Opinie o hotelu
Villaggio Stromboli

6.3
Średni
3 opinie

4.0

1339 opinii

Po przyjeździe na miejsce okazało się, hotel Villaggio Stromboli w rzeczywistości posiada zamiast 4 gwiazdek, tylko 3 gwiazdki. Pokój, który zaproponowała nam recepcja, po godzinnym oczekiwaniu, znajdował się nad kuchnią w okolicy basenu z wyjściem na dach. Poziom nagłośnienia był taki, że z trudem mogliśmy usłyszeć co mówi recepcjonista. Z tych powodów odmówiliśmy przyjęcia pokoju. Ostatecznie zostaliśmy zakwaterowani, po prawie 5 godzinach oczekiwania w recepcji, w pokoju, który przypominał bardziej jednogwiazdkowy pensjonat niż standard 4 gwiazdkowego pokoju dwuosobowego zaoferowanego przez Itakę. W pomieszczeniach panował charakterystyczny zapach dla obecności pleśni, wilgoci i grzyba. Nie trudno się dziwić, bo obecność grzyba w aneksie kuchennym była widoczna na pierwszy rzut oka. Grzyb również porastał beztrosko zewnętrzną ścianę budynku przy wejściu. Grzyb znajdujący się na ścianie wyglądał na świeżo i niedokładnie zamalowany białą farbą tuż przed rozpoczęciem sezonu. Znajdująca się tam klimatyzacja, porośnięta pajęczynami, prawdopodobnie nie była czyszczona od kilku sezonów. Wszystkie urządzenia znajdujące się w pokoju były w stanie złym, meble były odrapane i stare. Kable w żadnym miejscu nie zostały prawidłowo uporządkowane i pochowane. Futryny okien również były stare, zniszczone i przede wszystkim brudne. Okazało się również, że zagwarantowane wifi w miejscach ogólnie dostępnych działało tylko w recepcji tylko dla jednego urządzenia dla jednej osoby z całego pokoju. Aby się dostać na plaże z bungalowów, należało odbyć 500 metrową górską wycieczkę, mniej więcej pod 40 stopniowym kątem nachylenia. Faktem jest, że hotel posiadał leżaki i parasole, ale nie były one w żaden sposób przydzielone do pokoju, ani do osób mieszkających w hotelu. W związku z tym bez rezerwowania sobie we wczesnych godzinach rannych leżaka, w późniejszych godzinach znalezienie wolnego miejsca nie było możliwe, większość miejsc zajmowali lokalni mieszkańcy.

JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z POBYTU W TYM HOTELU. REWELACYJNE POŁOŻENIE DOMKÓW W KTÓRYCH MIESZKAŁAM. WIDOK NA MORZE, DZIĘKI KTÓREMU MOŻNA CZUĆ ATMOSFERĘ WAKACJI I ODPOCZYNKU. NA PLAŻY DUŻO ROZRYWKI.NIESTETY W RECEPCJI ZA BARDZO NIE UMIELI MÓWIĆ PO ANGIELSKU CZY NIEMIECKU. ALE NAPRAWDĘ WARTO TAM POJECHAĆ

Spędziliśmy z żoną i z dzieckiem fantastyczne 7 dni. Hotel składający się z kilku budynków bungallow, większość z widokiem na morze. Bardzo dużo miejsca w przypadku pokoi studio. Bardzo dobre warunki sanitarne. Urozmaicona i dobra kuchnia bogata w ich narodowe specjały. Przepiękna wydzielona plaża u podnóża wzniesienia na którym znajduje się hotel. Minusem jest bariera językowa, poza jednostkami nie mówią po angielsku, po niemiecku zresztą też, chociaż Niemcy przyjeżdżają tam od wielu lat. Znakomity wybór dla wszystkich szukających spokoju. Gorąco polecamy!!!

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 959 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT11322
Miejsce  Włochy / Kalabria / Santa Domenica Di Ricadi
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi

Nasi klienci docenili

check

Spektakularne wybrzeża z plażami otoczonymi skalistymi klifami

check

Zabytkowe miasta, takie jak Tropea i Reggio Calabria

check

Góry Aspromonte idealne do pieszych wędrówek i trekkingu

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.3
Średni
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.0
Hotel
6.0
Położenie
5.7
Pokoje
6.3
Wyżywienie
5.0

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.3
1.0
Mariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Rodzina z dziećmi

Po przyjeździe na miejsce okazało się, hotel Villaggio Stromboli w rzeczywistości posiada zamiast 4 gwiazdek, tylko 3 gwiazdki. Pokój, który zaproponowała nam recepcja, po godzinnym oczekiwaniu, znajdował się nad kuchnią w okolicy basenu z wyjściem na dach. Poziom nagłośnienia był taki, że z trudem mogliśmy usłyszeć co mówi recepcjonista. Z tych powodów odmówiliśmy przyjęcia pokoju. Ostatecznie zostaliśmy zakwaterowani, po prawie 5 godzinach oczekiwania w recepcji, w pokoju, który przypominał bardziej jednogwiazdkowy pensjonat niż standard 4 gwiazdkowego pokoju dwuosobowego zaoferowanego przez Itakę. W pomieszczeniach panował charakterystyczny zapach dla obecności pleśni, wilgoci i grzyba. Nie trudno się dziwić, bo obecność grzyba w aneksie kuchennym była widoczna na pierwszy rzut oka. Grzyb również porastał beztrosko zewnętrzną ścianę budynku przy wejściu. Grzyb znajdujący się na ścianie wyglądał na świeżo i niedokładnie zamalowany białą farbą tuż przed rozpoczęciem sezonu. Znajdująca się tam klimatyzacja, porośnięta pajęczynami, prawdopodobnie nie była czyszczona od kilku sezonów. Wszystkie urządzenia znajdujące się w pokoju były w stanie złym, meble były odrapane i stare. Kable w żadnym miejscu nie zostały prawidłowo uporządkowane i pochowane. Futryny okien również były stare, zniszczone i przede wszystkim brudne. Okazało się również, że zagwarantowane wifi w miejscach ogólnie dostępnych działało tylko w recepcji tylko dla jednego urządzenia dla jednej osoby z całego pokoju. Aby się dostać na plaże z bungalowów, należało odbyć 500 metrową górską wycieczkę, mniej więcej pod 40 stopniowym kątem nachylenia. Faktem jest, że hotel posiadał leżaki i parasole, ale nie były one w żaden sposób przydzielone do pokoju, ani do osób mieszkających w hotelu. W związku z tym bez rezerwowania sobie we wczesnych godzinach rannych leżaka, w późniejszych godzinach znalezienie wolnego miejsca nie było możliwe, większość miejsc zajmowali lokalni mieszkańcy.


9.3
AGUSIA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2006
Rodzina z dziećmi

JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z POBYTU W TYM HOTELU. REWELACYJNE POŁOŻENIE DOMKÓW W KTÓRYCH MIESZKAŁAM. WIDOK NA MORZE, DZIĘKI KTÓREMU MOŻNA CZUĆ ATMOSFERĘ WAKACJI I ODPOCZYNKU. NA PLAŻY DUŻO ROZRYWKI.NIESTETY W RECEPCJI ZA BARDZO NIE UMIELI MÓWIĆ PO ANGIELSKU CZY NIEMIECKU. ALE NAPRAWDĘ WARTO TAM POJECHAĆ


8.6
wojtek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2006
Rodzina z dziećmi

Spędziliśmy z żoną i z dzieckiem fantastyczne 7 dni. Hotel składający się z kilku budynków bungallow, większość z widokiem na morze. Bardzo dużo miejsca w przypadku pokoi studio. Bardzo dobre warunki sanitarne. Urozmaicona i dobra kuchnia bogata w ich narodowe specjały. Przepiękna wydzielona plaża u podnóża wzniesienia na którym znajduje się hotel. Minusem jest bariera językowa, poza jednostkami nie mówią po angielsku, po niemiecku zresztą też, chociaż Niemcy przyjeżdżają tam od wielu lat. Znakomity wybór dla wszystkich szukających spokoju. Gorąco polecamy!!!


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Villaggio Stromboli

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.