Opinie o hotelu
The O

4.6
Słaby
1 opinia

Witam,byłem w hotelu w styczniu 2012 roku.Moje wrażenia nie są najlepsze.Hotel podobno dość świeży,ale tego nie widać-stare meble w pokoju,łazienka dość zużyta.Bardzo słabe jedzenie-b.mały wybór dań,b.mało warzyw,brak praktycznie owoców!Basen b.mały na końcu hotelu,co jest dość ważne bo tam się opalamy a po napoje trzeba chodzić na drugi koniec hotelu pewnie ze 100 m.Restauracje płatne w hotelu drogie,spa droższe niż w hotelach europejskich,brak animacji.Wycieczki fakultatywne organizowane przez itakę drogie a zarazem ubogie w swoim programie.Indie-kraj bardzo brudny.Zaleta to wysoka temp w styczniu oraz ciepłe morze-to wszystkie z zalety wycieczki.Jest to najuboższy hotel w którym byłem.Nie polecam!

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

2 627 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT22048
Nazwa  The O
Miejsce  Indie / Goa / Candolim
Wyżywienie  All inclusive

Nasi klienci docenili

check

Rajskie plaże z palmami kokosowymi i złocistym piaskiem

check

Kolonialna architektura portugalska w starym Goa

check

Wspaniałe miejsca do nurkowania i uprawiania sportów wodnych

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.6
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.0
Hotel
3.0
Położenie
6.0
Pokoje
6.0
Wyżywienie
4.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.6
4.6
Robert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2011
Para

Witam,byłem w hotelu w styczniu 2012 roku.Moje wrażenia nie są najlepsze.Hotel podobno dość świeży,ale tego nie widać-stare meble w pokoju,łazienka dość zużyta.Bardzo słabe jedzenie-b.mały wybór dań,b.mało warzyw,brak praktycznie owoców!Basen b.mały na końcu hotelu,co jest dość ważne bo tam się opalamy a po napoje trzeba chodzić na drugi koniec hotelu pewnie ze 100 m.Restauracje płatne w hotelu drogie,spa droższe niż w hotelach europejskich,brak animacji.Wycieczki fakultatywne organizowane przez itakę drogie a zarazem ubogie w swoim programie.Indie-kraj bardzo brudny.Zaleta to wysoka temp w styczniu oraz ciepłe morze-to wszystkie z zalety wycieczki.Jest to najuboższy hotel w którym byłem.Nie polecam!



Zobacz na mapie

The O

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.