Opinie o hotelu
Chiraz (ex. Palmyra Holiday Resort & SPA)

4.9
Słaby
5 opinii

opis nie odpowiada rzeczywistości, minigolf działał 20 lat temu, są tylko 2 korty tenisowe, o 2 baseny z morską wodą trzeba ciągle walczyć, bo za każdym razem każą dopłacić, bar na tarasie , w którym miała być darmowa kawa, jest płatny, brakuje sztućców, ludzie czekają po 20 minut, tubylcy jedzą rękami. Jedzenie jest przeznaczone dla tubylców, za taką cenę nie było smacznego jedzenia, tylko wypieki. Nieprzyjemny zapach w windzie i na korytarzach, nie ma strzelby z łuku, bilard jest zepsuty, spa nie działa, pokój dziecięcy nie działa, z 6 zjeżdżalni pracują tylko dwie żółta i niebieska, nie wartę tych pieniędzy, nie polecam, sytuację uratowała tylko obsługa i animatorzy

Hotel nie przypomina niczym tego z oferty biura. Totalna porażka. Nie wiem jakim cudem trafił na listę w dodatku all inclusive. Tutaj 99,99 % to arabowie. All inclusive może było w 15% .

Hotel bardziej dla miejscowych, goście z Europy mogli liczyć na jakieś lepsze traktowanie tylko dlatego że oni są traktowani jako turyści

przybył w nocy, zamelduj się natychmiast. pierwsze wrażenie było takie: „gdzie my doszliśmy”. ale właściwie bardzo ładny hotel, przyjazny personel. podobało mi się wszystko. jak na 3 gwiazdki to dobrze. zjeżdżalnie wodne, basen, plaża bardzo blisko.

Hotel dla lokalnych arabskich turystów: Tunezejczyków, Algierczyków. Europejczyków było ok 20 osób. Części wspólne bardzo brudne - wykładzina w windzie i na korytarzu wyglądały na nieodkurzaną od wielu lat. W restauracji obsługa nie nadążała ze sprzątaniem, jedzenie leżało na stołach, podłodze. Wokół latało mnóstwo much. Jedzenia brakowało i trzeba było się specjalnie prosić np. o sól. Basen ok - woda trochę mętna i niezbyt czysta, ale codziennie rano próbowali go minimalnie uprzątnąć. W weekend walka o leżaki - bardzo dużo połamanych i nie nadających się do użytku. Pokoje czyste i sprzątane codziennie. Są proste dla niewymagającego turysty - łazienki są czyste ale nadają się do remontu. Hotel jest zlokalizowany pośrodku niczego do Sousse i Monastyr ok 20 min autobusem/taxi. W wersji all brak czegokolwiek na deser. Na 7 dni - 3 razy były podane lody do kolacji, a 2 razy zaserwowane mini ciasteczka. WIFI działało dobrze w lobby.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 050 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT71039
Nazwa  Chiraz (ex. Palmyra Holiday Resort & SPA)
Miejsce  Tunezja / Monastir / Monastir
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, tenis, golf

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.9
Słaby
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.8
Hotel
4.0
Położenie
7.0
Pokoje
6.4
Wyżywienie
3.6
Atrakcje dla dzieci
4.2
Sport i rozrywka
4.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.9
5.0
Alla

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

opis nie odpowiada rzeczywistości, minigolf działał 20 lat temu, są tylko 2 korty tenisowe, o 2 baseny z morską wodą trzeba ciągle walczyć, bo za każdym razem każą dopłacić, bar na tarasie , w którym miała być darmowa kawa, jest płatny, brakuje sztućców, ludzie czekają po 20 minut, tubylcy jedzą rękami. Jedzenie jest przeznaczone dla tubylców, za taką cenę nie było smacznego jedzenia, tylko wypieki. Nieprzyjemny zapach w windzie i na korytarzach, nie ma strzelby z łuku, bilard jest zepsuty, spa nie działa, pokój dziecięcy nie działa, z 6 zjeżdżalni pracują tylko dwie żółta i niebieska, nie wartę tych pieniędzy, nie polecam, sytuację uratowała tylko obsługa i animatorzy

Zalety

Personal bardzo pomocny i przyjemny, animatorzy są supernal


2.7
Elżbieta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel nie przypomina niczym tego z oferty biura. Totalna porażka. Nie wiem jakim cudem trafił na listę w dodatku all inclusive. Tutaj 99,99 % to arabowie. All inclusive może było w 15% .

Zalety

Jedynie blisko morza. Nic poza tym

Wady

Brudno. Hotel nie widział remontu od ponad 10 lat. Wszystko stare, połamane.


4.9
Malwa WAK144404804

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel bardziej dla miejscowych, goście z Europy mogli liczyć na jakieś lepsze traktowanie tylko dlatego że oni są traktowani jako turyści

Zalety

A nie ma to że bardziej się starają, obsługa próbuje i stara się zrozumieć język angielski

Wady

Brak aquaparku brak basenów z morską wodą przy plaży dla restauracji ala karte , sala dla dzieci w remoncie nieczynna, wewnętrzny basen również bez wody w trakcie remontu


8.7
Hanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi

przybył w nocy, zamelduj się natychmiast. pierwsze wrażenie było takie: „gdzie my doszliśmy”. ale właściwie bardzo ładny hotel, przyjazny personel. podobało mi się wszystko. jak na 3 gwiazdki to dobrze. zjeżdżalnie wodne, basen, plaża bardzo blisko.

Wady

łaźnia turecka i masaże nie są zalecane.


3.0
BEATA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel dla lokalnych arabskich turystów: Tunezejczyków, Algierczyków. Europejczyków było ok 20 osób. Części wspólne bardzo brudne - wykładzina w windzie i na korytarzu wyglądały na nieodkurzaną od wielu lat. W restauracji obsługa nie nadążała ze sprzątaniem, jedzenie leżało na stołach, podłodze. Wokół latało mnóstwo much. Jedzenia brakowało i trzeba było się specjalnie prosić np. o sól. Basen ok - woda trochę mętna i niezbyt czysta, ale codziennie rano próbowali go minimalnie uprzątnąć. W weekend walka o leżaki - bardzo dużo połamanych i nie nadających się do użytku. Pokoje czyste i sprzątane codziennie. Są proste dla niewymagającego turysty - łazienki są czyste ale nadają się do remontu. Hotel jest zlokalizowany pośrodku niczego do Sousse i Monastyr ok 20 min autobusem/taxi. W wersji all brak czegokolwiek na deser. Na 7 dni - 3 razy były podane lody do kolacji, a 2 razy zaserwowane mini ciasteczka. WIFI działało dobrze w lobby.

Zalety

Hotel jest dla niewymagającego turysty z dużą dozą tolerancji dla arabskich gości. W innym wypadku będzie dużo rozczarowanie. Pokoje sprzątane codziennie. Miła pani sprzątająca. Codziennie świeże ręczniki.

Wady

Brud w częściach wspólnych - winda, wykładziny w korytarzach Brak słodkich przekąsek W weeend bardzo duże tłumy gości Obsługa restauracji nie nadąża z obsługą, duże kolejki do jedzenia Manager nie zna j. angielskiego i nie można było nic wyjaśnić/dowiedzieć się



Zobacz na mapie

Chiraz (ex. Palmyra Holiday Resort & SPA)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.