W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
POŁOŻENIE:
w zatoce Kvarner, ok. 3 km od centrum NOVI VINODOLSKI, ok. 7 km od Crikvenica, ok. 170 km od Zagrzebia; ok. 30 km od portu lotniczego w Rijece; przystanek autobusowy ok. 100 m od hotelu.
PLAŻA:
publiczna, kamienista, łagodne zejście do morza, ok. 50 od hotelu (do 800 m, w zależności od zakwaterowania), dojście przez teren hotelu, bezpłatne parasole i leżaki (ograniczona ilość).
HOTEL:
130 pokoi i 336 apartamentów, budynek główny i 35 aneksów, 2-3 piętra, 5 wind, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna Enjoy - dania w formie bufetu, kuchnia lokalna i międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dieta bezglutenowa na zamówienie, podczas kolacji obowiązuje strój formalny (panowie - długie spodnie), 4 restauracje a la carte, 5 barów, w tym bar swim-up; wymiana walut, bankomat; 3 sale konferencyjne dla 400, 150 i 120 os., taras, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: opiekunka do dziecka, parking (ok. 10 EUR/dzień), pralnia, prasowanie, fryzjer, wypożyczalnia samochodów i rowerów; na terenie hotelu występują schody i różnice poziomów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.
POKÓJ:
standardowy: 2-os., ok. 28 m2, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: sejf, minibar (płatny według konsumpcji); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka), widok na morze; apartament premium: 2-os. (możliwość 2 dostawek dla dzieci - w części apartamentów dostawką jest łóżko piętrowe), ok. 47 m2, salon i sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), aneks kuchenny: kuchenka, naczynia, sztućce, wyposażenie jak w pokoju standardowym; apartament de luxe: dla maks. 6 osób, ok. 60 m2, salon i 3 sypialnie, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), wyposażenie jak w apartamencie premium; apartamenty de luxe zlokalizowane są w villach; apartament premium i de luxe za dopłatą.
SPORT I ROZRYWKA:
6 basenów w całym kompleksie, w tym: basen, słona woda, ok. 220 m2, gł. 0,8-1,3 m, hydromasaż, basen, słodka woda, ok. 300 m2, gł. 0,8-1,3 m, 3 baseny dla dzieci, słodka woda, zjeżdżalnie, kaskada, hydromasaż, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; tenis stołowy, siłownia, fitness, aerobik, joga, aqua aerobik, jogging, badminton, piłka nożna, siatkówka; miasteczko dla dzieci: 2 place zabaw, miniklub (4-12 lat), wyspa piratów, animacje dla dorosłych i dzieci; za opłatą: 5 kortów tenisowych (12 EUR/godz., oświetlenie: 7 EUR/godz.); centrum spa: bezpłatnie: kryty basen, ok. 470 m2, gł. 0,8-1,3, kaskada, hydromasaż, jacuzzi; płatne: thalassoterapia, hammam, sauna, masaże, floating, zabiegi pielęgnacyjne.
ALL INCLUSIVE:
śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.30-14.00), kolacja (19.30-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w wyznaczonym barze (17.00-19.00); napoje bezalkoholowe, herbata, woda oraz wino, piwo i likiery w wyznaczonym barze (11.00-23.00).
Powitała nas mało sympatyczna pani, która przydzieliła nam pokój na niskim parterze, z zapachem pleśni i grzybów. Zamianę uzyskałyśmy po kilku godzinach czekania chociaż był to wrzesień i nie było kompletu gości. Ta właśnie pani poinformowała krzycząc że w całym wielkim ośrodku nie ma pomieszczeń z 2 łózkami. W trakcie pobytu pękł bojler, który był umieszczony w szafie i gorąca woda zalała mi ubranie. Na naprawę czekałyśmy kilka godzin. Drzwi do łazienki nie zamykały się dokładnie. Generalnie hotel z zewnątrz wygląda rzeczywiście na 4 gwiazdki, ale już pokoje wewnątrz - niekoniecznie. Obsługa pokojowa - super. ta w recepcji - różnie, w zależności kto miał dyżur. Jedzenie na 5+ - dużo rozmaitości, owoców i owoców morza. Wino i piwo w dowolnej ilości. To w pewnym sensie rekompensowało nam niedogodności pokoju. Dobra pogoda sprawiła że w pomieszczeniu przebywałyśmy niewiele. Najgorsze były, niestety, noce w jednym łóżku.
Położenie w bezpośredniej bliskości do morza. Piękna promenada nad Adriatykiem prowadząca do miasta.
W całym hotelu, tak nas poinformowano, nie ma pokoju z 2 łóżkami (byłyśmy z koleżanką) i musiałyśmy spać w 1 łóżku. W spa był tylko 1 masażysta, pozostała część nieczynna. Duża część barów i sklep - również.
To co mogę powiedzieć SUPER,JEDZENIE ,ZAKWATEROWANIE,BASENY ,PLAŻA,ZIELONY TEREN, SZYBKI DOJAZD Z LOTNISKA 30 MIN. Okolica przepiękna ,promenada nad Adriatykiem okoliczne miejscowości dostępne w zasiegu ręki. Hotel jest wynajęty Włochom i pod nich też jedzenie urozmaicone makaronami i owocami morza.
Hotel okolica plaża ludzie obsługa WSZYSTKO NA 10
Brak
Wakacje zaliczane do udanych ale dalekie odległości i tysiące schodów nie zachęcają do ponownego przyjechania
Zadbane ogrody, piękne widoki
1. Bardzo trudna infrastruktura- tysiące schodów i ulice pod górkę co w upały z 1,5 rocznym dzieckiem było bardzo uciążliwe 2. Ogromne kamienie na plaży i trudne wejście do wody 3. Bardzo słabe łącze internetowe uniemożliwiające korzystanie 4. Opłata klimatyczna opłacana na miejscu 5. Brakuje formy all inclusive 6. Słabo sprzątane apartamenty 7. Zimne jedzenie
Hotel oficjalnie ma 4/5*, ale nie mam pojęcia kto przyznał taką klasyfikację, pokoje nie zasługują nawet na 2*, w pokojach brudno, pozapychane odpływy w wannie. Podczas naszego pobytu pokój \\\"sprzątany\\\" 2 razy, to znaczy wyrzucono śmieci, ani razu nie zmieniono pościeli, o zmianę ręczników było trzeba chodzić do recepcji, gdzie mówiono, że jeszcze mogą przyjść, że nie pominęli naszego pokoju, była godzina 18, pan na recepcji twierdził, że sprzątanie może być rano lub wieczorem. Reklama na stronie Itaka mocno odbiega od tego co zastaliśmy na miejscu, po dokonaniu rezerwacji, otrzymywaliśmy co chwilę smsy, co zmieniło się w ogłoszeniu, tzn za co trzeba dodatkowo płacić, a w ogłoszeniu było za darmo. Na zdjęciach piękne bary przy basenach, gdzie można usiąść i napić się czegoś chłodniejszego, ale niestety w rzeczywistości większość barów zamknięta, środek sezonu, a ten w basenie zamknięty i wyglądał jakby nigdy nie był otwierany, chyba, że do zdjęcia w reklamie. W otwartych barach ceny droższe niż w hotelach 5* gwiazdkowych, woda mineralna 0,3l 2e, piwo 0,3l 4e. Wyżywienie w hotelu bardzo słabe. Śniadania standardowe, choć brakowało czegoś przygotowywanego na miejscu na ciepło np naleśniki dla dzieci czy omlety z dodatkami. Śniadania i Lunche podawana były w restauracji górnej z ładnym widokiem na wyspę Krk, ale już na kolacje goście Itaka kierowani byli do piwnicy. Jedzenie na obiadach i kolacji monotonne, przeważały owoce morza, jeśli ktoś tego nie lubi, to niestety za każdym razem wychodził głodny. Jedzenie które miało być ciepłe, przeważnie było zimne, jedzenie które miało być zimne, przeważnie było ciepłe. Wino podawane do obiadu i kolacji było za każdym razem podawane w kapslowanych butelkach, szkoda, że zawsze nie dopite wino w butelce było uzupełniane nowym i od nowa kapslowane na zapleczu. Ogólnie podsumowując cały pobyt w tym hotelu to wielkie rozczarowanie, cena nieadekwatna do tego co oferuje hotel prowadzony przez zarozumiałych włochów.
- położenie z widokiem na wyspę Krk
- obsługa - wyżywienie - czystość pokoi
Polecam rodzinom z chodzącymi dziećmi w sezonie kiedy w basenach jest ciepło. Teraz była koszmarnie zimna woda i niestety dzieci nie miały żadnych atrakcji. Do tego zamawiałam pokój z łóżeczkiem dziecięcym a go nie dostałam bo nikt tej prośby ze strony wakacje.pl do hotelu nie przekazał. Dopiero na 2 dzień bo prośbach dostaliśmy. Dobrze ze było mało dzieci w hotelu i łóżeczka były jeszcze dostępne. Jedzenie ok, spa, korty tenisowe. Dla sportowców jest co robić.
Bliskość morza, ładne baseny. Jeśli w sezonie są ciepłe to polecam. Spa, korty tenisowe.
Bardzo dużo schodów. Byliśmy z dzieckiem z wózkiem i to był koszmar. Woda w basenach zimna 09.2016. Nici z kąpieli i jak na 5 gwiazdek to pokoje kiepskie niestety. Jeśli komuś nie zależy na jakości to ok. Duży przestronny apartament ale nie na 5 gwiazdek.