Opinie o hotelu
Villa Melody

9.3
Bardzo dobry
8 opinii

4.0

31 opinii

Lokalizacja Hotelu dobra, bezpośrednio przy markecie kawałek do morza. Pokój w którym mieliśmy okazję nocować posiadał mikroskopijny balkonik i był na poddaszu gdzie przez skosy było w nim bardzo mało miejsca. W pokoju panował porządek choć lata świetności ma on już dawno za sobą. Wymaga gruntownego remontu. Basen zdecydowanie na plus choć sauna która niby jest włączana na życzenie krótko po nagrzaniu zostawała wyłączana. Zdecydowanym plusem jest jedzenie! Bardzo różnorodne i smaczne oraz cały czas było dokładane. Myślę ze hotel zasługiwał na większą uwagę kilka lat temu teraz zdecydowanie potrzebuje odświeżenia.

Pierwsze wrażenie tuż po przyjeździe było \"WOW\" i to nawet pomimo braku miejsca na mikroskopijnym parkingu i konieczności zaparkowania przy prowadzącej do Villi Melody drodze. Obiekt to jeden z najbardziej się wyróżniających budynków w okolicy. Zostaliśmy bardzo miło powitani przez właściciela, ale potem w naszych oczach niestety było już tylko gorzej. Za 10 noclegów w pokoju dwuosobowym w opcji śniadanie + obiadokolacja zapłaciliśmy 3690 zł, czyli wychodzi 369 zł za dobę. Wydaje mi się, że za taką cenę (nie jakąś astronomiczną, ale niemałą) poniższe rzeczy są niedopuszczalne: 1. Hotel chwali się jacuzzi. Możliwość codziennego korzystania z tego udogodnienia była jednym z czynników, który przesądził o wyborze przez nas oferty Villi Melody. Niestety działało ono tylko podczas pierwszej doby naszego 10-dniowego pobytu. Trzeciego dnia awarii właściciel obiecał, że następnego dnia usterka zostanie naprawiona. Obietnica niestety nie została spełniona. Co ciekawe, przez kilka dni guzik do uruchamiania jacuzzi był zaklejony taśmą, a następnie całe jacuzzi zostało przykryte... leżakami. Żadnej informacji typu \"Przepraszamy...\". 2. Serwowanie dwudaniowej obiadokolacji do stolika jedni uznają za wadę, inni za zaletę. Wielką wadą było natomiast to, że nie oferowano wyboru jednego dania spośród kilku, a trzeba było jeść to co dają lub stołować się w innym miejscu. Osoby nieprzepadające za kuchnią polską (czyli np. moja druga połówka), osoby z alergiami pokarmowymi (też moja druga połówka), wegetarianie czy weganie w zasadzie nie mają czego tam szukać. Moim zdaniem dla hotelu w tej cenie brak wyboru opcji na obiadokolację to wielki wstyd. Aha, byłbym zapomniał - kuchnia ma manię dodawania koperku do niemal każdej potrawy oraz prawdopodobnie obsesję na punkcie kompotu wiśniowego (byliśmy na 8 z 10 obiadokolacji i za każdym razem do picia był tylko taki kompot). 3. Przez niemal połowę naszego pobytu nie działało wi-fi. Rozumiem jednodniową awarię, zdarza się, ale tak długo? Ze względu na wykonywane zawody musimy mieć stały dostęp do internetu nawet podczas urlopu. Szkoda, że zapłaciliśmy za dostęp do niego w pokoju, a przez połowę pobytu musieliśmy nawet tam zużywać prywatny transfer danych, którego na szczęście nam nie zabrakło. 4. Byliśmy w wielu hotelach o podobnym zakresie cenowym, ale w żadnym z nich sprzątanie nie było domyślnie (czyli bez proszenia się) raz na cztery doby. To stanowczo za rzadko. Problem z \"proszeniem się\" rozwiązałaby zawieszka na drzwi \"proszę posprzątać pokój\", która właściwie na całym świecie jest standardem. Dodatkowo sprzątanie średnio dokładne. Od pierwszego dnia naszego pobytu stolik na tarasie \"przyozdobiony\" był ptasimi odchodami, a do końca tylko ich przybywało. A co nam się podobało? Na pewno lokalizacja (spokojna okolica, ale blisko plaży oraz supermarketu). Udostępniony nam pokój również był w miarę w porządku (dość wygodne łóżko, telewizor LCD, suszarka, szklanki, 2 fotele kubełkowe, stolik, mini-lodówka, szafa). Łazienka sprawiała drobne problemy (szwankujący odpływ przy prysznicu oraz wąż i odchodząca blacha od brodzika), ale ogólnie też była OK. Na śniadanie duży wybór. Fajnie, że były naleśniki, tylko szkoda, że same wypełnione dodatkami (problem dla alergików). Podsumowując: Naszym zdaniem Villa Melody to nie jest zły hotel, ale... nie za te pieniądze. Za mniej dałoby radę przymknąć oko na różne niedociągnięcia, ale w tym przypadku było ich zbyt wiele i były one zbyt istotne, żeby o nich nie wspomnieć.

Bardzo ładny pensjonat, pokoje dobrze wyposażone, czyste i schludne. Śniadania bardzo smaczne i obfite .Super baseny .Razem z dziećmi jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno chętnie wrócimy tutaj jeszcze nie raz.

Polecam Pokoje duże , śniadanka wyśmienite, basen Pozdrawiam

Jeden z najlepiej spędzonych urlopów nad Bałtykiem. Właściciele oraz personel pomocny w każdej sytuacji . Jedzenie rewelacyjne - polecamy wykupienie opcji z wyżywieniem. Pokoje czyste , przestronne , w pokoju lodówka oraz czajnik. Basen wewnętrzny , jacuzzi , sauna , możliwość wypożyczenia bezpłatnie rowerów . Obiekt godny polecenia .

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

437 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT35961
Nazwa  Villa Melody
Miejsce  Polska / Pomorze Zachodnie / Rewal
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, parking, zwierzęta

Nasi klienci docenili

check

Tylko kilka minut od takich atrakcji, jak Ruiny kościoła w Trzęsaczu i platforma widokowa.

check

Plaża znajduje się jedynie 200 metrów od hotelu.

check

Szerokie, piaszczyste plaże nad Bałtykiem z wydmami i sosnami

check

Szlaki rowerowe i piesze przez malownicze krajobrazy

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.3
Bardzo dobry
8 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.0
Hotel
9.5
Położenie
9.6
Pokoje
9.1
Wyżywienie
9.5
Atrakcje dla dzieci
8.0
Sport i rozrywka
8.0

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 8 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.3
8.4
Martyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2021
Rodzina z dziećmi

Lokalizacja Hotelu dobra, bezpośrednio przy markecie kawałek do morza. Pokój w którym mieliśmy okazję nocować posiadał mikroskopijny balkonik i był na poddaszu gdzie przez skosy było w nim bardzo mało miejsca. W pokoju panował porządek choć lata świetności ma on już dawno za sobą. Wymaga gruntownego remontu. Basen zdecydowanie na plus choć sauna która niby jest włączana na życzenie krótko po nagrzaniu zostawała wyłączana. Zdecydowanym plusem jest jedzenie! Bardzo różnorodne i smaczne oraz cały czas było dokładane. Myślę ze hotel zasługiwał na większą uwagę kilka lat temu teraz zdecydowanie potrzebuje odświeżenia.

Zalety

Jedzenie!!! Basen Czystość

Wady

Wymaga gruntownego remontu i odświeżenia. Lata świtności już dawno za nim.


6.2
Ziemowit

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2020
Para

Pierwsze wrażenie tuż po przyjeździe było \"WOW\" i to nawet pomimo braku miejsca na mikroskopijnym parkingu i konieczności zaparkowania przy prowadzącej do Villi Melody drodze. Obiekt to jeden z najbardziej się wyróżniających budynków w okolicy. Zostaliśmy bardzo miło powitani przez właściciela, ale potem w naszych oczach niestety było już tylko gorzej. Za 10 noclegów w pokoju dwuosobowym w opcji śniadanie + obiadokolacja zapłaciliśmy 3690 zł, czyli wychodzi 369 zł za dobę. Wydaje mi się, że za taką cenę (nie jakąś astronomiczną, ale niemałą) poniższe rzeczy są niedopuszczalne: 1. Hotel chwali się jacuzzi. Możliwość codziennego korzystania z tego udogodnienia była jednym z czynników, który przesądził o wyborze przez nas oferty Villi Melody. Niestety działało ono tylko podczas pierwszej doby naszego 10-dniowego pobytu. Trzeciego dnia awarii właściciel obiecał, że następnego dnia usterka zostanie naprawiona. Obietnica niestety nie została spełniona. Co ciekawe, przez kilka dni guzik do uruchamiania jacuzzi był zaklejony taśmą, a następnie całe jacuzzi zostało przykryte... leżakami. Żadnej informacji typu \"Przepraszamy...\". 2. Serwowanie dwudaniowej obiadokolacji do stolika jedni uznają za wadę, inni za zaletę. Wielką wadą było natomiast to, że nie oferowano wyboru jednego dania spośród kilku, a trzeba było jeść to co dają lub stołować się w innym miejscu. Osoby nieprzepadające za kuchnią polską (czyli np. moja druga połówka), osoby z alergiami pokarmowymi (też moja druga połówka), wegetarianie czy weganie w zasadzie nie mają czego tam szukać. Moim zdaniem dla hotelu w tej cenie brak wyboru opcji na obiadokolację to wielki wstyd. Aha, byłbym zapomniał - kuchnia ma manię dodawania koperku do niemal każdej potrawy oraz prawdopodobnie obsesję na punkcie kompotu wiśniowego (byliśmy na 8 z 10 obiadokolacji i za każdym razem do picia był tylko taki kompot). 3. Przez niemal połowę naszego pobytu nie działało wi-fi. Rozumiem jednodniową awarię, zdarza się, ale tak długo? Ze względu na wykonywane zawody musimy mieć stały dostęp do internetu nawet podczas urlopu. Szkoda, że zapłaciliśmy za dostęp do niego w pokoju, a przez połowę pobytu musieliśmy nawet tam zużywać prywatny transfer danych, którego na szczęście nam nie zabrakło. 4. Byliśmy w wielu hotelach o podobnym zakresie cenowym, ale w żadnym z nich sprzątanie nie było domyślnie (czyli bez proszenia się) raz na cztery doby. To stanowczo za rzadko. Problem z \"proszeniem się\" rozwiązałaby zawieszka na drzwi \"proszę posprzątać pokój\", która właściwie na całym świecie jest standardem. Dodatkowo sprzątanie średnio dokładne. Od pierwszego dnia naszego pobytu stolik na tarasie \"przyozdobiony\" był ptasimi odchodami, a do końca tylko ich przybywało. A co nam się podobało? Na pewno lokalizacja (spokojna okolica, ale blisko plaży oraz supermarketu). Udostępniony nam pokój również był w miarę w porządku (dość wygodne łóżko, telewizor LCD, suszarka, szklanki, 2 fotele kubełkowe, stolik, mini-lodówka, szafa). Łazienka sprawiała drobne problemy (szwankujący odpływ przy prysznicu oraz wąż i odchodząca blacha od brodzika), ale ogólnie też była OK. Na śniadanie duży wybór. Fajnie, że były naleśniki, tylko szkoda, że same wypełnione dodatkami (problem dla alergików). Podsumowując: Naszym zdaniem Villa Melody to nie jest zły hotel, ale... nie za te pieniądze. Za mniej dałoby radę przymknąć oko na różne niedociągnięcia, ale w tym przypadku było ich zbyt wiele i były one zbyt istotne, żeby o nich nie wspomnieć.

Zalety

w miarę blisko plaży, spokojna okolica, supermarket w pobliżu, dobre śniadania

Wady

mikroskopijny parking, wymiana ręczników i sprzątanie pokoju raz na 4 doby, obiadokolacja to dwudaniowy posiłek serwowany do stolika (bez możliwości wyboru - jesz co dają, albo nie jesz), awaryjne jacuzzi (podczas naszego 10-dniowego pobytu działało tylko pierwszego dnia), awaryjne wi-fi (nie działało przez pierwszych 4 lub 5 dni naszego pobytu), cena zdecydowanie nieadekwatna do jakości


10
Maciieek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2020
Rodzina z dziećmi

Bardzo ładny pensjonat, pokoje dobrze wyposażone, czyste i schludne. Śniadania bardzo smaczne i obfite .Super baseny .Razem z dziećmi jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno chętnie wrócimy tutaj jeszcze nie raz.

Zalety

Pyszne śniadania, basen, sauna, jaccuzi

Wady

Brak


10
Marcin

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2020
Rodzina z dziećmi

Polecam Pokoje duże , śniadanka wyśmienite, basen Pozdrawiam

Zalety

Polecam

Wady

Barak


10
Jakub

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Rodzina z dziećmi

Jeden z najlepiej spędzonych urlopów nad Bałtykiem. Właściciele oraz personel pomocny w każdej sytuacji . Jedzenie rewelacyjne - polecamy wykupienie opcji z wyżywieniem. Pokoje czyste , przestronne , w pokoju lodówka oraz czajnik. Basen wewnętrzny , jacuzzi , sauna , możliwość wypożyczenia bezpłatnie rowerów . Obiekt godny polecenia .

Zalety

Wszystko tak jak powinno

Wady

Brak


10
Elżbieta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
50+

Lokalizacja bardzo korzystna. Na zaciszu ale jednak dwa kroki do centrum i do plaży. Z pokoju można oglądać biegające konie-cudownie. Śniadania urozmaicone i bardzo pyszne. W pokoju wszystko co potrzeba. Basen na zewnątrz i wewnątrz ,każdy coś znajdzie dla siebie. Na pewno wrócimy do tego miejsca i polecamy z całego serca.

Zalety

Wszystko

Wady

nic


10
Elżbieta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Rodzina z dziećmi

Wszystko super, zaczynając od posiłków przez pokoje i baseny.Nie ma do czego się przyczepić.Do zobaczenia w przyszłym roku.Pozdrowienia Ela z dziećmi

Zalety

Bardzo dobre posiłki

Wady

Brak


10
Iwona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Rodzina z dziećmi

Już nie mogę doczekać się następnego wolnego czasu żeby pojechać do tego miejsca - a w dobie Covida super przestrzegane wszelkie wymogi bezpieczeństwa !!!!! Właściciele i Personel Wspaniali - Mili - wszystko na 6!!!!! oby więcej takich miejsc było i w tak przystępnej Cenie .Domowa kuchnia, duże porcje pysznego jedzenia, a także spory wybór podczas bufetu śniadaniowego. Możliwość nieograniczonego korzystania z basenu i saun.

Zalety

Polecam fajne baseny i super śniadania


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Villa Melody

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.