Opinie o hotelu
Vigilia Park Apartaments

7.5
Dobry
35 opinii

3.5

1011 opinii

Hotel, biorąc pod uwagę cenę i klasę hotelu nie można się do niczego przyczepić. Pokoje przestronne, duży balkon z widokiem na ocean i klify. Ręczniki wymieniane co 2 dni, nam to nie przeszkadzało. Panie z serwisu sprzątającego i recepcji super pomocne. Przy basenach fajna, luźna atmosfera. Z hotelowej restauracji nie korzystaliśmy, nie mam zdania. Karaluchy się zdarzają i to jest całkowicie normalne w tej części świata, jak w Polsce z komarami w lato, nie do uniknięcia.

Dramat to mało powiedziane pokoje straszne biegają ogromne karaluchy prysznice z wyłamany drzwiami do kabiny brudne płytki prysznicowe pomimo wymieszanej kartki o sprzątanie wymianę pościeli i czecznikow trzeba było upominać po kilka razy brak klimatyzacji w pokojach śniadania ciągle te same pod oknami pokoju śmietniki smród okropny do tego zabierali śmieci o 5 rano huk ogromny i posypaniu basen bardzo krótko czynny

Super miejsce na wypady i zwiedzanie wyspy. W hotelu można się zrelaksować po powrocie. Uwaga tylko do dostępności basenów, są tylko do 19:00. Brak klimatyzacji w pokłonach ale tu lepiej sprawdzają się pokoje od strony miasta.

Hotel skromny,ale apartamenty duże. Blisko centrum,marketu,świetna baza wypadowa. Najlepsze to widok z dwóch balkonów. Śniadania skromne,ale dla nas wystarczające.

Bardzo dobry aparthotel z dobrymi pokojami z wyposażeniem,dobrym basenem i świetną bazą wypadową na wyspę.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 771 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT11436
Nazwa  Vigilia Park Apartaments
Miejsce  Hiszpania / Teneryfa / Puerto de Santiago
Wyżywienie  Bez wyżywienia, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do kuchni / aneks kuchenny, dostęp do internetu, fitness, sporty wodne, windsurfing, tenis, nurkowanie

Nasi klienci docenili

check

Plaża piaszczysta z ciemnym piaskiem ok. 500 m od hotelu

check

Dwa baseny, oddzielny brodzik dla dzieci i dwa tarasy słoneczne (w tym jeden dla naturystów)

check

Wulkan Teide z malowniczymi krajobrazami i trasami trekkingowymi

check

Plaże z czarnym wulkanicznym piaskiem i lazurowymi wodami

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.5
Dobry
35 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.4
Hotel
7.0
Położenie
8.1
Pokoje
8.2
Wyżywienie
7.1
Atrakcje dla dzieci
3.5
Sport i rozrywka
5.0

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 35 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.5
8.2
Sebastian

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel, biorąc pod uwagę cenę i klasę hotelu nie można się do niczego przyczepić. Pokoje przestronne, duży balkon z widokiem na ocean i klify. Ręczniki wymieniane co 2 dni, nam to nie przeszkadzało. Panie z serwisu sprzątającego i recepcji super pomocne. Przy basenach fajna, luźna atmosfera. Z hotelowej restauracji nie korzystaliśmy, nie mam zdania. Karaluchy się zdarzają i to jest całkowicie normalne w tej części świata, jak w Polsce z komarami w lato, nie do uniknięcia.

Zalety

Najfajniejszą opcja w hotelu jest parter na którym znajdują się sklepiki i bary, wszystko pod nosem. Sprzedawcy mega mili i rozmowni. Położenie obiektu chyba w najlepszym możliwym miejscu, biorąc pod uwagę nierówność terenu, blisko bary, pizzerie i Lidl.

Wady

Brak klimatyzacji, tylko wiatraki sufitowe które dają radę. Jest możliwość wynajęcia klimatyzatora za 40e na tydzień.


1.3
Monika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

Dramat to mało powiedziane pokoje straszne biegają ogromne karaluchy prysznice z wyłamany drzwiami do kabiny brudne płytki prysznicowe pomimo wymieszanej kartki o sprzątanie wymianę pościeli i czecznikow trzeba było upominać po kilka razy brak klimatyzacji w pokojach śniadania ciągle te same pod oknami pokoju śmietniki smród okropny do tego zabierali śmieci o 5 rano huk ogromny i posypaniu basen bardzo krótko czynny

Zalety

Brak

Wady

Cały jest wielka porażka


7.7
Agata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Rodzina z dziećmi

Super miejsce na wypady i zwiedzanie wyspy. W hotelu można się zrelaksować po powrocie. Uwaga tylko do dostępności basenów, są tylko do 19:00. Brak klimatyzacji w pokłonach ale tu lepiej sprawdzają się pokoje od strony miasta.

Zalety

W samym centrum, wszędzie blisko. Wszystko na miejscu. Sklepy, biuro podróży kawiarenki restauracje. Super widok z dachu na którym jest basen.

Wady

Brak klimatyzacji w pokoju i baseny tylko do 19:00


6.1
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel skromny,ale apartamenty duże. Blisko centrum,marketu,świetna baza wypadowa. Najlepsze to widok z dwóch balkonów. Śniadania skromne,ale dla nas wystarczające.

Zalety

Widok na klify i ocean z balkonu w apartamencie. Basen na dachu z pięknym widokiem

Wady

Brak klimatyzacji Brak wi-fi- tydz kosztuje 25 € , a ma jakość sygnału bardzo słabą. Baseny otwarte tylko do 18.00


6.4
Jacek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2023
Para

Bardzo dobry aparthotel z dobrymi pokojami z wyposażeniem,dobrym basenem i świetną bazą wypadową na wyspę.

Zalety

Czyste pokoje,piękne widoki bardzo dobra lokalizacja blisko Lidl,przystanek do portu Los Gigantes 15 min spacerkiem

Wady

Śniadania monotonne,wymiana ręczników co 2 dni


10
Tomasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Byliśmy w tym hotelu w zeszłe wakacje i wspominamy jako bardzo udany wypoczynek. Hotel jest niewielki, także zupełnie inny charakter wakacji niż w krajach arabskich, ale jak dla nas ta różnica była na plus. Panuje spokojna, rodzinna atmosfera. Dostaliśmy bardzo ładnie urządzony pokój z pięknym widokiem na morze i bogatym wyposażeniem, była zarówno mikrofalówka jak i żelazko. Jedzenie smaczne, wybór napoi duży, ale niestety tylko do 22:00. Jedno z ładniejszych miasteczek, bardzo przyjemne za długie wieczorne spacery, dużo klimatycznych knajpek, port i piękne widoki na klify. Ogólnie jak na hotel 3 gwiazdkowy bardzo czysto i widać że obsłudze zależy na zadowoleniu klientów.


8.4
Witold

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2019
Grupa znajomych

Dużo zwiedzaliśmy,wykupowaliśmy wycieczki jak również wynajmowaliśmy samochód by być niezależnym w miejscach postojowych. Szkoda , ze wycieczki oferowane przez TUI są prawie dwa razy droższe od tych które są oferowane przez tamtejsze biura podróży. Jesteśmy zachwyceni widokami choć czasami było niebezpiecznie na krętych drogach gdzie autobus na trzy razy się składał by wykonać zakręt o 180 stopni

Zalety

komunikacyjnie dobrze usytuowany,z pięknymi widokami / jeżeli ma się pokój na ocean /.

Wady

czasami pojawiają się w toalecie jakieś żyjątka na podłodze


6.8
Janusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2018
Para

Jak na hotel z 2** cena odpowiednia. Zawsze coś może być lepiej.

Zalety

Pokoje po remoncie. Dobry punkt wypadowy.

Wady

Brak klimatyzacji (tylko wiatraki sufitowe). Mało urozmaicone menu (codziennie prawie to samo - śniadania)


7.0
Michalina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Hotel byłby super i dałabym mu nawet 10, gdyby nie jedzenie. Największy i w zasadzie jedyny minus. Jedzenie niesmaczne, monotonne, tłuste. Na śniadania ciągle to samo, w dodatku z najtańszych i niesmacznych produktów. Wszystko pod turystów z Anglii- fasolka, tłusty bekon, kiełbaski i jajka sadzone. Dzień w dzień. Obiadokolacje również niesmaczne, mały wybór. Rozumiem,że za stosunkowo niską cenę wakacji nie można za dużo oczekiwać, ale niestety jakieś minimum powinno być spełnione. Zamiast gotować pod turystę z UK warto postawić na lokalne dania, warzywa i owoce. Jak to możliwe, że na wyspie, gdzie co kilka kilometrów spotkamy uprawę bananów hotel nie jest w stanie ich podać zamiast tego serwując ananasy z puszki!!!

Zalety

-Świetne położenie, cudowny widok z basenu jak i niektórych pokoi na Los Gigantes -miła i uśmiechnięta obsługa -przestronne pokoje -codzienne sprzątanie

Wady

-okropne, tłuste jedzenie, bardzo monotonne i nastawione typowo na angielskiego turystę, posiłki z najtańszych produktów -brak klimatyzacji


10
Pati

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Singiel

Hotel w bardzo dobrym położeniu blisko przystanek autobusowy, centra handlowe, Lidl, plaża spacerkiem okolo 20 minut od hotelu, w pokojach nowe wyposażenie, sprzątane na bieżącą, do dyspozycji dwa baseny jeden na dachu budynku z pięknymi widokami, jedzenie bardzo dobre jedynie śniadania monotonne ale smaczne i świeże, obsługa bardzo miła, miasteczko urokliwe gorąco POLECAM!!!!

Zalety

Pokoju zadbane, czyste, po remoncie, miła obsługa , smaczne jedzenie, bardzo dobra lokalizacja

Wady

Brak


8.8
M&Sz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2017
Para

Na wakacjach byliśmy w październiku 2017 roki. Hotel polecamy. Jest bardzo spokojnie. Piękne widoki na Los Gigantes.

Zalety

Pokoje świeżo odnowione. Bardzo miła obsługa hotelu. Posiłki smaczne. Pokoje sprzątane codziennie prócz niedzieli. Na dachu hotelu basen i piękny widok na klify i wyspę La Gomera. W pobliżu hotelu trzy fajne plaże spokojnie można spacerkiem dojść. Centrum handlowe w hotelu, sklepy. Przystanek autobusowy przed hotelem. W pasażu Handlowy biuro podróży Pani Grażynka mówi po Polsku.

Wady

Brak all inclusive. Jest soft inclusive. Praktyczny brak animacji.


8.6
Marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Rodzina z dziećmi

Bardzo udane wakacje. Cichy hotel. Czysty, schludny,rodzinny. Codzienne [poza niedzielą] sprzątanie i wymiana ręczników. All inclusive który nim nie jest - light all inclusive - śniadania, obiady i kolacje o określonych porach. W czasie śniadania dostępna herbata, kawa różnych rodzajów, jajka sadzone, tosty i bułki, naleśniki, jajka na twardo, wędliny, ser żółty, bekon smażony, owoce, mleko, płatki. Obiad - mięso [wieprzowina lub kurczaki], frytki, ryż, makarony [zapiekanki], ryby, sosy pomidorowe+makaron, owoce, desery, lody - wszystko codziennie Kolacje - paella, ryby, mięso, ser żółty, pieczywo, zapiekanki, frytki, lody [podobnie jak na śniadania]. Mało urozmaicone jedzenie. Praktycznie cały tydzień podobny zestaw. UWAGA Herbata i kawa TYLKO w czasie śniadania! Piwo, wina, sangria, cola, woda, sprite itd cały dzień w restauracji i w barach przy basenach ALE nie dostaniecie herbaty czy kawy poza śniadaniem! dla mnie DUŻY MINUS... No i poza tymi trzema głównymi posiłkami tzw all inclusive nie proponuje ŻADNYCH posiłków czy przekąsek... Nie ma tak jak np byłem w Egipcie dostępne posiłki od rana do nocy albo w restauracji albo w barach przy basenie W Aparthotel Vigilia Park tego NIE MA! O wycieczki pytać nie tylko u rezydentki [sympatyczna brunetka p. Karolina - jak Sandra Bullock] ale i na hotelowym dziedzińcu blisko recepcji, u pośrednika [dziewczyna chyba z Ukrainy mówiąca po polsku] ma tańsze troszkę i więcej punktów do zobaczenia. Nie wiem jak z przewodnikiem ale TUI ma przewodniczkę niska blondynka w średnim wieku - DNO! plecie bzdury trzy po trzy, jedno zdanie powtarza bez sensu sto razy, zero wiedzy, mimo że jeździ na wycieczki co dwa dni to nie zauważyła że kwiaty żmijowca od kilku tygodni już nie kwitną a ona jak z taśmy odtwarza mantrę nie bacząc ze czas leci i przyroda się zmienia....szkoda słów! Rejs na delfiny dwugodzinny oferuje Pablo [też na dziedzińcu]... targować! 15E dorosły a 7E dziecko - na łódź zabierają nie 22 a 30 osób! delfiny są.

Zalety

Kameralny, cichy dziedziniec wewnętrzny, część pokoi po remoncie ale w części jeszcze remont więc słychać na dolnym [głównym] basenie przy jadalni młoty pneumatyczne Momo remontu porządek Ale na basenach na 4 piętrze na tarasie zupełna cisza i widook! na Los Gigantes

Wady

Brak klimatyzacji i NIE jest to hotel *** ale **. Mimo że TUI pisze w ofercie że hotel ma trzy gwiazdki to dopiero po odebraniu uowy i rezerwacji w dokumentach widzimy że są dwie a nie jak w ofercie trzy gwiazdki... małe oszustwo nr 1. No i all inclusive NIE jest tym czym powinien być. Podobnie jak wcześniej pisałem TUI podaje że jest all inclusive a w dokumentach i umowie widzimy light all inclusive....małe oszustwo nr 2


7.8
Zbyszek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Para

część pokoi odnowiona, dobra baza wypadowa ,wyjazd na wulkan Teide super

Zalety

Piękne widoki z pokoju,dobre jedzenie i bardzo miła obsługa

Wady

TUI oferuje all in którego NIEMA .jest soft all


5.6
Monika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Rodzina z dziećmi

Tui oszukuje jeśli chodzi o ten hotel,hotel 2 gwiazdkowy zamiast 3,all inclusive light a w ofercie nie ma o tym mowy

Zalety

Położenie i widoki pokoje jeśli wyremontowane ok

Wady

All inclusive light,wypraszanie gości z baru po 22 ogolnie nie mila obsluga


6.2
sylwia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2016
Para

Jak zobaczyłam, że hotel ma opinię aż 8... jestem lekko zdziwiona. Pokoje wymagają remontu, i to jak najszybciej. ALE... po przybyciu w nocy i łez w oczach, gdy zobaczyliśmy stan pokoi (oceniłabym hotel na **) o poranku po odsłonięciu zasłon... szok - piękny widok na ocean i lokalną atrakcję - Los Gigantes. Obsługa - pierwsza klasa, a jaka radość, gdy ktoś próbował coś mówić po hiszpańsku :) Podczas pobytu w listopadzie 2016 remontowano część pokoi. Gdyby trafić do takiego -wtedy jak najbardziej łał :)

Zalety

położenie, miła obsługa

Wady

pokoje - baaardzo średnie


3.6
para młoda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Para

BIURO TUI KLAMIE, NIE MA ALL INCLUSIVE tam, TYLKO ALL INCLUSIVE LIGHT, JEST TO HOTEL 2 GWIAZDKOWY A NIE 3 JAK TO JEST NAPISANE robactwo, brud, posiłki tłuste, kawa tylko do śniadania, soki rozcieńczane, zero lokalnych warzyw, bar zamykany wczesnie goście wypraszani z baru, raz kelnerka nawet sangrii nam nie chciała dać i powiedziała ze limit wykorzystalismy mimo iz wykupiłam opcje all inclusive... BIURO TUI PISZE NA UMOWIE ZE TO ALL INCLUSIVE; NA OFERCIE były 3 GWIAZDKI PO CZYM DOSTAJE W RECEPCJI OPIS HOTELU : 2 GWIAZDKI I ALL INCLUSIVE SOFT, - także nie polecam chyba ze ktoś kupi wycieczke poniżej 2 tys. złotych....

Zalety

widoki piękne, lezaki basen na dachu

Wady

, NIE MA ALL INCLUSIVE, TYLKO ALL INCLUSIVE LIGHT, JEST TO HOTEL 2 GWIAZDKOWY A NIE 3 JAK TO JEST NAPISANE BEZ KLIMY


3.8
Franek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2014
Grupa znajomych

Być może nie chodzi o sam hotel- chociaż głównie właśnie o niego- ale o to, że wycieczka do Vigilia Park została nam sprzedana przez niekompetentnych pracowników TUI. Hotel został przedstawiony w samych superlatywach, a w rzeczywistości pokoje były tragiczne, na suficie - jedna wielka wilgoć, obsługa komentowała nasze prośby o wydanie drinków z baru na 10 minut przez zamknięciem All Inc. Wifi- płatne (miało być za free), na dodatek praktycznie nie działało. Basen główny w hotelu był zamknięty przez pierwsze 3 dni naszego pobytu. Jedzenie zasługuje na 3/5. Jedynie widoki piękne. Na pewno TUI.pl nie będzie więcej naszym operatorem. Na dodatek na reklamację wysłaną listem poleconym otrzymaliśmy marną odpowiedź z automatu!!!

Zalety

całkiem dobre jedzenie- chociaż na dłuższą metę zdecydowanie na tłuste + fajne widoki

Wady

jak niżej- mnóstwo


6.0
Mariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Para

Wraz z żoną byliśmy w tym hotelu w sierpniu. Ogólne wrażenia bardzo słabe jedzienie przystoswane tylko dla anglików śniadania tluste i bez smaku ( kielbaska- kot ruszyc nie chcial, boczek jajko sadzone i wszystko polane jakas czerwona angielska fasolka) . obiady i kolacje również na jedno kopyto czy to ryba czy kurczak doprawione identycznie a soku pomaranczowego nie udalo sie im sprowadzic przez 5 dni widocznie jakies imity..Pokoje pamietaja poczatki lat 90 proszą sie o odnowienie.O godzinie 22 bar jest zamykany a o 23 wypraszaja gości z pod basenu dolnego gdzie jest barek i jedyne miesce zeby posiedziec i porozmawiac a hotel wymiera.Nocami strasznie głośno o dobrym snie niema co mażyc ( Halas z ulicy, przyjezdzający i wyjezdzajacy goście,krzyki, a o 5 rano halasy przychodzacych do pracy ludzi pod hotelem pizzeria , i masa innych sklepów) my saplismy tydzien w stoperach. Natomiast jest to swietna baza wypadowa do zwiedzania wyspy , do pieknej plazy Arena jakies 15 minut piechotą , Miasteczko male ciche ale ma swój klimat no a widok na giganty i ocean z balkonu zapiera dech,klimat na wakacje fantastyczny pomimo braku klimatyzacji w pokoju cieplo az tak bardzo nie doskwieralo. Jesli jechac to bez opcji allinclusive light(mialem i zaluje) jedzienie na wyspie bardzo tanie za 10e w restauracji idzie zjesc naprawde pyszny obiad, a zapiekanki i chamburgery okolo 5e. Jesli ktos na stawi sie na zwiedzanie wyspy to w hotelu bedzie prawdopodobnie tylko spał. wynajęcie samochodu pod hotelem 29e panda.paliwo 1e litr , piwo w markecie 0,7 e. Hotel do polecenia jedynie na bazy wypadowa jesli chcecie polezec i w hotelu spedzac wiecej czas to osobiscie nie polecamy.


9.2
Iwona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012

Miła obsługa, czyste pokoje. Hotel położony w miejscu spokojnym, trochę daleko do plaży, a powrót pod górkę.


6.4
A

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2012
Rodzina z dziećmi

Mam mieszane odczucia co do tego hotelu. W pierwszym momencie byłam załamana, ale później nie było tak źle. Wybraliśmy ten hotel, bo był niedrogi, a my chcieliśmy zwiedzić wyspę. Właśnie dla nastawionych na zwiedzanie bym go poleciła. Jeszcze jednym argumentem był obiecany widok na Los Gigantes. Widok był rzeczywiście piękny, zwłaszcza z tarasu na dachu. To ogromny atut tego hotelu. Mieliśmy apartament z dwoma sypialniami, salonem, aneksem kuchennym i dużym balkonem (ze wspomnianym widokiem :)), było zatem bardzo przestronnie i wygodnie (byliśmy z dwójką dzieci). Pokoje niby czyste, ale przez to, że już dosyć wysłużone, to sprawiały wrażenie brudnych. Łazienka najmniej atrakcyjna. Aneks w pełni wyposażony (nie można było zostawić żadnego jedzenia na wierzchu, bo pojawiały się mrówki). Jedzenie nienajgorsze jednak nieduży wybór i czasami brakowało. Obsługa w większości miła i pomocna. Panowała dość kameralna atmosfera. Przy basenach nie brakowało leżaków. Jak dla nas okolica mało atrakcyjna (miasteczko z dość stromymi ulicami), nie było gdzie pospacerować z wózkiem. Brak atrakcji dla dzieci. Daleko do plaży. Hotel dla niezbyt wymagających klientów.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Vigilia Park Apartaments

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.