W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
[POŁOŻENIE:]
w centrum AKABY, w pobliżu portu w Akabie, w dzielnicy Princess Haya, przy ulicy, w pobliżu sklepy i restauracje; ok. 15 km od portu lotniczego w Akabie.
[PLAŻA:]
ok. 400 m od hotelu, wejście do morza (bez plaży); South Beach, publiczna, piaszczysta, jedna z najładniejszych w Akabie, ok. 6 km od hotelu, dojazd busem (ok. 15 USD w tym wstęp na plażę), bezpłatne materace, ręczniki za kaucją (ok. 5 USD), parasole i leżaki płatne (ok. 10 USD/zestaw).
[HOTEL:]
trzygwiazdkowy, otwarty w 2007 r., sezonowo odnawiany, 45 pokoi, 1 budynek, 4 piętra, winda, lobby, całodobowa recepcja, restauracja Mezzanine – dania w formie bufetu lub serwowane, obsługa kelnerska, kuchnia międzynarodowa, inne diety na zamówienie przed przyjazdem, dostępne foteliki dla dzieci; kantor, mini-market, sejf w recepcji, parking; małe centrum konferencyjne, bezpłatny internet bezprzewodowy przy recepcji (problemy z połączeniem); za opłatą: room-service, pralnia, wypożyczalnia samochodów i rowerów (ograniczona ilość); akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.
[POKÓJ:]
standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 20 m2, klimatyzowany, łazienka (wanna lub prysznic, wc), telewizja satelitarna, telefon, sejf, mini-bar (płatny); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zmówienie przed przyjazdem.
Hotel pozostawia bardzo dużo do życzenia. Klimatyzacja nie sprawna. Grzała wiec noc przy uchylonym oknie jedyna mozliwosc przetrwania lub spanie na korytarzu. Problemy z wodą - chwilowe braki. Jedzenie codziennie to samo; biały serek, pomidor ogórek , jajko, jakas bułka i zwiedłe oliwki. Dobrze ,że blisko do restauracji i sklepów. W hotelu nie ma nic. Nie polecam.Do przetrwania pomiedzy wycieczkami ..może.. Mira
Jeśli ktoś potrzebuje tylko miejsca do przespania pomiędzy zwiedzaniem Jordani to do wytrzymania. Niesprawna klimatyzacja, czasami brak wody, mało sprawna obsługa.Jedzenie ponizej przeciętnego. Dla zupełnie niewymagajacych klientów. Do przeżycia ...nie polecam..
Już na samym wejściu wita nas syf na podłodze, pomazane, brudne ściany. Pokoje brudne, podłoga ne myta, zakurzona, łazienka - woda leci z prysznica obok, a nie słuchawką, wanna malutka, brak zasłonki, więc wszystko leci na podłogę. Ja miałam widok z malutkiego okienka na szyb wentylacyjny, więc kiepsko. Najgorsze co było to brudna pościel!!! Powiedzieli, że nie mają czystej?! Po awanturze z pilotem i recepcją skończyło się zmianą hotelu. Nie polecam nikomu!!! W życiu takiej sytuacji nie miałam.
Hotel ogólnie bardzo marny. Jeżeli chcesz znać całą opinię napisz do mnie to odeślę subiektywny opis.
Hotel bardzo kiepski. Pokoje ujdą, chociaż wieczorem hałas z ulicy, a w nocy hasał pracujących w hotelu urządzeń (może wentylacja). Natomiast łazienki - no cóż - brud - okropne. Jedzenie totalna porażka. Czegoś takiego to ja jeszcze nie widziałam. Na śniadanie codziennie to samo, tzn. zwiędłe ogórki i pomarszczone oliwki, obeschnięta wędlina, szkoda słów. Na kolację niemal codziennie kurczak - przeważnie gotowany, ryż i jakiś "pseudorosół". Jedynie obsługa ok. Jeśli ktoś chce jechać do tego hotelu, to jedynie pod warunkiem, że zapłaci bardzo bardzo mało. Proszę się bardzo dobrze zastanowić nad wyborem tego hotelu.