2361 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wulkan Teide z malowniczymi krajobrazami i trasami trekkingowymi
Plaże z czarnym wulkanicznym piaskiem i lazurowymi wodami
Parki wodne i rozrywki idealne dla rodzin z dziećmi
Fajny hotel z super położeniem. Blisko restauracji i sklepów, niesamowity widok na ocean przez okno. Jedzenie smaczne, czysto.
Położenie
Słaby team animacyjny, mało się działo. Recepcja średnio miła i pomocna.
Hotel usytuowany przy oceanie oraz centrum miasta. Pokoje czyste co dziennie sprzątnę. Cały teren hotelu otoczony piękną i zadbaną roślinnością. Snackbar - rewelacja ( pyszne i świeże przekąski)
Obsługa 5+ wszyscy bardzo mili i pomocni. Widać że lubią swoją pracę.
Brak
Ogólnie jestem zadowolona z pobytu w tym hotelu, chociaż na początku dostałyśmy pokój niezgodny z zamówieniem, ale po interwencji dostałyśmy świetny pokój.
fajny, duży basen, dobre jedzenie i duży wybór do jedzenia, położenie nad oceanem i w centrum miasta, miałyśmy piękny widok na ocean, pokoje przestronne, jest lodówka
psujące się windy, w części hotelu śmierdzi kanalizacją.
Hotel dosyc duzy polecam wziac pkoj z widokiem na ocean,ja mieszkalem na 9 pietrze wiec widoki z hotelu rewelacyjne.Jest problem z miejscem na basenie bo przy takiej ilosci ludzi jest straszny tlok.Osobiscie nie chodzilem na basen hotelowy ze wzgledu wlasnie na ilosc ludzi wolalem isc na lago martianez bo to bardzo blisko od hotelu a duzo lepiej.Przy hotelu raczej slaba plaza wiec jezdzilem za 5 euro na plaze punta brawa a tam to juz rewelacja.Warto pozyczyc samochod i pojechac zobaczyc poludnie wyspy za 3 dni wypozyczenia samochodu zaplacilem 80 euro wiec mozna wytrzymac.
Najwieksza zaleta jak dla mnie to polozenie.
Maly basen ale przy takiej ilosci ludzi to kazdy basen bylby maly.
Rewelacyjny ,obsługa , czystość , posiłki Widok z tarasu to raj dla oczu Na Ocean
Położenie
Brak
Hotel super. Piękne widoki na ocean oraz na miasto. Jedzenie przepyszne. Obsługa hotelu sympatyczna i pomocna. Dziękuję wakacje w hotelu były super.
Hotel super. Piękne widoki na ocean oraz na miasto. Jedzenie przepyszne. Obsługa hotelu sympatyczna i pomocna. Dziękuję wakacje w hotelu były super.
Rocznicowy urlop :(((((((((((((((((( Nigdy bym się nie spodziewała, że możemy mieć taki problem w tym pięknym hotelu.Na pobyt w nim czekaliśmy od marca. Dobre opinie, lokalizacja zachęcały do zakupienia tej oferty. Niestety - zmorą stał się brak klimatyzacji w pokoju i całym obiekcie. Mieszkaliśmy w pokoju na 16 piętrze od strony zachodniej.Umęczeni podróżą i transferem z lotniska marzyliśmy o prysznicu i odpoczynku. Niestety po wejściu do pokoju, mimo godzin nocnych uderzyła w nas ściana duszności i naprzemiennie bardzo gorąca i bardzo zimna woda pod prysznicem. Spokojnie - pomyślałam.Chwilowe problemy, trzeba zrozumieć... Jakież było nasze zaskoczenie, gdy po godzinie temperatura w pokoju wynosiła nadal 27 stopni, a z klimatyzacji wydobywało się ciepłe powietrze. Nie dało się zasnąć, mimo zmęczenia.Zamknęliśmy klimatyzację , otworzyliśmy drzwi wejściowe i balkonowe i... do piątej nad ranem siedzieliśmy na tarasie.Rano zgłosiliśmy usterkę ( wtedy myśleliśmy, że to usterka...) i uciekliśmy z pokoju dokądkolwiek ( na przymusowe zwiedzanie miasta, bo na dole było trochę chłodniej). Pani w recepcji obiecała nam wizytę mechanika od klimatyzacji. Po kilku godzinach wróciliśmy do pokoju, wierząc, że rzeczywiście człowiek zrobił, co do niego należy i jest już wszystko w porządku. Niestety, sytuacja nie zmieniła się zupełnie. Powtórna reklamacja i ponowne zapewnienie, że jeszcze raz sprowadzą mechanika... Drugi raz ten sam efekt - klimatyzacja grzeje, zamiast chłodzić. Dziś myślę, że nie było żadnej naprawy - po prostu pracownicy wiedzą, że klimatyzacja działa byle jak i tyle. I nie pomoże jej żaden mechanik - widmo. Wtedy wiedzieliśmy już, że czeka nas 2 tygodnie koszmaru, który trzeba przetrwać, bo innego wyjścia nie ma.Na szczęście ( ktoś inny powiedziałby-nieszczęście) zmieniła się pogoda , więc poczuliśmy trochę ulgi, niemniej jednak najwięcej czasu spędzaliśmy na dole, poza pokojem.I to nie z przyjemności, a z konieczności.Nie mogliśmy spokojnie zdrzemnąć się po obiedzie, by odpocząć po plażowaniu czy wycieczce, coś poczytać lub obejrzeć tv i przeczekać falę popołudniowych upałów. Poprosiliśmy o zmianę pokoju, ale oferta, jaką otrzymaliśmy była zdumiewająca - pokój o znacznie niższym standardzie (na trzecim piętrze ), z taką samą klimatyzacją i.... dodatkowymi drzwiami do innego pokoju (?). Po dwóch dniach i nieprzespanych nocach z powodu upałów desperacja nasza była już tak wielka ,że byliśmy gotowi dopłacić, by tylko opuścić ten koszmarny 1606. Zaproponowano nam pokój Suite ( 30 euro/noc x12dni= 360 euro czyli jakieś 1500zł więcej do kwoty, którą wpłaciliśmy Neckermanowi w marcu w First Minute, w którym w jednym pokoju jest NOWY klimatyzator, a w drugim i tak ten stary, więc dochodzimy do wniosku, że jeden czynny klimatyzator nie da rady schłodzić całego apartamentu i dopłata nie ma sensu.Poza tym płacąc prawie 6tys/os uważamy, że powinniśmy otrzymać taką jakość usług, by nie dopłacać za i tak droga ofertę. Na szczęście ( ktoś inny powiedziałby-nieszczęście) zmieniła się pogoda , więc poczuliśmy trochę ulgi, niemniej jednak najwięcej czasu spędzaliśmy na przymusowym wychodzeniu z pokoju, podczas ,gdy inni odbywali sjestę w pokoju. Niejeden z Was, czytających powie - w pokoju się bywa, nie siedzi. Zgadzam się. Ale, jeśli budzisz się w środku nocy zalany potem i biegniesz pod prysznic, to coś chyba jest nie tak w czterogwiazdkowym hotelu. Osobom z nadciśnieniem odradzam. Absolutnie!Tym nieznoszącym duszności również.Myślę, że klimatyzacja jest centralnie sterowana, bo o problemach z nią piszą turyści już od dawna .Ja doczytałam dopiero po powrocie, niestety. Nie pomoże wspaniała załoga.W tym miejscu pragnę podziękować wszystkim pracownikom restauracji, lobby baru, paniom sprzątającym. Tu wszystko na 6. Niestety - wystawiam jedną gwiazdkę i proszę załogę o wybaczenie , ale to dla właściciela obiektu,bo przeżyliśmy wakacyjny koszmarek za bardzo duże pieniądze i cieszę się, że jesteśmy w domu, a powinno być odwrotnie ;) Nadmienię jeszcze, że w pokojach od oceanu można było nie używać klimatyzacji. Dwa balkony, przeciąg i OK. Mieszkali tam znajomi, którzy w naszym pokoju wytrzymywali 10 minut...
Pracownicy restauracji, Lobby baru, miłe panie sprzątające, lokalizacja
Brak dobrej, wydajnej klimatyzacji w pokoju, animacje w ciągu dnia
Hotel przy plaży. Z bardzo zadbanymi i czystymi basenami. Wysmienite położenie hotelu. Blisko do centrum .Hotel bardzo przyjazny dla osób starszych, niepełnosprawnych. Obsługa miła ,grzeczna i bardzo pomocna. Jedzenie wyśmienite i różnorodne. Duży bar ze swietna obsługa.Pokoje czyste. Codziennie czyste ręczniki i kosmetyki.
Swietne położenie .Czysto. Bardzo miła obsługa.Fantastyczna kuchnia.
Brak
Piękny hotel, choć lata świetności ma już za sobą. Położenie hotelu - MEGA!!! blisko morza, blisko centrum, ciufcią 20 minut do Loro Park. Jedzonko mniamuśne. Baseny na terenie hotelu - OK. Paralotnie przelatujące koło hotelu - mega widok, recepcja pomocna, a drinki wyborne!!! Polecam ze 100%.
Blisko morza, dobra lokalizacja
UWAGA w tej miejscowości praktycznie brak słońca przez zalegające chmury u podnóża teide. Bardzo dobry punkt do zwiedzenia teneryfy lub odpoczynku,o ile nie zależy nam na super opaleniźnie.
Położenie,wspaniałe posiłki(mnóstwo ryb,owoców morza,kawior etc). Widok na morze robi wrażenie,olbrzymi balkon.
mały parking dla osób z wypożyczonym autem
Hotel w centrum, tuż przy plaży. Jednocześnie pokoje na wysokich piętrach są ciche i mają piękny widok na ocean. Świetny ogród i basen. Pyszne jedzenie. Polecam!
Tripadvisor