Opinie o hotelu
Tropicana (Monastir)

6.0
Średni
19 opinii

4.0

1606 opinii

W hotelu byliśmy z czteroosobową rodziną przez 7 dni. Dzieci w wieku 10 i 2 lata. Po oczytaniu się opinii miałam pewne obawy , ale na miejscu byliśmy pozytywnie zaskoczeni. Cała obsługa hotelu mówi biegle po angielsku i francusku (nawet Panie sprzątające). Czystość i sprzątanie pokoju na wysokim poziomie codziennie zamiatane i myte podłogi, wymiana ręczników). Bardzo blisko może piękne lazurowe. W basenach dużo ludzi ale każdy miał miejsce na zabawę w wodzie. Jeśli chodzi o jedzenie to posiłki wydawane w głównej restauracji trzy razy dziennie, jedzenie smaczne - dla dzieci troszkę mały wybór bo głównie jadły pizzę spaghetti. W snack barze wydawana jest tylko pizza , w barze nad plażą dostaniemy fante cole sprite. Jedynie bar nad basenem wydaje alkohole . Piwo bardzo dobre, drinki typu blue lagoon czy mojito są płatne około 12 dinarów. Jednak bezpłatne są np. whisky z colą , wódka sprite. Wszystko jest wydawane w szklankach o dość małej pojemności co też powoduje zwiększenie częstości chodzenia do baru a co za tym idzie kolejki. Można jednak w sklepiku hotelowym kupić duży plastikowy kubek. Duże kolejki są też podczas wydawania posiłków w restauracji głównej , jednak jeśli pójdzie się na śniadanie na 7 wtedy kolejek nie ma. Bywają dni gdy obłożenie hotelu jest mniejsze wtedy też nie ma kolejek jednak są też dni gdzie obłożenie hotelu jest spore i kolejki są naprawdę długie. Leżaki bez problemu zajmowaliśmy rano. Raz obsługa pozabierała ręczniki ze wszystkich leżaków w celu rozwiązania problemu pozostawiania ich na noc. Stoliki w restauracji sprzątane na bieżąco, szklanki przy basenie także. Personel hotelu pracował na pełnych obrotach. Ogólnie wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i w przyszłym roku także chcemy odwiedzić Tunezję

Spędziliśmy 7 dni w tym hotelu. Z racji tego że był sezon kolejki do wszystkiego, począwszy od gigantycznych kolejek na obiad i kolację, skończywszy na kolejkach w barze przy basenie.

Hotel czysty, przyjemny. Codzienna zmiana ręczników. Bar czynny 24 h. Polecam

Pokoje malutkie, w łazience ciężko wyregulować wodę. Kurki trzymały się ledwo kupy🫣klimatyzacja nie działała ,dmuchało tylko powietrzem jak z wiatraczka. Jedzenie DRAMAT . Raz ,że bardzo mało a dwa nic nie doprawione i smakowało tak samo. Animacji brak w czasie naszego pobytu odnawiali teatr w którym miało się to wszystko odbywać. Nie polecam.

Jak na 3 gwiazdki, to warunki jak i całość oceniam dobrze.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 019 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT26131
Nazwa  Tropicana (Monastir)
Miejsce  Tunezja / Monastir / Monastir
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark, darmowe wifi, sporty wodne, tenis, golf

Nasi klienci docenili

check

Prywatna, szeroka, piaszczysta plaża w odległości ok. 100 m od hotelu.

check

Atrakcyjna lokalizacja: 3 km od Monastiru, 12 km od Sousse.

check

Z myślą o najmłodszych: brodzik, mini klub, animacje.

check

Dla aktywnych: korty tenisowe, mini golf, siatkówka plażowa.

Ocena

Zablokowanych opinii: 5

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.0
Średni
19 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.8
Hotel
5.6
Położenie
7.5
Pokoje
5.7
Wyżywienie
5.3
Atrakcje dla dzieci
7.4
Sport i rozrywka
7.0

Tripadvisor

4.0

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Lokalizacja

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 19 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.0
9.6
Angelika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

W hotelu byliśmy z czteroosobową rodziną przez 7 dni. Dzieci w wieku 10 i 2 lata. Po oczytaniu się opinii miałam pewne obawy , ale na miejscu byliśmy pozytywnie zaskoczeni. Cała obsługa hotelu mówi biegle po angielsku i francusku (nawet Panie sprzątające). Czystość i sprzątanie pokoju na wysokim poziomie codziennie zamiatane i myte podłogi, wymiana ręczników). Bardzo blisko może piękne lazurowe. W basenach dużo ludzi ale każdy miał miejsce na zabawę w wodzie. Jeśli chodzi o jedzenie to posiłki wydawane w głównej restauracji trzy razy dziennie, jedzenie smaczne - dla dzieci troszkę mały wybór bo głównie jadły pizzę spaghetti. W snack barze wydawana jest tylko pizza , w barze nad plażą dostaniemy fante cole sprite. Jedynie bar nad basenem wydaje alkohole . Piwo bardzo dobre, drinki typu blue lagoon czy mojito są płatne około 12 dinarów. Jednak bezpłatne są np. whisky z colą , wódka sprite. Wszystko jest wydawane w szklankach o dość małej pojemności co też powoduje zwiększenie częstości chodzenia do baru a co za tym idzie kolejki. Można jednak w sklepiku hotelowym kupić duży plastikowy kubek. Duże kolejki są też podczas wydawania posiłków w restauracji głównej , jednak jeśli pójdzie się na śniadanie na 7 wtedy kolejek nie ma. Bywają dni gdy obłożenie hotelu jest mniejsze wtedy też nie ma kolejek jednak są też dni gdzie obłożenie hotelu jest spore i kolejki są naprawdę długie. Leżaki bez problemu zajmowaliśmy rano. Raz obsługa pozabierała ręczniki ze wszystkich leżaków w celu rozwiązania problemu pozostawiania ich na noc. Stoliki w restauracji sprzątane na bieżąco, szklanki przy basenie także. Personel hotelu pracował na pełnych obrotach. Ogólnie wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i w przyszłym roku także chcemy odwiedzić Tunezję

Zalety

bliskość do morza, dobre jedzenie, obsługa, czystość, przyjazne nastawienie do turystów

Wady

kolejki podczas wydawania posiłków


6.1
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi

Spędziliśmy 7 dni w tym hotelu. Z racji tego że był sezon kolejki do wszystkiego, począwszy od gigantycznych kolejek na obiad i kolację, skończywszy na kolejkach w barze przy basenie.

Zalety

-Animatorzy!! super 👍❤️❤️❤️❤️ -Animacje!! super 👍👍👍 -Alibaba!! Super ❤️❤️❤️ -pozostali pracownicy w tym pracownicy recepcji oraz kierownik i pracownicy sklepu z pamiątkami 👍👍👍👍 -codziennie sprzątany pokój i wymieniane ręczniki - nawet dobre desery - plaża ładna

Wady

-Ogólnie jedzenie bardzo średnie i monotonne- śniadania bardzo kiepskie i monotonne, brak owoców na sniadanie.... obiady kiepskie, dania mdłe, ryby średnie, kolacje już trochę lepiej ale szału nie było. Z owoców tylko na obiad o kolację był zazwyczaj melon, arbuz, śliwki, brzoskwinie - drinki i napoje tragedia: na maksa rozwodnione drinki w małych szklaneczkach, pozostałe napoje też rozwodnione - z racji sezonu kolejki do wszystkiego, gigantyczne kolejki na obiedzie i kolacji


8.4
Magdalena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel czysty, przyjemny. Codzienna zmiana ręczników. Bar czynny 24 h. Polecam

Zalety

Super animatorzy , blisko morza. Fajny basen. Miła obsługa . Fajne atrakcje.

Wady

Jedzenie


1.1
Aga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Pokoje malutkie, w łazience ciężko wyregulować wodę. Kurki trzymały się ledwo kupy🫣klimatyzacja nie działała ,dmuchało tylko powietrzem jak z wiatraczka. Jedzenie DRAMAT . Raz ,że bardzo mało a dwa nic nie doprawione i smakowało tak samo. Animacji brak w czasie naszego pobytu odnawiali teatr w którym miało się to wszystko odbywać. Nie polecam.

Zalety

Brak

Wady

Syf, brud ,małe pokoje , mało jedzenia ,brak klimatyzacji


7.8
Jerzy

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Jak na 3 gwiazdki, to warunki jak i całość oceniam dobrze.

Zalety

Bliskość ładnej plaży. Sejf darmowy w pokoju.

Wady

Jakość wody w hotelu jest b.zła.Czuć stęchlizną.


8.3
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Pobyt udany , pokoje czyste , panie sprzątające miłe , zostawisz 1 dolara zawsze dobrze posprzątane , pościel i ręczniki zmieniane codziennie, jedzenie dość monotonne i najbardziej denerwujące kolejki za napojami w trakcie posiłków

Zalety

Blisko do plaży , plaża czysta , no i baseny , woda czysta , dla dzieci super baseny, no i zabawiacze super ekipa zawsze uśmiechnięci i pomocni 🥰

Wady

Kolejki po napoje w trakcie posiłków , brak soków do obiadu tylko napoje gazowane i woda , zajmowanie leżaków przy basenach z samego rana , ręczniki leżą nie raz cały dzień a nikt z nich nie korzysta


1.6
Maria

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2018
Grupa znajomych

Brak przedstawiciela firmy Coral Travel na lotnisku.Brak rezydenta podczas pobytu .Brak informacji o zbiórce w dniu wyjazdu.Musieliśmy wykonać kilka telefonów do rezydenta.Arogancki recepcjonista domagał się dodatkowej opłaty za pokój już opłacony zakwaterowanie trwało dwie godziny wymyślał różne sztuczki co było bardzo żenujące.Dodatkowej opłaty nie uzyskał a my otrzymaliśmy pokój zgodnie z dokonaną opłatą.Na stołówce wszystko zmiatane na podłogę brudne bieżniki wywracane na drugą stronę.Chamski szczególnie jeden kelner który rzucał naczyniami i potłukł całą tacę kieliszków do wina.Jak mu się coś nie podobało to pokazywał ludziom środkowy palec.Ubrany w bardzo brudne spodnie.Jedzenie które spadło z półmiska zmiatali rękoma i kładli z powrotem.Normą było we wszystkich barach nalewanie napoi do plastykowych brudnych szklanek.Rosjanie próbowali jedzenie jak nie odpowiadało z powrotem kładli na półmisek obrzydzenie.Rosjanie w mokrych gaciach siadali na kanapach.Pokój nie sprzątany ani razu podczas całego pobytu. wymiana ręczników pokojowa też chciała dolary nastawieni tylko brać nic od siebie.Brud i arogancja na każdym kroku tutaj w Tropicanie robi się wszystko żeby ludzie po raz kolejny tutaj nie wracali. Byliśmy w Azji innych krajach Afryki ale z takim chamstwem nie spotkaliśmy się nigdzie.Byliśmy w tym kraju już kilka lat wcześniej i co możemy powiedzieć że cofnęli się o kilka lat do tyłu.Nie polecamy tego kraju jak też tego hotelu

Zalety

nie ma

Wady

bardzo arogancki i chamski personel


2.2
Irena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2018
Para

Urlop od 27.09.2018.Juz na lotnisku był problem.Nie było rezydenta Pan który nas pokierował do busa nie miał listy imiennej tylko pytał do jakiego hotelu raz mówił ze bus 7 innym razem bus nr 4 i tak wędrowaliśmy.W autobusie jeszcze raz pytał kto do jakiego hotelu Nazwy spisał na kartce dla kierowcy i pojechaliśmy sami. W hotelu był kolejny dramat bardzo arogancki i pretensjonalny recepcjonista.Na zakwaterowanie dwie osoby czkaliśmy 2 godziny.Wymyślał różne sztuczki żeby wyegzekwować dodatkową opłatę za pokój który był już opłacony.Zaprowadzili nas do pokoju który można było przeznaczyć na przechowalnie szczotek.obskurny pod każdym względem.To miało być do godzin 12 ej a potem miano dokonać zmiany.Nie wyraziliśmy zgody wróciliśmy znowu do recepcji recepcjonista oświadczył ze nie ma dla nas pokoju położyliśmy się na kanapach .Wtedy widział że od nas nie uzyska dodatkowych pieniędzy i zaprowadził nas do pokoju zgodnie z naszym zamówieniem.PO drodze w języku arabskim cały czas pomstował i był bardzo głośny.W barach podawano napoje w plastikowych niemytych szklankach to była norma.pod dystrybutorami plastikowe butelki do których napuszczali kranówkę do tego sok już rozcieńczony i z tych butelek nalewali do brudnych nie mytych szklanek.Na stołówce wszystko zmiatali na podłogę brudne bieżniki przekładali na drugą stronę.Jeden szczególnie arogancki kelner w brudnych spodniach jeżeli ktoś o coś pytał a jemu to się nie podobało to pokazywał środkowy palec.Kelnerzy jeżeli coś spadło z półmiska zmiatali ręką i z powrotem kładli na półmisek.Pokój nie był sprzątany przez cały tydzień ani razu prosiliśmy o zmianę ręczników żądano dodatkowej opłaty. Znowu trzykrotna interwencja w recepcji.Animacje to totalna chała bardzo głośna muzyka Rezydent nie pojawił się ani razu dzień przed wyjazdem były podane godziny wyjazdu na lotnisko .Coral Trawel tego nie uczynił znowu kilka monitów telefonicznych do rezydenta.Kiedy już byliśmy na lotnisku odetchnęliśmy z ulgą.Nigdy urlop w Tunezji nigdy hotel Tropicana.Byliśmy w tym kraju 8 lat temu i z całą stanowczością muszę stwierdzić ze ten kraj zrobił kilka kroków do tyłu gdzie inni mocno ruszyli do przodu.Wszędzie śmieci brud na każdym kroku.W hotelu Tropicana robi się wszystko żeby klient do niego już nigdy nie wrócił.Odwiedziliśmy inne kraje w Afryce Azji z takim chamstwem nie spotkaliśmy się nigdzie.Ten hotel należy koniecznie wykreślić z ewidencji.Dodatkowej opłaty za pokój żądano również od innych gości przez brud nie myte szklanki dużo osób miało problemy z żołądkiem.

Zalety

nie ma

Wady

Bardzo arogancki personel


1.2
Marta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2018
Grupa znajomych

Pobyt na przełomie wrzesnia pazdziernika.2018.Hotel Tropicana to totalna porażka.Brud i arogancja personelu na każdym kroku .Zwiedziliśmy kraje Afryki Azji ale z takim traktowaniem turystów spotkaliśmy się po raz pierwszy.Robią wszystko żeby ten turysta już nigdy tutaj nie wrócił.Napoje podawane w plastikowych kupkach wielokrotnego użytku które nie są myte dotyczy to wszystkich barów.Soki rozcieńczane wodą.To co spadło z półmiska zgarniane ręką i z powrotem na półmisek.Jeden z kelnerów bardzo nerwowy arogancki na uwagi reagował w taki sposób że pokazywał środkowy palec.Ze stołów wszystko zmiatane na podłogę,bardzo niska kultura kelnerów barmanów tego nie da się opisać .Pokój nie sprzątany ani razu.Plaża brudna morze wyrzucało tony brudu co było przykrywał piaskiem przez spychacz.Po kilku dniach woda zabrała to wszystko ale kąpać się nie można było w tej brudnej zupie.Długo by można wyliczać uwagi.Napisałam reklamację do organizatora tego wyjazdu Coraltrawel odpowiedż otrzymałam po dwóch miesiącach elaborat na półtora strony ze strony organizatora same superlatywy .Skoro tak jest według organizatora to korzystający z tego wyjazdu nie pisałby reklamacji..Nie oczekiwałam jakiejś rekompensaty uważałam za konieczne poinformować organizatora o takiej sytuacji.Ostrzegam przed organizatorem Coraltrawel nie wybierajcie hotelu Tropicana .

Zalety

położenie

Wady

Brud brud i jeszcze raz brud . Bardzo arogancki personel


2.4
Michał

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Rodzina z dziećmi

Syf, brak higieny, brak klimatyzacji na stołówce i przy recepcji ,szyby nie myte od lat, mrówki w pokoju, grzyb pod prysznicem, internet wifi dostępny tylko w lobby, skorumpowana obsługa(chcesz mieć dobry pokój to zapłać, a i tak nie dostaniesz dobrego bo nie ma pokoju bez rdzy i grzyba w łazience), wykładziny na korytarzach usyf?one, nie prane i nie odkurzane. Jeśli liczysz na przekąski między posiłkami to najedz sie na sniadaniu bo potem ich nie ma. Leżaki nad basenem bardzo sfatygowane, w barze nie weźmiesz wiecej jak dwie szklanki napoju na osobę, bo takie są zasady. Chamska obsługa barów. W lobby jak chcesz skożystać z wi-fi musisz być bardzo cierpliwy bo atakują cie muchy. Bródne, niesprzątane stoły na stołówce. Siedzisz przy talerzach po posiłku sąsiada...Duże kolejki po jedzenie i napoje na stołówce oraz przy basenie, obsługa dochodzi do wniosku, że jeśli masz wakacje to możesz je spędzić w kolejce...All inclusive do 23 jeśli przyjdziesz po drinka 22:55 zamknięte i chamskie odzywki w ich języku...Strasznie głośna muzyka nad basenem, również wieczorami, do ok.23. Jeśli jest się z małym dzieckiem to bardzo przeszkadza w zasypianiu...Ogólnie nie polecamy.

Zalety

położenie

Wady

SYF, brak klimatyzacji w hotelu przy recepcji i na stołówce. Napoje podawane w brudnych plastikowych szklankach, nad basenem głośna muzyka nie da się porozmawiać,


9.0
Aleksandra

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Pobyt w ostatnim tygodniu września zaliczamy do bardzo udanych. Hotel znajduje się ok.10 min od lotniska, tuż przy plaży. Pokoje nie za duże, ale dla dwóch osób wystarczające w zupełności. W łazience widać wiek hotelu, ale na czystość nie można narzekać. Polecam pokoje z przepięknym widokiem na morze. Posiłki urozmaicone, jedzenia nie brakowało, obsługa była naprawdę miła. W barze przy basenie dostępne napoje bezalkoholowe i alkoholowe, przy plaży tylko bezalkoholowe. Niestety dużym problemem tego hotelu są wszechobecne muchy. W stołówce, w lobby, przy basenie, na plaży, wszędzie. Kolejnym minusem jest kompletnie niesprzątana plaża. Po burzy na brzeg wyrzucone zostały glony i tony plastikowych śmieci, z którymi obsługa nie zrobiła kompletnie nic. Hotel zasługuje na swoje 3 gwiazdki, a stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Zalety

- hotel przy plaży - czyste pokoje - czysty basen - bogata oferta all-inclusive - animacje - urozmaicone posiłki

Wady

-mnóstwo much - niesprzątana plaża, na której leżało mnóstwo glonów i śmieci - natrętny Pan sprzedający wycieczki


3.2
mislaw2

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Rodzina z dziećmi

Syf, brak higieny, brak klimatyzacji na stołówce i przy recepcji ,szyby nie myte od lat, mrówki w pokoju, grzyb pod prysznicem, internet wifi dostępny tylko w lobby, skorumpowana obsługa(chcesz mieć dobry pokoj to zapłać), wykładziny na korytarzach usyf?one, nie prane i nie odkurzane. Jeśli liczysz na przekąski między posiłkami to najedz sie na sniadaniu bo potem ich nie ma. Leżaki nad basenem bardzo sfatygowane, w barze nie weźmiesz wiecej jak dwie szklanki napoju na osobę, bo takie są zasady. Chamska obsługa barów. W lobby jak chcesz skożystać z wi-fi musisz być bardzo cierpliwy bo atakują cie muchy. Bródne, niesprzątane stoły na stołówce. Siedzisz przy talerzach po posiłku sąsiada...Duże kolejki po jedzenie i napoje na stołówce oraz przy basenie, obsługa dochodzi do wniosku, że jeśli masz wakacje to możesz je spędzić w kolejce...All inclusive do 23 jeśli przyjdziesz po drinka 22:55 zamknięte i chamskie odzywki w ich języku...Strasznie głośna muzyka nad basenem, również wieczorami, do ok.23. Jeśli jest się z małym dzieckiem to bardzo przeszkadza w zasypianiu...Ogólnie nie polecamy.

Zalety

dobre położenie

Wady

Syf, brak higieny, brak klimatyzacji na stołówce i przy recepcji ,szyby nie myte od lat, mrówki w pokoju, grzyb pod prysznicem, internet wifi dostępny tylko w lobby, skorumpowana obsługa(chcesz mieć dobry pokoj to zapłać), wykładziny na korytarzach usyf?one, nie prane i nie odkurzane. Jeśli liczysz na przekąski między posiłkami to najedz sie na sniadaniu bo potem ich nie ma. Leżaki nad basenem bardzo sfatygowane, w barze nie weźmiesz wiecej jak dwie szklanki napoju na osobę, bo takie są zasady. Chamska obsługa barów. W lobby jak chcesz skożystać z wi-fi musisz być bardzo cierpliwy bo atakują cie muchy. Bródne, niesprzątane stoły na stołówce. Siedzisz przy talerzach po posiłku sąsiada...Duże kolejki po jedzenie i napoje na stołówce oraz przy basenie, obsługa dochodzi do wniosku, że jeśli masz wakacje to możesz je spędzić w kolejce...All inclusive do 23 jeśli przyjdziesz po drinka 22:55 zamknięte i chamskie odzywki w ich języku...Strasznie głośna muzyka nad basenem, również wieczorami, do ok.23. Jeśli jest się z małym dzieckiem to bardzo przeszkadza w zasypianiu...Ogólnie nie polecamy.


5.0
Tomek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Pobyt od 30.08 Hotel czysty z dobrym jedzeniem. Dobrze strzezony. Fatalne zaopatrzenie barow. Szczegolnie przekaskowy(tylko kawa). Plazowy 2 rodzaje napojow i jakies lody i to nie zawsze. Hotelowy podobnie. Basenowy glownie piwo i dla ryzykantow jakies "gin" itp. Zfochowana obsluga we wszystkich i recepcji. Ze szczegolnym uwzglednienie tej ostatniej... Jednak ostatecznie pobyt uwazam za udany.

Zalety

Blisko plazy, wyzywienie, ogolna czystosc, animacje/animatorzy

Wady

Obsluga na recepcji i w barach, stan lezakow, troche za blisko lotniska 3,5 km


7.0
Bogna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Grupa znajomych

Z tygodniowego pobytu w tym hotelu jestem bardzo zadowolona:) Animatorzy genialnie umilali czas, wiec ani dorośli ani dzieci nie miei czasu na nudę. Duży basen i dosłownie 100m do pięknej plaży. Niestety posiłki dość monotonne i słabo przyprawione, jednak spory wybór dań. Ręczniki polecam wziąć swoje bo hotelowe płatne. Pokoje czyste. Kolejki po napoje ogromne, czeka się wieki. Blisko do centrum Monastiru, bez problemu i w przystępnej cenie można dojechać Taxi.

Zalety

Bliskość do plaży i animatorzy. Ogólna atmosfera hotelu tez bardzo na plus!

Wady

Monotonne jedzenie oraz kolejki po napoje. Płatne ręczniki


8.0
Kinga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Hotel odwiedziliśmy w drugiej połowie września. Pobyt ogólnie na plus, pokoje bardzo czyste i jedyne do czego mogłabym się przyczepić to problematyczne brodziki w prysznicach, chwila nieuwagi i łatwo było o powódź w łazience. Przez trzy dni wymieniano nam ręczniki, czwartego nie dostaliśmy w ogóle a piątego dnia jeden duży ręcznik na dwie osoby czego trochę nie rozumiem. Obsługa bez zarzutu, chociaż trochę nie widziałam tych super animacji, w moim odczuciu animatorzy może z raz czy dwa dziennie organizowali water polo albo siatkówkę, poza tym ich zainteresowanie większością gości było minimalne, fajne show dla dzieci, szkoda tylko że dzień w dzień to samo... Jedzenie super, bardzo urozmaicone i na wysokim poziomie, czysta plaża i pełno fajnych atrakcji typu jet ski, tennis czy squash. Faktycznie trochę much było ale hotel raczej nie ma na to wpływu, wystarczyło uciec przed nimi na plażę :)

Zalety

czyste pokoje, jedzenie, drinki, położenie,

Wady

marne animacje, głośna muzyka, muchy


7.2
Norbert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Grupa znajomych

Bardzo dobra lokalizacja, blisko plaży, fajnie animacje plus wieczorne show. Spoko alkohole w All Inclusive. Blisko lotniska, dwa duże miasta w pobliżu.

Zalety


8.6
Adrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Rodzina z dziećmi

Pobyt w lipcu 2018 uważam za bardzo udany, obsługa hotelowa przyjazna, pomocna. Piękna plaża, super animacje, ogólne wrażenie ok. Proszę uważać tylko na zakupy u pana jubilera gdyż srebro sprzedawane jest jako metal po sprawdzeniu 2 naszyjników w Polsce.

Zalety

Dobra lokalizacja, wyśmienite jedzenie, super animatorzy zwłaszcza Sza i Simon

Wady

Mała ilość szklanek przy posiłkach, kolejki po napoje


8.8
Krzysztof Szymczak

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2018
Rodzina z dziećmi

Byłem tam z rodziną(2+2) w Lipcu hotel skromny może i do remontu ale te wakacje są to jedne z najlepszych na jakich byliśmy (nie jest to pierwszy zagraniczny wyjazd) dużo Francuzów ale podaje to jako informacje a nie opinie bo to dla mnie bez znaczenia... Super animacje, to co w barze nadawało się do picia :) jedzenie naprawdę ok. A i krótki lot jest nie podważalnym atutem tego wyjazdu. Reasumując jest to skromny hotel ale nadaje się na super rodzinne wakacje. Hotel nie dla francuzkich piesków ani tych co zajmują się wytykaniem błędów a nie odpoczywaniem... Ja polecam

Zalety

Kameralny, animacje, blisko do morza,

Wady

Wiek hotelu


9.2
Łukasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2018
Para

Pobyt jak najbardziej zaliczony do udanych. Mimo zwiedzania okolicznych miast po powrocie do Polski waga pokazywała 5 kg więcej - pyszne jedzenie :)

Zalety

Duży wybór posiłków Prywatna plaża

Wady

brak wifi w pokojach a te w recepcji nie zawsze stawało na wysokości zadania


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Tropicana (Monastir)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.