Opinie o hotelu
Sunrise Beach Side

3.0
Słaby
3 opinie

Standard hotelu niezgodny z deklaracją - to nie są 4* tureckie - to jest hotel Larrisa Beach i należy kierować się starszymi opiniami w internecie dla tego hotelu, Wakacje.pl oraz Coral nie zadał sobie trudu aby zweryfikować standard hotelu. Zdjęcia pokoi zamieszczone na stronie pochodzą z innego hotelu (Sunrise Queen). Bardzo ciasne pokoje, bez szaf i stolików - byliśmy w pokoju tzw family - tylko w pomieszczeniu z łóżkiem piętrowym był na ścianie metalowy wieszak do powieszenia ubrań. Łazienka wygląda jakby ktoś porzucił prace naprawcze w trakcie - kilka zamazanych klejem dziur w płytkach a na suficie bąble pod farbą bo piętro wyżej leje się notorycznie woda na podłogę. Ale uczciwie należy powiedzieć, że klimatyzatory w pomieszczeniach są po wymianie i nic nie hałasuje ani nie śmierdzi. 95% gości to Rosjanie, którym standard chyba odpowiada więc kierownictwo ignoruje skargi innych gości.

Najgorszy hotel w ktorym byliśmy. Jak mozna sprzedac ofertę, która ma złe opinie. Przed zakupem oraz ponownie przed wylotem dzwonilismy do CORAL TRAVEL, aby upewnic sie czy zakupiony hotel spelnia nasze oczekiwania za które zapłaciliśmy. Nawet plaża która jest dostępna nie jest dostępna. Brak leżaków. Zostaliśmy oszukani. Co innego jest na stronie hotelu, a co innego otrzymaliśmy. Pokoje: bród, smród pleśni, odpadające klamki, drzwi. 5 różnych powierzchni i podłóg. Materace brudne, poplamione podlogi z pozostałości zaprawy, nalot z betonu, pod prysznicem zardzewiała podłoga i drzwi odpadające i zardzewiałe. Łóżka piętrowe jak dla malutkich dzieci - my zaplacilismy za 4 dorosłe osoby. Moja alergia się nasiliła. Basen brudny, nie czyszczony nigdy przez nasz pobyt 7 dni, jedna zjeżdżalnia. Zardzewiała. Na folderze mowa o aquaparku. Brak restauracji o których mowa ( 3 ala karte, jedna głowna, 3 bary), brak cukierni, brak lodów, ktore były w ofercie hotelu. Potrawy nie podpisane, skad mam wiedziec co mam jesc, tym bardziej ze mam alergię potwierdzoną wynikami badań. W pokoju brak uzupełnianego barku, brak sejfu. Jakaś stara malutka pseudo lodówka. Brak szaf. Popisane ściany. W pokoju w odrapanej wnęce niedokończona podłoga z linoleum. Pod linoleum wystające stare plytki. Ucięte 5 cm przed zakończeniem ściany. Cokoliki brudne lub ich czesciowo brak, zarzucone starym betonem. Bałam się wejść pod prysznic żeby się grzyba nie nabawić. Poprzecunane firanki. Restauracja pseudo jak w stołowce szkolnej można było ubrać nawet ociekający strój kąpielowy nikogo to nie raziło. Nie mówiąc o kulturze przebywających osób. Obsluga sali przez młode osoby ze szkoły gastronomicznej bez przeszkolenia i jakiejkolwiek kontroli. Po otwarciu restauracji, na posiłki ludzie się wyprzedzali żeby naładować pełne talerze, dlatego żeby nie zabrakło. Dlugo przed zamknieciem pseudo restauracji byly pustki na talerzach. Nie było co zjeść. Brakowało kawy, lodu, lodów nie byłow ogóle, owoców i sławnej baklawy, o którą była bitwa. Kto pierwszy ten lepszy. Z owoców były melony i arbuz których też brakowało. Jeden raz dali nektaryny i brzoskwinie, których też brakowało bo naród Rosyjski ( 90 procent obecnych) zabierał w zastraszających ilościach. Wszystko to jedna wielka wada. Bark wszystkiego. Jak byłeś na jakim kolwiek posiłku później niż po otwarciu to brakowało potraw. Nie były uzupełniane. W recepcji brak komunikacji i arogancja. Czuliśmy się jak ludzie drugiej kategorii. Naśmiewali się z nas. Kazali załatwiać inny hotel u przedstawiciela Coral Travel jak zgłaszaliśmy problem odnośnie naszego otrzymanego pokoju. Opryskliwa obsługa bez chęci pomocy i zrozumienia dla naszego kłopotu. Komunikacja w języku angielskim i niemieckim nie wchodziła w grę. Tragedia. Nie polecamy nikomu tego miejsca o belejakości i daremnej jakości.. Zgłaszam sprawę do reklamacji.

Stary, brudny. Pokój family room okropny: łóżko piętrowe, brak szafy, brak szafek, półek, osypujący się tynk ze ścian łatanych szpachlą, wszędzie brud. Do łazienki ciężko było wejść- lejąca się woda z sedesu na podłogę, kotara na prysznicu która nie zatrzymywała wody, ci skutkowało zalaną łazienka po każdej kąpieli, brak szafki w łazience. Wielokrotne wizyty boyów hotelowych z ludźmi w trakcie pobytu- hotel nie wie które pokoje są wolne przez co przychodzą po kilka razy chcąc ulokować nowych gości. W pokoju śmierdziało szambem. Jedynym plusem pokoju była działająca klimatyzacja. Jedzenie było ok, basen czysty. Aquapark dla dzieci, zepsuta zjeżdżalnia. Do plaży blisko.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

657 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT68240
Nazwa  Sunrise Beach Side
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Side
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, udogodnienia dla niepełnosprawnych, aquapark

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Zablokowanych opinii: 3

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.0
Słaby
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.0
Hotel
2.7
Położenie
4.3
Pokoje
1.7
Wyżywienie
4.3
Atrakcje dla dzieci
2.3
Sport i rozrywka
3.7

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.0
3.7
Tomasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

Standard hotelu niezgodny z deklaracją - to nie są 4* tureckie - to jest hotel Larrisa Beach i należy kierować się starszymi opiniami w internecie dla tego hotelu, Wakacje.pl oraz Coral nie zadał sobie trudu aby zweryfikować standard hotelu. Zdjęcia pokoi zamieszczone na stronie pochodzą z innego hotelu (Sunrise Queen). Bardzo ciasne pokoje, bez szaf i stolików - byliśmy w pokoju tzw family - tylko w pomieszczeniu z łóżkiem piętrowym był na ścianie metalowy wieszak do powieszenia ubrań. Łazienka wygląda jakby ktoś porzucił prace naprawcze w trakcie - kilka zamazanych klejem dziur w płytkach a na suficie bąble pod farbą bo piętro wyżej leje się notorycznie woda na podłogę. Ale uczciwie należy powiedzieć, że klimatyzatory w pomieszczeniach są po wymianie i nic nie hałasuje ani nie śmierdzi. 95% gości to Rosjanie, którym standard chyba odpowiada więc kierownictwo ignoruje skargi innych gości.

Zalety

Blisko plaża, która jest piaszczysta - nawet nie trzeba używać obuwia do wody - oczywiście później pojawiają się głazy ale to normalne w tej okolicy

Wady

Nie można powiedzieć, że hotel przeszedł remont - jak reklamuje się na swoich stronach - pokoje ze zdjęć to inny obiekt. Pokoje są małe - łazienki jeszcze mniejsze - standard wyposażenia na poziomie taniego hostelu


1.0
Aleksandra

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

Najgorszy hotel w ktorym byliśmy. Jak mozna sprzedac ofertę, która ma złe opinie. Przed zakupem oraz ponownie przed wylotem dzwonilismy do CORAL TRAVEL, aby upewnic sie czy zakupiony hotel spelnia nasze oczekiwania za które zapłaciliśmy. Nawet plaża która jest dostępna nie jest dostępna. Brak leżaków. Zostaliśmy oszukani. Co innego jest na stronie hotelu, a co innego otrzymaliśmy. Pokoje: bród, smród pleśni, odpadające klamki, drzwi. 5 różnych powierzchni i podłóg. Materace brudne, poplamione podlogi z pozostałości zaprawy, nalot z betonu, pod prysznicem zardzewiała podłoga i drzwi odpadające i zardzewiałe. Łóżka piętrowe jak dla malutkich dzieci - my zaplacilismy za 4 dorosłe osoby. Moja alergia się nasiliła. Basen brudny, nie czyszczony nigdy przez nasz pobyt 7 dni, jedna zjeżdżalnia. Zardzewiała. Na folderze mowa o aquaparku. Brak restauracji o których mowa ( 3 ala karte, jedna głowna, 3 bary), brak cukierni, brak lodów, ktore były w ofercie hotelu. Potrawy nie podpisane, skad mam wiedziec co mam jesc, tym bardziej ze mam alergię potwierdzoną wynikami badań. W pokoju brak uzupełnianego barku, brak sejfu. Jakaś stara malutka pseudo lodówka. Brak szaf. Popisane ściany. W pokoju w odrapanej wnęce niedokończona podłoga z linoleum. Pod linoleum wystające stare plytki. Ucięte 5 cm przed zakończeniem ściany. Cokoliki brudne lub ich czesciowo brak, zarzucone starym betonem. Bałam się wejść pod prysznic żeby się grzyba nie nabawić. Poprzecunane firanki. Restauracja pseudo jak w stołowce szkolnej można było ubrać nawet ociekający strój kąpielowy nikogo to nie raziło. Nie mówiąc o kulturze przebywających osób. Obsluga sali przez młode osoby ze szkoły gastronomicznej bez przeszkolenia i jakiejkolwiek kontroli. Po otwarciu restauracji, na posiłki ludzie się wyprzedzali żeby naładować pełne talerze, dlatego żeby nie zabrakło. Dlugo przed zamknieciem pseudo restauracji byly pustki na talerzach. Nie było co zjeść. Brakowało kawy, lodu, lodów nie byłow ogóle, owoców i sławnej baklawy, o którą była bitwa. Kto pierwszy ten lepszy. Z owoców były melony i arbuz których też brakowało. Jeden raz dali nektaryny i brzoskwinie, których też brakowało bo naród Rosyjski ( 90 procent obecnych) zabierał w zastraszających ilościach. Wszystko to jedna wielka wada. Bark wszystkiego. Jak byłeś na jakim kolwiek posiłku później niż po otwarciu to brakowało potraw. Nie były uzupełniane. W recepcji brak komunikacji i arogancja. Czuliśmy się jak ludzie drugiej kategorii. Naśmiewali się z nas. Kazali załatwiać inny hotel u przedstawiciela Coral Travel jak zgłaszaliśmy problem odnośnie naszego otrzymanego pokoju. Opryskliwa obsługa bez chęci pomocy i zrozumienia dla naszego kłopotu. Komunikacja w języku angielskim i niemieckim nie wchodziła w grę. Tragedia. Nie polecamy nikomu tego miejsca o belejakości i daremnej jakości.. Zgłaszam sprawę do reklamacji.

Zalety

Brak

Wady

Wszystko


4.3
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi

Stary, brudny. Pokój family room okropny: łóżko piętrowe, brak szafy, brak szafek, półek, osypujący się tynk ze ścian łatanych szpachlą, wszędzie brud. Do łazienki ciężko było wejść- lejąca się woda z sedesu na podłogę, kotara na prysznicu która nie zatrzymywała wody, ci skutkowało zalaną łazienka po każdej kąpieli, brak szafki w łazience. Wielokrotne wizyty boyów hotelowych z ludźmi w trakcie pobytu- hotel nie wie które pokoje są wolne przez co przychodzą po kilka razy chcąc ulokować nowych gości. W pokoju śmierdziało szambem. Jedynym plusem pokoju była działająca klimatyzacja. Jedzenie było ok, basen czysty. Aquapark dla dzieci, zepsuta zjeżdżalnia. Do plaży blisko.

Zalety

Jedzenie ok

Wady

Pokoje dramat!!! Smród, brud. Brak mebli. Do łazienki strach wejść!



Zobacz na mapie

Sunrise Beach Side

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.