Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Sympatyczny, otoczony ogrodem hotel, którego atutem jest świetne usytuowanie w pierwszej linii brzegowej oraz baseny ze zjeżdżalniami. Atrakcyjna oferta cenowa dla oszczędnych.
Położenie
W Skanes, przy piaszczystej plaży, ok. 15 km od centrum Sousse, ok. 17 km od lotniska w Monastirze, ok. 56 km od lotniska Enfidha, ok. 160 km od Tunisu.
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, leżaki, parasole, ręczniki plażowe (bezpłatne).
Sport i rozrywka
Basen o nieregularnym kształcie, zjeżdżalnie wodne, dwa baseny z wodą morską przy plaży, basen kryty, dwa korty tenisowe, minigolf, siatkówka plażowa, aerobik, gimnastyka w wodzie, program rekreacyjny i rozrywkowy, rzutki, łucznictwo, tenis stołowy, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje. Pół kilometra od hotelu znajduje się pole golfowe.
SPA & Wellness
Masaże, zabiegi kosmetyczne, sauna, łaźnia.
Dla dzieci
2 brodziki, minizjeżdżalnie z fontanną, plac zabaw, animacje, miniklub (4-12 lat), wysokie krzesełka w restauracji.
Informacje dodatkowe
Hotel oferuje internet Wi-Fi (bezpłatny).
opis nie odpowiada rzeczywistości, minigolf działał 20 lat temu, są tylko 2 korty tenisowe, o 2 baseny z morską wodą trzeba ciągle walczyć, bo za każdym razem każą dopłacić, bar na tarasie , w którym miała być darmowa kawa, jest płatny, brakuje sztućców, ludzie czekają po 20 minut, tubylcy jedzą rękami. Jedzenie jest przeznaczone dla tubylców, za taką cenę nie było smacznego jedzenia, tylko wypieki. Nieprzyjemny zapach w windzie i na korytarzach, nie ma strzelby z łuku, bilard jest zepsuty, spa nie działa, pokój dziecięcy nie działa, z 6 zjeżdżalni pracują tylko dwie żółta i niebieska, nie wartę tych pieniędzy, nie polecam, sytuację uratowała tylko obsługa i animatorzy
Personal bardzo pomocny i przyjemny, animatorzy są supernal
Hotel nie przypomina niczym tego z oferty biura. Totalna porażka. Nie wiem jakim cudem trafił na listę w dodatku all inclusive. Tutaj 99,99 % to arabowie. All inclusive może było w 15% .
Jedynie blisko morza. Nic poza tym
Brudno. Hotel nie widział remontu od ponad 10 lat. Wszystko stare, połamane.
Hotel bardziej dla miejscowych, goście z Europy mogli liczyć na jakieś lepsze traktowanie tylko dlatego że oni są traktowani jako turyści
A nie ma to że bardziej się starają, obsługa próbuje i stara się zrozumieć język angielski
Brak aquaparku brak basenów z morską wodą przy plaży dla restauracji ala karte , sala dla dzieci w remoncie nieczynna, wewnętrzny basen również bez wody w trakcie remontu
przybył w nocy, zamelduj się natychmiast. pierwsze wrażenie było takie: „gdzie my doszliśmy”. ale właściwie bardzo ładny hotel, przyjazny personel. podobało mi się wszystko. jak na 3 gwiazdki to dobrze. zjeżdżalnie wodne, basen, plaża bardzo blisko.
łaźnia turecka i masaże nie są zalecane.
Hotel dla lokalnych arabskich turystów: Tunezejczyków, Algierczyków. Europejczyków było ok 20 osób. Części wspólne bardzo brudne - wykładzina w windzie i na korytarzu wyglądały na nieodkurzaną od wielu lat. W restauracji obsługa nie nadążała ze sprzątaniem, jedzenie leżało na stołach, podłodze. Wokół latało mnóstwo much. Jedzenia brakowało i trzeba było się specjalnie prosić np. o sól. Basen ok - woda trochę mętna i niezbyt czysta, ale codziennie rano próbowali go minimalnie uprzątnąć. W weekend walka o leżaki - bardzo dużo połamanych i nie nadających się do użytku. Pokoje czyste i sprzątane codziennie. Są proste dla niewymagającego turysty - łazienki są czyste ale nadają się do remontu. Hotel jest zlokalizowany pośrodku niczego do Sousse i Monastyr ok 20 min autobusem/taxi. W wersji all brak czegokolwiek na deser. Na 7 dni - 3 razy były podane lody do kolacji, a 2 razy zaserwowane mini ciasteczka. WIFI działało dobrze w lobby.
Hotel jest dla niewymagającego turysty z dużą dozą tolerancji dla arabskich gości. W innym wypadku będzie dużo rozczarowanie. Pokoje sprzątane codziennie. Miła pani sprzątająca. Codziennie świeże ręczniki.
Brud w częściach wspólnych - winda, wykładziny w korytarzach Brak słodkich przekąsek W weeend bardzo duże tłumy gości Obsługa restauracji nie nadąża z obsługą, duże kolejki do jedzenia Manager nie zna j. angielskiego i nie można było nic wyjaśnić/dowiedzieć się