Opinie o hotelu
Tri Studnicky

6.2
Średni
3 opinie

4.5

221 opinii

Nie wiem skąd pomysł że to hotel 4-gwiazdkowy, myślę że 3-gwiazdki to max a restauracja to maksymalnie 2 gwiazdki a i to tylko dzięki śniadaniom w postacie szwedzkiego bufetu, ale po-kolei. Sam hotel to późny gierek który czasy świetności ma już za sobą. Pokoje są spore ale trudno je nazwać luksusowymi. Dużym minusem było dla mnie to że pokoje były "przegrzane" z brakiem możliwości temperatury. W nocy nie dało się spać, tak było gorąco. Otarcie okna powodowało że osoba która przy nim spała marzła. Drugim minusem był słabo działający Internet. Jednak największym minusem była restauracja. Osoba która tam pichci (bo nie nazwę ją kucharzem) nie ma pojęcia o gotowaniu. Potrawy są tak wyjałowione ze smaku, że do dziś nie wiem co trzeba zrobić żeby wszystkie dania smakowały jak siano. Nieważne czy jesz potrawkę z jelenia czy rybę, wszystko ma smak tektury z sianem. Przywykłem do tego że słowackie zupy smakują jak woda, ale szczytem wszystkiego był grilowany łosoś na którego czekałem pół godziny po zjedzeniu zupy który był po prostu surowy. Może jak ktoś lubi suszi będzie zadowolony, ale dla mnie słowo grilowany oznacza że ryba nie może być surowa. Na szczęście miałem konserwę w pokoju i to było najlepsze co jadłem w tym hotelu. I dodam że nie straciłem smaku ponieważ śniadania były smaczne, natomiast posiłki obiadowe to , DNO, MUŁ I WODOROSTY. Generalnie hotel przereklamowany nie warty swojej ceny, NIE POLECAM

Pobyt w sierpniu 2008. Ogólnie nie polecam! Jak za taką cenę bardzo niski poziom usług, restauracja katastrofa (!), kelner (młody człowiek) porusza się jak mucha w smole, przez 50 min. podczas śniadania kompletnie nikt się niczym nie interesował nie mówiąc o tym, że brudne talerze sterczały przed moją rodziną przez cały czas spożywania posiłku, a kelner gdzieś tam obijał ściany. Przeczytałem, że hotel ten został wybrany najlepszym hotelem roku 2005, kompletna klapa i bzdura, współczuje serdecznie Słowakom. Kiedy zobaczyłem fitness club i "basen" to nie wiedziałem czy się śmiać czy też płakać. Ogólnie nigdy już tam nie wrócę!

Bardzo przytulny hotel z własnym niepowtarzalnym klimatem. Różni się bardzo od typowych hoteli wielkich sieci. Rustykalne wnętrza bardzo uspokajają, górski potok za oknem milo kołysze do snu. Polecam apartament z dwoma sypialniami i łazienkami (mój był na parterze), kąpiele w jacuzi czy zestaw jacuzi-sauna fińska - kąpiel w rzeczce. Ceny w restauracji bardzo rozsądne biorąc pod uwagę klasę hotelu. Atrakcją recepcji jest przepiękna, olbrzymia jaszczurka (chyba Legwan).

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 764 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT8741
Nazwa  Tri Studnicky
Miejsce  Słowacja / Tatry Niskie
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, fitness, rowery, parking, zwierzęta, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.2
Średni
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.3
Hotel
4.0
Położenie
7.0
Pokoje
7.0
Wyżywienie
4.7
Teren narciarski w okolicy
9.0
Położenie względem stoków
6.0
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
3.0

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.2
4.6
Przemysław

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2023
Rodzina z dziećmi

Nie wiem skąd pomysł że to hotel 4-gwiazdkowy, myślę że 3-gwiazdki to max a restauracja to maksymalnie 2 gwiazdki a i to tylko dzięki śniadaniom w postacie szwedzkiego bufetu, ale po-kolei. Sam hotel to późny gierek który czasy świetności ma już za sobą. Pokoje są spore ale trudno je nazwać luksusowymi. Dużym minusem było dla mnie to że pokoje były "przegrzane" z brakiem możliwości temperatury. W nocy nie dało się spać, tak było gorąco. Otarcie okna powodowało że osoba która przy nim spała marzła. Drugim minusem był słabo działający Internet. Jednak największym minusem była restauracja. Osoba która tam pichci (bo nie nazwę ją kucharzem) nie ma pojęcia o gotowaniu. Potrawy są tak wyjałowione ze smaku, że do dziś nie wiem co trzeba zrobić żeby wszystkie dania smakowały jak siano. Nieważne czy jesz potrawkę z jelenia czy rybę, wszystko ma smak tektury z sianem. Przywykłem do tego że słowackie zupy smakują jak woda, ale szczytem wszystkiego był grilowany łosoś na którego czekałem pół godziny po zjedzeniu zupy który był po prostu surowy. Może jak ktoś lubi suszi będzie zadowolony, ale dla mnie słowo grilowany oznacza że ryba nie może być surowa. Na szczęście miałem konserwę w pokoju i to było najlepsze co jadłem w tym hotelu. I dodam że nie straciłem smaku ponieważ śniadania były smaczne, natomiast posiłki obiadowe to , DNO, MUŁ I WODOROSTY. Generalnie hotel przereklamowany nie warty swojej ceny, NIE POLECAM

Wady

NAJGORSZE OBIADY JAKIE JADŁEM W ŻYCIU, przegrzane pokoje, słaby internet


4.4
sprzeciarz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2008
Rodzina z dziećmi

Pobyt w sierpniu 2008. Ogólnie nie polecam! Jak za taką cenę bardzo niski poziom usług, restauracja katastrofa (!), kelner (młody człowiek) porusza się jak mucha w smole, przez 50 min. podczas śniadania kompletnie nikt się niczym nie interesował nie mówiąc o tym, że brudne talerze sterczały przed moją rodziną przez cały czas spożywania posiłku, a kelner gdzieś tam obijał ściany. Przeczytałem, że hotel ten został wybrany najlepszym hotelem roku 2005, kompletna klapa i bzdura, współczuje serdecznie Słowakom. Kiedy zobaczyłem fitness club i "basen" to nie wiedziałem czy się śmiać czy też płakać. Ogólnie nigdy już tam nie wrócę!


9.7
Danio

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2006
Grupa znajomych

Bardzo przytulny hotel z własnym niepowtarzalnym klimatem. Różni się bardzo od typowych hoteli wielkich sieci. Rustykalne wnętrza bardzo uspokajają, górski potok za oknem milo kołysze do snu. Polecam apartament z dwoma sypialniami i łazienkami (mój był na parterze), kąpiele w jacuzi czy zestaw jacuzi-sauna fińska - kąpiel w rzeczce. Ceny w restauracji bardzo rozsądne biorąc pod uwagę klasę hotelu. Atrakcją recepcji jest przepiękna, olbrzymia jaszczurka (chyba Legwan).


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Tri Studnicky

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.