Opinie o hotelu
St. Julian's Bay

1.4
Słaby
1 opinia

Niestety zdjęcia hotelu nie odzwierciedlają rzeczywistości. Wynajęliśmy 2 pokoje i po 2 godzinach przenieśliśmy się do innego hotelu. Smród przyprawił syna o atak migreny, pokoje były brudne, w umywalkach stała woda. Zapach nie do zniesienia. Balkony brudne, jeden zastawiony brudnym klimatyzatorem. Wymieniono nam jeden z pokoi, ale na.. taki sam. Bardzo przygnębiający widok. Hotel udaje, że nic się nie stało. Prośba o zwrot kosztów, choćby częściowo została przez hotel odrzucona. Jestem klientem booking.com od lat, w życiu mi się coś takiego nie zdarzyło.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 087 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT19866
Nazwa  St. Julian's Bay
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / St. Julian's
Wyżywienie  śniadania
Udogodnienia  dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

check

Błękitna Grota, niesamowite jaskinie z lazurową wodą

check

Megalityczne świątynie starsze niż piramidy

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

1.4
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
1.0
Hotel
1.0
Położenie
3.0
Pokoje
1.0
Wyżywienie
1.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
1.4
1.4
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2021
Rodzina z dziećmi

Niestety zdjęcia hotelu nie odzwierciedlają rzeczywistości. Wynajęliśmy 2 pokoje i po 2 godzinach przenieśliśmy się do innego hotelu. Smród przyprawił syna o atak migreny, pokoje były brudne, w umywalkach stała woda. Zapach nie do zniesienia. Balkony brudne, jeden zastawiony brudnym klimatyzatorem. Wymieniono nam jeden z pokoi, ale na.. taki sam. Bardzo przygnębiający widok. Hotel udaje, że nic się nie stało. Prośba o zwrot kosztów, choćby częściowo została przez hotel odrzucona. Jestem klientem booking.com od lat, w życiu mi się coś takiego nie zdarzyło.

Wady

brud smród



Zobacz na mapie

St. Julian's Bay

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.