Opinie o hotelu
Senior

7.4
Dobry
2 opinie

4.5

240 opinii

Świetny hotel 3* Jedzenie lepsze niż w hotelach 4*, domowe, urozmaicone. Rewelacyjna, życzliwa obsługa- nigdzie jeszcze takiej nie spotkałem (widać, że mały hotelik, więc i mała ilość pracowników przekłada się na \"rodzinne\" traktowanie personelu i przez personel). Miejsce uniwersalne: zarówno dla tych, którzy szukają spokoju i leżenia na plaży, dobre też dla imprezowiczów, rodzin z dziećmi jak i chcących poznawać uroki kraju i zwiedzać. W pokoju średniego standardu, wszystko działa (klima bezpłatna + wentylator, suszarka, nawet bidet!). Codziennie zmieniane ręczniki i sprzątanie. Zdjęcia początkowo nas zniechęciły. W rzeczywistości jest znacznie lepiej. A jakość ceny do jakości rewelacyjna.

- śniadania były bardzo monotonne i skromne. Hotel próbuje wydawać jak najmniejsze porcje jedzenia. Wędlina i warzywa, które zostały skonsumowane przez gości były uzupełniane po 5-10 minutach, to samo dotyczy pieczywa. Aby móc skonsumować wybrane przez siebie jedzenie trzeba było czekać, aż zostanie dostarczone przez obsługę. Hotel nie jest duży, więc nie powinien mieć problemów z zapewnieniem pożywienia dla dwudziestu kilku osób przebywających jednocześnie w jadalni. Jeszcze gorzej sprawa się ma z jogurtami, owocami czy bakaliami. Wybrane bakalie były dostępne przez pierwsze dwa dni, w momencie gdy się skończyły nie zostały już dostarczone do końca pobytu. Na jogurty i owoce trzeba było czekać 30-40 min, część ludzi opuszczała śniadania bez konsumpcji wybranego przez siebie jedzenia. - również ilość oferowanego pożywienia na kolacje odbiegała od oczekiwań. Zaraz po rozpoczęciu kolacji zaczynało brakować makaronu czy pierożków. Oby móc zjeść posiłek należało ustawić się w kolejce i czekać, niestety nawet to nie gwarantowało otrzymania jedzenia w krótkim czasie. Kolejna dostawa jedzenia wystarczała na zaspokojenie potrzeb dwóch, trzech osób, zatem należało się uzbroić w cierpliwość aby móc zjeść wybrane jedzenie. To samo dotyczyły przekąsek zimnych i deserów. Dodatkowo liczba przygotowywanych deserów była równa liczbie gości +5-8 dodatkowych porcji, jeśli kilka osób zjadło dwie porcje (a porcje były naprawdę małe ? 2 plasterki arbuza lub jeden plasterek arbuza i kawałeczek ciasta) to wówczas brakowało deseru dla osób, które przyszły na kolację później. Takie osoby mimo chęci zjedzenia deseru wychodziły z jadalni bez zjedzenia, gdyż obsługa nie przygotowywała już dodatkowych porcji. O poranku nikt z obsługi hotelu nie czyścił basenu, zatem jeśli goście chcieli wykąpać się w basenie musieli go najpierw własnoręcznie wyczyścić z nieczystości, za pomocą długiej szczotki. Praktycznie każdy dzień naszego pobytu rozpoczynaliśmy od tego zajęcia..

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

1 131 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT31286
Nazwa  Senior
Miejsce  Włochy / Emilia Romagna / Cattolica
Udogodnienia  basen odkryty

Nasi klienci docenili

check

Bogata historia i zabytki, takie jak katedra w Modenie i mozaiki w Rawennie

check

Wspaniałe plaże na wybrzeżu Adriatyku, idealne do relaksu i kąpieli

check

Wyśmienita tradycyjna kuchnia włoska

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.4
Dobry
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
7.0
Położenie
7.5
Pokoje
8.5
Wyżywienie
6.0

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.4
9.2
Łukasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2017
Para

Świetny hotel 3* Jedzenie lepsze niż w hotelach 4*, domowe, urozmaicone. Rewelacyjna, życzliwa obsługa- nigdzie jeszcze takiej nie spotkałem (widać, że mały hotelik, więc i mała ilość pracowników przekłada się na \"rodzinne\" traktowanie personelu i przez personel). Miejsce uniwersalne: zarówno dla tych, którzy szukają spokoju i leżenia na plaży, dobre też dla imprezowiczów, rodzin z dziećmi jak i chcących poznawać uroki kraju i zwiedzać. W pokoju średniego standardu, wszystko działa (klima bezpłatna + wentylator, suszarka, nawet bidet!). Codziennie zmieniane ręczniki i sprzątanie. Zdjęcia początkowo nas zniechęciły. W rzeczywistości jest znacznie lepiej. A jakość ceny do jakości rewelacyjna.

Zalety

Jedzenie i obsługa. Świetne miejsce zarówno na odpoczynek jak baza wypadowa na zwiezanie

Wady

Płatne plaże


5.6
Malgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Para

- śniadania były bardzo monotonne i skromne. Hotel próbuje wydawać jak najmniejsze porcje jedzenia. Wędlina i warzywa, które zostały skonsumowane przez gości były uzupełniane po 5-10 minutach, to samo dotyczy pieczywa. Aby móc skonsumować wybrane przez siebie jedzenie trzeba było czekać, aż zostanie dostarczone przez obsługę. Hotel nie jest duży, więc nie powinien mieć problemów z zapewnieniem pożywienia dla dwudziestu kilku osób przebywających jednocześnie w jadalni. Jeszcze gorzej sprawa się ma z jogurtami, owocami czy bakaliami. Wybrane bakalie były dostępne przez pierwsze dwa dni, w momencie gdy się skończyły nie zostały już dostarczone do końca pobytu. Na jogurty i owoce trzeba było czekać 30-40 min, część ludzi opuszczała śniadania bez konsumpcji wybranego przez siebie jedzenia. - również ilość oferowanego pożywienia na kolacje odbiegała od oczekiwań. Zaraz po rozpoczęciu kolacji zaczynało brakować makaronu czy pierożków. Oby móc zjeść posiłek należało ustawić się w kolejce i czekać, niestety nawet to nie gwarantowało otrzymania jedzenia w krótkim czasie. Kolejna dostawa jedzenia wystarczała na zaspokojenie potrzeb dwóch, trzech osób, zatem należało się uzbroić w cierpliwość aby móc zjeść wybrane jedzenie. To samo dotyczyły przekąsek zimnych i deserów. Dodatkowo liczba przygotowywanych deserów była równa liczbie gości +5-8 dodatkowych porcji, jeśli kilka osób zjadło dwie porcje (a porcje były naprawdę małe ? 2 plasterki arbuza lub jeden plasterek arbuza i kawałeczek ciasta) to wówczas brakowało deseru dla osób, które przyszły na kolację później. Takie osoby mimo chęci zjedzenia deseru wychodziły z jadalni bez zjedzenia, gdyż obsługa nie przygotowywała już dodatkowych porcji. O poranku nikt z obsługi hotelu nie czyścił basenu, zatem jeśli goście chcieli wykąpać się w basenie musieli go najpierw własnoręcznie wyczyścić z nieczystości, za pomocą długiej szczotki. Praktycznie każdy dzień naszego pobytu rozpoczynaliśmy od tego zajęcia..

Zalety

Brak zalet; spełnia standard 3* Za cenę 1200zł da się przeżyć.

Wady

jedzenie


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Senior

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.