994 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel Alegria Florida Park to czterogwiazdkowy obiekt położony w sercu słonecznego wybrzeża Costa Brava, idealny dla rodzin poszukujących komfortu i relaksu. Zbudowany w 1987 roku, regularnie odnawiany, hotel oferuje 354 przytulne pokoje rozmieszczone na pięciu piętrach. Goście mogą cieszyć się pysznymi potrawami lokalnej kuchni w restauracji z bufetem oraz korzystać z baru. Na terenie obiektu znajduje się basen o nieregularnym kształcie z wydzieloną częścią dla dzieci, bezpłatne WiFi oraz strefa spa dla Gości powyżej 16 roku życia z basenem krytym, jacuzzi, sauną i możliwością masaży.
Położenie
Hotel jest oddalony o około 500 m od centrum popularnego kurortu turystycznego Santa Susana. Znajduje się przy głównej promenadzie, gdzie znajdują się liczne sklepy, restauracje i bary.
- 33 km od lotniska w Gironie
- 75 km od lotniska w Barcelonie
- 1,1 km do przystanku kolejki miejskiej do Barcelony
- 5 km od parku wodnego Marineland Catalunya
- 200 m od przystanku autobusowego
Plaża
Piaszczysta plaża zlokalizowana jest około 600 metrów od hotelu. Jest długa i szeroka, z łagodnym zejściem do morza. Można się do niej dostać drogą lokalną, a parasole i leżaki są dostępne za opłatą.
Dla dzieci
Hotel jest doskonale przystosowany dla rodzin z dziećmi, oferując miniklub, brodzik, plac zabaw oraz liczne animacje. Na życzenie dostępna jest opiekunka do dziecka.
Baseny
Hotel dysponuje basenem ze słodką wodą, który ma nieregularny kształt oraz wydzieloną częścią dla dzieci. Przy basenie Goście mogą korzystać z bezpłatnych leżaków i parasoli. Na terenie hotelu znajduje się także zewnętrzne jacuzzi.
Atrakcje
Goście mogą uczestniczyć w programach rozrywkowych, siatkówce, aerobiku, oraz cieszyć się muzyką na żywo. Za dodatkową opłatą dostępny jest kort tenisowy z oświetleniem, siłownia, bilard oraz tenis stołowy.
Spa & Wellness
Dla osób powyżej 16 roku życia dostępna jest strefa spa, oferująca za opłatą kryty basen, podgrzewane jacuzzi, saunę, solarium, łaźnię parową, hammam i masaże.
Informacje dodatkowe
Hotel oferuje bezpłatny dostęp do WiFi oraz akceptuje karty kredytowe Visa i MasterCard. Akceptowane są także zwierzęta do 8 kg za dodatkową opłatą. Dodatkowe usługi obejmują room-service, usługi prania i prasowania oraz punkt wymiany walut.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Pokój nasz nie był prze, cały pobyt ani razu sprzątany. Woda w basenie bardzo zimna. Brak muzyki i animacji przy basenie.
Pyszne jedzenie.
Zimba woda w basenie i brak muzyki.
Hotel czysty, bardzo dobre położenie jeżeli ktoś chce się wybrać do Barcelony na własną rękę. Na pewno w porównaniu do hoteli 4* w Turcji jest to niższy standard. Za to jedzenie przebija hotele 5*. Kolacja jest tak różnorodna, że każdy znajdzie coś dla siebie - mnóstwo ryb, owoce morza, mięso, dla dzieci frytki, pizza, nuggetsy. Miłośnicy słodyczy mają do dyspozycji dwie fontanny czekoladowe. Obsługa mówi dobrze po hiszpańsku, angielsku i francusku, więc osoby znające języki bez problemu się dogadają.
Czystość - pokoje sprzątane codziennie, jedzenie, położenie. Obsługa znająca języki obce i pomocny personel.
Należy uiścić depozyt za żelazko, a po czasie okazuje się, że żelazko jest zabierane z pokoju, bo jak poinformowała recepcja „nie możecie mieć go cały czas w pokoju”. To w takim razie wpłacanie depozytu i nieustanne proszenie się o przyniesienie żelazka mija się z celem. Za ręczniki plażowe też jest depozyt i nie są one w ogóle przez cały pobyt wymienianie na czyste. Przy krótkim pobycie ok - przy dłuższym nie jest to komfortowe. Jacuzzi na terenie hotelu dodatkowo płatne.
Hotel spełnił moje oczekiwania pokoje codziennie sprzątane , jedzenie smaczne obsługa bardzo miła nie ma się czego przyczepić , polecam.
Bardzo blisko głównego deptaka za hotelem z kolei plac na którym wieczorami odbywały się różne koncerty i pokazy np. Monster track itp.
Nie ma takiej rzeczy która by mi się nie podobała.
Bardzo udany pobyt. Hotel czysty, personel uprzejmy i pomocny, jedzenie wyśmienite. Korzystaliśmy z opcji HB i było nie do przejedzenia. Wspaniałe śniadania i obiadokolacje. Przy opcji HB napoje do kolacji bezpłatne. Bardzo dobre położenie hotelu, blisko do plaży, blisko do stacji kolejki. Pokój 3 osobowy dość duży, łóżka wygodne, szafa, balkon. Pokój sprzątany codziennie. W łazience suszarka. Polecam wszystkim niezdecydowanym (a jestem osobą bardzo wymagającą).
Czystość, jedzenie, położenie
W tym hotelu byliśmy rodzinnie z 2 nastolatkami. Pobyt oceniam najwyżej jako średni. Pryjechaliśmy o 22. Czekała na nas późna klacja (bułki wędlina i ser) Pokoje określam jako mikroskopijne. Szafa pomieściła rzeczy 1,5 osoby reszta w walizkach, których nie dało się rozłożyć bo nie było gdzie. Jeśli chidzi o nasz pokój to był na 1szym piętrze w widokiem na dach kuchni z wywietrznikami z tejże kuchni oraz plantacje chyba selera;-) Balkon połoczony płytą z reszta balkonów z tego piętra tak, że kazdy z sąsiadów mógł do ciebe wejśc na balkon. Jedzenie może być. Śniadania identyczne przez 7 dni. Obiady i kolacje też takie same ale różnorodność już była. Nawet dobre. Dużo owoców. Drinki jak to na all inclusive...średnie. Basen czysty ale z bardzo zimną wodą. Bardzo zimną jak dla mnie. Ogólnie opcja all inclusice słabiutka. Poza stołówka 1 bar z drinkami i 1 snack bar. To co oceniam bardzo negatywnie to to, że osoby wyjeżdzające z hotelu na lotnisko tak jak ja o godzinie 18 opaski mają odcinane(nożyczkami) w momencie zdania pokoju. My chcieliśmy dokupić dobę ale nie było takiej możliwości. I teraz. Osoby, które chciały skorzystać np z napojów były wyrzucane z baru i snack baru. Kelnerzy i kucharz tylko tym sie zajmowali żeby wyłapywać i wyrzucać osoby, które chciały np nalać sobie napój do kubka. Uważam, że to nieakceptowalne. Horror. Czułem się jak nielegalny imigrant. Ostatni dzień to leżenie na sofach przy recepcji. Rezydent też stwierdził, że to po przejęciu hotelu przez sieć Alegria. Uważam, że sięć udźwignęłaby podarowanie choćby napojów ludziom, którzy już opuszczją hotel. Przez to na pewno tm nigdy nie wróce ani do sieci hoteli Alegria. Dużo się słyszy ostatnio, że Hiszpanie protestują i nie chcą juz więej turytów ( protesty w Barcelonie, Teneryfie czy Majorce) Ja chyba się przekonałem na własnej skórze, że nie byłem tam porządanym klientem( Polacy np zapraszani przez kelnerów do najdalszych stolików w restauracji, traktowanie w barze)
blisko plaży sprawna klima jedzenie może jako baza wypadowa do zwiedzania.
bardzi małe pokoje, szafy bardzo zimna woda w basenie słabe all inclusive ścinanie opsaek przy wykwaterowaniu się i brak możliwości skorzystania np z napojów przez 8 godzin za darmo.
Tripadvisor