Opinie o hotelu
smartline Anba Romani

6.4
Średni
18 opinii

3.5

408 opinii

Ogólnie fajnie ..............................................................................

Dotychczas koszmar kojarzył się ze snem. Od teraz jest realny. Anba Romani jest miejscem jednorazowym. Więcej - w trakcie chcesz skrócić pobyt. All inclusive jest przez nich rozumiane jako - damy wszystko raz w gratisie, damy i drugi raz, ale już nie będziesz chciał nic nawet za dopłatą. Jadalnia jest w piwnicy i wygląda jak miejsce, w którym za karę masz upolować coś do jedzenia. Idziesz 20 kroków wzdłuż stołów, by wybrać choć jedną rzecz, którą jakoś przełkniesz, by potem napić się wina, które też musisz czymś popić. Wydaje się, że to reguła hotelu, byś od razu zrozumiał, żeby jeść na mieście i kąpać się w morzu, bo baseny też porażają chlorem i są raczej brodzikami z dawnych lat. Hotel ma problem nawet z gwiazdkami. Na ścianie hotelu jest ****, tutaj ***, dla niewybrednych ma pewnie **, dla mnie *. Ta opinia nie ma na celu nikogo zniechęcić - jest przestrogą i ostrzeżeniem, by nigdy tam nie trafić i wynika z troski o ludzi, których nie znam, a którym z jakiegoś powodu dobrze życzę. Po raz pierwszy cieszyłem się powrotem z wakacji. Wybrzeże jest długie. Wybierz sobie każdy inny hotel, ale nie ten. Serio serio.

jadalnia nie do zniesienia ,duszno w piwnicy, nawet nie wiesz co jesz bo powietrza zero , a obsługa jakby pracowała za karę .

Pokój maleńki , młody miejsca i mebli do przechowywania ubrań i rzeczy. Podobno ten pokój mógłby być nawet dla trzech osób!!???chyba żart?!! Łóżka musiałyby być ustawione w szeregu ściśle od ściany, do ściany!!! Słaba klimatyzacja . Łazienka maleńka , na toalecie trzeba było siedzieć bokiem !!! I windy, które nie działały! Dobrze, że byliśmy na I piętrze. Stołówka duszna. Ogólnie hotel - to taki akademik z lat 90- tych.

Hotel ładny ale centralna klimatyzacja bardzo słabo chłodziła. Bardzo ciepło również w restauracji hotelowej która znajdowała się w przyziemiu.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 686 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT27602
Nazwa  smartline Anba Romani
Miejsce  Hiszpania / Majorka / Cala Millor
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, tenis

Nasi klienci docenili

check

Malownicze zatoczki z turkusową wodą i białymi plażami

check

Tętniąca życiem stolica Palma de Mallorca z gotycką katedrą

check

Góry Tramuntana z trasami idealnymi na piesze wędrówki

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.4
Średni
18 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.9
Hotel
6.2
Położenie
8.8
Pokoje
6.8
Wyżywienie
5.9
Atrakcje dla dzieci
2.4
Sport i rozrywka
4.3

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Czystość

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 18 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.4
7.4
Roman

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Grupa znajomych

Ogólnie fajnie ..............................................................................

Zalety

Blisko plaży, centrum miasteczka czysto, miła obsługa

Wady

Brak klimatyzacji na stołówce, jedzenie nie za bardzo - mięsa w większości nie nadające się do jedzenia ( twarde albo nie dosmażone)


2.3
Tomek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Singiel

Dotychczas koszmar kojarzył się ze snem. Od teraz jest realny. Anba Romani jest miejscem jednorazowym. Więcej - w trakcie chcesz skrócić pobyt. All inclusive jest przez nich rozumiane jako - damy wszystko raz w gratisie, damy i drugi raz, ale już nie będziesz chciał nic nawet za dopłatą. Jadalnia jest w piwnicy i wygląda jak miejsce, w którym za karę masz upolować coś do jedzenia. Idziesz 20 kroków wzdłuż stołów, by wybrać choć jedną rzecz, którą jakoś przełkniesz, by potem napić się wina, które też musisz czymś popić. Wydaje się, że to reguła hotelu, byś od razu zrozumiał, żeby jeść na mieście i kąpać się w morzu, bo baseny też porażają chlorem i są raczej brodzikami z dawnych lat. Hotel ma problem nawet z gwiazdkami. Na ścianie hotelu jest ****, tutaj ***, dla niewybrednych ma pewnie **, dla mnie *. Ta opinia nie ma na celu nikogo zniechęcić - jest przestrogą i ostrzeżeniem, by nigdy tam nie trafić i wynika z troski o ludzi, których nie znam, a którym z jakiegoś powodu dobrze życzę. Po raz pierwszy cieszyłem się powrotem z wakacji. Wybrzeże jest długie. Wybierz sobie każdy inny hotel, ale nie ten. Serio serio.

Zalety

Widok na morze. Sprawiał, że chcesz natychmiast wyjść. Odwrotnie było gorzej. Widok hotelu z plaży powodował, że nie chcesz tam wracać. Serwetki w jadalni. Idealne, by wypluwać dosłownie wszystko, co odważyłeś się spróbować.

Wady

Recepcja, która z marszu pokazuje, że nie jesteś ważny. Winda, która się zepsuła. Kran, który ledwo co działał. Prysznic z całym swoim obdrapaniem. Sufit bez tynku i z grzybem. Klimatyzacja, która dawno temu się poddała. Smród na jadalni, który łączy spoconych ludzi i niezjadliwe wszystko. Animacje prowadzone przez starszego Pana, który nie miał sił - karmił się w hotelu więc to zrozumiałe. Depozyt za każdy chemiczny napój do wyplucia podany w brudnym plastiku. Leżaki - każdy połamany. KAŻDY.


6.6
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
50+

jadalnia nie do zniesienia ,duszno w piwnicy, nawet nie wiesz co jesz bo powietrza zero , a obsługa jakby pracowała za karę .

Zalety

Położenie

Wady

jadalnia nie do zniesienia ,duszno w piwnicy, nawet nie wiesz co jesz bo powietrza zero , a obsługa jakby pracowała za karę .


5.1
Marzena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Grupa znajomych

Pokój maleńki , młody miejsca i mebli do przechowywania ubrań i rzeczy. Podobno ten pokój mógłby być nawet dla trzech osób!!???chyba żart?!! Łóżka musiałyby być ustawione w szeregu ściśle od ściany, do ściany!!! Słaba klimatyzacja . Łazienka maleńka , na toalecie trzeba było siedzieć bokiem !!! I windy, które nie działały! Dobrze, że byliśmy na I piętrze. Stołówka duszna. Ogólnie hotel - to taki akademik z lat 90- tych.

Zalety

Położenie ..blisko morza .. i blisko promenady.

Wady

Windy, stołówka, pokoje, umeblowanie, lazienka, bardzo słaba klimatyzacja !


8.0
Adriana

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Para

Hotel ładny ale centralna klimatyzacja bardzo słabo chłodziła. Bardzo ciepło również w restauracji hotelowej która znajdowała się w przyziemiu.

Zalety

Położenie hotelu , blisko plaży, restauracji i kawiarni . Pokoje ładne, wyremontowane.

Wady

Klimatyzacja mało wydajna, zarządzana centralnie.


7.4
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Grupa znajomych

Było całkiem ok standard 7 podłożenie 10 jedzenie 7 jedyna wada brak animacji jedynie zabawy z muzyką w języku niemieckim

Zalety

Połozenie czysto sprzątane

Wady

Hotel nastawiony na turystów z niemiec


7.3
Agata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

Jak na 4* gwiazdki średni. Przeciętne jedzenie. Miła obsługa. Świeże ryby na kolacje.

Zalety

Miła obsługa

Wady

Brudne ręczniki i nieczysto w pokojach.


6.3
Emilia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2022
Grupa znajomych

Hotel ładny, pokoje sprzątane codziennie. Śniadania zdecydowanie lepsze od obiadów. Niestety obiady tłuste oraz bez smaku. W hotelu 95% przebywających to zaniedbani niemcy. Obsługa lepiej dogaduje się po niemiecku niż angielsku. Fajna lokalizacja, blisko plaży.


6.6
Dominika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
Rodzina z dziećmi

Hotel pięknie położony . Wychodząc z hotelu jesteśmy zaraz na plaży. Jedzenie całkiem dobre, duży wybór. Natomiast pokoje malutkie. Jedyny minus to dużo niemieckich turystów którzy są głośni, dużo piją i nie potrafią się zachować.

Zalety

położenie, widok z okna, wyżywienie.


1.6
zniechucony

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Singiel

brak klimatyzacji brak wi fi podłe jedzenie małe pokoje

Zalety

nic


8.2
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
50+

Hotel ładny , czysto, miła obsługa, jedzenie dobre, 2 baseny. Jestem zadowolona z pobytu w tym hotelu.

Zalety

Położenie blisko morza , promenada , jest gdzie spacerować , dużo restauracji i kawiarenek.

Wady

Jedynie problem z leżakami przy basenie. Rezerwacja już między 7- 8 rano a osoby korzystające z nich przychodziły między 12 a 13 a zdarzało się, że dopiero po południu (ale to problem kultury osobistej tych osób ). Małym minusem jest może położenie restauracji w najniższej kondygnacji brak możliwości zjedzenia posiłku na powietrzu.


4.6
Damas

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
50+

Autor nie dodał opinii tekstowej.

Zalety

Blisko plaża, nic poza tym

Wady

Największą wada hotelu jest kuchnia i Niemcy tam przebywający. Od początku, gdy się schodzi do ww kuchni, która znajduje się w piwnicy to czuć odór naczyń z tygodnia ala skarpetki , ale to nic, idąc dalej widzimy emerytowanych Niemców, ledwo chodzących, grubych ludzi, bardzo zaniedbanych . I uwaga jedzenie...dzień w dzień to samo, śniadanie bułki z waty, plastry salami i sera z pobliskiego supermarketu, na obiadokolacjo gorzej, mięsa jak podeszwy. Ble.


6.1
Sylwia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2022
Para

Bardzo dobry hotel. Przy promenadzie i plaży. Czysto, pokoje wystarczające.

Zalety

- przy plaży - promenadzie

Wady

Byliśmy na święta w kwietniu, myślę, że przy dużym obłożeniu restauracja, która jest w piwnicy może nie pomieścić wszystkich gości


10
Iwona Orlicka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Rodzina z dziećmi

Polecam ten hotel zarówno osobom dorosłym jak i z dziećmi.Hotel przestronny-składa się z dwóch budynków połączonych ze sobą.Pyszne jedzenie-z opcja all inclusive nie jest sie w stanie zjeść tej ilości posiłkow w ofercie.Czasem dobrze zrezygnować z obiadu,by móc zjeść-zmieścić owoce w żołądku.Plaża z ratownikiem,czysta,piaszczysta.Polecam wycieczkę do Smoczej Jaskini. Obsługa całego hotelu serdeczna,pomocna. Rezydent Pani Karolina odpowiada na telefony i smsy,2 razy w tygodniu jest w hotelu. Najwięcej turystów z Niemiec.W hotelu spo?ój,czysto.Wygodnie siedzi się na kolorowych kanapach w lobby-tam działa sprawnie wifi.Wina oryginalne-nalewane z butelek.

Zalety

ladne pokoje,lobby,przestronna stołówka,przepyszne i różnorodne jedzenie,miła obsługa hotelu zarówno w recepcji jak i kelnerów oraz osób sprzątających.Nieprawdą jest,że trzeba odnosić talerze-pracownicy stołówki pracują jak mrówki. Piękna promenada naprzeciwko hotelu,wesoła ulica pełna sklepów i restauracji po drugiej stronie hotelu.Polecam wypożyczenie roweru-2h to przejechanie sie do Sa Coma i z powrotem aż do portu w Cala Millor. Plaża czysta,piaszczysta.Pokoje sprzątane codziennie jak i wymieniana pościel.Przewaga turystów niemieckich ale nie sprawiało to żadnego kłopotu.

Wady

może to nie wada,ale o wiele lepiej obsługa hotelu posługuje się językiem niemieckim niż angielskim.


9.4
Kinga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2017
Para

Hotel doskonale położony przy pięknej, piaszczystej plaży z czystą, turkusową wodą. Cały obiekt odnowiony, pokoje małe, ale przytulne, niektóre z ładnym widokiem na morze. Przy głównym wyjściu z hotelu pasaż handlowy ze sklepikami i restauracjami. Obiekt posiada dwa nieduże baseny zewnętrzne z bezpłatnymi leżakami. Posiłki są smaczne, urozmaicone, często serwowano owoce morza.


7.4
BEATA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Para

POBYT W HOTELU NA POCZĄTKU OKAZAŁ SIĘ BYĆ FATALNY - GDYŻ ZARAZ PO PRZYJEŹDZIE OKAZAŁO SIĘ, ŻE POKOJE ZA TÓE ZAPŁACIŁAM SĄ NIEDOSTĘPNE. ZAPROPONOWANO MI NOCLEG W POKOJU O GORSZYM STANDARDZIE NIŻ TEN WYKUPIONY. PO SKONTAKTOWANIU SĘ CALL CENTRE PANIENKA Z NECKERMANA NAKRZYCZAŁA, ŻEBYM BRAŁA TO CO DAJĄ - JUTRO OTRZYMAM TO ZA CO ZAPŁACIŁAM. PONADTO ZAPEWNIŁĄ MNIE, ŻE NASTĘPNEGO DNIA O 9:00 BĘDZIE NA MIEJSCU REZYDENTKA I POMOŻE WYJASNIĆ SPRAWĘ. OCZYWIŚCIE RANO REZYDENTKI NIE BYŁO - NIEJAKIEJ KAROLINY. W KSIĄŻCE NIE BYŁO TEŻ NUMERU TELEFONU DO NIEJ. OTRZYMAŁĄM TEN NUMER OD NIEMIECKIEGO REZYDENTA BIURA ALE PO DODZWONIENIU SIĘ DO NIEJ I WYJAŚNIENIU SPRAWY - NAKRZYCZAŁA NA MNIE MNIEJ WIĘCEJ W TAKIM TONIE, ŻE ONA MA DUŻO HOTELU POD OPIEKĄ (CHROŃ NAS PANIE OD TKIEJ OPIEKI) I GENERALNIE TO W ANBA ROMANI BĘDZIE O 19:00. PO MOJEJ INFORMACJI, ŻE JEST GORĄCO A KLIMATYZACJA W ZASTĘPCZYM POKOJU NIE DZIAŁA STWIERDZIŁA, ŻE PEWNO ZA NIĄ NIE ZAPŁACIŁAM (A WZIĘŁĄM NAJLEPSZY STANDARD POKOJU W TYM HOTELU - OCZYWIŚCIE Z KLIMATYZACJĄ). W OŃCU POPROSIŁĄ O NAZWISKO I NUMER REZERWCJI NA SMSA - DOSTAŁĄM ODPOWIEDŹ, ŻE OTRZYMAM WŁAŚCIWY POKÓJ Z REKOMPENSATĄ W POSTACI WIDOKU NA MORZE. WIDOKU NA MORZE NIE BYŁO ZA TO W RAMACH GRATYFIKACJI DOSTAŁĄM SEJF DARMOWY. SUPER GRATYFIKACJA. W HOTELU JEST CZYSTO I JEST DOBRA KUCHNIA. GOŚCIE GŁÓWNIE Z NIEMIEC. STĄD JEDYNYM CHYBA JĘZYKIEM W JAKIM MÓI PERSONEL JEST NIEMIECKI. PO ANGIELSKU BARDZO TRUDNO SIĘ POROZUMIEĆ. OGÓLNIE - W TEJ CENIE MYŚLĘ, ŻE MOŻNA ZNALEŹĆ COŚ LEPSZEGO

Zalety

DOGODNE POŁOŻENIE DOBRA KUCHNIA ŁADNE POKOJE - TE W CZĘŚCI ODNOWIONEJ

Wady

FATALNA OBSŁUGA REZYDENTKI KAROLINY Z NECKERMAN POLSKA, BARDZIEJ POMOCNY OKAZAŁ SIĘ REZYDENT Z NIEMIECKIEGO DDZIAŁU BIURA KTÓREMU CHCIAŁO SIĘ CHCIEĆ - A ``NASZA`` POTRAFIŁA WYŁĄCZNIE KRZYCZEĆ PRZEZ TELEFON - KTÓY I TAK DOSTAŁĄM PODSTĘPEM OD REZYDENTA NIEMIECKIEGO I OSZUKIWAĆ, BRAK ZNAJOMOŚCI ANGIELSKIEGO WŚRÓD PERSONELU - ZARÓWNO NA RECEPCJI JAK I W RESTAURACJI


4.2
Turystka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Para

Hotel dalej zasługuje na 3* , cóż z tego że zostały odnowione pokoje jak pozostał dawny personel z hotelu 3* , stołówka tragedia , w recepcji nie mówią do turystów tylko krzyczą , język angielski w recepcji tylko migowy .

Zalety

położenie

Wady

obsługa gości na recepcji oraz na stołówce


7.2
agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2016
Rodzina z dziećmi

pokoje, lokalizacja boska, jedzenie to rzecz gustu oczywiście, owszem dużo ale mało smaczne, restauracja w podziemiach, okropna, recepcja ok, preferują niemiecki ale i po angielsku się dogadamy, nie polecam dla rodzin z dziećmi

Zalety

super pokoje, super lokalizacja

Wady

bar przy pierwszym basenie, okropna obsługa, straszny facet,


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

smartline Anba Romani

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.