16012 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel Jaz Aquamarine, wcześniej znany jako Iberotel Aquamarine, to luksusowy pięciogwiazdkowy obiekt położony w Hurghadzie, oferujący Gościom niezapomniane wakacje w wyjątkowym otoczeniu. Hotel dysponuje 1001 eleganckimi pokojami rozmieszczonymi w budynku głównym i trzech 3-piętrowych budynkach. Goście mogą cieszyć się bogatą ofertą gastronomiczną, korzystając z głównej restauracji w formie bufetu oraz sześciu restauracji a la carte, serwujących kuchnię włoską, azjatycką, libańską, owoce morza, indyjską oraz amerykańską. Na terenie obiektu znajdują się również bary przy basenie, bar na plaży oraz bary w lobby. Doskonałą rozrywkę zapewnia park wodny z zjeżdżalniami oraz centrum SPA z bogatą ofertą zabiegów.
Położenie
Hotel znajduje się w pierwszej linii brzegowej, około 20 km od centrum Hurghady oraz około 17 km od lotniska w Hurghadzie.
Plaża
Hotel posiada bezpośredni dostęp do prywatnej piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza. Plaża jest wyposażona w bezpłatne leżaki i parasole, a także bar plażowy, który umożliwia pełen relaks nad wodą.
Dla dzieci
Dla najmłodszych Gości hotel przygotował wiele atrakcji, w tym park wodny ze zjeżdżalniami, baseny (z czego 4 są podgrzewane zimą), mini klub, animacje, mini disco oraz plac zabaw. Hotel zapewnia również krzesełka w restauracji oraz łóżeczka dla dzieci do 2 lat na życzenie przed przyjazdem. Istnieje także możliwość wypożyczenia wózka, w miarę dostępności.
Baseny
Hotel oferuje 12 zewnętrznych basenów, z czego 9 jest podgrzewanych zimą, oraz 5 basenów dla dzieci, z czego 4 są podgrzewane zimą. Na terenie obiektu znajduje się również park wodny z licznymi zjeżdżalniami. Goście mogą korzystać z bezpłatnych leżaków i parasoli przy basenach oraz ręczników plażowych.
Atrakcje
Goście hotelu Jaz Aquamarine mogą korzystać z szerokiej gamy atrakcji, w tym siłowni, aerobiku, aerobiku wodnego, animacji, amfiteatru, muzyki na żywo oraz różnorodnych sportów takich jak tenis stołowy, mini piłka nożna, rzutki, boccia i siatkówka plażowa. Hotel posiada również korty tenisowe, a sprzęt i oświetlenie są dostępne za dodatkową opłatą. Nowością są również sporty wodne, snorkeling i nurkowanie dostępne za dodatkową opłatą.
Spa & Wellness
Hotelowe centrum SPA oferuje szeroki wachlarz usług, w tym saunę, jacuzzi, masaże, łaźnię turecką oraz salon piękności, które są dostępne za dodatkową opłatą. Basen wewnętrzny podgrzewany zimą stanowi dodatkową atrakcję dla Gości pragnących relaksu.
Informacje dodatkowe
Goście mogą korzystać z bezpłatnego Wi-Fi na terenie całego hotelu, co umożliwia swobodną komunikację i dostęp do informacji. Hotel oferuje również All Inclusive z szerokim wachlarzem posiłków i napojów dostępnych w określonych godzinach. Dostępne są opcje zakwaterowania w pokojach standardowych, superior oraz rodzinnych z możliwością dostawki.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Na plus czystość, obsługa i baseny. W miarę dobre jedzenie jak na Egipt (w barach basenowych znajdzie się kilka dobrych, kompletnych dań). Życie nocne do poprawy - w większości nudne pokazy, krótkie dyskoteki (jeśli w ogóle są). Jedzenie w głównych restauracjach mało urozimacone (z reguły jest to samo, z drobnymi zmianami każdego dnia).
Hotel olbrzymi pięknie utrzymany w kwiatach i zieleni duże baseny zjeżdżalnie dla dzieci,kilka restauracji do wyboru, wszędzie czysto, pyszne jedzenie . obsługa miła nie nachalna. polecam serdecznie. Mój pobyt był super 🥰
Dużo zieleni i kwiatów,orzestrzen
Nie ma
Mega pozytywnie najlepszy hotel w Hurghada polecam serdecznie każdemu i odwiedzę jeszcze w tym roku napewno
Piękny duży,baseny do wyboru jedzenie przesmaczne 😉
Bez wad
Hotel bardzo dobry, obsługa pomocna i sympatyczna, byliśmy z szóstką dzieci od dwóch do czternastu lat i wszyscy zachwyceni
Wysoka kultura osobista personelu, dbałość o wygląd hotelu, czystość
brak
Oceniam bardzo dobrze. Byliśmy rok temu i było OK ale przez rok bardzo dużo się zmieniło na plus. Duże obłożenie ale zawsze dla każdego leżak się znajdzie, nie trzeba rezerwować, chyba że miejsce masz upatrzone z góry. Lepsze jedzenie, super obsługa i nienachalna, kelnerzy trochę zakręceni ale widać, że dopiero się uczą. Co zaskakuje to zmiana podejścia do ekologii. Żadnych plastików jednorazowych, woda w szklanych butelkach, rurki do napojów biodegradowalne itd. Dzięki temu zyskają na pewno kolejnych zadowolonych klientów.
-proekologiczne podejście hotelu do plastiku -dużo miejsca na basenach, brak ścisku -nie trzeba nic rezerwować o 6 rano -jedzenie różnorodne, każdy coś dla siebie znajdzie -strefy hotelowe podzielone, chcesz być z animatorami to idziesz do ich strefy przy basenie, Nie chcesz to do innej strefy, gdzie oni nie przychodzą. - dużo zieleni i trasa do biegania lub spacerów
lekkie zamieszanie z ręcznikami plażowymi, 2 razy mi nie dostarczyli do pokoju, ale to nie problem. Problem jest gdy chcesz je odzyskać. Chodzenie i proszenie przez godzinę..... Jednak nie wpływa to negatywnie na ogólną ocenę hotelu. Nadrobili to życzliwością obsługi.
Tripadvisor