1089 opinii
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Atrakcyjna lokalizacja: na północy wyspy, w mieście Qawra, ok. 17 km od Valletty, ok. 20 km od lotniska.
Oryginalnie zaprojektowany basen na dachu z barem typu swim-up oraz tarasem do opalania.
W odległości 10 min. spacerem od hotelu: plaża, promenada, restauracje i bary.
Świetne możliwości komunikacyjne pozwola dostać się w każdy zakątek Malty.
Bardzo fajny, cichy hotel. W pobliżu promenady i pętli autobusowej.
Sympatyczny, miła obsługa, czyste pokoje
Brak
nie polecam chyba zeby traktować jako bazę wypadową do zwiedzania nic poza tym
przemiła obsługa i połozenie
mało swiatła w łazience ,grzyby w fugach między płytkami sniadania beznadziejne u nas lepsze w pensjonatach
Idealna baza do zwiedzania zarówno pieszo jak i autobusem.Piękny kraj do zwiedzania
Czysto,schludnie,smaczna regionalna kuchnia.Wysoki standard przy atrakcyjnej cenie.Blisko do pętli autobusowej.
Brak lodówki w pokoju,opłata za czajnik
Przytulne, czyste pokoje. Lokalizacja śródmiejska, ale w dość cichym miejscu, bez specjalnych widoków, tylko z tarasu na dachu jest widok na całą wyspę niemal. Bardzo mało urozmaicone i słabo przyprawione jedzenie.
ładne pokoje
jedzenie
Ogólnie wszystko ok,jedynie jakość łóżka przy dwóch osobach bardzo słaba. Rozsuwa się podczas normalnego spania.
Czysto i miło.
Niewygodne łóżko
Polecam jeśli traktujecie hotel tylko jako miejsce noclegu i nic poza tym.Blisko przystanek,dobry punkt wypadowy do zwiedzenia wyspy.Tylko dla aktywnych turystów.
Bardzo dobre obiadokolacje. Godziny posiłków idealnie ułożone jeśli nastawiacie się na całodzienne zwiedzanie.
Pokoje i cały obiekt czasy świetności ma za sobą.Dla niewymagajacych klientów szukających wrażeń poza hotelem będzie znośny.Śniadania fatalne.Kawa z ekspresu nie nadaje się do picia.Soki sztuczne.Angielski bufet najgorszej jakości.
Hotel położony w cichej okolicy z ładnym basenem na dachu.Obsługa bardzo miła a szczególnie panie sprzątające, które bardzo starannie sprzątały codziennie pokoje.Ręczniki I środki czystości wymieniane były na bieżąco.Byłam w hotelu z dorosłymi dziećmi I znajomymi I najgorsze były monotonne I nie dobre śniadania.Codziennie fasolka po bretońsku, jajecznica w proszku I nie dobra kawa z ekspresu starego.Pieczywo było świerze, joogurt naturalny I musli nawet dobre.Nie było nigdy przez tydzień świerzych warzyw.Ogólnie polecam gdyby nie te śniadania..
Dbanie o porządek,ładny basen
Nie dobre monotonne śniadania
Przyjęto nas uprzejmie i profesjonalnie. Pobyt spełnił nasze oczekiwania. Jesteśmy z pobytu zadowoleni.
Uprzejma obsługa, czyste pokoje, wygodne łóżka. Proste, funkcjonalne umeblowanie. Pokoje sprzątane codziennie. Spokojna okolica. Do dyspozycji niewielki basen kryty w hotelowym budynku oraz większy kompleks odkrytych basenów - ciekawostka - na dachu hotelu, skąd ma się piękne widoki.
W lekkim oddaleniu od środków komunikacji i od morza.
Hotel przytulny, w dobrej lokalizacji. Nie można oczekiwać luksusów gdyż cena nie jest wygórowana. Obsługa i pracownicy hotelu bardzo mili i pomocni. Można byłoby zadbać o kryty basen i temperaturę panującą w tym pomieszczeniu. Hotel przygotowywał się do sezony w związku z tym nie było animacji i innych tego typu atrakcji. Do kolacji dwukrotnie grał zespół na żywo. Hotel idealny dla tych, którzy chcą się przespać po całym dniu zwiedzania a wcześniej odświeżyć i wziąć kąpiel w mega gorącej wodzie lecącej z kranu. Radze stołować się na mieście. Napoje z automatu (chemia), jajecznica z proszku, bardzo mało owoców i warzyw. Brak urozmaicenia. Codziennie to samo na śniadanie. Kolacje znośne.
- dobra komunikacja - fantastyczna obsługa - dobre drinki w barze - basen na dachu - klimatyzacja i sejf w pokoju - blisko do dworca autobusowego skąd odjeżdżają autobusy we wszystkie strony wyspy -
- monotonne jedzenie, mało smaczne - basen zaraz przy recepcji (czuć chlor)
Hotel jest wystarczająco dobry jako baza wypadowa do zwiedzania Malty. Przystanki autobusowe są niedaleko hotelu. Połączenia autobusowe są dogodne.
Standardowe wyposażenie
Niezbyt atrakcyjny widok z okien
10 minut od morza i pętli autobusowej, czyste pokoje, miła obsługa
10 minut od morza i pętli autobusowej, czyste pokoje, miła obsługa
mało zróżnicowane śniadania
Wspaniały nowy hotel, smaczne urozmaicone jedzenie, miła obsługa! Polecam wszystkim!
Hiltonem nazwać go nie mogę ale mi się bardzo podobało. Pokój w ciepłej pastelowo zielonej barwie. Pomimo skromnych rozmiarów niezwykle przytulny z balkonem, małym tv i kwiatami na biurku. Za napoje do kolacji musieliśmy osobno płacić. Posiłki ku naszemu zdziwieniu nad wyraz urozmaicone. Bufet zawsze wyglądał apetycznie, w smaku równie dobrze :-). Jeśli miałabym do czegoś mieć aluzje do wyglądu zewnętrznego. Chociaż mogliby by zagrabić i zasiać kwiatki. Obsługa bez większych zastrzeżeń. Trochę inaczej ubrani kelnerzy a to już 3* więc standardem jest taki sam ubiór poszczególnych służb hotelowych.
Z zewnątrz Orbis z dawnych lat. Jednak po kilku dniach jest ok. Ciepła obsługa, która zawsze starała się pomóc. Obfite śniadania, jeszcze lepsze obiadokolacje. Zamiast klimatyzacji wentylator pod sufitem. Pokoje dla jednych będą za słabe dla mnie w sam raz. Bez zbędnego przepychu, w miarę czysto. Codziennie nowe ręczniki. W okolicy sporo sklepów z pamiątkami, barów, restauracji. Plażowiczom Maltę odradzam. Jest tutaj mało piaszczystych lub choćby żwirkowych plaż. Z Quwara do Bugibba można zrobić sobie bardzo fajny spacer idąc wzdłuż morza. Hotel do polecenia dla przeciętnego odbiorcy. Zdecydowanie nie dla nowobogackich.
Sympatyczny hotel w mało ciekawej okolicy, tuż obok wielkiego nowoczesnego, o kontrowersyjnej architekturze kościoła. Basen to mały basenik 1,05 m. Codzienne sprzątanie, codzienna zmiana ręczników. Głośna klimatyzacja centralna i brak lodówki czy minibarku to minusy. B. dobre wyżywienie, b.dobre ciasta, duży wentylator sufitowy, spokojna okolica to plusy. Płatność kartami ograniczona do 120 Eur jednorazowo. Napoje do kolacji zamawiane i płatne w recepcji np. przy wyjeździe. Świetny napój Kinnie! Kini.
Hotel jest naprawdę świetny. W pierwszej chwili nie robi dobrego wrażenia, położenie, wygląd zewnętrzny. W środku natomiast zostałam powitana przez miłą recepcjonistkę i tak było przez całe 2 tygodnie. Cała obsługa hotelowa była wspaniała. Restauracja na wysokim poziomie. Przepyszne kolacje, wspaniałe śniadania. Codziennie posprzątane w pokoju, czyściutkie ręczniki. Bardzo blisko są sklepy spożywcze (otwarte do godz.19), do plazy 5 minut spacerkiem, po drodze mijamy sklepy z pamiątkami, aptekę, pocztę. Z Bugibba do Quawra mamy 10minut spacerkiem, deptakiem przy morzu. Widoki piękne. Niedaleko znajdujesię przystanek - dworzec(autobusy odjeżdżają, w różne części Malty). Słynne żółte stare maltańskie autobusy, bez klimatyzacji, z niewygodnymi siedzeniami:) Podsumowując:) NAPRAWDĘ POLECAM HOTEL SUNFLOWER!!! Dla porównania widziałam inne hotele, rozmiawiałam z mieszkającymi tam ludźmi. Sunflower zawsze wypadał najlepiej.
Tripadvisor