Opinie o hotelu
Titris

6.0
Średni
1 opinia

4.0

52 opinie

Fatalna obsługa. Sposób kontaktu z gośćmi rodem z lat słusznie minionych. Brak jakiejkolwiek pomocy i uśmiechu. Za to pretensje i żale o wszystko. W pustym hotelu dzieci były strofowane za to, że bawią się w pokoju zabaw dla dzieci! Były kłopoty z wodą, co może się zdarzyć, ale potem zamiast czystej leciała brązowa ciecz. Po jednym umyciu ręczniki nadawały się do wymiany. Niestety nikt na nasze prośby nie reagował. Do kolacji napoje płatne, ale obsługa restauracji nie zauważa gości i trudno zamówić jakiś napój.Hotel jest daleko od miasta, a wieczorem, poza płatnym basenem, nie ma co robić w hotelu, bo bar działa tylko w weekend.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 679 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT20864
Nazwa  Titris
Miejsce  Słowacja / Tatry Wysokie / Tatrzańska Łomnica
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie sauna, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

najwyżej położony kurort narciarski na Słowacji

check

narciarski park dziecięcy Maxiland

check

świetna wieczorna jazda na sankach po oświetlonej trasie o dł. 2,6 km

check

trasy świetnie przygotowane, dla każdego

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.0
Średni
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.0
Hotel
5.0
Położenie
5.0
Pokoje
7.0
Wyżywienie
7.0

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.0
6.0
Iwona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2014
Grupa znajomych

Fatalna obsługa. Sposób kontaktu z gośćmi rodem z lat słusznie minionych. Brak jakiejkolwiek pomocy i uśmiechu. Za to pretensje i żale o wszystko. W pustym hotelu dzieci były strofowane za to, że bawią się w pokoju zabaw dla dzieci! Były kłopoty z wodą, co może się zdarzyć, ale potem zamiast czystej leciała brązowa ciecz. Po jednym umyciu ręczniki nadawały się do wymiany. Niestety nikt na nasze prośby nie reagował. Do kolacji napoje płatne, ale obsługa restauracji nie zauważa gości i trudno zamówić jakiś napój.Hotel jest daleko od miasta, a wieczorem, poza płatnym basenem, nie ma co robić w hotelu, bo bar działa tylko w weekend.

Zalety

czysty i przyzwoity

Wady

nie działający w tygodniu bar, poza płatnym basenem nie ma gdzie spędzać wieczorem czasu


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Titris

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.