Opinie o hotelu
Sharm Holiday

7.9
Dobry
295 opinii

3.5

1173 opinie

Hotel ok pokój też ok łazienki do remontu bardzo brzydkie sprzątanie ok wymiana ręczników ok .Personel bardzo miły i uczynny

Sam pobyt w hotelu oceniam na dobry, obsługa była bardzo miła stosunek ceny do jakości adekwatny.

Jak to w Egipcie. Cztery gwiazdki to słabe trzy w Polsce. Hol i recepcja robią dobre wrażenie. Obsługa w tym miejscu na dobrym przyzwoitym poziomie. Po polsku brak komunikacji. Po rosyjsku bez problemu. Po angielsku również

Faraon miał lepiej, ale my bawiliśmy się całkiem nieźle! Grudniowy wypad do Sharm Holiday Resort to był tydzień pełen słońca, palm i przygód. Byliśmy we trójkę, pełni nadziei, że „cztery gwiazdki” to nie tylko liczba, ale i standard. Ostatecznie wyszliśmy z mieszanymi uczuciami, ale z przekonaniem, że na 7/10 hotel spokojnie zasłużył. Obsługa – Ludzie w tym hotelu to prawdziwe złoto! Z uśmiechem rozwiązywali każde nasze pytanie i prośbę. A pan Ahmed z baru byłby idealnym kandydatem na nowego Jamesa Bonda – potrafił robić drinki i rozśmieszać w jednym ruchu. Lokalizacja – Blisko Naama Bay, więc wieczorne wypady na zakupy czy spacer po promenadzie to bułka z masłem. A jak się zapomnieliśmy, to taxi za kilka USD ratowało sytuację. Busy na plażę – Codzienna przejażdżka na plażę to jak krótka wycieczka krajoznawcza. Busy działały punktualnie, a kierowca witał nas z entuzjazmem. Na minus: Jedzenie – Jeśli marzycie o kulinarnych doznaniach, to... niestety marzcie dalej. Choć nie umrzecie z głodu, to menu przypominało bardziej jedzenie na studenckiej stołówce niż bufet w czterogwiazdkowym hotelu. Codzienny „kurczak na trzy sposoby” to jednocześnie hit i mem. Wiek hotelu – Hotel swoje lata świetności ma już dawno za sobą. Niby sprzątane, niby schludne, ale widać, że czasy Ramzesa III były młodsze niż nasza łazienka. Pokoje – Standard pokoi to lekka nostalgia za latami 90. Skrzypiące drzwi, dekoracje w stylu „wakacje u babci w Egipcie” i łazienki, które wołały o gruntowny remont. Podsumowując Sharm Holiday Resort to miejsce, które najlepiej opisuje hasło: „Nie jest idealnie, ale jest fajnie”. To świetny wybór, jeśli chcecie nacieszyć się słońcem, wygodnym dostępem do plaży i przyjazną obsługą, a jednocześnie nie przeszkadza wam, że hotel mógłby wystąpić w programie o renowacji wnętrz. Przyjechaliśmy, odpoczęliśmy, a wieczorem na plaży nawet toast wznosiliśmy. Czy wrócimy? Może, ale tym razem zabierzemy ze sobą słoik Nutelli!

Pokoje czyste, sprzątane regularnie, jedynie zapach z toalety nie przyjemny🫤 cały hotel oceniam 7/10

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 684 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT1538
Nazwa  Sharm Holiday
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh / Sharm el Sheikh
Wyżywienie  All inclusive, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, tenis, nurkowanie

Nasi klienci docenili

check

Kilka kroków od centrum Naama Bay

check

Łącze internetowe wi-fi w lobby bezpłatnie

check

Baseny hotelowe na wysokim poziomie

check

Dużo udogodnień dla dzieci: brodzik, animacje, mini klub, plac zabaw

Ocena

Zablokowanych opinii: 22

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.9
Dobry
295 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
7.8
Położenie
8.2
Pokoje
7.5
Wyżywienie
7.8
Atrakcje dla dzieci
6.2
Sport i rozrywka
6.0

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 295 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.9
7.3
Grupa znajomych

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Grupa znajomych

Hotel ok pokój też ok łazienki do remontu bardzo brzydkie sprzątanie ok wymiana ręczników ok .Personel bardzo miły i uczynny

Zalety

Położenie hotelu blisko sklepów i pięknej promenady

Wady

Największą wadą tego hotelu dla mnie jest brak masła przy śniadaniu i trzeba jeść suche tosty nawet kanapki zrobione przez obsługę na wyjazd suche bez masła ale to nie tylko moje odczucie ale innych gosci również pisały to inne osoby w opiniach ale myśleliśmy że to chwilowe no ale niestety do śniadania jedliśmy suche tosty i dlatego więcej tam nie pojadę


8.6
Kamil

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Singiel

Sam pobyt w hotelu oceniam na dobry, obsługa była bardzo miła stosunek ceny do jakości adekwatny.


7.2
Marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Jak to w Egipcie. Cztery gwiazdki to słabe trzy w Polsce. Hol i recepcja robią dobre wrażenie. Obsługa w tym miejscu na dobrym przyzwoitym poziomie. Po polsku brak komunikacji. Po rosyjsku bez problemu. Po angielsku również

Zalety

Hotel jest w dobrym stanie. Jadalnia czysta . Solidnie sprzątana na miarę Egiptu. Personel uczynny. Jedzenie dużo więcej niż przyzwoite. Bakszysz pomaga. Szkoda, że w jadalni nie podają do posiłków wina. Nawet tego lokalnego. To pierwszy taki przypadek w naszych doświadczeniach z wypoczynku w Egipcie, Tunezji, czy Turcji

Wady

Słabiutkie łazienki. Próbują utrzymać je w jakim takim stanie, ale się nie zupełnie udaje. Leżaki wyprodukowane zaraz po czasach faraonów. O dziwo się trzymają. Trzeba uważać bo wiele w nich śrubek, kątowników i gwoździ. W ostatnich dwóch dniach brak ciepłej wody. Jakoś przeżyliśmy. Ale przyjechaliśmy po Słońce i się nie zawiedliśmy


5.9
Błażej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Grupa znajomych

Faraon miał lepiej, ale my bawiliśmy się całkiem nieźle! Grudniowy wypad do Sharm Holiday Resort to był tydzień pełen słońca, palm i przygód. Byliśmy we trójkę, pełni nadziei, że „cztery gwiazdki” to nie tylko liczba, ale i standard. Ostatecznie wyszliśmy z mieszanymi uczuciami, ale z przekonaniem, że na 7/10 hotel spokojnie zasłużył. Obsługa – Ludzie w tym hotelu to prawdziwe złoto! Z uśmiechem rozwiązywali każde nasze pytanie i prośbę. A pan Ahmed z baru byłby idealnym kandydatem na nowego Jamesa Bonda – potrafił robić drinki i rozśmieszać w jednym ruchu. Lokalizacja – Blisko Naama Bay, więc wieczorne wypady na zakupy czy spacer po promenadzie to bułka z masłem. A jak się zapomnieliśmy, to taxi za kilka USD ratowało sytuację. Busy na plażę – Codzienna przejażdżka na plażę to jak krótka wycieczka krajoznawcza. Busy działały punktualnie, a kierowca witał nas z entuzjazmem. Na minus: Jedzenie – Jeśli marzycie o kulinarnych doznaniach, to... niestety marzcie dalej. Choć nie umrzecie z głodu, to menu przypominało bardziej jedzenie na studenckiej stołówce niż bufet w czterogwiazdkowym hotelu. Codzienny „kurczak na trzy sposoby” to jednocześnie hit i mem. Wiek hotelu – Hotel swoje lata świetności ma już dawno za sobą. Niby sprzątane, niby schludne, ale widać, że czasy Ramzesa III były młodsze niż nasza łazienka. Pokoje – Standard pokoi to lekka nostalgia za latami 90. Skrzypiące drzwi, dekoracje w stylu „wakacje u babci w Egipcie” i łazienki, które wołały o gruntowny remont. Podsumowując Sharm Holiday Resort to miejsce, które najlepiej opisuje hasło: „Nie jest idealnie, ale jest fajnie”. To świetny wybór, jeśli chcecie nacieszyć się słońcem, wygodnym dostępem do plaży i przyjazną obsługą, a jednocześnie nie przeszkadza wam, że hotel mógłby wystąpić w programie o renowacji wnętrz. Przyjechaliśmy, odpoczęliśmy, a wieczorem na plaży nawet toast wznosiliśmy. Czy wrócimy? Może, ale tym razem zabierzemy ze sobą słoik Nutelli!

Zalety

lokalizacja obsługa busy na plaże

Wady

jedzenie wiek hotelu i brak remontu


6.3
Ola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Grupa znajomych

Pokoje czyste, sprzątane regularnie, jedynie zapach z toalety nie przyjemny🫤 cały hotel oceniam 7/10

Zalety

Basen, mało ludzi, zdecydowanie polecam na osób które chcą odpocząć

Wady

Zapach w toalecie oraz jedzenie bardzo słabej jakości oraz kiepski wybór, dodatkowo za wodę butelkowana trzeba dodatkowo zapłacić


6.2
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Hotel położony w mieście, dojazd do plaży busikiem, plaża słaba, na terenie świetne baseny. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Obsługa sympatyczna. Głównym minusem jest jedzenie.

Zalety

Obsługa

Wady

Jedzenie, plaża


8.0
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Grupa znajomych

Doprawdy nie mam pojęcia skąd te złe opinie o tym hotelu! Byliśmy ze znajomymi od 25 listopada do 2 grudnia 2024r., zarówno oni jak i my wróciliśmy bardzo zadowoleni. Hotel nie należy może do najnowszych i fakt, że pokoje, a zwłaszcza łazienki wymagają odnowienia ale sprzątane są codziennie, codziennie wymieniane są ręczniki, a pościel na prośbę gości. Cały teren jest zadbany i również codziennie sprzątany( myte są korytarze, schody, a nawet zewnętrzne chodniki) panowie z ekip sprzątających uwijają się jak mrówki. Słabym punktem jak dla mnie jest jedzenie ale tu też nikt nie chodził głodny, zawsze można było znaleźć coś dla siebie. Cały personal począwszy od managerów, po kelnerów i niższy personel jest przemiły i zasługuje na 10*. Ogromnym atutem jest położenie hotelu - blisko centrum Naama Bay i promenady, gdzie wszelkie sklepiki i knajpki są na wyciągnięcie ręki. Warto jeszcze wspomnieć o plaży, na którą dowozi hotelowy bus. Plaża znajduje się przy słynnej FARSHA Cafe i jest z przepiękną rafą koralową, niestety dla osób z problemami w poruszaniu się plaża ta nie nadaje się ze względu na schody. Na plaży polecam masaż u Pana Mahmouda Elgendy, facet jest po prostu mistrzem! My na pewno z chęcią tu wrócimy tak jak niektórzy z gości, z którymi rozmawialiśmy w hotelu, to też o czymś świadczy.

Zalety

Czystość, uprzejmość personelu, położenie hotelu.

Wady

Hotel nienowy, wymagający odnowienia - zwłaszcza łazienki.


6.1
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Grupa znajomych

Nie jestem wymagająca, ale drugi raz nie pojadę do tego hotelu. Pokoje w miarę duże, wyposażenie z ubiegłego wieku, raczej czysto, klimatyzacja działała, WC się przytkało. Drzwi z dużymi szparami, mieliśmy obawę ile razy włamywali się do nich (po śladach widać było że parę razy). Baseny z zimna wodą, mimo że jeden miały być podgrzewany. W ofercie miał być specjalny obiad z owocami morza, ale go nie było. 2 x zamiast obiadu można było wybrać pizzę. Wi-Fi w lobby i niektórych pokojach

Zalety

Darmowy bus na plażę. Miło i pomocną obsługa. Nie patrzyli na napiwki, jednakowo miło traktowali. Myliła nas z Rosjanami. Mimo że pokój o 12 musieliśmy oddać, opasek nam nie ściągnięto i do odjazdu autobusem na lotnisko mogliśmy korzystać z hotelu, być na obiedzie. Alkohol: mały wybór, lali dużo, czasem ( w zależności od butelki) bardzo niesmaczny.

Wady

Najgorsze jedzenie: bardzo mały wybór, nie doprawione, brak przypraw, dodatków, zupy to smakowa woda, mały wybór owoców, śniadania monotonne (gdyby nie omlety i jogurty nie miałabym chyba co jeść), kawa tylko rozpuszczalna i nie smaczna, do kolacji brak ciepłej herbaty i kawy. Drugi koszmar to komary, mimo że odkomarzali wieczorem i mieliśmy zamknięte okna i drzwi, nie dało się przy nich spać . W dzień muchy atakowały. Butelki z wodą tylko w pierwszy dzień w pokoju, później trzeba samemu dolać


3.7
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Grupa znajomych

Hotel bardzo zaniedbany i brudny. Napoje podawane w jednorazowych kubeczkach, nawet kawa do śniadania. Pościel, ręczniki, obrusy szare i zniszczone. ALL to śniadania, obiad i kolacja. Napoje kawa, herbata, cola, sprite, fanta, lokalny alkohol + piwo. Na terenie hotelu sklepik, ale drożej niż na mieście. Rezydent głównie zajmuje się szybką sprzedażą wycieczek. Kupiliśmy trzy wycieczki :Kair, nurkowanie i zwiedzanie miasta. Nie informował o dodatkowych kosztach . Podczas nurkowania robią zdjęcia pod wodą i na statku, Płaciliśmy kartą i zostaliśmy oszukani. Zwiedzanie miasta to głównie naciąganie te same rzeczy w pobliskim sklepiku 3 razy taniej, podobnie wycieczki na mieście. Zależało nam na polskim przewodniku i dlatego się zdecydowaliśmy. Hotel dowozi na 2 plaże - byliśmy tylko na tej z rafą - pierwsze wrażenie to szok, ale po jakiś czasie ma swój urok. Na plaży również bród i syf. Hotel zdecydowanie dla mało wymagających. W

Zalety

Miła obsługa, położenie w centrum,


7.9
Sebastian

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Hotel spełnił moje oczekiwania. Bardzo pomocna i miła obsługa. Dobra lokalizacja na wypady. Woda w basenie zimniejsza niż w morzu.

Zalety

Dobra lokalizacja

Wady

Za tą cenę nie ma sie do czego doczepić.


2.7
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Hotel bardzo niskobudżetowy, brudne łazienki, Pan sprzatający skupiał się na robieniu stworków z ręczników, a nie sprzątaniem😐 co do jedzenia to jak dla mnie tragedia to były wczasy odchudzające 🙂 pierwszy raz spotkałam się z tym, że jak zamówisz przy barze basenowym pizzę to już w tym dniu nie możesz skorzystać z obiadu w restauracji głównej 🤣 kolejna sytuacja-jak chciałam wziąć z baru wodę w butelce do pokoju to musiałam zapłacić, za darmo była tylko nalewana do plastikowego kubeczka 200ml z dystrybutora- żenada. Basen w listopadzie niepodgrzewany, zimna woda, tylko wejść schłodzić się i wyjść. Hotel dla niewymagających, animacje słabe.

Zalety

Bardzo miła i uczynna obsługa restauracji, barów, ratownicy oraz świetni animatorzy

Wady

Stary zniszczony, brudny hotel, jedzenie bardzo słabe nawet masła nie uświadczysz, drinki masakra podawane w małych plastikowych kubeczkach, które bardzo często były dziurawe


6.4
Dominika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Hotel ma już swoje lata widać to na każdym kroku. Pierwsza rzecz jaka rzuciła się po wejściu do hotelu to zapach starego oleju ponieważ restaurację można zobaczyć z góry recepcji. Obsługa na recepcji miła ale możesz otrzymać od niej tylko minimalną ilość informacji, nie są zbyt komunikatywni. Reszta obsługi na terenie hotelu również miła i uprzejma. Na terenie hotelu znajdują się dwa baseny - jeden dla dzieci z animacjami i zjeżdżalniami i drugi trochę oddalony z barem. Oprócz tego są dwa bary, szisza club, apteka, sklepik z pamiątkami i ciuchami, kort tenisowy, boisko do gry w plażówkę, telewizor do oglądania meczy, siłownia ze starym sprzętem, jacuzzi, sauna, masaże, ping pong i jakaś klinika, która trochę straszyła. Pokoje hotelowe były stare ale w miarę czyste i codziennie sprzątane. W barach podawali drinki w mikro kubeczkach więc trzeba było chodzić po 20 razy (pewnie to jakiś patent żeby ludziom nie chciało się tak często chodzić). Restauracja otwarta 3 razy dziennie. W hotelu wieczorami odbywały się animacje ale niestety nie uczestniczyliśmy w żadnej. Z hotelu jest bardzo blisko ok 7 minut piechotą do Naama Bay. Są dwie plaże hotelowe - jedna przy deptaku ok 20 minut piechotą bus jeździł dwa razy dziennie oraz plaża w Farsha cafe na klifie i do niej bus jeździł ok 7 razy dziennie. Na obydwóch plażach jest platny bar (na plaży przy deptaku doliczają sobie serwis). jak za 2 tysiące od osoby to też nie można zbyt wiele wymagać dlatego moja opinia jest delikatnie zawyżona. Chciałabym tylko dodać, że nasz rezydent jedynie sprzedawał wycieczki i podaje nierzetelne informacje -spytałam czy na quady możemy zabrać swoje chusty powiedział, że nie bo na miejscu są już darmowe w cenie wycieczki. Na miejscu okazało się, że musieliśmy zapłacić 6 euro. W pokojach brak czajników

Zalety

Miła obsługa, codziennie sprzątane, blisko do centrum, drugi basen z daleka od zjeżdżalni, cicho i spokojnie w ciągu dnia jak i wieczorem, alkohol i napoje podawane z butelek

Wady

hotel stary i wymaga remontu, woda pod prysznicem bez ciśnienia, kafle w basenie odchodziły od ścian, w restauracji ciągły brak sztućcy oraz często trafiały się brudne tak samo talerze, jedzenie bardzo mało atrakcyjne, wszystko smażone na głębokim oleju w grubej tłustej panierce i na starych patelniach. Dobrze przygotowany był jedynie ryż. Desery codziennie te same wszystkie ciasta miały ten sam smak lub były kompletnie bez smaku. Jedynymi owocami był melon i pomarańcza.


7.7
Jakub

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Pokoje niezbyt czyste. Wyżywienie ubogie. Hotel dla mało wymagających.


9.1
Paulina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Sharm Holiday Resort w Egipcie to świetne miejsce na wypoczynek. Hotel charakteryzuje się czystością oraz bardzo miłą i pomocną obsługą, która dba o komfort gości. Mimo dużej liczby lokalnych gości, można tu doskonale się bawić i relaksować. To idealny wybór dla osób szukających zarówno spokoju, jak i atrakcji. Hotel dla nie wybrednych ludzi.

Zalety

Przemiła i pomocna obsługa, pokoje codzienne sprzątane, podawane posiłki do pokoju po późnym przylocie, wymieniane ręczniki i pościel, skromne animacje - dla tych co nie szukają czegoś wow.

Wady

mniejsza czystość pod prysznicem ale do przeżycia, mało zróżnicowane posiłki.


7.3
Aga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Singiel

Hotel starszy, ale obsługa ok. Wszyscy mili starają się jedzenie może nie wykwintne, ale smaczne. Nie chodziliśmy głodni. Za to piękna rafa, na którą dowozi busik.

Zalety

Rafa

Wady

Wymaga remontu


5.8
BB

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Grupa znajomych

Pobyt OK. Fajna lokalizacja. Hotel wymaga odświeżenia, pokoje dokładniejszego sprzątania (zwłaszcza łazienki). Żadko wymieniane ręczniki

Zalety

Lokalizacja, przestrzenny teren

Wady

Sprzątanie "po łebkach",, niesystematyczne, niedokładne


9.7
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Rodzina z dziećmi

Pobyt oceniam bardzo dobrze. Świetna lokalizacja w bezpośrednim sąsiedztwie promenady. Teren hotelu zadbany, regularnie odświeżany. Ciekawe animacje wieczorne dla dzieci oraz pokaz dla dorosłych. Mocnym atutem są baseny - jeden w centralnej części hotelu ze zjeżdżalniami, drugi bardziej na uboczu dla osób potrzebujących więcej spokoju.

Zalety

Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Większość osób jest tak po prostu po ludzku i nienachalnie życzliwa, czyli zupełne przeciwieństwo tego co mówi się o Egipcjanach.

Wady

Hotel powinien zainwestować w nowe krzesełka do karmienia dla dzieci w restauracji.


3.9
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Singiel

Słaby hotel, jedzenie jeszcze słabsze. Miła obsługa.

Zalety

Miła ekipa.

Wady

Jedzenie.


7.1
Olena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Singiel

Za swoją cene hotel w porządku. Lokalizacja - daleko od plaży, trzeba być zależnym od busa, który dowozi. Pokoje duże, ale potrzebują remontu, szczególnie łazienka. Skromny wybór jedzenia i napojów (w tym alkoholowych). Hotel ma 2 plaże, w Naama Bay (plaża Delta) i w Hadaba (przepiękna plaża Farsha).

Zalety

Miła obsługa, animacje, plaża

Wady

Położenie(daleko od plaży), wyżywienie


8.0
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Para

Pokoje przyzwoite z widoczkiem na "nic szczególnego", codziennie sprzątane, jedzenie dobre, drinki z lokalnych alkoholi ale znośne, obsługa wspaniała i pomocna, na wyjazdy, powrót przygotowany suchy prowiant.

Zalety

To co jest najlepsze w tym hotelu to bus na piękna plażę z cudowną rafą (przy magicznej plaży Farsha w Hadabie), druga plaża (bliższa) też z ładną rafą.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Sharm Holiday

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.