Opinie o hotelu
Siena Palace

5.1
Średni
4 opinie

4.5

43 opinie

Hotel czysty.W pokoju zepsuta suszarka do włosów, mimo interwencji w recepcji nie działa. Jedzenia mało i średnio zróżnicowane. Do tego do dyspozycji małe talerzyki.Slabym punktem bar przy basenie i brak fachowej obsługi. Barman nie potrafi zrobić drinków. Wszystko robią gołymi rękami beż rękawiczek co przy dobie wirusa mega nieprofesjonalne.Na pewno nie na hotel tyłu gwiazdkowy.

Hotel czysty.W pokoju nie działała suszarka do włosów i mimo interwencji w recepcji nie została naprawiona.Jedzenie małe ilości i mało różnorodne.

Ładny hotel czysty zadbany, pokoje również cisza spokój, zalecam platności kartą, lub lewami

Uwaga na płacenie za napoje przy ?obiadokolacji?. Najlepiej brać paragony za każdym razem, bo przy wymeldowaniu może zdarzyć się niespodzianka w postaci zapłaty za to samo DWA RAZY! Tak jak mi i mojemu partnerowi kazano zapłacić, a dyskusji w ogóle nie ma. Śniadania i obiadokolacje monotonne, bez szału. Basen Ok, od rana do nocy kręcą się właściciele.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 069 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT30860
Nazwa  Siena Palace
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Primorsko
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness

Nasi klienci docenili

check

Piaszczysta plaża z łagodnym zejściem do morza, ok. 150 m od hotelu.

check

Dla amatorów wodnego szaleństwa w odległości ok. 800 m aquapark - Aqua Planet.

check

Centrum miasteczka z wachlarzem rozrywki ok. 650 m od hotelu.

check

Świetne możliwości komunikacyjne: 100 m od hotelu przystanek autobusowy.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.1
Średni
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.8
Hotel
5.0
Położenie
8.3
Pokoje
6.3
Wyżywienie
4.3
Atrakcje dla dzieci
3.0
Sport i rozrywka
4.3

Tripadvisor

4.5

Jakość noclegu

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.1
3.4
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel czysty.W pokoju zepsuta suszarka do włosów, mimo interwencji w recepcji nie działa. Jedzenia mało i średnio zróżnicowane. Do tego do dyspozycji małe talerzyki.Slabym punktem bar przy basenie i brak fachowej obsługi. Barman nie potrafi zrobić drinków. Wszystko robią gołymi rękami beż rękawiczek co przy dobie wirusa mega nieprofesjonalne.Na pewno nie na hotel tyłu gwiazdkowy.

Zalety

Czystosc

Wady

Jedzenie i obsluga


4.0
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel czysty.W pokoju nie działała suszarka do włosów i mimo interwencji w recepcji nie została naprawiona.Jedzenie małe ilości i mało różnorodne.

Zalety

Czystosc

Wady

Manager hotelu ktoru chodzi i obserwuje gości ile nabierają jedzenia.Ta sama muzyka przy basenie non stop.Nie zasługuje ten hotel na tyle gwiazdek.Po kilku dniach brał soku pomarańczowego.Napoje płatne do obiadu i kolacji.Nie polecam hotelu dla rodzin z dziećmi.


9.1
Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Para

Ładny hotel czysty zadbany, pokoje również cisza spokój, zalecam platności kartą, lub lewami

Zalety

Fajna lokalizacja ,strefa relaksu zadowoli każdego

Wady

Platne leżaki i parasole nad morzem,płatne napoje przy obiedzie i kolacji, a ceny dość wysokie.


4.0
Marcelina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Para

Uwaga na płacenie za napoje przy ?obiadokolacji?. Najlepiej brać paragony za każdym razem, bo przy wymeldowaniu może zdarzyć się niespodzianka w postaci zapłaty za to samo DWA RAZY! Tak jak mi i mojemu partnerowi kazano zapłacić, a dyskusji w ogóle nie ma. Śniadania i obiadokolacje monotonne, bez szału. Basen Ok, od rana do nocy kręcą się właściciele.

Zalety

Basen, mało dzieci

Wady

Uwaga na płacenie za napoje przy ?obiadokolacji?. Najlepiej brać paragony za każdym razem, bo przy wymeldowaniu może zdarzyć się niespodzianka w postaci zapłaty za to samo DWA RAZY! Tak jak mi i mojemu partnerowi kazano zapłacić, a dyskusji w ogóle nie ma. Śniadania i obiadokolacje monotonne, bez szału. od rana do nocy kręcą się właściciele.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Siena Palace

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.