Opinie o hotelu
Sky Senses (ex Delfin Mar)

8.6
Bardzo dobry
3 opinie

Hotel można polecić. Miejscowość niewielka, typowy kurort z ładną plażą. Obsługa bardzo dobra i miło było tam spędzić czas. Fatalna animacja choć pewnie w małym hotelu ( a do takich trzeba zaliczyć Delfin Mar ) tak musi być. Pani animatorka fatalna. Jedzenie dobre i urozmaicone. Głośna klimatyzacja więc spaliśmy przy otwartym oknie co z kolei powodowało spore hałasy ludzi wracających ok. 3.00 z imprez. Ogólnie warto polecić dla tych którzy nie myślą o dyskotekach a raczej spokojnym wypoczynku.

super hotel, wszystko w należytym porządku, czyste pokoje, sprzątane codziennie wraz z ręcznikami, pyszne i smaczne jedzenie, dobra obsługa, nawet otrzymaliśmy prowiant gdy nie korzystaliśmy z obiadu ,blisko plaży, piękna i spokojna miejscowość, byliśmy w siedem osób,pozostali maja tez podobne opinie , polecamy ten hotel,rezydentka Ewa Zapart mieszkająca na Majorce wraz z rodzina pomocna w każ dej sytuacji,pozdrawiamy z Buska-Zdrój Antoni

spędziłem 2 tygodnie we wrześniu 2010 roku wraz z dziewczyną,był to ogólnie nasz pierwszy zagraniczny wyjazd i wspominamy wakacje z łezką w oku, hotel pierwsza klasa,pokoje sprzątane codziennie,świeże ręczniki,klimatyzacja bez przykrych zapachów,jedzenie na wysokim poziomie-duży wybór jak i bardzo smaczne!Jedynie co nas zaskoczyło to to,że wykupiony był hotel Delfin Siesta Mar a umiejscowili nas w Delfinie Mar po drugiej stronie ulicy 2 minuty pieszo lecz to akurat nam nie zepsuło nastroju ponieważ Delfin Siesta Mar był owiele bardziej oblężany i głosniejszy,basen pełen malych turków,włochów.Możemy polecic każdemu ten hotel jak i okolice w której było co robić :)

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 924 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15654
Nazwa  Sky Senses (ex Delfin Mar)
Miejsce  Hiszpania / Majorka / Santa Ponsa
Wyżywienie  All inclusive, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, udogodnienia dla niepełnosprawnych

Nasi klienci docenili

check

Malownicze zatoczki z turkusową wodą i białymi plażami

check

Tętniąca życiem stolica Palma de Mallorca z gotycką katedrą

check

Góry Tramuntana z trasami idealnymi na piesze wędrówki

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.6
Bardzo dobry
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.3
Hotel
6.7
Położenie
8.0
Pokoje
9.3
Wyżywienie
9.7

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.6
8.0
Jerzy

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Para

Hotel można polecić. Miejscowość niewielka, typowy kurort z ładną plażą. Obsługa bardzo dobra i miło było tam spędzić czas. Fatalna animacja choć pewnie w małym hotelu ( a do takich trzeba zaliczyć Delfin Mar ) tak musi być. Pani animatorka fatalna. Jedzenie dobre i urozmaicone. Głośna klimatyzacja więc spaliśmy przy otwartym oknie co z kolei powodowało spore hałasy ludzi wracających ok. 3.00 z imprez. Ogólnie warto polecić dla tych którzy nie myślą o dyskotekach a raczej spokojnym wypoczynku.


9.2
Antoni

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2013

super hotel, wszystko w należytym porządku, czyste pokoje, sprzątane codziennie wraz z ręcznikami, pyszne i smaczne jedzenie, dobra obsługa, nawet otrzymaliśmy prowiant gdy nie korzystaliśmy z obiadu ,blisko plaży, piękna i spokojna miejscowość, byliśmy w siedem osób,pozostali maja tez podobne opinie , polecamy ten hotel,rezydentka Ewa Zapart mieszkająca na Majorce wraz z rodzina pomocna w każ dej sytuacji,pozdrawiamy z Buska-Zdrój Antoni


8.6
Roger

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2011

spędziłem 2 tygodnie we wrześniu 2010 roku wraz z dziewczyną,był to ogólnie nasz pierwszy zagraniczny wyjazd i wspominamy wakacje z łezką w oku, hotel pierwsza klasa,pokoje sprzątane codziennie,świeże ręczniki,klimatyzacja bez przykrych zapachów,jedzenie na wysokim poziomie-duży wybór jak i bardzo smaczne!Jedynie co nas zaskoczyło to to,że wykupiony był hotel Delfin Siesta Mar a umiejscowili nas w Delfinie Mar po drugiej stronie ulicy 2 minuty pieszo lecz to akurat nam nie zepsuło nastroju ponieważ Delfin Siesta Mar był owiele bardziej oblężany i głosniejszy,basen pełen malych turków,włochów.Możemy polecic każdemu ten hotel jak i okolice w której było co robić :)



Zobacz na mapie

Sky Senses (ex Delfin Mar)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.