Opinie o hotelu
Sunrise Remal Beach (ex. Melton Beach Sharm)

7.2
Dobry
16 opinii

Fajne miejsce na odpoczynek. Bardzo miła obsługa, jedzonko nawet dobre ale codziennie podawane to samo, blisko the old market -u który serdecznie polecam na fajne zakupy dla pań jak i zarówno dla panów .

W hotelu przebywaliśmy w październiku 2018 r z opcją all inclusive. -woda ciepła była dostępna okresowo albo rano albo wieczorem - w restauracji wyszczerbione talerze i naczynia do zupy brak masła , napoje, herbata , kawa podawana w papierowych i plastikowych kubeczkach jednorazowych, częste braki napojów do obiadu, porcje mięsne wydzielane przez kucharzy. - lobby bar napoje, kawa , i piwo wydzielane w tych samych kubeczkach jednorazowych np. piwo o poj. 0,5 litra rozlewane do 5 kubeczków po 2 kubeczki 100 ml na,, głowę - bar przy plaży to samo co wyżej tylko piwa kilka butelek dziennie na cały hotel a potem ,,będzie za 5 minut czyli wcale. Jeśli ktoś myśli że w hotelu z 5 gwiazdkami Egipskimi ( nasz organizator sklasyfikował hotel tak samo.) musi być dobrze TO NIE MUSI!!! Niestety my daliśmy się zwieść na ten chwyt marketingowy i dobre opinie wystawione z zamierzchłych lat. NIE POLECAMY TEGO HOTELU

Wszystko nie tak, Brud wszechobecny, wszystko sie lepi, picie podawawane w kubeczkach 100ml, ciagly brak alkoholu, etc w hotelu sami Ukraincy i Ludzie z Kazachstanu. Duzo mozna tu wymieniac, ale szkoda czasu. Hotel zasluguje na 3 gwiazdki, 5 moze dostal w chwili otwarcia. Dramat.

Hotel swoją świetność miał lata temu. Nowy właściciel nie dba o obiekt. Obsługa i gastronomia jest nieadekwatna do hotelu 5-gwiazdkowego. Napoje w barach i w kuchni wydawane w mini kubeczkach, kawa i herbata również. Brak alkoholu w barze basenowym. Przede wszystkim mamy pretensje do biura turystycznego CORAL TRAVEL WEZYR HOLIDAYS- że swoją ofertą wprowadzili nas w błąd. Jesteśmy już w Egipcie 6 raz, korzystając z ofert różnych biur podróży i nigdy nie mieliśmy podobnych problemów. Jeżeli biuro podróży CORAL TRAVEL ma mało dowodów odnośnie jakości usług tego hotelu to dysponujemy odpowiednimi materiałami. Jedynie chcieliśmy bardzo pochwalić Naszego Rezydenta- Mohameda Abd Elsalam Elsayed- za opiekę i wyrozumiałość. Naszym zdaniem hotel zasługuje na skromne 3 gwiazdki.

Witam był to jeden z kolejnych pobytów w Egipcie i Szarmie, niestety hotel najsłabszy w jakim byłem. Hotel przygotowany pod gości z Rosji 95 % obłożenia to rosjanie. Animatorzy bardzo słabi, nudy i jeszcze raz nudy w hotelu nic sie nie dzieje. Dyskoteka w lobby porażka grali rosyjskie disco -polo :). Ogólnie nie wrócę już do tego hotelu, acz kolwiek kto nie przeżyje ten nie wie :)

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 778 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT7822
Nazwa  Sunrise Remal Beach (ex. Melton Beach Sharm)
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh / Sharm el Sheikh
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, nurkowanie

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.2
Dobry
16 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.9
Hotel
6.8
Położenie
7.9
Pokoje
7.3
Wyżywienie
7.3

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 16 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.2
7.0
Sara Król

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2018
Para

Fajne miejsce na odpoczynek. Bardzo miła obsługa, jedzonko nawet dobre ale codziennie podawane to samo, blisko the old market -u który serdecznie polecam na fajne zakupy dla pań jak i zarówno dla panów .

Zalety

Obsługa na terenie obiektu bardzo miła i przyjazna. Plaże bardzo zadbane .

Wady

- Personel sprzątający niestety się nie spisał oraz jeden bardzo niefajny incydent w kiosku ( sklepiku ) na terenie hotelu - Nie jest to ani trochę hotel 5* - Bardzo zimna woda w basenie


2.4
Paweł

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2018
Para

W hotelu przebywaliśmy w październiku 2018 r z opcją all inclusive. -woda ciepła była dostępna okresowo albo rano albo wieczorem - w restauracji wyszczerbione talerze i naczynia do zupy brak masła , napoje, herbata , kawa podawana w papierowych i plastikowych kubeczkach jednorazowych, częste braki napojów do obiadu, porcje mięsne wydzielane przez kucharzy. - lobby bar napoje, kawa , i piwo wydzielane w tych samych kubeczkach jednorazowych np. piwo o poj. 0,5 litra rozlewane do 5 kubeczków po 2 kubeczki 100 ml na,, głowę - bar przy plaży to samo co wyżej tylko piwa kilka butelek dziennie na cały hotel a potem ,,będzie za 5 minut czyli wcale. Jeśli ktoś myśli że w hotelu z 5 gwiazdkami Egipskimi ( nasz organizator sklasyfikował hotel tak samo.) musi być dobrze TO NIE MUSI!!! Niestety my daliśmy się zwieść na ten chwyt marketingowy i dobre opinie wystawione z zamierzchłych lat. NIE POLECAMY TEGO HOTELU

Zalety

Blisko morza ,piękna rafa

Wady

Jedzenie ,napoje, łazienka


2.2
Aneta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2018
Para

Wszystko nie tak, Brud wszechobecny, wszystko sie lepi, picie podawawane w kubeczkach 100ml, ciagly brak alkoholu, etc w hotelu sami Ukraincy i Ludzie z Kazachstanu. Duzo mozna tu wymieniac, ale szkoda czasu. Hotel zasluguje na 3 gwiazdki, 5 moze dostal w chwili otwarcia. Dramat.

Zalety

Ladna rafa

Wady

jedznie, Picie Pokoje,


4.2
Roman

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2018
Para

Hotel swoją świetność miał lata temu. Nowy właściciel nie dba o obiekt. Obsługa i gastronomia jest nieadekwatna do hotelu 5-gwiazdkowego. Napoje w barach i w kuchni wydawane w mini kubeczkach, kawa i herbata również. Brak alkoholu w barze basenowym. Przede wszystkim mamy pretensje do biura turystycznego CORAL TRAVEL WEZYR HOLIDAYS- że swoją ofertą wprowadzili nas w błąd. Jesteśmy już w Egipcie 6 raz, korzystając z ofert różnych biur podróży i nigdy nie mieliśmy podobnych problemów. Jeżeli biuro podróży CORAL TRAVEL ma mało dowodów odnośnie jakości usług tego hotelu to dysponujemy odpowiednimi materiałami. Jedynie chcieliśmy bardzo pochwalić Naszego Rezydenta- Mohameda Abd Elsalam Elsayed- za opiekę i wyrozumiałość. Naszym zdaniem hotel zasługuje na skromne 3 gwiazdki.

Zalety

Położenie Rafa koralowa Warunki do nurkowania (średnie)

Wady

Pokój Jedzenie Obsługa


5.6
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2014
Para

Witam był to jeden z kolejnych pobytów w Egipcie i Szarmie, niestety hotel najsłabszy w jakim byłem. Hotel przygotowany pod gości z Rosji 95 % obłożenia to rosjanie. Animatorzy bardzo słabi, nudy i jeszcze raz nudy w hotelu nic sie nie dzieje. Dyskoteka w lobby porażka grali rosyjskie disco -polo :). Ogólnie nie wrócę już do tego hotelu, acz kolwiek kto nie przeżyje ten nie wie :)

Zalety

Przy plaży,pokój duży ale po reklamacji.

Wady

Słaba obsługa , wi-fi płatne nawet w lobby !!!!, posiłki bazowane na kurczaku, mało owoców, plaża duża ale odpływy nie pozwalały nacieszyć się szumem fal,


8.4
Elżbieta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2014
Para

Witam,właśnie wróciliśmy z tego hotelu, byliśmy jedynymi Polakami, rzadko tam bywamy, sami Rosjanie i Ukraińcy, nikt nie mówi po polsku.Obsługa bardzo miła, nikt nie prosił o napiwki.Animacje urozmaicone , ale po rosyjsku,blisko plaża i super rafy, blisko lotniska. Jedzenie dobre, ale mało urozmaicone.

Zalety

Blisko do morza ,rafy na miejscu, czysto, spokojnie daleko od ulicy, blisko do lotniska.

Wady

Meble zużyte,do wymiany , przydałby się remont.


8.4
Kazimierz Gliniecki

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2014
Para

Byliśmy marca 2014r.Nie z duży hotel z miła obsługą nienarzucającą się.Urozmaicone jedzenie dla wegetarian oraz pozostałych osób.Hotel blisko plaży bardzo ładne rafy koralowe w zasięgu 50m od linii brzegowej.Bardzo ładna ścieżka spacerowa nad linią brzegową morza.

Zalety

Blisko plaży, dużo zieleni kwiatów, miła obsługa,smaczne jedzenie.

Wady

Brak w niektórych pokojach balkonu.


7.0
lucky70

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2011
Para

WIADOMOŚĆ DO SASANKI - TY CHYBA NAWET NIE PRZECHODZIŁAŚ KOŁO BARONA RESORT PORÓWNUJĄC MELIĘ DO BARONA CZYNISZ PROFANACJĘ JA JEDNYM TCHEM WRÓCIŁABYM DO BARONA ALE NIESTETY JEST BARDZO DROGI 2 TYGODNIE W ALL 10.000 ZŁ ZA OSOBĘ


10
Mariola

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2010

MELIA SHARM - siostrzany hotel: spedzilismy kilka wspanialych dni w doskonalym hotelu Melia Sharm. bardzo zaluje, iz nie moglismy przedluzyc swojego pobytu (brak miejsc w samolocie) o Swieta Bozego Narodzenia. co prawda, zrobilismy ze znajomymi juz rezerwacje na Wielkanoc:) jestem osoba wymagajaca i otrzymalam mozliwosc spedzenia spokojnego, relaksacyjnego urlopu w komfortowych, ekskluzywnych warunkach. pelen profesjonalizm na kazdym kroku, poczawszy od czystosci (sprzatanie 2 razy dziennie), teren hotelu zadbany, brak tlumow, kolejek... przy basenach spokojnie, przestronnie - analogicznie na plazy. obsluga - stricte z sieci hoteli, wyszkolona, uprzejma. wyzywienie - rozmaitosc, swiezosc, smak (nie tylko orientu)....moglabym tak dlugo, po prostu polecam


9.0
Przemek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2009

Jeśli prowadzenie własnego biznesu nie pozwala Ci w ciągu roku poimprezować możesz nadrobić to w czasie urlopu w tym hotelu. Szczególne udogodnienie bary przy basenie i plaży serwują tyle drinków ile dusza zapragnie. Cieszyło mnie że sam hotel nie był skupiskiem wszystkich imprez. Wystarczyło udać się do miasta i tam się bawić. W hotelu owszem działo się wiele ale nie na tyle żeby zakłócić odpoczynek.


8.6
Mirela

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008

Narzekacze mogą sobie narzekać ale nasze pierwsze wrażenie po wejściu do recepcji było "hmm jest dobrze ;)". Zameldowanie poszło bardzo sprawnie. Zabraliśmy bagaże i udaliśmy się do naszego pokoju. Był ogromny, a pośrodku widniało duże małżeńskie łoże. Oprócz niego balkon, tv, czysta toaleta z łazienką, Widok ( po dopłacie ) na basen i morze. Jedzenie może się i powtarzało, ale wybór był bardzo dobry. Różnego rodzaju pasty, warzywa w każdej postaci, rozmaitości sałatkowe i wiele wiele innych pyszności. Pomimo tego że hotel do najmniejszych nie należy, personel poświęci każdemu tyle uwagi ile trzeba. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.


8.6
Klaudia / Szymon

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008

Spokojny i relaksujący. Tak można by najlepiej opisać mój pobyt. Z pewnością nie ma co liczyć na to że 5* stąd będzie można przyrównać do 5* na Teneryfie. Przyjechaliśmy do hotelu około 7 rano i musieliśmy czekać na walizkach w recepcji przeszło godzinę. Nie zaproponowano nam żadnej herbaty, niczego. Minus. Kiedy wreście dostaliśmy pokój, całe złe wrażenie zostało zatarte. Arabski styl połączony z funkcjonalnością bardzo nam się spodobał. Do tego piękny roztaczający się widok. W restauracji spory tłok i ruch. Kelnerzy zabiegani ( mogliby zatrudnić jeszcze ze dwóch ). Czasem trzeba było troszkę poczekać na stolik. Dla nas nie było to zbytnio upierdliwe. Upierdliwe było natomiast zrzędzenie angoli że nie ma tak nie ma tego.... Podsumowując dobre warunki zakwaterowania, niezłe jedzenie. Jeśli lubicie jak skacze nad wami obsługa to sobie odpuście ponieważ hotel jest zbyt "zajęty" na indywidualną obsługę.


8.6
Jarek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008

Jeśli ktoś lubi snurkować to warto się tu wybrać. Co do obsługi to się zgodzę. Szczególnie na obiadach czy kolacjach widać ich tylko przelotem. Jeśli lubicie nocne życie i będziecie wybierać się do Namma to uważajcie na opłaty w taksach. Najlepiej cenę ustalić z góry. Kierowcy w Egipcie są nieco szaleni i nie ściągają nogi z gazu a i po trąbić lubią ;). Warto też zatroszczyć się powrót do hotelu bo nogami jest zbyt daleko. Jeszcze słówko o pokoju. bez klimatyzacji ( szczęście że byliśmy w październiku), miło urządzony.


7.2
mac

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2008
Para

Hotel przeznaczony dla lubiacych nurkowanie lub snoorkeling,rafa na miejscu rewelacyjna. Bardzo dobra plaża jednak bez możliwości kąpieli z brzegu.Obsługa ,szczególnie w restauracji chwilami irytująca.Idealny do leniuchowania pod parasoloem przerywanego nurkowaniem na miesjscu.


9.0
Marek Muszyński

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2006
Para

Idealne miejsce dla osób uprawiających nurkowanie lub chcących się tego sportu nauczyć.Hotel położony jest przy plaży,do której przylega rafa koralowa.Wysoki standard hotelu,miła i kompetentna obsługa.Możliwość porozumiewania się po angielsku,rosyjsku,niemiecku i włosku.Posiłki smaczne i obfite.Raj dla łasuchów spragnionych orientalnych słodkości.Gorące i suche powietrze idealne dla takich jak ja wiecznie zasmarkanych zmarźlaków.


9.4
Oskar

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2005
Para

Bardzo polecamy !
co do fitnes studio i sauny to nie zauwazylisy ale za to w reklamie nie wspomnieli ze hotel jest przy samej rafie koralowej - niesamowite wrazenia !!! W zimie polecamy zabrac wlasna pianke no i wogole sprzet do nurkowania bo woda nie jest tak ciepla zeby siedziec tak dlugo jakby sie chcialo a za wyporzyczenie trzeba troche placic. Obsluga jest bardzo mila, jedzenie super, pokoje wygodne i bardzo czyste (z tarasem). Nudzic mozna sie tylko na wlasne zyczenie - obsluga organizuje codziennie darmowe lekcje tanca, aquagymnastic i arabskiego. Wieczorem male party albo wyjazd na nocny targ arabski. Do tego mozna dokupic wycieczki : na pustynie quadami (polecam) , gore synai ( dla twardzieli; koniecznie cieplo sie ubrac ) i na nurkowanie do parku narodowego no i kilka innych na ktorych nie bylismy.
Osobom sporzywajacym alkohol polecamy zabranie butelki ulubionego trunku z domu gdyz hotelowe drinki nie naleza do najlepszych i sa dosc drogie.
Wrazen negatywnych nie pamietamy, wypoczelismy znakomicie i plecamy.



Zobacz na mapie

Sunrise Remal Beach (ex. Melton Beach Sharm)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.