1001 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel Caribbean World Mahdia to kompleks należący do sieci Caribbean World, położony w kurorcie Mahdia, znanym z pięknych piaszczystych plaż. Hotel, utrzymany w stylu karaibskim, otoczony jest bujną zielenią. Oferuje 462 komfortowe pokoje rozmieszczone w budynku głównym i pięciu mniejszych budynkach. Goście mają do dyspozycji szeroką gamę udogodnień, w tym recepcję, lobby, amfiteatr, liczne restauracje (w tym główną i cztery a la carte), bary, dyskotekę oraz sklepy z pamiątkami. Na terenie obiektu znajdują się także dwa odkryte baseny, basen kryty, aquapark, korty tenisowe oraz bogata oferta sportowa i animacyjna. Hotel polecany jest zarówno rodzinom z dziećmi, jak i miłośnikom aktywnego wypoczynku.
Położenie
Hotel znajduje się około 7 km od centrum miasta Mahdia i 45 km od międzynarodowego lotniska w Monastirze.
- około 100 km od lotniska w Enfidha
- 2 godziny i 30 minut od międzynarodowego lotniska Tunis-Kartagina
Plaża
Hotel położony jest bezpośrednio przy szerokiej, piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza. Goście mają bezpłatny dostęp do leżaków i parasoli plażowych, natomiast ręczniki plażowe dostępne są za kaucją.
Dla dzieci
Dla najmłodszych Gości dostępny jest mini klub (dla dzieci w wieku 4-14 lat), plac zabaw, brodzik oraz mini aquapark. Na życzenie można również skorzystać z łóżeczek dziecięcych i opiekunki za dodatkową opłatą.
Baseny
Na terenie hotelu znajdują się dwa odkryte baseny i jeden basen kryty. Bezpłatne leżaki i parasole są dostępne przy basenach.
Atrakcje
Hotel oferuje szeroką gamę atrakcji, takich jak aerobik, gimnastyka wodna, rzutki, mini golf, siatkówka plażowa oraz animacje dzienne i wieczorne. Istnieje możliwość korzystania z kortów tenisowych oraz boiska wielofunkcyjnego. Centrum SPA oraz sporty wodne na plaży są dostępne za dodatkową opłatą.
Spa & Wellness
Hotel dysponuje centrum SPA, które oferuje różnorodne zabiegi za dodatkową opłatą.
Informacje dodatkowe
Wi-Fi jest bezpłatnie dostępne w lobby. Hotel oferuje także punkt internetowy, usługę opiekunki, sejf w recepcji za opłatą oraz różne usługi fryzjerskie. W sezonie letnim 2024 infrastruktura i udogodnienia hotelowe mogą ulegać nieznacznym zmianom.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Czystość zadowalająca, jedzenie bardzo dobre, obsługa zadawalająca.
Położenie, plaża, jedzenie, obsługa.
Brak wf
Niestety,oceny nie będzie,gdyż po przylocie,na lotnisku okazało się,że bez uprzedzenia wcześniej hotel został zmieniony.Biuro pewnie wiedziało wcześniej,więc nie rozumiem dlaczego oczekuje opinii o hotelu w którym nie byłam. Z ****,który miałabym ocenić wskoczyliśmy na ***** w Nour Palace Mahdia,ale nie widziałam żadnej różnicy.A mam porównanie,gdyż byłam w Tunezji w 2023 roku w Sousse, hotel Le Soleil Abou Soufiane i ten mogę polecić,bo wypadł na plus, czuło się zaangażowanie i dbałość o klienta. Tegoroczny hotel mnie zawiódł,olewczy stosunek do klienta poza staffem sprzątającym pokój i obsługą w barach,zakwaterowanie poniżej poziomu ulicy [skandal].Po "dopłacie" [!!!} zmiana na parter,niestety w łazience było towarzystwo,jakieś drobniutkie,podobne do mrówek robaczki i słąbe ciśnienie wody w toalecie.Animacje co wieczór to samo,nudnooo!!!jedzenie monotonne i mały wybór owoców,jak na ten klimat.Mogę to porównać,gdyż rozmawiałam w drodze powrotnej z uczestnikami z innych hoteli. Nadto wąska plaża,po 17,30 dawano nam do zrozumienia,że pora opuścić leżaki,bo je sprzątano,a pod koniec zniknął i pierwszy rząd parasoli przy wodzie.Nie widziałam nigdzie w barach przekąsek między posiłkami tylko same napoje.Jedyny plusy to na plaży całe mnóstwo dużych, pięknych muszelek, spory,przestronny pokój i duży basen,ale materace do leżaków trzeba było samej przytaszczyć.Jestem niezadowolona.
Opisałam w opinii.
Niestety, po przybyciu do hotelu zastaliśmy obiekt nieprzygotowany na nasz przyjazd. Pan recepcjonista poinformował nas, że nie ma dostępnych czystych pokoi. Zmuszeni byliśmy czekać około dwóch godzin w recepcji, zanim przydzielono nam pokój zastępczy. Droga do pokoju prowadziła przez zupełnie nieoświetlone korytarze, co stwarzało poważne zagrożenie dla naszego bezpieczeństwa, dlatego musieliśmy oświetlać sobie drogę telefonem komórkowym. Po dotarciu do przydzielonego pokoju zastaliśmy brudną pościel oraz brak podstawowych artykułów higienicznych, takich jak papier toaletowy, ręczniki, mydło, a także brak butelki wody. Co więcej, boy hotelowy, który zaprowadził nas do pokoju, próbował nas przekonać, że pościel jest czysta, wykonując gest wąchania prześcieradła, co było wręcz szokujące. Ze względu na stan pokoju byliśmy zmuszeni spać na fotelach oraz na własnych ręcznikach (które na szczęście mieliśmy ze sobą), aby uniknąć kontaktu z brudną pościelą. Nie rozpakowywaliśmy się, gdyż pokój miał być tymczasowy. Dopiero następnego dnia, około godziny 14, otrzymaliśmy informację, że nasz docelowy pokój jest gotowy. Czas oczekiwania na właściwy pokój kosztował nas wiele nerwów, a powstały stres spowodował, że pierwszy dzień pobytu był całkowicie zmarnowany. Pokój okazał się bardzo ładny, czysty z widokiem na morze, wszystko w najlepszym porządku. Plaża, morze rewelacja, bardzo czysto, leżaków pod dostatkiem. Jedzenie na średnim poziomie, ale zawsze coś można było "skubnąć" Owoców brak, tylko arbuzy i melony.Generalnie gdyby nie incydent pierwszego dnia to ***
Plaża, morze, i otoczenie.
Średniej jakości jedzenie, fatalna kawa z automatów.
Hotel był O.K. Dostałem odrestaurowany pokój. Wszędzie było blisko. Jedzenie smaczne i świetnie przyprawione. Można było sobie skomponować posiłek. Tunezyjczycy przygotowali nawet polskie tłuczone ziemniaki. Co co mieszkają na co dzień w blokach i jedzą przez tydzień bigos tylko narzekają. Taka jest moja opinia.
Zadbana i czysta plaża oraz smaczne jedzenie.
Hotel nie jest hotelem 4* w rozumieniu Europejczyka. Tunezja w ogóle to jeden z tych krajów, w których higiena i dbanie o klienta jest na marnym poziomie i poniżej oczekiwanych standardow. Ale przejdę do konkretów zaczynając od +. Hotel z własną plażą, brudną, z wieloma nachalnymi sprzedawcami, którzy stają przed człowiekiem i 5x pytają czy chcesz orzeszki, hustę, owoce, wielbłąda i nie rozumieją nie. Można ich tylko ignorować, jak zacznie się nawet odmawiającą gatkę to i tak będą męczyć człowieka skąd jesteś itp także radzę nawet na nich nie zerkać. Woda bardzo ciepła i czysta. Plaża to największy atut tego hotelu (choć brudna), reszta była już tylko gorsza. Do najbliższego miasta jedzie się 15min taxi za 10 dinarów. Nie ma gdzie pospacerować wieczorem, jest kilka sklepów z badziewiem, na paragonie widnieje jako właściciel ALDI, plaża zamykana na łańcuch po zmierzchu wiec tez odpada. Animacji w hotelu sporo, co wieczór coś więc dla dzieciaków ok. Posiłki 3x dziennie, to nie jest all inclusive w rozumieniu (ponownie) Europejczyka. I nie mówię tu o alko tylko, my akurat niepijący więc się nie wypowiem, mówię o jedzeniu, jest śniadanie, lunch na zewnątrz i kolacja. Nic pomiędzy, nic non-stop. Jedzenie słabe, jechaliśmy codziennie na tym samym. Rano naleśniki (kolejka na lekko 10min), croissanty, omlet. Zero owoców na śniadanie. Lunch to frytki (kolejka na 20min), pizza (kolejne 10min), mięso lub ryba z grilla (ok) I arbuz. Arbuz to jedyny owoc (2x był melon) który chyba u nich rośnie 😉 zero jabłka czy banana. Kolacja na stołówce, bo to restauracją nie można nazwać, radzę od razu kierować się na taras i tam jadać. Ziemniaki opiekane (dobre), 2 mięsa do wyboru zwykle kurczka (zawsze z kośćmi) I drugie mięso w sosie, ryż, zasmażane warzywa i arbuz. Są makarony ale nie przyprawione. Są także warzywa, ale tu moja uwaga, nie jedliśmy ich gdyż tak nam poradziła rezydentka. Są po prostu myte w wodzie z kranu przez co łatwo można złapać (...) i resztę ferajny tak więc tydzień byliśmy beż warzyw no chyba że były zapiekane. I z tą zemsta to nie bujda, bo na jeden autobus, który przyjechał 3 os cierpiały przez 3 dni i z dołu i z góry. 3 dni wycięte z urlopu, nie wychodzili nawet z pokojów. I tu przejdę do higieny. Mówi się, że ta inna flora bakteryjną to jedno, a choroby brudnych rąk to drugie. Tu jest to i to. Tunezyjczycy są potwornie brudni, kelnerzy, stoły, obrusy, podłoga, toalety... Jak ktoś bardzo zanieczyścił toaletę przy stołówce to do południa dnia następnego tak wyglądała. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki zmieniane codziennie, podloga w pokoju myta byle jak ale codziennie, co 2 dni zmieniana pościel więc nie mam na co mnarzekać jednak słyszałam od innych, że mieli w pokoju karaluchy (osoby z mojej wycieczki). My daliśmy 20 dinarów przy zakwaterowaniu z prośbą o pokój w widokiem na morze i taki dostaliśmy. Goście arabscy traktowani priorytetowo, byliśmy świadkami okropnej sytuacji gdy arab wcisnął się w kolejkę przed arabkę, ona zareagowała, a on ja uderzył w twarz. Mąż zareagował, kazał wezwać policję to go obsługa wyśmiała mówiąc, że każdy może popełnić błąd. Chora narodowość ale to nie wina hotelu i hotelu za to nie mogę oceniać jednak już stosunek hotelu do tego typu incydentów mogę i stwierdzam, że jest jak cały Hotel. Prymitywny, duży ale nie dający sobie rady z obsługą takiej ilości gości, nie nadążający z niczym, albo bardziej olewający wszystko i wszystkich. Na pewno tam nie wrócę. Proszę także uważać na hotelowy sklep. Na moich oczach wmawiali kobiecie stojącej przede mną w kolejce, że nie dala sprzedawcy 100€ podczas gdy dała. Sprzedawca wziął banknot po czym o coś ja zagadał i jak skończyli pogawędkę to powiedział iż kasy nie dostał. Zaczął się cyrk. Wyciągał wszystkie pieniądze z kasy, krzyczał po arabsku, popchnął arabkę pracującą z nim, po prostu cyrk. Oszuści i kanciarze.
Bliskość do plaży.
Jak wyżej. Zero higieny, kolejki po monotonne jedzenie, brak sztućców i talerzy, pokoje brudne.
Tripadvisor