Opinie o hotelu
Classic

4.6
Słaby
6 opinii

Hotel pozostawia bardzo dużo do życzenia. Klimatyzacja nie sprawna. Grzała wiec noc przy uchylonym oknie jedyna mozliwosc przetrwania lub spanie na korytarzu. Problemy z wodą - chwilowe braki. Jedzenie codziennie to samo; biały serek, pomidor ogórek , jajko, jakas bułka i zwiedłe oliwki. Dobrze ,że blisko do restauracji i sklepów. W hotelu nie ma nic. Nie polecam.Do przetrwania pomiedzy wycieczkami ..może.. Mira

Jeśli ktoś potrzebuje tylko miejsca do przespania pomiędzy zwiedzaniem Jordani to do wytrzymania. Niesprawna klimatyzacja, czasami brak wody, mało sprawna obsługa.Jedzenie ponizej przeciętnego. Dla zupełnie niewymagajacych klientów. Do przeżycia ...nie polecam..

Już na samym wejściu wita nas syf na podłodze, pomazane, brudne ściany. Pokoje brudne, podłoga ne myta, zakurzona, łazienka - woda leci z prysznica obok, a nie słuchawką, wanna malutka, brak zasłonki, więc wszystko leci na podłogę. Ja miałam widok z malutkiego okienka na szyb wentylacyjny, więc kiepsko. Najgorsze co było to brudna pościel!!! Powiedzieli, że nie mają czystej?! Po awanturze z pilotem i recepcją skończyło się zmianą hotelu. Nie polecam nikomu!!! W życiu takiej sytuacji nie miałam.

Hotel ogólnie bardzo marny. Jeżeli chcesz znać całą opinię napisz do mnie to odeślę subiektywny opis.

Hotel bardzo kiepski. Pokoje ujdą, chociaż wieczorem hałas z ulicy, a w nocy hasał pracujących w hotelu urządzeń (może wentylacja). Natomiast łazienki - no cóż - brud - okropne. Jedzenie totalna porażka. Czegoś takiego to ja jeszcze nie widziałam. Na śniadanie codziennie to samo, tzn. zwiędłe ogórki i pomarszczone oliwki, obeschnięta wędlina, szkoda słów. Na kolację niemal codziennie kurczak - przeważnie gotowany, ryż i jakiś "pseudorosół". Jedynie obsługa ok. Jeśli ktoś chce jechać do tego hotelu, to jedynie pod warunkiem, że zapłaci bardzo bardzo mało. Proszę się bardzo dobrze zastanowić nad wyborem tego hotelu.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

3 201 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT23051
Nazwa  Classic
Miejsce  Jordania / Zatoka Akaba / Akaba
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.6
Słaby
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.6
Hotel
3.4
Położenie
6.3
Pokoje
5.2
Wyżywienie
3.4

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.6
4.0
Mira

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2012

Hotel pozostawia bardzo dużo do życzenia. Klimatyzacja nie sprawna. Grzała wiec noc przy uchylonym oknie jedyna mozliwosc przetrwania lub spanie na korytarzu. Problemy z wodą - chwilowe braki. Jedzenie codziennie to samo; biały serek, pomidor ogórek , jajko, jakas bułka i zwiedłe oliwki. Dobrze ,że blisko do restauracji i sklepów. W hotelu nie ma nic. Nie polecam.Do przetrwania pomiedzy wycieczkami ..może.. Mira


3.8
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2012

Jeśli ktoś potrzebuje tylko miejsca do przespania pomiędzy zwiedzaniem Jordani to do wytrzymania. Niesprawna klimatyzacja, czasami brak wody, mało sprawna obsługa.Jedzenie ponizej przeciętnego. Dla zupełnie niewymagajacych klientów. Do przeżycia ...nie polecam..


3.4
sylwia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2012
Para

Już na samym wejściu wita nas syf na podłodze, pomazane, brudne ściany. Pokoje brudne, podłoga ne myta, zakurzona, łazienka - woda leci z prysznica obok, a nie słuchawką, wanna malutka, brak zasłonki, więc wszystko leci na podłogę. Ja miałam widok z malutkiego okienka na szyb wentylacyjny, więc kiepsko. Najgorsze co było to brudna pościel!!! Powiedzieli, że nie mają czystej?! Po awanturze z pilotem i recepcją skończyło się zmianą hotelu. Nie polecam nikomu!!! W życiu takiej sytuacji nie miałam.


3.6
Włodek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2012
Para

Hotel ogólnie bardzo marny. Jeżeli chcesz znać całą opinię napisz do mnie to odeślę subiektywny opis.


4.7
iza

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2012

Hotel bardzo kiepski. Pokoje ujdą, chociaż wieczorem hałas z ulicy, a w nocy hasał pracujących w hotelu urządzeń (może wentylacja). Natomiast łazienki - no cóż - brud - okropne. Jedzenie totalna porażka. Czegoś takiego to ja jeszcze nie widziałam. Na śniadanie codziennie to samo, tzn. zwiędłe ogórki i pomarszczone oliwki, obeschnięta wędlina, szkoda słów. Na kolację niemal codziennie kurczak - przeważnie gotowany, ryż i jakiś "pseudorosół". Jedynie obsługa ok. Jeśli ktoś chce jechać do tego hotelu, to jedynie pod warunkiem, że zapłaci bardzo bardzo mało. Proszę się bardzo dobrze zastanowić nad wyborem tego hotelu.


8.3
Andrew i Kacha z Bytomia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2012

Całkiem fajny hotelik i nie męcząca obsługa. Da się wypocząć.



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.