Opinie o hotelu
The Pirate's Gate Resort

4.6
Słaby
10 opinii

nie jezdzcie na wycieczke na Sahare z przewodnikiem o imieniu Azir-po 120 km przypomniał sobie że nie zatrzymał sie na pustyni abyśmy mogli obejrzec mieszkania beduinów/ te groty w piachu/ przejażdzka dorozkami - które tylko w nazwie były nimi i sam przejazd 10 minut i wysiadka- spacer 30 dalej kolejne 10 minut i....koniec porazka nie polecam wycieczek z tym człowiekiem--ma jakies urojenia na temat pieniędzy i władzy-- chyba za dużo przebywał na słońcu

Czytałam opinie przed wyjazdem i byłam przerażona, ale nie było tak źle jak niektórzy piszą, reklamacji składać nie będziemy. Można pojechać na tydzień ale nie dłużej - nudno, brudno i zero atrakcji. Animatorzy ok. Jedzenie mdłe, bez smaku i nawet frytki nie były dobre. Kurczak i ryż to były jedyne potrawy, które mi smakowały. Z owocób były tylko melony i brzoskwinie parę razy. Cóż, nie polecam tego hotelu, jednak do Tunezji mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócę;) Nie byłam na Saharze... Pozdrawiam!

W tym hotelu wszystko jest wadą- począwszy od standardu- według nas 2 gwiazdki- przez czystość (przed naszym przyjazdem były jakieś inspekcje i znikły karaluchy!!!), po wszędzobylskie muchy (zwłaszcza na stołówce, bo to coś z brudnymi obrusami, brakiem sztućców, szklanek i jedzenia, oraz bez klimatyzacji w tym klimacie to na pewno nie RESTAURACJA!). warunki skandaliczne, tragiczne zachowanie obsługi- faworyzowanie niektórych nacji, podbieranie materacy jednym gościom, aby oddać innym... Plaża, maleńka, nie sprzątana, leżaki w opłakanym stanie, materace postrzępione i brudne. Bar przy plaży wiecznie nie zaopatrzony, ciągły brak lodu i plastikowe kubki! Trawa bywała gdzieniegdzie, parasole rozpadały się - ogólnie ROZPACZ! Jeśli tak ma wyglądać hotel za który płaci się jak za czterogwiazdkowy, to lepiej nie widzieć Tunezji. Na zakończenie dodam, że panował smród, krążyli natrętni sprzedawcy wszystkiego \"markowego\" i wszystko razem stwarzało wrażenie slamsów.

Stanowczo nie polecam,stracone nie małe pieniądze.Ciągła walka o dosłownie wszystko(leżaki,talerze,jedzenie,alkohol).Plaża i dojście do morza ,to istna gnojówka,wywyższanie Rosjan i Francuzów.Ten hotel powinien być dawno wycofany z oferty(nie ma ULTRA ALL INCLUSIVE-po godz,0 do jedzenia resztki zimnej pizzy(placek z sosem pomidorowym i trochę sera),alkohol rozcieńczony na maxa do 2-giej w nocy w dyskotece , a później nie ma już nic.Rano o 6-tej rezerwacja leżaczków i ciągła niepewność czy jak przyjdziesz to jeszcze będą zarezerwowane czy cieć nie przestawił ich komuś innemu,w barze na plaży/przy basenie(bo to ten sam bar-nie tak jak w ofercie)leniwy barman nakładający gołą ręką lód do kubeczków-przez 2 tygodnie awaria dystrybutora piwa.Księżniczka robi kanapki po wcześniejszym dłubaniu w nosie-po wielkiej awanturze u managera hotelu rękawiczki się pojawiły,nie zdejmowała ich przez 2 godz. i robiła w nich wszystko.Jedzenie monotonne bez wyrazu ,praktycznie ciągle to samo ,najczęściej używanym słowem przez obsługę FINISH,któregoś ranka przy śniadaniu o godz.8.30 były tylko omlety i bagietki(śniadania do 10-tej)znowu awantura,napoje do obiadu też pod wydział.WSTYD WSTYD SUN&FUN czekamy na rozpatrzenie reklamacji,dodam że nie jesteśmy jedynymi co zareklamowali wyjazd do tego hotelu(treść tej opinii umieszczamy na każdym portalu wycieczkowym )

Porażka,glony na plaży w ogromnych ilościach-fetor straszny a po interwencji firmy deratyzacyjnej WYSYPKA na całym ciele. Drinki z wielką łaską i rozwodnione do maximum.Wino jak woda a woda ciepła.Jedynie animatorzy stanęli na wysokości zadania.

nie jezdzcie na wycieczke na Sahare z przewodnikiem o imieniu Azir-po 120 km przypomniał sobie że nie zatrzymał sie na pustyni abyśmy mogli obejrzec mieszkania beduinów/ te groty w piachu/ przejażdzka dorozkami - które tylko w nazwie były nimi i sam przejazd 10 minut i wysiadka- spacer 30 dalej kolejne 10 minut i....koniec porazka nie polecam wycieczek z tym człowiekiem--ma jakies urojenia na temat pieniędzy i władzy-- chyba za dużo przebywał na słońcu

Czytałam opinie przed wyjazdem i byłam przerażona, ale nie było tak źle jak niektórzy piszą, reklamacji składać nie będziemy. Można pojechać na tydzień ale nie dłużej - nudno, brudno i zero atrakcji. Animatorzy ok. Jedzenie mdłe, bez smaku i nawet frytki nie były dobre. Kurczak i ryż to były jedyne potrawy, które mi smakowały. Z owocób były tylko melony i brzoskwinie parę razy. Cóż, nie polecam tego hotelu, jednak do Tunezji mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócę;) Nie byłam na Saharze... Pozdrawiam!

W tym hotelu wszystko jest wadą- począwszy od standardu- według nas 2 gwiazdki- przez czystość (przed naszym przyjazdem były jakieś inspekcje i znikły karaluchy!!!), po wszędzobylskie muchy (zwłaszcza na stołówce, bo to coś z brudnymi obrusami, brakiem sztućców, szklanek i jedzenia, oraz bez klimatyzacji w tym klimacie to na pewno nie RESTAURACJA!). warunki skandaliczne, tragiczne zachowanie obsługi- faworyzowanie niektórych nacji, podbieranie materacy jednym gościom, aby oddać innym... Plaża, maleńka, nie sprzątana, leżaki w opłakanym stanie, materace postrzępione i brudne. Bar przy plaży wiecznie nie zaopatrzony, ciągły brak lodu i plastikowe kubki! Trawa bywała gdzieniegdzie, parasole rozpadały się - ogólnie ROZPACZ! Jeśli tak ma wyglądać hotel za który płaci się jak za czterogwiazdkowy, to lepiej nie widzieć Tunezji. Na zakończenie dodam, że panował smród, krążyli natrętni sprzedawcy wszystkiego \"markowego\" i wszystko razem stwarzało wrażenie slamsów.

Stanowczo nie polecam,stracone nie małe pieniądze.Ciągła walka o dosłownie wszystko(leżaki,talerze,jedzenie,alkohol).Plaża i dojście do morza ,to istna gnojówka,wywyższanie Rosjan i Francuzów.Ten hotel powinien być dawno wycofany z oferty(nie ma ULTRA ALL INCLUSIVE-po godz,0 do jedzenia resztki zimnej pizzy(placek z sosem pomidorowym i trochę sera),alkohol rozcieńczony na maxa do 2-giej w nocy w dyskotece , a później nie ma już nic.Rano o 6-tej rezerwacja leżaczków i ciągła niepewność czy jak przyjdziesz to jeszcze będą zarezerwowane czy cieć nie przestawił ich komuś innemu,w barze na plaży/przy basenie(bo to ten sam bar-nie tak jak w ofercie)leniwy barman nakładający gołą ręką lód do kubeczków-przez 2 tygodnie awaria dystrybutora piwa.Księżniczka robi kanapki po wcześniejszym dłubaniu w nosie-po wielkiej awanturze u managera hotelu rękawiczki się pojawiły,nie zdejmowała ich przez 2 godz. i robiła w nich wszystko.Jedzenie monotonne bez wyrazu ,praktycznie ciągle to samo ,najczęściej używanym słowem przez obsługę FINISH,któregoś ranka przy śniadaniu o godz.8.30 były tylko omlety i bagietki(śniadania do 10-tej)znowu awantura,napoje do obiadu też pod wydział.WSTYD WSTYD SUN&FUN czekamy na rozpatrzenie reklamacji,dodam że nie jesteśmy jedynymi co zareklamowali wyjazd do tego hotelu(treść tej opinii umieszczamy na każdym portalu wycieczkowym )

Porażka,glony na plaży w ogromnych ilościach-fetor straszny a po interwencji firmy deratyzacyjnej WYSYPKA na całym ciele. Drinki z wielką łaską i rozwodnione do maximum.Wino jak woda a woda ciepła.Jedynie animatorzy stanęli na wysokości zadania.

nie jezdzcie na wycieczke na Sahare z przewodnikiem o imieniu Azir-po 120 km przypomniał sobie że nie zatrzymał sie na pustyni abyśmy mogli obejrzec mieszkania beduinów/ te groty w piachu/ przejażdzka dorozkami - które tylko w nazwie były nimi i sam przejazd 10 minut i wysiadka- spacer 30 dalej kolejne 10 minut i....koniec porazka nie polecam wycieczek z tym człowiekiem--ma jakies urojenia na temat pieniędzy i władzy-- chyba za dużo przebywał na słońcu

Czytałam opinie przed wyjazdem i byłam przerażona, ale nie było tak źle jak niektórzy piszą, reklamacji składać nie będziemy. Można pojechać na tydzień ale nie dłużej - nudno, brudno i zero atrakcji. Animatorzy ok. Jedzenie mdłe, bez smaku i nawet frytki nie były dobre. Kurczak i ryż to były jedyne potrawy, które mi smakowały. Z owocób były tylko melony i brzoskwinie parę razy. Cóż, nie polecam tego hotelu, jednak do Tunezji mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócę;) Nie byłam na Saharze... Pozdrawiam!

W tym hotelu wszystko jest wadą- począwszy od standardu- według nas 2 gwiazdki- przez czystość (przed naszym przyjazdem były jakieś inspekcje i znikły karaluchy!!!), po wszędzobylskie muchy (zwłaszcza na stołówce, bo to coś z brudnymi obrusami, brakiem sztućców, szklanek i jedzenia, oraz bez klimatyzacji w tym klimacie to na pewno nie RESTAURACJA!). warunki skandaliczne, tragiczne zachowanie obsługi- faworyzowanie niektórych nacji, podbieranie materacy jednym gościom, aby oddać innym... Plaża, maleńka, nie sprzątana, leżaki w opłakanym stanie, materace postrzępione i brudne. Bar przy plaży wiecznie nie zaopatrzony, ciągły brak lodu i plastikowe kubki! Trawa bywała gdzieniegdzie, parasole rozpadały się - ogólnie ROZPACZ! Jeśli tak ma wyglądać hotel za który płaci się jak za czterogwiazdkowy, to lepiej nie widzieć Tunezji. Na zakończenie dodam, że panował smród, krążyli natrętni sprzedawcy wszystkiego \"markowego\" i wszystko razem stwarzało wrażenie slamsów.

Stanowczo nie polecam,stracone nie małe pieniądze.Ciągła walka o dosłownie wszystko(leżaki,talerze,jedzenie,alkohol).Plaża i dojście do morza ,to istna gnojówka,wywyższanie Rosjan i Francuzów.Ten hotel powinien być dawno wycofany z oferty(nie ma ULTRA ALL INCLUSIVE-po godz,0 do jedzenia resztki zimnej pizzy(placek z sosem pomidorowym i trochę sera),alkohol rozcieńczony na maxa do 2-giej w nocy w dyskotece , a później nie ma już nic.Rano o 6-tej rezerwacja leżaczków i ciągła niepewność czy jak przyjdziesz to jeszcze będą zarezerwowane czy cieć nie przestawił ich komuś innemu,w barze na plaży/przy basenie(bo to ten sam bar-nie tak jak w ofercie)leniwy barman nakładający gołą ręką lód do kubeczków-przez 2 tygodnie awaria dystrybutora piwa.Księżniczka robi kanapki po wcześniejszym dłubaniu w nosie-po wielkiej awanturze u managera hotelu rękawiczki się pojawiły,nie zdejmowała ich przez 2 godz. i robiła w nich wszystko.Jedzenie monotonne bez wyrazu ,praktycznie ciągle to samo ,najczęściej używanym słowem przez obsługę FINISH,któregoś ranka przy śniadaniu o godz.8.30 były tylko omlety i bagietki(śniadania do 10-tej)znowu awantura,napoje do obiadu też pod wydział.WSTYD WSTYD SUN&FUN czekamy na rozpatrzenie reklamacji,dodam że nie jesteśmy jedynymi co zareklamowali wyjazd do tego hotelu(treść tej opinii umieszczamy na każdym portalu wycieczkowym )

Porażka,glony na plaży w ogromnych ilościach-fetor straszny a po interwencji firmy deratyzacyjnej WYSYPKA na całym ciele. Drinki z wielką łaską i rozwodnione do maximum.Wino jak woda a woda ciepła.Jedynie animatorzy stanęli na wysokości zadania.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT25119
Nazwa  The Pirate's Gate Resort
Miejsce  Tunezja / Skanes / Skanes
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.6
Słaby
10 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.0
Hotel
4.9
Położenie
4.7
Pokoje
5.5
Wyżywienie
3.9

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 10 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.6
8.4
janusz orzechowski

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2014
Para

nie jezdzcie na wycieczke na Sahare z przewodnikiem o imieniu Azir-po 120 km przypomniał sobie że nie zatrzymał sie na pustyni abyśmy mogli obejrzec mieszkania beduinów/ te groty w piachu/ przejażdzka dorozkami - które tylko w nazwie były nimi i sam przejazd 10 minut i wysiadka- spacer 30 dalej kolejne 10 minut i....koniec porazka nie polecam wycieczek z tym człowiekiem--ma jakies urojenia na temat pieniędzy i władzy-- chyba za dużo przebywał na słońcu

Zalety

ciekawa architektura-- sprzed lat 25 animatorzy super Sam Didi mariusz i oczywiście Emma --sa czy może byli świetni doskonały kontakt ze wszystkimi--kontakt z Rosjanami wzorowy- super

Wady

brak windy, mogliby przed sezonem umalować okna --farba odpada --ale oni tego nie widzą słabe drinki ale --zamawiajcie polski koktail wódka wiski + piwo --wszystko w jednej szklance super ---barmani zbaranieli ale......tak podawali- super --i nie dostali ani dinara , sa bardzo natrętni


5.0
Ela

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2014
Rodzina z dziećmi

Czytałam opinie przed wyjazdem i byłam przerażona, ale nie było tak źle jak niektórzy piszą, reklamacji składać nie będziemy. Można pojechać na tydzień ale nie dłużej - nudno, brudno i zero atrakcji. Animatorzy ok. Jedzenie mdłe, bez smaku i nawet frytki nie były dobre. Kurczak i ryż to były jedyne potrawy, które mi smakowały. Z owocób były tylko melony i brzoskwinie parę razy. Cóż, nie polecam tego hotelu, jednak do Tunezji mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócę;) Nie byłam na Saharze... Pozdrawiam!

Zalety

Blizko do morza i do centrum handlowego.

Wady

Ruina... pokoje ok, ale były insekty i pełno much. Jedzenie codziennie to samo. W morzu glony i meduzy.


1.2
małżeństwo

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2014
Para

W tym hotelu wszystko jest wadą- począwszy od standardu- według nas 2 gwiazdki- przez czystość (przed naszym przyjazdem były jakieś inspekcje i znikły karaluchy!!!), po wszędzobylskie muchy (zwłaszcza na stołówce, bo to coś z brudnymi obrusami, brakiem sztućców, szklanek i jedzenia, oraz bez klimatyzacji w tym klimacie to na pewno nie RESTAURACJA!). warunki skandaliczne, tragiczne zachowanie obsługi- faworyzowanie niektórych nacji, podbieranie materacy jednym gościom, aby oddać innym... Plaża, maleńka, nie sprzątana, leżaki w opłakanym stanie, materace postrzępione i brudne. Bar przy plaży wiecznie nie zaopatrzony, ciągły brak lodu i plastikowe kubki! Trawa bywała gdzieniegdzie, parasole rozpadały się - ogólnie ROZPACZ! Jeśli tak ma wyglądać hotel za który płaci się jak za czterogwiazdkowy, to lepiej nie widzieć Tunezji. Na zakończenie dodam, że panował smród, krążyli natrętni sprzedawcy wszystkiego \"markowego\" i wszystko razem stwarzało wrażenie slamsów.

Zalety

żadnych zalet

Wady

brud, zaniedbanie, brak klimatyzacji w stołówce, brak napojów rozcieńczany alkohol


1.8
Radek i Ula

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2014
Rodzina z dziećmi

Stanowczo nie polecam,stracone nie małe pieniądze.Ciągła walka o dosłownie wszystko(leżaki,talerze,jedzenie,alkohol).Plaża i dojście do morza ,to istna gnojówka,wywyższanie Rosjan i Francuzów.Ten hotel powinien być dawno wycofany z oferty(nie ma ULTRA ALL INCLUSIVE-po godz,0 do jedzenia resztki zimnej pizzy(placek z sosem pomidorowym i trochę sera),alkohol rozcieńczony na maxa do 2-giej w nocy w dyskotece , a później nie ma już nic.Rano o 6-tej rezerwacja leżaczków i ciągła niepewność czy jak przyjdziesz to jeszcze będą zarezerwowane czy cieć nie przestawił ich komuś innemu,w barze na plaży/przy basenie(bo to ten sam bar-nie tak jak w ofercie)leniwy barman nakładający gołą ręką lód do kubeczków-przez 2 tygodnie awaria dystrybutora piwa.Księżniczka robi kanapki po wcześniejszym dłubaniu w nosie-po wielkiej awanturze u managera hotelu rękawiczki się pojawiły,nie zdejmowała ich przez 2 godz. i robiła w nich wszystko.Jedzenie monotonne bez wyrazu ,praktycznie ciągle to samo ,najczęściej używanym słowem przez obsługę FINISH,któregoś ranka przy śniadaniu o godz.8.30 były tylko omlety i bagietki(śniadania do 10-tej)znowu awantura,napoje do obiadu też pod wydział.WSTYD WSTYD SUN&FUN czekamy na rozpatrzenie reklamacji,dodam że nie jesteśmy jedynymi co zareklamowali wyjazd do tego hotelu(treść tej opinii umieszczamy na każdym portalu wycieczkowym )

Zalety

ten hotel nie posiada żadnych zalet

Wady

brud,smród,pełno śmierdzących glonów,kiepska obsługa-leniwa


5.2
Gabriela Jabłońska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2014
Para

Porażka,glony na plaży w ogromnych ilościach-fetor straszny a po interwencji firmy deratyzacyjnej WYSYPKA na całym ciele. Drinki z wielką łaską i rozwodnione do maximum.Wino jak woda a woda ciepła.Jedynie animatorzy stanęli na wysokości zadania.

Wady

glony na plaży- ogromne ilości, basen ze słoną wodą, obsługa marna


4.2
bogusława

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2014
Para

Całkowicie zgadzam się z poprzedniczką mojej opinii.

Zalety

Bardzo ładne pokoje, hotel bezpośrednio przy plaży.

Wady

Zła obsługa ,kolejki na stołówce ,braki talerzy,sztućców, serwetek, jedzenia, szklanek , generalnie wszystkiego, Faworyzowanie Francuzów,dla nich nawet kwiaty były na stołach.


1.8
Katarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2014
Para

Hotel katastrofa. Odradzam jakikolwiek kontakt z tym obiektem. smród, brud i straszna obsluga w barach. Robią łaskę, że podadza cole czy kanapke z resztkami ze sniadania. Na 7 rezerwacji z biura wezyr 100% reklamacji i przeniesienie do innego hotelu (100km dalej). Animatorzy ledwo coś robią, dj wulgarny. Mnóstwo komarów i much, glony na plaży, które uniemożliwiają wejście do wody. Na plaży stoi konik z przyczepa i wywozi glony. Przez pół dnia plaża niedostepna ponieważ ją budowali (nawieźli piach i grabili). Barmani podaja brudne szklanki, myja plastikowe kubeczki. Z innych polskich biur równiez 100% reklamacji, jednak mieli problem z przeniesieniem. W pokojach czy to w budynku głównym czy w bungalowach robaki karaluchy lub mrówki. Jedzenie monotonne. W snack barze (mialy być dostepne przekaski 24 godz. ) dostępny tylko uśmiech recepcjonostki, czasem resztka pizzy lub karaluch. Odradzam ten hotel jeżeli chcecie spędzić spokojne wakacje.

Zalety

Blisko lotniska w monastirze, 2 baseny, kort tenisowy, mini golf, blisko bazarku,

Wady

Plaża 30m (oferta podaje 150m), na plaży glony i smród z kanalizacji, który roznosi sie w calym hotelu, obsługa niegrzeczna, reglamentacja posiłkow przez osoby obslugujace, braki w podstawowych napojach (tonic, cola, piwo), brak sztucców, brudne i skwasniałe warzywa, karaluchy w snack barze, brak przekąsek, brudne stoly(myte brudna szmata badz szmata od podłogi), bary otwierane wg uznania pracownikow, brudne szklanki, myte plastikowe kubeczki jednorazowe, dziurawe reczniki,


2.8
Anna Z

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2014
Grupa znajomych

smród, brud i ubóstwo jeszcze nigdy nie mieszkałam w takim hotelu, odradzam go, smierdzi szambem w hotelu, na basenie i przy morzu skisniętymi glonami, ktorych przy brzegu pas dwumetrowy, w ofercie napisano ze jest plaża, proszę traktować jakby jej nie bylo, żeby wykąpać się w morzu trzeba isć na plażę do sąsiedniego hotelu, porażka, w pokojach biegaja pięciocentymetrowe robaki, komarow full, klima nie dziala, w lazience grzyb grzyba pogania, skladam reklamację do biura podrozy bo gdyby nie fajne towarzystwo to byłyby to wakacje do kitu

Zalety

animacje

Wady

same wady


8.2
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2014
Grupa znajomych

Miło spędzony czas w gronie przyjaciół animatorzy super

Zalety

Dobre animacje i mili animatorzy

Wady

Rozcieńczane drinki


7.4
Martyna_G1982

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Rodzina z dziećmi

Hotel nam się podobał, obsługa pomocna i zawsze uśmiechnięta. Animatorzy rewelacyjni, pomysłowi i pozytywnie nastawieni. Jedzenie nam bardzo smakowało mimo, iż w ciągu dwóch tygodni się powtarzało kilka razy (ale to chyba naturalne) a dzieci także znalazły coś dla siebie typu uniwersalny makaron z mięsem albo frytki. Basen jest tylko jedyną rzeczą do której mogłabym się przyczepić, nie jest duży i bez żadnych wodotrysków. Jeśli nie zajęliśmy leżaka wcześnie rano to potem było to już bez szans. Czasem nawet taka rezerwacja nie dawała pewności, że po śniadaniu mamy gdzie rozłożyć się z ręcznikami. Jednak z dziećmi ciężko plażować bez leżaka... Podsumowując: hotel czysty, obsługa miła, jedzenie dobre. Pobyt wspominam z uśmiechem na twarzy a to najlepsza rekomendacja.

Zalety

obsługa i animatorzy

Wady

basen



Mapa

The Pirate's Gate Resort

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.