Opinie o hotelu
St. Georges Park (Ex. Blue Sea)

4.0
Słaby
12 opinii

2.0

1213 opinii

Ogólnie oceniam pobyt na trzy gwiazdki,był to mój trzeci pobyt ale niestety najgorszy.pierwszy raz musiałam prosic o room servis. Zawsze jest problem z kartami pokładowymi na powrót. Obsługa hotelu utrzymuje ze to nie ich sprawa dopiero kontakt z pania z biura exim tours skutkował ze na jej polecenie wydawali karty. Raczej czwarty raz nie pojade załuje ze exim tours nie współpracuje z hotelem Aleksandra który jest tuz obok- czesniej tam jezdziłam i zawsze było doskonale.

Wszystkie zdjęcia pokoi zostały wykonane prawdopodobnie w okresie świetności hotelu. Materace są podarte i poplamione. Żadnych narzut, tylko prześcieradła do przykrycia, chociaż było gorąco, więc było to uzasadnione. Brakowało pilotów do telewizora, po interwencji w recepcji żaden nie działał. Brak lodówek, sejf nie nadaje się do użytku, brak czajnika. Pokoje sprzątane były głównie na życzenie, ale niezbyt dokładnie. Ręczniki nie wymieniane. Leżaki przy basenie były brudne. Hotel dla młodych ludzi imprezujących w St. Julians. Śniadania były monotonne, typowo brytyjskie. Jedyny plus to blisko centrum. Ogólnie nie polecam.

Z zasady, po każdym urlopie wystawiam opinię hotelowi którego byłem gościem. Staram się być rzetelny, dodam iż świadomie dobieram miejsca więc nie będę narzekał na duperele bo płacąc mniej ,oczekuję mniej. Nie jestem też malkontentem czepiającym się brudnych fug w łazience, braku kotary, światła, ciepłej wody, nie działających sprzętów, robaków w sezonie letnim itp.Ten konkretny wyjazd zaplanowany był na 100% zwiedzania, hotel miał być jedynie noclegownią. Napiszę jak tam jest, sami oceńcie czy Wam to odpowiada. Zalety: Lokalizacja - praktycznie centrum St. Julians, w pobliżu liczne restauracje, sklepy typu market, parę kroków do morza. Świetna baza wypadowa. Wady: Hotel nastawiony ewidentnie na klientów przylatujących jedynie po to by się wyszaleć, wyszumieć, napić, coś zniszczyć, narozrabiać... Regulamin który otrzymujemy przerzuca na gościa całą odpowiedzialność za jakiekolwiek według hotelu przewinienia/wyrządzone szkody. Z klucza pobierana jest kaucja 50 euro i tu jest kruczek... Manager hotelu, wredna, nieprzyjemna kobieta , tak zarządza personelem by donosił na klientów i siebie nawzajem by finalnie mieć pretekst do nie oddania kaucji wpłaconej przy zameldowaniu. Regulamin jest napisany w taki sposób, że można interpretować zawarte w nim zapisy tak, by mieć pretekst do zatrzymania kaucji. Nie palcie papierosów na balkonie,basenie itp... będą to najdroższe papierosy w Waszym życiu. Recepcja ma w głębokim poważaniu klientów czekających w kolejce ( stan permanentny ). Przy zameldowaniu nie otrzymacie pilota do TV, trzeba się o niego upomnieć. Jedzenie - wykupiliśmy jedynie śniadania, 3-ego dnia przestaliśmy je jeść ;/ Menu niezmienne : jajecznica z proszku, parówki z kartonu, bekon ( nie wiem z czego ), fasola, jaja gotowane i sadzone, płatki , dwa rodzaje bułek, marmolada w dwóch smakach i margaryna w znanych wszystkim jednorazówkach 5g. Rogale typu francuskiego ,surówki ,ser i wędlina - nie jedzcie tego (!) Podsumowanie: Naprawdę dobra lokalizacja na bazę wypadową Jak nie musisz jeść, to nie jedz w tym hotelu Ogranicz kontakt z personelem do minimum Zwiedź Maltę i Gozo z polskim przewodnikiem, zobaczysz wszystko co trzeba zobaczyć i jeszcze więcej Jeśli się podobało, wróć ale zamieszkaj w innym hotelu :)

Jak jak opisałam w wadach, posiłki to bardzo duży minus hotelu. Napewno nie wybrałabym w nim już wyżywienia.

To jest całkiem fajny miejski hotel. Wszelkie narzekania, które czytałem przed wyjazdem okazały się nie mieć pokrycia w realiach. Po pierwsze pokoje są czyste i regularnie sprzątane, są duże (w większości składające sie z 2 oddzielnych plus łazienka !), dobrze wyposażone w fotele, biurko, szafy, stoliki, lodówkę, klimę itp.) nie są najnowsze ale są dobrze utrzymane, żadnego robactwa itp., którym ktoś straszył więc byłem wyczulony na ten temat. Naprawdę ok. Położenie super. Miałem śniadania i obiadokolacje. Obiadokolacje były ok, zawsze z 5 potraw, lody, sałaty, woda. Sniadania okropne tzn. po prostu nie pod Polaków - jakaś fasola (taka w sosie), jajecznica z proszku, kiełbaski syfne, ser żółty, jakaś mielonka czy salami, tosty, pomidory, kapusta, kawa z automatów taka jak z proszku. Jak jakieś większe grupy przyjeżdżały to się kolejki robiły i wtedy pojawiały się braki. Generalnie śniadań nie polecam.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 067 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT29503
Nazwa  St. Georges Park (Ex. Blue Sea)
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / St. Julian's
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

check

Błękitna Grota, niesamowite jaskinie z lazurową wodą

check

Megalityczne świątynie starsze niż piramidy

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.0
Słaby
12 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.3
Hotel
3.3
Położenie
6.8
Pokoje
4.0
Wyżywienie
2.3
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
1.0

Tripadvisor

2.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 12 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.0
3.0
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2024
Para

Ogólnie oceniam pobyt na trzy gwiazdki,był to mój trzeci pobyt ale niestety najgorszy.pierwszy raz musiałam prosic o room servis. Zawsze jest problem z kartami pokładowymi na powrót. Obsługa hotelu utrzymuje ze to nie ich sprawa dopiero kontakt z pania z biura exim tours skutkował ze na jej polecenie wydawali karty. Raczej czwarty raz nie pojade załuje ze exim tours nie współpracuje z hotelem Aleksandra który jest tuz obok- czesniej tam jezdziłam i zawsze było doskonale.

Zalety

Dobre połozeNie

Wady

brak regularnEgo serwISU POKOJU W tym reczników.


3.3
Dorota

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Grupa znajomych

Wszystkie zdjęcia pokoi zostały wykonane prawdopodobnie w okresie świetności hotelu. Materace są podarte i poplamione. Żadnych narzut, tylko prześcieradła do przykrycia, chociaż było gorąco, więc było to uzasadnione. Brakowało pilotów do telewizora, po interwencji w recepcji żaden nie działał. Brak lodówek, sejf nie nadaje się do użytku, brak czajnika. Pokoje sprzątane były głównie na życzenie, ale niezbyt dokładnie. Ręczniki nie wymieniane. Leżaki przy basenie były brudne. Hotel dla młodych ludzi imprezujących w St. Julians. Śniadania były monotonne, typowo brytyjskie. Jedyny plus to blisko centrum. Ogólnie nie polecam.

Zalety

jedyną zaletą to blisko centrum

Wady

brudno, pokoje nie sprzątane, ręczniki nie wymieniane, brak lodówki, w pokojach tylko klimatyzatory,


3.0
Jerry

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2020
Para

Z zasady, po każdym urlopie wystawiam opinię hotelowi którego byłem gościem. Staram się być rzetelny, dodam iż świadomie dobieram miejsca więc nie będę narzekał na duperele bo płacąc mniej ,oczekuję mniej. Nie jestem też malkontentem czepiającym się brudnych fug w łazience, braku kotary, światła, ciepłej wody, nie działających sprzętów, robaków w sezonie letnim itp.Ten konkretny wyjazd zaplanowany był na 100% zwiedzania, hotel miał być jedynie noclegownią. Napiszę jak tam jest, sami oceńcie czy Wam to odpowiada. Zalety: Lokalizacja - praktycznie centrum St. Julians, w pobliżu liczne restauracje, sklepy typu market, parę kroków do morza. Świetna baza wypadowa. Wady: Hotel nastawiony ewidentnie na klientów przylatujących jedynie po to by się wyszaleć, wyszumieć, napić, coś zniszczyć, narozrabiać... Regulamin który otrzymujemy przerzuca na gościa całą odpowiedzialność za jakiekolwiek według hotelu przewinienia/wyrządzone szkody. Z klucza pobierana jest kaucja 50 euro i tu jest kruczek... Manager hotelu, wredna, nieprzyjemna kobieta , tak zarządza personelem by donosił na klientów i siebie nawzajem by finalnie mieć pretekst do nie oddania kaucji wpłaconej przy zameldowaniu. Regulamin jest napisany w taki sposób, że można interpretować zawarte w nim zapisy tak, by mieć pretekst do zatrzymania kaucji. Nie palcie papierosów na balkonie,basenie itp... będą to najdroższe papierosy w Waszym życiu. Recepcja ma w głębokim poważaniu klientów czekających w kolejce ( stan permanentny ). Przy zameldowaniu nie otrzymacie pilota do TV, trzeba się o niego upomnieć. Jedzenie - wykupiliśmy jedynie śniadania, 3-ego dnia przestaliśmy je jeść ;/ Menu niezmienne : jajecznica z proszku, parówki z kartonu, bekon ( nie wiem z czego ), fasola, jaja gotowane i sadzone, płatki , dwa rodzaje bułek, marmolada w dwóch smakach i margaryna w znanych wszystkim jednorazówkach 5g. Rogale typu francuskiego ,surówki ,ser i wędlina - nie jedzcie tego (!) Podsumowanie: Naprawdę dobra lokalizacja na bazę wypadową Jak nie musisz jeść, to nie jedz w tym hotelu Ogranicz kontakt z personelem do minimum Zwiedź Maltę i Gozo z polskim przewodnikiem, zobaczysz wszystko co trzeba zobaczyć i jeszcze więcej Jeśli się podobało, wróć ale zamieszkaj w innym hotelu :)

Zalety

lokalizacja

Wady

obsługa


7.0
Weronika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Grupa znajomych

Jak jak opisałam w wadach, posiłki to bardzo duży minus hotelu. Napewno nie wybrałabym w nim już wyżywienia.

Zalety

Hotel blisko centrum. Cicho. Czysto. Personel pomocny.

Wady

Jedzenie! Śniadania do 10 a o 9 nie ma nic do jedzenia ! Obiadokolacje cały czas to samo plus problem co przy śniadaniach-braki. Brak owoców.


8.4
Adam

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Rodzina z dziećmi

To jest całkiem fajny miejski hotel. Wszelkie narzekania, które czytałem przed wyjazdem okazały się nie mieć pokrycia w realiach. Po pierwsze pokoje są czyste i regularnie sprzątane, są duże (w większości składające sie z 2 oddzielnych plus łazienka !), dobrze wyposażone w fotele, biurko, szafy, stoliki, lodówkę, klimę itp.) nie są najnowsze ale są dobrze utrzymane, żadnego robactwa itp., którym ktoś straszył więc byłem wyczulony na ten temat. Naprawdę ok. Położenie super. Miałem śniadania i obiadokolacje. Obiadokolacje były ok, zawsze z 5 potraw, lody, sałaty, woda. Sniadania okropne tzn. po prostu nie pod Polaków - jakaś fasola (taka w sosie), jajecznica z proszku, kiełbaski syfne, ser żółty, jakaś mielonka czy salami, tosty, pomidory, kapusta, kawa z automatów taka jak z proszku. Jak jakieś większe grupy przyjeżdżały to się kolejki robiły i wtedy pojawiały się braki. Generalnie śniadań nie polecam.

Zalety

+Położenie (obok dużej ilości punktów gastronomicznych, sklepów, plaży itp) + Baseny i dużo leżaków (brak bitwy leżakowej) + Duże pokoje (w większości pokoje w postaci segmentu z 2 pokojami, ja byłem z 2 dzieci wiec to super ale nawet niektóre pary mówiły, że taki dostały) +Balkony z plastikowymi meblami

Wady

- śniadania (monotonne, niska jakość, potrawy pod anglików, czasami braki)


1.2
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2019
Para

Nie dajcie się oszukać Dramat!!! Nie dajcie się oszukać Dramat!!! Nie dajcie się oszukać Dramat!!! Nie dajcie się oszukać Dramat!!!

Zalety

Nie dajcie się oszukać Dramat!!!

Wady

Nie dajcie się oszukać Dramat!!!


3.8
Paś

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2018
Para

Zdecydowanie odradzam ten hotel! Cena atrakcyjna, ale obsługa w większości z wyjątkami niemiła. Dziwne zasady typu oddawanie kluczy przy wyjściu. Sprzątanie budziło nas codziennie kolo 8, nieuzupelniany żel do mycia. W pokoju tak zimno, że spalismy pod 3 warstwami w ubraniach i swetrach ( grudzień),ostatecznie informujac w recepcji o temperaturze dano nam farelke. Przez ściany słychać wszystko, zero prywatności i spokoju. Drzwi od balkonu mozliwe do zamkniecia po 30 próbach. Wyposazenie stare i niezadbane. W pokoju plastikowe krzeselka i podziurawione koce. O ile w recepcji wyglada to dobrze, to sam korytarz wyglada jakby byl to jakis szpital. Dopiero na miejscu poinformowano nas rowniez ze basen kryty jest zamkniety w zime. Śniadania zrobione po najtańszej linii. Nie wiem czy jajecznica na 100 gosci miała chociaż 1 jajko zamiast tony mąki, a czy czekolada na gorąco miala cokolwiek do czynienia z czekoladą. To samo z sokiem. Sama woda, zero smaku. Pranie w hotelu za 12 euro. Hotel z zewnatrz wyglada jakby kazdy balkon wymiotował pleśnią. Lokalizacja hotelu przy ulicy imprezowej, codziennie tłumy bawiących się pół golych nastolatek i muzyka przez całą noc.

Zalety

Atrakcyjna cena, blisko do barów, galerii handlowej, czy tez niezbyt ładnej plaży.

Wady

obsługa w większości z wyjątkami niemiła. Dziwne zasady typu oddawanie kluczy przy wyjściu. Sprzątanie budziło nas codziennie kolo 8, nieuzupelniany żel do mycia. W pokoju tak zimno, że spalismy pod 3 warstwami w ubraniach i swetrach ( grudzień),ostatecznie informujac w recepcji o temperaturze dano nam farelke. Przez ściany słychać wszystko, zero prywatności i spokoju. Drzwi od balkonu mozliwe do zamkniecia po 30 próbach. Wyposazenie stare i niezadbane. W pokoju plastikowe krzeselka i podziurawione koce. O ile w recepcji wyglada to dobrze, to sam korytarz wyglada jakby byl to jakis szpital. Dopiero na miejscu poinformowano nas rowniez ze basen kryty jest zamkniety w zime. Śniadania zrobione po najtańszej linii. Nie wiem czy jajecznica na 100 gosci miała chociaż 1 jajko zamiast tony mąki, a czy czekolada na gorąco miala cokolwiek do czynienia z czekoladą. To samo z sokiem. Sama woda, zero smaku. Pranie w hotelu za 12 euro. Hotel z zewnatrz wyglada jakby kazdy balkon wymiotował pleśnią. Lokalizacja hotelu przy ulicy imprezowej, codziennie tłumy bawiących się pół golych nastolatek i muzyka przez całą noc.


2.6
Aga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2018
Grupa znajomych

Pobyt na wyspie będziemy dobrze wspominać- tylko i wyłącznie dlatego, że między godziną 9-20 nie było nas w hotelu, ponieważ zwiedzaliśmy. Pobyt w tym hotelu należy brać pod uwagę tylko w powyższym przypadku.

Zalety

Jedyną zaletą tego hotelu jest fakt, że można się przespać i rano ruszyć na zwiedzanie wyspy. * Obsługa sprzątająca z Indii była bardzo miła, zmieniała codziennie ręczniki i pościel.

Wady

1) Hotel położony niedaleko klubów min Havana- nie da się spać do godziny 3-4 nad ranem (głośne imprezy, muzyka, awantury i tłuczone szkło). Korki do uszu również nie pomagają. 2) Pleśń na ścianach w łazience. Wanna z żółtymi zaciekami. Kotarka do połowy wanny z folii. 3) Pojawiają się karaluchy- u nas wyszły dzień przed wylotem. 4) Kuchnia- kucharz pracuje dwa dni, potem następny (również dwa dni) itd. W przypadku pierwszego- jajecznica z proszku, jedzenie bez smaku, o przyprawach można zapomnień. Drugi kucharz robi jajka sadzone, ale potrawy są przesolone. 5) Państwo pracujący na recepcji- zdecydowanie zmiana popołudniowa jest milsza i bardziej pomocna. 6) O elewacji hotelu i braku kompetencji rezydentki, nawet nie chcę już wspominać.


2.4
Jacek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Rodzina z dziećmi

Hotel nie nadaje się do wypoczynku, można go traktować jako miejsce na nocleg w trakcie wycieczki objazdowej lub młodzieżową balangę. Sprzedano mi 11 dniowy pobyt jako miejsce gdzie mogę wypoczywać z dzieckiem. Czuję się oszukany, w tym hotelu nic się nie dzieje, Przez 11 dni na stołówce (cerata na stołach) podawano co dziennie to samo byle jakie jedzenie, ostatecznie żywiliśmy się na mieście.

Wady

niesprawna klimatyzacja robactwo w łazienkach


2.4
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Witam Byliśmy z mężem w tym hotelu na wycieczce organizowanej przez exim tours . Zdecydowanie nie polecam: w pokoju zabiliśmy kilka karaluchów - naprawdę dużych! Rzeczy trzymaliśmy w walizce zamkniętej na wszystkie zamki aby nic nie powchodziło nam do ciuchów. Nie jestem osobą wymagąjcą dużo od hotelu, raczej cały dzień poświęcamy na zwiedzanie, ale musi być czysto, robactwo jest niedopuszczalne. Jeżeli chodzi o hałas z ulicy, to nam nie doskwierał, mieliśmy pokój z oknem nad basen, hałasliwi byli raczej goście trzaskajacy drzwiami i biegającymi po holu w nocy, hotel niestety nie ma wpływu na kulturę gości. Zdecydowanie nie polecam, warto dołożyć parę złotych i wyspać się bez obawy ze jakiś robal właśnie wchodzi Ci pod kołdrę. Pozdrawiam

Wady

brud, karaluchy


4.2
Alicja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2017
Singiel

Piękna okolica , cudowne widoki,niesamowita architektura,ciekawa historia MALTY. Hotel olbrzymi zniszczony, jedzenie marne i obsługa pasuje do całości - lata siedemdziesiąte minionego stulecia.

Zalety

Dobre położenie .

Wady

Hotel przed remontem , okropne jedzenie, brak ciszy nocnej (wrzeszcząca młodzież -istne wyrzutki z piekła )


7.2
Wojtek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2017
Para

Hotel otoczony klubami nocnymi, świetna baza wypadowa dla młodych.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

St. Georges Park (Ex. Blue Sea)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.