Opinie o hotelu
Vidamar Resort

8.3
Bardzo dobry
36 opinii

4.5

3960 opinii

Super miejsce wypadowe , pięknie położone , blisko Funchal. Po zmianie pokoju z 1p na 6p cudowny widok na ocean. Hotel spokojny bez wieczornej muzyki , +60 głównie Niemcy.

Hotel dla mnie OK, jednak mąż twierdzi ze pokoje i łazienki słabe (zabił jakiegoś robala w łazience i sie przestraszył). Mieszkaliśmy na poziomie 1, widok na ogród i ocean. Basen infinity super, woda w basenach ok 22 stopie, w oceanie 20.

Rewelacja! Personel bardzo życzliwy. Obsługa wspaniała, widok z okna na ocean niezapomniany!

Hotel może max 4*. Baseny zewnętrzne woda słona ale jeszcze z domieszką chemii . basen wewnętrzny - bardzo słaby, odpadający tynk i farba do basenu, brudno. na parterze karaluchy (ok 3cm wielkości) serwis sprzątający ok, śniadania: każdy coś znajdzie na spokojnie, kolacja : napoje płatne (drogo) woda butelka duża ok 5euro, lampka słabego wina ok 5euro. personel bardzo nachalny (nie zamówisz nic do picia to ostentacyjnie zgarniają ze stolika szklanki) źle to wyglądało. Położone hotelu ok. parking dla gości bezpłatny otwierany kartą hotelową. Ogólnie średnio.

Pokoje piękne, wszystkie z widokiem na ocean . Z pokoi na pierwszym pietrze tez widać ocean i piękny ogród. Dopłacać należy za napoje przy obiadokolacji, należy to wziąć pod uwagę, bo przy piciu jedynie wody mineralnej robi się wydatek kilkudziesięciu EUR.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 979 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT19951
Nazwa  Vidamar Resort
Miejsce  Portugalia / Madera / Funchal
Wyżywienie  śniadania, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, windsurfing, tenis, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Atrakcje dla dzieci: miniklub Dolphins (3-6 lat), Kids Club Sharks (6-11 lat): czytanie bajek, zabawy plastyczne.

check

Rewelacyjne Mar SPA Thalasso - największe profesjonalne centrum SPA na Maderze.

check

Dwa fantastyczne baseny infinity dające złudzenie łączenia się z horyzontem.

check

Zielone klify i górskie krajobrazy idealne do trekkingu

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.3
Bardzo dobry
36 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.4
Hotel
8.2
Położenie
9.0
Pokoje
8.6
Wyżywienie
7.8
Atrakcje dla dzieci
6.3
Sport i rozrywka
7.0

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 36 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.3
7.0
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Para

Super miejsce wypadowe , pięknie położone , blisko Funchal. Po zmianie pokoju z 1p na 6p cudowny widok na ocean. Hotel spokojny bez wieczornej muzyki , +60 głównie Niemcy.

Zalety

Bliskość centrum Funchal, piękny widok powyżej 5p, bardzo miła obsluga

Wady

Brak klimatyzacji przez tydzień, pokoje dla Polaków na 1p, to samo jedzenie cały czas, ale dobre, cisza w hotelu nic się nie dzieje przez cały dzień


8.9
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel dla mnie OK, jednak mąż twierdzi ze pokoje i łazienki słabe (zabił jakiegoś robala w łazience i sie przestraszył). Mieszkaliśmy na poziomie 1, widok na ogród i ocean. Basen infinity super, woda w basenach ok 22 stopie, w oceanie 20.

Zalety

Codziennie sprzątane pokoje, leżaki i parasole. Squash, bilard, konsole do wypożyczenia, pink pong, koszykówka. Jedzenie urozmaicone.

Wady

Pokoje a szczególnie łazienki słabe jak na gwiazdek,


9.7
Adam

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2023
Para

Rewelacja! Personel bardzo życzliwy. Obsługa wspaniała, widok z okna na ocean niezapomniany!

Zalety

Hotel bardzo duży ale wcale nie odczuliśmy tego. Bardzo sprawna obsługa i porządek na stołówce .

Wady

Brak


5.4
Michał

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel może max 4*. Baseny zewnętrzne woda słona ale jeszcze z domieszką chemii . basen wewnętrzny - bardzo słaby, odpadający tynk i farba do basenu, brudno. na parterze karaluchy (ok 3cm wielkości) serwis sprzątający ok, śniadania: każdy coś znajdzie na spokojnie, kolacja : napoje płatne (drogo) woda butelka duża ok 5euro, lampka słabego wina ok 5euro. personel bardzo nachalny (nie zamówisz nic do picia to ostentacyjnie zgarniają ze stolika szklanki) źle to wyglądało. Położone hotelu ok. parking dla gości bezpłatny otwierany kartą hotelową. Ogólnie średnio.

Zalety

położone, parking

Wady

karaluchy, obsługa restauracji, baseny,


9.6
Olo

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
Para

Pokoje piękne, wszystkie z widokiem na ocean . Z pokoi na pierwszym pietrze tez widać ocean i piękny ogród. Dopłacać należy za napoje przy obiadokolacji, należy to wziąć pod uwagę, bo przy piciu jedynie wody mineralnej robi się wydatek kilkudziesięciu EUR.

Zalety

Jedzenie na najwyższym poziomie. Nawet potrawy bez glutenu.


Ewelina

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Grudzień 2021
Grupa znajomych

Hotel jest bardzo duży. Można się pogubić udając się na słoneczny taras z leżakami i basenem :) Moim zdaniem zasługuje na mocne 4*. Do 5* brakuje mu odnowienia łazienek, poprawy jakości jedzenia w bufecie. Pyszne za to było jedzenie zamawiane z karty na 6+. Blisko do sklepów, komunikacji miejskiej i spacerkiem do centrum.

Zalety

położenie blisko centrum

Wady

posiłki


5.2
Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2019
Para

Hotel polecam osobom szukającym spokoju i wyciszenia,dużo osób w starszym wieku.W trakcie dnia ,wieczorami praktycznie nic sie nie dzieje.czas trzeba zagospodarowac samemu.Hotel moim zdaniem max 3 gwiazdki.

Zalety

Widok,czystośc,personel,

Wady

personel, jedzenie średnie,Brak atrakcji w hotelu,w hotelu nic sie nie dzieje.


9.2
Marzena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Para

W hotelu nic się nie dzieje, żadnych animacji, możliwości potańczenia wieczorem. Hotel nie powinien mieć 5 gwiazdek

Zalety

czysto, wygodne łózko, przemiły personel

Wady

nic się nie dzieje wieczorami


9.4
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Grupa znajomych

Wspaniały hotel na pięknej Maderze, cudowny widok na ogród i ocean. Gorąco polecam!

Zalety

Piekna zieleń, duzo wolnych leżaków przy basenach, nie odczuwa sie tłoku, przemiła obsługa, b. Dobra lokalizacja, blisko do funchal, sporo knajpek i sklepów. Super siłownia, na kolacje często serwowane sa owoce morza, duzo deserów, pyszne sery.

Wady

Mało wieczornych atrakcji i dziennych aktywności na terenie hotelu


7.4
Daniel

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Rodzina z dziećmi

Ładne widoki z pokoju 5 restauracji W mojej ocenie hotel nie jest 5 gwiazdkowy, pozostawiał trochę do życzenia Na śniadanie zawsze był taki sam wybór przez tydzień z kolei kolacja mogła być lepsza

Zalety

Blisko oceanu Ładny pokój Miła obsługa Bardzo czysto w pokoju

Wady

Około 30 minut spacerem do centrum miasta Posiłki mogły być lepsze Brak plaży (nawet kamienistej)


4.6
Bob

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

Biura Itaka wprowadza klientów w błąd daje najgorsze z możliwych pokoi bez widoku na ocean rezydent Itaki interesuje sie tylko zebraniem pieniędzy na wycieczki od klientów 10 minut wstępu o wyspie 1.5 godz zachęca i zbiera pieniądze nie warto z Itaka w hotelu zero animacji wieczorem!!!! W dzień tylko zorganizowane ćwiczenia w wodzie


4.8
Iza

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

Itaka zawaliła nam wakacje fatalny widok na ocean a raczej brak zasłaniały drzewa rezydent Itaki nie interesowali klienci którzy dają kasę na wycieczki nie polecam pokój był połączony z drugim pokojem gdzie słychać było straszne chrapanie zero animacj wieczorem jedzenie specyficzne

Zalety

Polozenie

Wady

Itaka daje pokoje w piwnicy czytaj parter zero widoku na ocean próba zamiany nie przyniosła skutku


9.6
Wiktoria

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Rodzina z dziećmi

Hotel bardzo nowoczesny, pokoje przestronne i czyste. Nasz przyjazd do hotelu był o późnej godzinie więc ominął nas obiad, wykupiony na ten dzień, lecz kiedy znaleźliśmy nasz pokój ku naszemu zdziwieniu cały obiad wraz z deserem czekał na nas na stoliku. Piękne widoki z pokoju. Nas stołówce jedzenie czasem się powtarza ale jest go tyle rodzajów, że za każdym razem można spróbować czegoś innego. Zabrakło tam trochę owoców morza. W mieście jest kilka supermarketów, restauracji oraz biuro, w którym można bardzo łatwo zarezerwować wycieczkę promem na pobliską wyspę Porto Santo, przy czym nawet jeżeli wypożyczy się samochód na Maderze( przy czym hotel ma parking podziemny otwarty dla wszystkich gości) a chciałoby się objechać też trochę Porto Santo jest możliwość wzięcia ze sobą samochodu na prom. Jest dostęp do internetu, który był zaskakująco szybki. Obsługa była przemiła i można było się bez żadnych problemów dogadać w języku angielskim. Niestety napoje do obiadokolacji są płatne o czym nie informuje obsługa. Ja byłam tam na tydzień lecz zdecydowanie poleciłabym lecieć na na 2 tygodnie. Wyspa jest tak piękna, że trzeba ją zwiedzić. Niestety jest to męczące. W jeden tydzień trudno było rozłożyć całodzienne zwiedzanie wraz z odpoczynkiem.

Zalety

Położenie, pokoje, wi-fi, dobra znajomość angielskiego obsługi hotelu.

Wady

Płatne napoje do obiadokolacji


9.2
Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Para

Było super, akstra promenada do spacerowania , piękna stolica


10
Lunatyk

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2016
Para

Super hotel, pyszne jedzenie, czysto wszedzie, fajna lokalizacja, personel bardzo mily i pomocny. Polecam go bardzo goraco

Zalety

Wszystko super

Wady

Brak


8.0
Michał Kuliński

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2016
Para

Generalnie jesteśmy zadowoleni z pobytu i pomimo wymienionych wad polecam hotel z czystym sumieniem ale tylko w okresie wakacyjnym i bez opcji all inclusive soft.

Zalety

Położenie, bardzo miła obsługa, duże, przestronne wnętrza, nowoczesny styl

Wady

Zbyt zimna woda w basenach zewnętrznych, słabe zaplecze rekreacyjno - basenowe, odpłatne wejście do strefy SPA (masaże i zabiegi dodatkowo płatne), bardzo ubogie i okrojone all inclusive soft, zbyt długie kolejki do restauracji w której serwowano wszystkie posiłki, mało rozrywek dla ludzi młodych


7.8
Iwona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2015
Para

Ogólnie hotel warty polecenia. Doskonałe położenie.Miła obsługa.

Zalety

położenie, miła obsługa

Wady

Trochę już zużyty. Widać w niektórych miejscach , że hotel wymaga remontu.


5.8
Marta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2015
Para

Hotel należy do grupy podobno ekskluzywnych. Owszem, widok na ocean z pokoju piękny. Niestety - na niższych kondygnacjach - pokoje mają bonus w postaci stałej obecności karaluchów, które w hotelu 5* nie mają prawa się pojawić. Ogólnie hotel - moloch, nowoczesny, całkiem przyjemny, obsługa pomocna, niestety codzienne poranki z karaluchami na balkonie - powodowały konieczność szczelnego zamykania drzwi i nie pozwalały cieszyć się cudownymi wieczorami poza pokojem. Sytuacja powtarzała się co noc, więc nie jest to przypadek. Pokoje na niższych kondgnacjach - są dodatkowo leko sfatygowane, mają odrapane meble oraz właśnie balkon z dziurami. Ciekawe, czy są one wynikem uderzeń kapciami w łażące robactwo. Robale popsuły cały wyjazd, bo Madera jest przepiękna.

Zalety

Fajne położenie, przestronny

Wady

Niestety - w pokojach/balkonach są wielkie karaluchy. Na 3 piętrze, pomiędzy restauracjami, gdzie nietety lokowani są przede wszystkim Polacy.


6.4
gość

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2015
Para

Gdybyśmy korzystali tylko z kuchni hotelowej, to pomyślałabym że kuchnia maderska jest nijaka. A tak nie jest. Jest przepyszna a lody maracuja śnią mi się jeszcze dzisiaj. Bardzo polecam wino maderskie - poemat!

Zalety

byliśmy we wrześniu, pokoje dość duże, czyste i wszystkie z widokiem na ocean.

Wady

Posiłki mało urozmaicone, codziennie to samo tylko w innym połączeniu. Nawet ryba była niejadalna. Na śniadanie podają wino musujące ale to nie uratowało ogólnego wizerunku kuchni.


7.2
marcopolo

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2015
Para

Szukalismy kameralnego miejsca, jednak w sezonie trudno bylo cos znalezc. Hotel duzy typu moloch (no ale to kazdy widzi dokonujac rezerwacji i decydujac sie na niego), tloczno przy posilkach, kiepska kawa do sniadania, za lepsza trzeba doplacac. Wszystkie pokoje maja sliczny widok, nawet te na parterze, gdyz okna wychodza na zadbany ogrod i morze, moim zdaniem nie warto doplacac za wyzsze pietro. Po zakwaterowaniu (pozno w nocy) w pokoju czekala pyszna kolacja z jeszcze lepszym deserem-wysmienita tarta owocowa. W ogrodzie miejsce do wypoczynku na lezakach. Polecam

Zalety

w zasadzie wszystkie pokoje z widokiem na ocean, nie dobiegaja zadne odglosy ulicy,

Wady

duzy moloch (choc to nie jest niespodzianka, kazdy widzi ze nie rezerwuje kameralnego miejsca), tlok na posilkach, czasami trzeba czekac na stolik


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Vidamar Resort

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.