86 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Nowy, czterogwiazdkowy kompleks o podwyższonym standardzie, otwarty w 2009 roku (w trakcie zmiany kategoryzacji na 5*). Oferuje 180 w pełni wyposażonych i nowocześnie umeblowanych pokoi 2 osobowych z możliwością 1 lub 2 dostawek oraz 100 jedno - lub dwupokojowych apartamentów. Do dyspozycji Gości - całodobowa recepcja, 2 restauracje serwujące przepyszne dania kuchni regionalnej i międzynarodowej, 3 bary oraz klub nocny, nowoczesne SPA, sauna, jacuzzi, basen zewnętrzny z brodzikiem dla dzieci, basen kryty z podgrzewaną wodą, sklep, sejf, pralnia, internet bezprzewodowy (dla Gości z własnym komputerem).
Położenie
Nowoczesny kompleks hotelowy położony w południowej części Primorska - dawnej wioski rybackiej z przepiękną przyrodą, która w ostatnich latach dynamicznie się rozwinęła. Jest to klasyczny kurort turystyczny znany ze sprzyjającego klimatu, pięknej przyrody, zabytków kulturowych i historycznych, gościnności mieszkańców. Miasto oferuje szeroki wachlarz atrakcji takich jak - duży Aquapark, jazda konna, paralotnia, przejażdżka na bananie, rowery wodne, skutery. Primorsko, które ożywa nocą pełne jest niezliczonej ilości barów, pubów, restauracji i tawern oraz dyskotek i klubów nocnych. Hotel oddzielony od przepięknej piaszczystej plaży 50 metrowym pasem porośniętych wydm, położony jest w odległości 200 m od centrum miasta i 50 km od lotniska w Burgas.
Plaża
Publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 150 m od hotelu, parasole i leżaki płatne.
Rozrywka i sport
Na terenie hotelu znajduje się duży basen o nieregularnych kształtach, półkryty basen z podgrzewaną wodą, centrum fitness, jacuzzi, SPA i centrum odnowy biologicznej, sauna oraz łaźnia turecka, ekskluzywna dyskoteka. W pobliżu hotelu, centrum sportowe, profesjonalne 18-dołkowe pole golfowe, korty tenisowe.
Dla dzieci
Brodzik, mini klub dla dzieci w wieku 3-12 lat, na życzenie opiekunka do dzieci dodatkowo płatna, wysokie krzesła w restauracji.
Hotel bardzo słaby. kiepska obsługa na recepcji. Obsługa na restauracji niekompetentna i nie komunikatywna. Tylko jedna dziewczyna na recepcji mówi po angielsku.Reszta tylko i wyłącznie po bułgarsku. Od czasu do czas u hotelu pojawiał się starszy pan ochroniarz, który kilka lat temu pracował przez jakiś czas w Polsce jako kierowca i pomagał w tłumaczeniu na bułgarski. Jedzenie zimne, nie smaczne i niejednokrotnie surowe czy niedogotowane. Naczynia brudne i klejące. Sztućce klejące i niedomyte. Dzieciom serwowane były roztopione lody, które na kolejny dzień były zamrażane ponownie. Mimo zwrócenia uwagi, że takie praktyki grożą zatruciem salmonellą, obsługa nic sobie z tego nie robiła. W czasie naszego pobytu została wyczerpana pula białego, wytrawnego wina na ten sezon i zepsuł się nalewak do wina czerwonego, który ma zostać naprawiony dopiero we wrześniu. Dopiero po kilku dniach na restaurację wstawiona została nowa zamrażarka. W każdym pokoju kłopotu z cieknącą armaturą łazienkową. Cieknie z wany, prysznica i umywalki. Wymieniano nam pokój dwukrotnie i wybraliśmy taki w którym ciekło najmniej. Jeździmy po różnych hotelach na całym świecie od kilkunastu lat i wiemy czego oczekiwać od hotelu, który szczyci się standardem 4 i pół gwiazdki. W mojej ocenie hotel nie zasługuje na 2 gwiazdki nawet jak na standard bułgarski. Jedyną zaletą tego hotelu jest bliskość do plaży. Opieka rezydenta Rainbow ŻADNA. My radzimy sobie za granicą sami i potrafimy znaleźć rózne atrakcje na własną rękę ale były rodziny, które czuły się wręcz zagubione czy nie zaopiekowane z powodu braku opieki rezydenta. Uważam, że w tym roku wydaliśmy nasz wakacyjny budżet w sposób najgorszy z możliwych. Lepie było zostać w domu. Nie sprzedawajcie tej oferty swoim turystom, bo w oczach wielu bardzo stracicie na swoim wizerunku.
Bliskość plaży. Barman Shakill z Indii. Jedyny komunikatywny członek obsługi we wszystkich barach i na restauracji.
Jak wyżej w opisie
Jeśli zamierzacie wybrać ten hotel to nie wybierajcie pokoju typu studio, ponieważ znajdują się one w budynkach pobocznych, są stare, zaniedbane i z cieknącymi na całą łazienkę brodzikami w łazience. Absolutnie odbiegają one standardem od pokojow znajdujących się w budynku głównym. Można powiedzieć, że cały budynek główny spełnia standardy BUŁGARSKICH 5 gwiazdek i widać, że stosunkowo niedawno był odnowiony, natomiast standard w pozostałych budynkach pozostawia wiele do życzenia. Zaniedbana i brudna klatka schodowa; stara, rozklekotana winda; cieknące brodziki w łazienkach; zacieki na suficie i ścianach; poodpadane panele na podłodze; porwane zasłony i firanki; popsute lampki i brak światła w jednej z części studio (przez 3 dni) i przykry zapach. W stołówce (w budynku głównym) zawsze tłoczno (w sierpniu) i nieczysto. Obsługa bardzo niemiła zarówno na stołówce jak i na recepcji. Primorsko to bardzo tyrystyczne miasteczko, pod nosem znajdziesz sklepy, restauracje i knajpki. Do plaży blisko, do aquaparku też, wszędzie dojdziesz na piechotę. Wieczorem w hotelu nie ma co robić. Animacje Rainbow kiepskie, praktycznie tylko krótkie mini disco dla dzieci, ewentualnie bingo. Nie ma sceny czy amfiteatru. Nie dało się dodać opinii na stronie biura Rainbow, za każdym razem pokazywało ‚awaria serwera, proszę sprbowac później’. Złożyłam reklamacje, dostałam opowiedz typowa dla tego typu spraw, że wady zostaje naprawione w najbliższym możliwym czasie (brodzik na drugi dzien, światło na trzeci) i że wszystkie pokoje mają taki sam standard (haha). Dostałam voucher w kwocie 1/13 ceny wycieczki do wykorzystania na kolejne wakacje…
Duży basen. Niedaleko plaża.
Stary, zaniedbany, niemiła obsługa.
Hotel duży ale mega brudny ,nie sprzątają ,słabo mówią w recepcji po Angielsku
Tylko jedyny plus tego hotelu to że jest blisko plaża
Brudno,zimne jedzenie ,ogólnie kelnerzy i obsługa mili ale w wieku 16 lat .Wszystko się lepi od brudu pokoje masakryczne wybija kanaliza że nie da rady wytrzymać plus grzyb w kabinie i na kasetonach .Znajomi zmieniali w ciągu pobytu 3 razy pokój bo oby dwa były zalane.Zatrulismy się woda z dyfuzytora bo to jest kranowa .Ten hotel tylko ładnie wygląda na zdjęciach a reszta to nieporozumienie ,on powinien być zamknięty
Katastrofa (...) wcisnął nam ten hotel bo ten który wybraliśmy 6 m-cy wcześniej był jeszcze niewyremontowany ponoć wg turoperatora 4.5 gwiazdki miejscowe 5 ..nie wiem czy (...) wie co sprzedaje śmiało daje max 2 gwiazdki
Moze..morze i w barze leja do 22.00 ale na maxa
Ogólnie bardzo wyeksploatowany i zmęczony hotel brudne sciany obdarte tapety jedzenie z cateringu zimne nic szczególnego .łazienki z grzybem cieknące prysznice w barze brak szkła wszystko plastiki ,w miare baseny otoczone sztuczną trawą też zmeczoną, do plaży 500m brak beachbaru hotelowego ot trochę parasoli leżaków część popękana przylatując rano opaskę wręczają o 12.00 pokój 15.00 podobnie przy wyjeździe o 12.00 koniec jak masz późniejszy wylot twój problem
Nie wybierajcie się do tego Hotelu my właśnie w nim jesteśmy ,bo zlekceważyliśmy opinie bo różnie jest ale niestety potwierdziły się .Mega syf ,brudno ,pokoje masakra i do tego kanaliza mega śmierdzi .Znajomi zmieniali w ciągu pierwszych dwóch dni dwa razy pokój bo mieli zalany i grzyb oraz smrud nie umożliwiał przebywania w pomieszczeniu .Jedzenie to prawda że zimne ale czasem się zdarzy coś dobrego ,bar z lokalnymi alkoholami plus soki gazowane z automatu .Wybierające innych hotel bo może on kiedyś zasługiwał na 5 gwiazdek a teraz to ja bym nawet jednej nie dała .
Blisko plaży
Tripadvisor