W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Jestem obecnie drugi raz w tym roku.Położenie, hotel, plaża,wodą i nawet dużo rybek jest Ok. Ale stołówka makabra,przez tutejszych opanowana.jedzenia brak- jest na stołach i pod stołami tutejszych ponad normę,średnio jedna osoba zużywa tyle co 6 osób . Masło dzisiaj widziałem pierwszy raz jak pani w czerni wzięła całość i postawiła na swoim stoliku poczym pochowała do toreb, następne dwie obok mnie przyniosły 18 jajek i też pochowały i tak z wszystkim.A przy wejściu sprawdza się nr.pokoju co jest śmieszne i nie efektywne. I tak cena pobytu w hotelu ciągle wzrasta a jakość i zainteresowanie ze strony obcokrajowców spada.I tu zadanie dla właściciela czy jakość czy upadek. Ja raczej jestem tu ostatni raz.
Obsługa ale tylko przy barze na plaży i basenie i lobby przy serwisie z kawą. Reszta może się stara ale nie daje to rezultatu ,ale to opis niżej.
I nie jest to informacja dla wczasowiczów,ale raczej zarządzających tym hotelem. 1.dzień 13.09.23 - sejf blokuje się wraz z moją zawartością - oczekiwania na naprawę 6godzin, 2. Klimatyzacja przestała działać w ogóle,czas oczekiwania na naprawę 3 dni. 3.Jesteśmy piąty dzień sejf naszej koleżanki dalej nie naprawiony, daliśmy spokój dokumenty itp.trzyma u nas. 4. Stołówka w czasie ekspansji tutejszej ludzi to chaos.
Zdecydowanie największą zaletą tego hotelu jest jego położenie w samym ścisłym centrum Hurghady. Mimo tego kompletnie nie słychać gwaru ulicznego gdyż wszystkie pokoje znajdują się w głębi terenu hotelowego. Pokoje zadbane, część wyremontowana a część jeszcze w remoncie także za niedługo pewnie je udostępnią. Przez cały pobyt nie spotkałem ani jednego robala - spotkałem za to Panów z obsługi którzy na bieżąco pryskają wszystkie zakamarki części wspólnych hotelu zapobiegając ewentualnym szkodnikom. Ogólnie obsługa na wielki plus. Jeżeli chodzi o jedzenie to jak na Egipskie warunki jest dobrze. Nie nastawiajcie się na bardzo różnorodny wybór ale każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Spożywałem wszystkie napoje, owoce i warzywa i nie wystąpiło u mnie żadne zatrucie pokarmowe. Ogród hotelowy przepiękny, plaża również. Leżaki bezpłatne. Leżaków jest dużo, jednak w szczycie sezonu najlepiej rezerwować je po januszowemu ręcznikiem jeszcze przed śniadaniem. Później może być problem. Spokojnie wolne leżaki można spotkać na dwóch cypelkach po prawej i lewej stronie gdyż mało osób tam chodzi. Ogólnie hotel oceniam bardzo dobrze.
- w samym sercu Hurghady - wyremontowane czyste pokoje - przepiękny ogród i plaża - Miła i pomocna obsługa - Bardzo ciekawe animacje przy basenie
Byliśmy 15 dni grupą 18 osób ,hotel idealnie usytuowany w samym centrum miasta ,wszędzie bliziutko , szok tylko przejście na 2 str. ulicy bo nie ma ani świateł ani pasów do ogarnięcia po paru dniach . Marina 15 min.spacerkiem ,po drugiej str. ul. deptak pełen życia wieczorami. Hotel wymaga remontów ale bez przesady cena super. Byliśmy zakwaterowani w domkach , część była po remoncie ,pozostałe nie ale przecież tam sie tylko spało . Przy basenie wszystkie leżaki nowe ,ręczniki można wymieniać codziennie (każdy miał kartę na ręczniki ),barek przy basenie barmani przeuprzejmi ,uśmiechnięci , zadowoleni z 1 dolara ,zawsze pytali sie czy ok ,drinki nie oszukiwane ,kawa pyszna ,lody . Na plaży faktycznie było dużo starych leżaków ,plaża czysta sprzątana ,bar też super ,nie ma sie do czego przyczepić ,ręczników nikt nie kradł z obsługi , sami przynosili ,rozkładali leżaki i przenosili gdzie sie chciało tez zawsze z uśmiechem i rozmowami . Jedzenie tez ok każdy coś dla siebie miał , pycha ciastka , cały czas napoje , kawiarnia z barmanami i cała obsługa na 5 , Pani Ania Ukrainka która pracuje w hotelu na kazdym kroku pomocna codziennie z nami rozmawiała i pomagała jak była taka potrzeba . Było mnóstwo Egipcjan z rodzinami ale przecież to ich kraj , bardzo przyjaźni w stosunku do nas my tym samym się odwzajemnialiśmy -z niektórymi mamy do dziś kontakt. Animacje codziennie ,na plaży i dla dzieci i dla starszych ,przy basenie wieczorami też były atrakcje , gimnastyki -każdy jak chciał to korzystał. Chłopaki z obsługi dawali z siebie wszystko zabawiali cały dzień , na koniec wszyscy podziękowaliśmy obsłudze za cudowne wakacje . Jedynym minusem był rekin który zablokował wejście do morza a pilnowali tego ratownicy bardzo oraz bardzo wysoka temp. A no i jeszcze rezydenci super przy zbieraniu na wycieczki ,potem ich nie było . Na szczęście Ania Ukrainka była zawsze . Jeżeli ktoś sie tam wybiera to duże podziękowanie dla Niej . Hotel z jednej strony gwar ulicy ,po przejściu do hotelu spokój ,piękny duzy ogród , baseny,morze. My byliśmy bardzo zadowoleni .
Fantastyczne usytuowanie , przemiła obsługa , piękny ogród ,basen a zaraz plaża ,dobre jedzenie , codzienna dostawa wody butelkowej do pokoi
jeszcze dużo pokoi do remontu , słabe wi-fi
(...) Co do hotelu to w grudniu był inny menager i wszystko było super a hitem była kolacja wigilijna. Natomiast teraz nowy menager nie radzi sobie z niczym zrobił się syf i nawe na basenie brak jedzenia a było wszystko łącznie z frytkami itd. Niestety pozwalanie miejscowym na robienie syfu wszędzie to już przesada
Położenie i obsługa
Syf wszędzie, brak zimnej wody tylko wrzątek leci z kraju i miejscowi wylewają przez balkony wszystko razem ze śmieciami itd.
Hotel fatalny, omijajcie go szerokim łukiem, brudne, ale to okropnie brudne łazienki i pokoje,kontakty popsute , suszarka w łazience popsuta, woda w kiblu się cały czas leję. Telewizora nie da się oglądać, brud na korytarzach, wszystko sie lepi ,masakra, jak ten hotel uzyskał 4 gwiazdki???? Nie jestem wybredna,ale nie mogłam juz wytrzymać do końca pobytu,wracałam że smutkiem bo napatrzałam się na syyyyf. Jedzenie masakryczne!!!zimne,wszystko nieapetyczne.porecze na fotelach w restauracji lepiły się, brrr. Zgłosiliśmy usterki ,czekaliśmy 3 dni,zeby zreperowali jedno gniazdko i suszarkę,telewizor nie poprawili,miganie obrazu i śnieg na ekranie. Nawet 1 gwiazdki bym nie dała dla tego hotelu. Szczerze omijajcie go z daleka. W tym hotelu jest 1 pracownik, a 10 kierownikow🙈🙈🙈🙈 Moze położenie jest ok,ale co tam oglądać na tych brudnych ulicach Hurgady,syf totalny.
Jedyna zaletą to był piekny ogród ,bardzo dbali o niego ogrodnicy,ale nie tylko dla ogrodu przyjezdza się odpocząć. Reszta to była na 1 🙈🙈🙈
Brud,wszystko odpadające,sufity,ściany,drzwiczki od lodówki,schowek na przechowanie urządzeń do sprzątania to był jak zasyfialy śmietnik brrrr .
Wyjazd bardzo udany.Obsluga miła i bardzo pomocna.Jedzenie świeże niezbyt urozmaicone ale każdy znajdzie coś dla siebie.Piekny ogród i idealne położenie hotelu
miła obsługa piękny ogród i idealne położenie hotelu
Zbyt krótki pobyt 😂
W przypadku tego hotelu warto przytoczyć powiedzenie "Nie taki straszny jak go malują". Jeżeli chodzi o standardy egipskie to wypada naprawdę nieźle. Jest schludnie, bardzo miła i pomocna obsługa, dość duży wybór jedzenia które było smaczne, duży piękny ogród, basen też spełniał wszystkie moje wymagania, na plaży zawsze udało znaleźć się wolny leżak no i chyba największy atut tego hotelu to w samym centrum miasta - wszędzie blisko. Naprawdę polecam.
Okropny hotel.Plaża brudna,leżaki stare,obsługa kradnie ręczniki.Jedzenie beznadziejne,stołówka okropnie brudna.Obsługa straszna!
Nic mi się tam nie podobało
Tam były same wady,bród i brak jedzenia!
Uczestniczyliśmy w wycieczce do Hurghady w dniach 14.11 ? 28.11.2021r i w związku z tym składamy reklamację dotyczącą tej usługi. Nasze uwagi dotyczące niezgodności z ofertą: 1. Cukiernia w lobby nie była czynna całą dobę. 2. Lody i ciastka serwowane w cukierni były dodatkowo płatne 3. W barach przy plaży i przy basenie nie były serwowane przekąski (przy basenie przekąski były serwowane wyłącznie dla osób ze srebrną opaską czyli przylatujących z Niemiec). 4. Brak odpowiedniej ilości leżaków przy plaży (pracownicy hotelu rezerwowali sobie leżaki, które odstępowali za odpłatnością). Większość leżaków była uszkodzona, materace były nie tylko nie dezynfekowane ale nawet nie były myte. Braki leżaków można było sobie zrekompensować pufami ? jednakże były one obrzydliwie brudne. 5. Brak możliwości regularnej wymiany ręczników plażowych ? wymieniać je można było wyłącznie u osoby sprzątającej pokój w czasie ok. południowej, a więc kiedy wszyscy przebywali na plaży. Również ręczniki ?domowe? nie były wymieniane lecz po zdaniu brudnych czekać trzeba było aż wrócą one pralni. 6. Chmary owadów zarówno na plaży jak i na terenie hotelu - ani razu nie były odymiane. Wszyscy byliśmy mocno pokąsani. 7. Woda w basenach była zimna i brudna ? przez cały czas pobytu nikt się nie kąpał. 8. WI Fi bezpłatne tylko z nazwy ? brak możliwości transmisji danych. Na miejscu napisałem u rezydenta skargę (niestety nie miałem przy sobie telefonu aby zrobić kopię) i do teraz nie otrzymałem odpowiedzi. O d rezydenta otrzymałem ustną odpowiedź że takie są standardy hotelu i nie jest on w stanie nic zrobić ? ważne były jedynie wycieczki. ?Standardy? hotelu w załączeniu. Wg naszej i nie tylko naszej oceny hotel ten nie zasługiwał na 4* a najwyżej na 2*. W związku z powyższym oczekujemy od Państwa propozycji rekompensaty. To była nasza reklamacja skierowana do organizatora CoralTrawel. A taką bezsensowną - nie na temat otrzymałem odpowiedź\\\" \\\"1. W odpowiedzi na Państwa pisemną reklamację z dnia 12 listopada bieżącego roku informujemy, że zostaliście Państwo zakwaterowani zgodnie z dokonaną rezerwacją w hotelu ZYA REGINA RESORT & AQUA PARK w pokoju typu STANDARD. 2. Wszystkie posiłki i napoje podawane są zgodnie z opcją All Inclusive w wyznaczonych do tego miejscach na terenie hotelu i czasie podanym na rozpisce hotelowej. Potrawy są urozmaicone i każdy gość może wybrać coś dla siebie. 3. Hotel rozróżnia kilka opcji wyżywienia i zgodnie z tym goście otrzymują różne kolory opasek, m.in. czerwony to HARD ALL INCLUSIVE, a srebrny to pakiet PREMIUM. 4. Firma Coral Travel pragnie zwrócic uwagę, że ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. 5. Zarówno firma jak i hotel po otrzymaniu jakiegokolwiek zażalenia od gości skrupulatnie stara się rozwiązywać wszystkie problemy. Nie ma podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamcji. Niemniej jednak mamy nadzieję, iż miłe chwile wakacji z firmą Coral Travel pozostaną w pamięci na długo.\\\" Nie polecam tego hotelu, w Egipcie byliśmy kilkanaście razy i nigdy nie spotkaliśmy tak beznadziejnych warunków.
Piękne położenie, zadbany ogród, sympatyczni animatorzy - przede wszystkim Marina z Białorusi
Wszech obecny brud, brudne zniszczone leżaki i materace oraz ich brak, jedzenie bez smaku i monotonne. Baseny brudne i z zimną wodą. Brak przekąsek przy basenie, brak usług all inclusive zgodnych z ofertą
Nie polecam, to już powiem na sam początek. Panowie w recepcji dają najgorsze pokoje na początek. My dostaliśmy na 2 piętrze, gdzie na dzień dobry pokój nie otworzył się kartą. Po wejściu,... to że widok na plac budowy, to nieistotne, brudne okna, podłoga zalana. Prysznic, już na początku zastanawiałam się jak pod niego wejdę, ogólnie pokój krótko mówiąc brudny strup. Bez czajnika, bez szklanek. Po 4h czekania na niego trzeba było zrobić haje, no i koniec końców dostaliśmy, bungalow, niewiele lepszy, ale lepszy jak to powiadał Kiler. aby na parterze, aby na klucz, niestety prysznic niewiele lepszy, pokój bez czajnika, bez szklanek, ale to norma w tym hotelu. Aquapark to 2 zjeżdżalnie, basen z czasów PRL z lodowatą wodą, z racji, że bar niewiele serwował, bo ciągle nic nie było, basen był pusty. W barze brak piwa, jedynie woda i cola jak syrop. O jakichkolwiek drinkach można zapomnieć, na kelnerów nie liczyłam, bo i co mieliby nosić. Cały hotel tonie w plastiku, nawet na stołówce głównej, do śniadania plastik. Kawa nie istnieje dobra w hotelu, jedzenie słabe, ogromne kolejki, potrawy, mięsa z grilla, zimne, jak może być coś z grilla zimne. Mięsa twarde. Słodkości beznadzieja, wszystko to samo, zmieniane tylko poziomy kolorów i ze to niby coś innego. Wszystko podawane przez personel, kolejki, masło wydzielane z pod lady, o 7.45 już brak ogórka pomidora ehh szkoda słów. Hotel to max 3 gwiazdki, no Jaz to nie jest, ale żeby bary były puste, przekąski nie istnieją, frytek nie ma, leżaki o 5.30 na plaży już pozajmowane, kradną ręczniki. Także jedzenie beznadzieja, drinki nie istnieją, szkoda słów. Nie polecam, chyba, ze bardzo mało wymagającym.
przepiękny zadbany ogród i usytuowany w sercu Hurghady wśród knajpek i sklepów i to by było na tyle plusów
brudno, stary hotel, brak alkoholi, puste bary, brak szkła w hotelu, jedzenie beznadziejne wydzielane, brak czajnika w pokoju, brak przekąsek,