nie polecam ludziom zbyt wymagającym i nastawionym na luksus.
Masakra , syf, hotel do zamknięcia . Szkoda słów, miałem wnosić pozew do sądu o zwrot kosztów. NIE WYBIERAJCIE TEGO HOTELU .
BRUD
Brud ,syf, brak jedzenia, all nie istnieje, plaża lepiej tam nie chodzić.
szkoda słów i mojego czasu na opisywanie tego tworu co niektórzy nazywają hotelem
brak
oferta hotelu niezgodna z ofertą biura podróży
Co tu ludzie piszą?! chyba to ta żenująca rezydentka z triady. Obsługa była beznadziejna, jak komuś się coś wylało na podłogę to brudasy biegły za nim ze szmatą i kazali mu to myć bo on dopiero sprzątał!!! animatorzy cały czas wciskają beznadziejne koszulki na których nie wiedzą co pisze (imię po arabsku), i CD za 20DT. W pokojach jak wam się coś zepsuje to pozamiatane, nikt tego nie naprawi, z sejfów giną pieniądze a rezydentka umywa ręce. Morze czyściutkie, ludzie upierdliwi, zupełny brak rozrywki i wyjścia na miasto (strach się ruszyć za mury tego hotelu). Jedzenie beznadziejne, monotonne, a ryby stare przyprawiane cebulą dla zabicia smaku starości. Odradzam z całego serca!
Apropo Pani rezyden ,jak juz tu opinia obrazania.Jak dziecko.Zajeta od rana do rana animatorem,Tak zazdrosna ze nie potrafi powiedziec dzien dobry.niema co liczyc na rezydentke EWE.Najwazniejszy jest ukochany, i krecenie tylkiem na scenie by widzial jej majtki hahahah.
W hotelu tym spotkałam się z niemiłą obsługą barmana przy basenie.Bar brudny,słabo wyposażony w napoje,szczególnie chodzi o wódkę,której brakowało już po godz.20.Barman pokazywał zawsze wieczorem trzy,lub dwie puste butelki i twierdził,że miał taki przydział dzienny.Pozdrawiam miłego SIUSIU,oraz Amina,którzy byli bardzo mili.
hotel w stylu tradycjonalnym,mozna doszukac sie akcentu tunezyjskigo.pod koniec sierpnia nie mozna liczyc na zadne atrakcje. jedzenie w formie resztkowej, animacje dla wybranych ,dla dzieci nie ma nic.bar przy basenie w formie all inclusive p o r a z k a nie ma nic..... mozna wyschnac.barman robi łaske na kazdym kroku.a pani rezydentka [e. górna]potrafi dobrze naciagnac, jesli chodzi o wycieczki.gdy ktos upomni sie o swoje, potrafi skutecznie sie obrazic. kara moze byc np. nie podanie godziny zbiorki wyjazdu na lotnisko. gdzie automatycznie tracimy dzien wakacji na \'\'oczekiwaniu\'\'
Hotelu nie polecam nikomu. Wokoło wielki syf! Jedzenie to koszmar, żadnego urozmaicenia :( Śniadania: dżemy i jajka... można zwątpić po 2 tygodniach pobytu!! A w pobliżu żadnej porządnej restauracji. Jedzenie nie zjedzone jednego dnia było odgrzewane dnia następnego. Pokoje kiepskie co chwile pojawiały się różnego rodzaju usterki takie jak: nieszczelny zlew, pęknięta rurka od prysznica, grzyb na lustrach i wannie, brakowało pościeli lub odpadały klamki w pokojach. Były także inne usterki jak: niebezpieczne połamane meble (pufy, stoliki). Widok przez okno na śmietnik :( All inclusive porażka!! Fatalna obsługa rezydentki Ewy. Wycieczki naciągane! Obrażanie ma na końcu nosa jak dziecko :/ Ogólnie nie polecam.....
Tripadvisor