2985 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Nowoczesny hotel zbudowany w 2008 roku i odnowiony w 2017 roku, oferujący 326 komfortowych pokoi. Do dyspozycji Gości jest całodobowa recepcja, a obiekt zapewnia wszystkie udogodnienia dla idealnego wypoczynku. Goście mogą korzystać z bogatej oferty gastronomicznej, w tym trzech restauracji serwujących dania kuchni włoskiej, orientalnej i azjatyckiej oraz pięciu barów.
Położenie
Hotel usytuowany jest w regionie Hurghada, w okolicy licznych atrakcji.
- ok. 700 m od prywatnej, piaszczystej plaży
- 7 km od lotniska w Hurghadzie
- 10 km od centrum Hurghady
Plaża
Plaża prywatna, piaszczysta, oddalona około 700 m od hotelu, współdzielona z siostrzanym Beach Albatros Resort. Dostępne są leżaki i parasole, a także bar na plaży.
Dla dzieci
Hotel oferuje wiele atrakcji dla najmłodszych, w tym brodziki, miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat, animacje i mini disco. W restauracjach dostępne są krzesełka dla dzieci, a na życzenie można zamówić łóżeczka dla dzieci do 2 lat.
Baseny
Na terenie hotelu znajdują się liczne baseny, w tym basen zewnętrzny ze sztuczną falą, baseny dla dzieci oraz podgrzewane w zimie baseny. Dodatkowo, park wodny z 9 zjeżdżalniami dla dorosłych i 16 dla dzieci oferuje doskonałą zabawę.
Atrakcje
Dla aktywnych Gości hotel zapewnia różnorodne formy rozrywki, takie jak siłownia, amfiteatr, muzyka na żywo, animacje, rzutki, boccia, siatkówka plażowa oraz kort tenisowy (sprzęt i oświetlenie płatne). Za dodatkową opłatą można korzystać z oferty sportów wodnych, snorkelingu i nurkowania.
Spa & Wellness
Centrum spa hotelu oferuje relaks w postaci masaży, jacuzzi, sauny, łaźni tureckiej oraz zabiegów pielęgnacyjnych, dostępne za dodatkową opłatą. Salon piękności również jest do dyspozycji Gości.
Informacje dodatkowe
Hotel oferuje bezpłatny dostęp do internetu WiFi na terenie całego obiektu. Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Ogólne wrażenie : przyjemny hotel, najlepsza restauracja to Soprano
fajne atrakcje i animacje dla dzieci
co niektórzy kelnerzy robią tylko pozytywne wrażenie, jeden z aquaparków nie działał bo był w remoncie o czym nie było informacji podczas rezerwowania wycieczki.
Hotel super. Bardzo dobre jedzenie. Kilka poodgrzewanych basenów oraz wielki aquapark. Codziennie sprzątane pokoje, bardzo dobre drinki (my piliśmy tylko w barze przy lobby). Na plaży zawsze jakieś wolne leżaki i jest rafa oraz bar. Można korzystać z 3 hoteli w ramach jednego wyjazdu. Cały kompleks to kilka hektarów. Jest siłownia, fitness, bieżnia czy basen olimpijski. Codziennie zajęcia jogi i podobne,
Jedzenie, wielkość, obsługa, drinki, baseny, zieleń
Długi czekaliśmy na pokój, ale finalnie dali nam piękny apartament a kupowaliśmy ekonomiczny pokój.
Bardzo dobru czysty hotel jedzenie bez zastrzeżeń podgrzewane baseny
czystość nowoczesność duży wybór jedzenia i napojów
Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie. Pokój średniej jakości, lata świetności za nim. Czystość w pokoju standardowa jak na Egipt, sprzątanie codziennie tylko główne alejki jak we wszystkich hotelach. Ręczniki wymieniane codziennie bez problemu. Ogólnie czystość pokoju OK.
Zaletą hotelu jest stołówka obsługa na wysokim poziomie.
Minusem brak dostępu do morza. Dowożenie busem z lat 40 porażka. Dojście przez wszystkie hotele pieszo około 2 km.
Pobyt uważamy za udany, Obiekt bardzo czysty duży i przestronny. Obsługa bardzo miła i uczynna. Jedzenie bardzo dobre - dużo i smacznie. można korzystać z udogodnień i restauracji pozostałych hoteli ( Blue i Aquapark). Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Drinki oczywiście bardzo słabe, ale nas to nie dziwi, pozostałe napoje typu Fanta coca-cola bardzo dobrej jakości. codziennie lody. Zajęcia na basenach typu Aqua Gym, Stretching, rzutki itp. Z wad trochę słaba i mała plaża z bardzo niewygodnym zejściem do wody, dużo ostrych kamieni. Wi-Fi działa bardzo dobrze na terenie całego hotelu. Mogłyby być lepsze animacje. Byliśmy z biurem Anex i pierwszy raz trafiliśmy na niesympatycznego i nieempatycznego rezydenta, (...) który nie miał dla nas w ogóle czasu, być może przez to że nie byliśmy zainteresowani wycieczkami fakultatywnymi.
Czystość, Obsługa, Jedzenie, Napoje, Internet.
Plaża, Restauracja "ala carte" trochę słaba.
Tripadvisor