Opinie o hotelu
Santana (Qawra)

8.2
Dobry
63 opinie

4.0

619 opinii

Pobyt bardzo udany. Rezydent bardzo kompetentny, zainteresowany turystami z Polski, miły. To samo pilot wycieczek. Hotel czysty. Było parę usterek, które trzeba było zgłosić, np ruchomy sedes, zapchana umywalka czy kiepska klimatyzacja, mimo października w pokoju było gorąco. Śniadania przeciętne, kolacje dobre, zwłaszcza pyszne ciasta. Napoje do kolacji bezpłatne, co było dużym zaskoczeniem. Hotel fajnie położony, wszędzie blisko. Plaże fatalne, kamieniste albo bloki skalne. Piasku jak na lekarstwo. Ale taka jest Malta, piasek nawożony. Ogólnie pobyt super.

Polecam hotel - świetna lokalizacja, bardzo dobra obsługa, codziennie sprzątany pokój.

Hotel dobry ,pokój mały ciasny z widokiem na obskurne rury .Jedzenie średnie monotonne codziennie to samo .

Pobyt oceniam pozytywnie. Wyżywienie- śniadanie i obiadokolacje bardzo dobre. Może monotonne ale smaczne i każdy coś wybierze. Dobre ciasta i lody. Pokój czysty , przestronny. Łazienka trochę mała.

Pokój czysty, sprzątany, obsługa bardzo pomocna, super lokalizacja

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

979 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT1065
Nazwa  Santana (Qawra)
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / Bugibba
Wyżywienie  śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, fitness, darmowe wifi, rowery, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Bogata oferta sportowo-reklaksacyjna - m.in.: masaże wodne, sauna, jacuzzi, fitness.

check

Dobra lokalizacja: blisko do centrum z dyskotekami, klubami, barami i restauracjami.

check

W pobliżu: Casino (200 m), lotnisko MLA (23 km) i Qawra Tower (1 km).

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.2
Dobry
63 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.7
Hotel
8.7
Położenie
9.1
Pokoje
8.5
Wyżywienie
7.7
Atrakcje dla dzieci
6.4
Sport i rozrywka
7.4

Tripadvisor

4.0

Jakość noclegu

Obsługa

Lokalizacja

Czystość

Jakość do ceny

Pokoje

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 63 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.3
8.3
Dorota

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Pobyt bardzo udany. Rezydent bardzo kompetentny, zainteresowany turystami z Polski, miły. To samo pilot wycieczek. Hotel czysty. Było parę usterek, które trzeba było zgłosić, np ruchomy sedes, zapchana umywalka czy kiepska klimatyzacja, mimo października w pokoju było gorąco. Śniadania przeciętne, kolacje dobre, zwłaszcza pyszne ciasta. Napoje do kolacji bezpłatne, co było dużym zaskoczeniem. Hotel fajnie położony, wszędzie blisko. Plaże fatalne, kamieniste albo bloki skalne. Piasku jak na lekarstwo. Ale taka jest Malta, piasek nawożony. Ogólnie pobyt super.


9.1
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Polecam hotel - świetna lokalizacja, bardzo dobra obsługa, codziennie sprzątany pokój.

Zalety

Umiejscowienie hotelu - blisko pętli autobusowej

Wady

Słabe oświetlenie w łazience


4.8
Magdalena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Hotel dobry ,pokój mały ciasny z widokiem na obskurne rury .Jedzenie średnie monotonne codziennie to samo .

Zalety

Miła obsługa


8.0
Alina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Grupa znajomych

Pobyt oceniam pozytywnie. Wyżywienie- śniadanie i obiadokolacje bardzo dobre. Może monotonne ale smaczne i każdy coś wybierze. Dobre ciasta i lody. Pokój czysty , przestronny. Łazienka trochę mała.

Zalety

Położenie. Basen na dachu. Codzienne sprzątanie , czajnik i kawa z herbata w pokoju codziennie uzupełniane.

Wady

Mała lazienka


9.4
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Para

Pokój czysty, sprzątany, obsługa bardzo pomocna, super lokalizacja

Zalety

Odkryty basen na dachu, kryty na najniższym poziomie, kawiarenka z muzyką na żywo

Wady

nie ma


4.6
Grażyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Para

Hotel w dobrej lokalizacji,blisko dworca autobusowego. Pokój duży, codzienne sprzątany. Bardzo kiepskie jedzenie.

Zalety

Lokalizacja,blisko dworca autobusowego.

Wady

Bardzo słabe wyżywienie.


9.7
Beata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Pokój przestronny ze sporym balkonem i widokiem na morze. Czysto. Dwa baseny w piwnicy i na dachu. Miła i pomocna obsługa. Dobra lokalizacja. Drugi raz wybrała bym ten sam hotel

Zalety

Lokalizacja, wszędzie blisko.


Sonia

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Kwiecień 2024
Grupa znajomych

Hotel idealny dla rodzin z dziećmi lub osób, które chcą zwiedzać Maltę. Hotel posiada basen na dachu. Dookoła hotelu znajdują się bary, sklepy, apteka, restauracje oraz przystanek autobusowy. Pokoje przestronne, ładnie urządzone. W hotelu jest dziedziniec z barem (otwarty w zależności od pogody). Na poziomie -1 jest SPA i jacuzzi (dla dzieci i dorosłych za darmo), siłownia (bezpłatna). W hotelu jest możliwość specjalnej diety dla osób chorych/uczulonych. W recepcji jest biuro z wycieczkami. Wieczorami były animacje i muzyka. Naprawdę polecam hotel, zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie.

Zalety

-Czysty -Dobra lokalizacja - SPA - Basen na dachu

Wady

nie mam zastrzeżeń


7.7
Ryszard

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Fajny hotel. Ciekawy basen na dachu. Dobre poooenie .

Zalety

Położenie blisko zatoki i petli autobusów miejskich skąd mozna wszędzie dojechać. Czystość i obsługa pokoi bardzo dobra.

Wady

Basen w piwnicy mocno chlorowany. Niemiłe wrażenia z obslugi na recepcji. Słabe śniadania i codziennie takie same styl niemiecki brytyjski. Niedostępna sauna caly czas.


10
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Rodzina z dziećmi

Byliśmy w 3 pokolenia moja Mama, moja Córka i Ja. Każdemu z nas odpowiadał pod względem lokalizacji, czystości, wygody, udogodnień, śniadań etc. Obsługa miła, pomocna. Jednym słowem Polecam!

Zalety

Lokalizacja, czystość, obsluga

Wady

Brak


7.3
Zanu

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Grupa znajomych

Hotel bardzo dobry, polecam na wyjazd przed sezonem

Zalety

Dobre śniadania, przyjemny basen na dachu hotelu

Wady

Wolne windy


7.0
Mal Pil

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Rodzina z dziećmi

zaletą są 2 baseny: wewnątrz na -1 piętrze oraz na dachu, choć temperatura w tym na dachu iście źródlana. Pokoje sprzątane codziennie, przemiła obsługa w recepcji. Hotel składa się z dwóch cześci i dotarcie do drugiej sprawia odrobinkę trudności, ale do ogarnięcia.

Zalety

niesamowita cisza. Do godziny 8-9 rano prawie bez hałasu z hotelu i ulicy. wi-fi bez problemu

Wady

śniadania monotonne, czyli każdego dnia takie same, ale ciastka, owoce, dostępne, ilość również dobra: kiełkaski, fasolka, sery, wędliny, pancaki, sałatki. Jest z czego wybrać, ale przy tygodniowym pobycie może się znudzić. lokalizacja trochę na uboczu, ale za to blisko pętki autobusowej a ta działa bezbłędnie w każdym kierunku...


7.7
Jerzy

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Polecam hotel, bardzo dobre położenie, dużo restauracji i pubów w okolicy blisko do promenady i zajezdni autobusowej skąd można się dostać w dowolne miejsce na wyspie. bardzo dobre jedzenie przygotowane pod głownie pod angoli, których jest zdecydowana większość w hotelu.

Zalety

Czysto, najbardziej podobała mi się codzienna promocja wieczorem w barze dwa drinki w cenie jednego (7 euro za dwa naprawdę super drinki)

Wady

Brak widoku na morze,


7.4
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Hotel spełnił nasze oczekiwania, dobry jako baza wypadowa do dalszego zwiedzania Malty.

Zalety

Profesjonalna i nienarzucająca się obsługa, czyste i duże pokoje sprzątane codziennie, w pokoju wszystko, co potrzebne - kosmetyki, ręczniki, suszarka, lodówka, czajnik, kawa, herbata. Bardzo dobre śniadania. Basen wewnętrzny z jacuzzi, ale czynny tylko do 20.

Wady

Pokój akurat na ulicę, gdzie odbywały się pracę budowlane, więc poranki dosyć hałaśliwe. Sauna przy basenie wewnętrznym nie działała, sala do "fitnesu" to mały pokoik z trzema urządzeniami, więc jeśli ktoś chce poćwiczyć, to lepiej iść na spacer ;) basen na dachu trochę brudny, ale to może jeszcze ze względu na to, że nie sezon na kąpiele. To takie nieistotne wady, bo nasze wakacje były nastawione na zwiedzanie Malty, a nie przebywanie w hotelu.


7.6
Mateusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Hotel ogólnie spełniał oczekiwania. Pokoje sprzątane codziennie do tego bardzo fajna okolica ( bardzo blisko do dworca autobusowego ) jedyny problem który zauważyłem to jedzenie na stołówce. Zdarzały się warzywa kwaśne lub gorzkie jeśli chodzi o Dania główne to najczęściej nie szedł za tym jakikolwiek smak rzadko były coś smacznego. Z gorszych przygód znalazłem włosa w posiłku co obsługa tłumaczyła iż to inny gość na kolacji musiał go tam zgubić no cóż … poza jedzeniem bar zlokalizowany w hotelu jak najbardziej na plus i do tego miło obsługa !

Zalety

Lokalizacja, czystość, cisza, życzliwość obslugi.

Wady

Jedzenie


9.0
Marzena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Hotel oceniamy na bardzo dobry, pokoje bardzo czyste, otoczenie zadbane a śniadania w pełni zadowalające podniebienia.

Zalety

Hotel umiejscowiony w świetnym miejscu miasta-kilka minut do dworca autobusowego, do promenady i morza.

Wady

Zaplecze z basenem, sauną i jacuzzi zamykane o godzinie 20.00, co może być nieco kłopotliwe, z racji zwiedzania całodniowego - zwyczajnie za krótko.


9.5
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Grupa znajomych

Bardzo dobry hotel miejski ze względu na lokalizację, duży jasny, dobrze wyposazony pokój, wszelkie udogodnienia, basen wewnętrzny i zewnętrzny, miła i pomocna obsługa, posilki skromne ale treściwe i smaczne. Głównym atutem hotelu Santana jest bliskość węzła autobusowego z którego można dojechać w kazde miejsce na wyspie oraz bliskość sklepów i restauracji. Pod same drzwi hotelu podjeżdża także autobus turystyczny Hop a bilety mozna kupić w hotelu.

Zalety

Lokalizacja, czystość, obsługa, posilki.

Wady

Brak


3.0
Mira

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Para

Bardzo średnio, żeby nie powiedzieć żle. Jedyny plus to to , że pokoje były sprzątane codziennie. Pokój ciemny, śmierdziało z łazienki. Wystrój mało optymistyczny. Podczas kąpieli woda lała się po całej łazience - nie było ani progu , ani innego zabezpieczenia. Wyczytałam, że w hotelu powinny być animacje. Niestety nie było, co w tym okresie by się przydało - wieczorem ciemno, nudy w hotelu. Śniadania owszem wiele pozycji - ale co dzień niezmiennie to samo. Mogłoby być mniej, ale coś innego przynajmniej co drugi dzień. Płatki śniadaniowe nieświeże... Z warzyw to twarde pomidory, sałata lodowa -wielkie kawałki , które nie wiadomo jak było pokroić na talerzu, oliwki rozdrobnione bez smaku, konserwowe ogórki. Pieczywo miękkie przez kilka dni ( wzięliśmy raz do pokoju) - ile konserwantów tam było. Basen mały, gdy się pojawiały dzieci z piłką , naprawdę nie było gdzie popływać. Jacuzzi bez prądów powietrza , które by wpływały na dobre samopoczucie, jedynie ciepła woda. Poznałam kilka osób z innych hoteli - ich wrażenia były zupełnie inne. Okolica hotelu też nie zachęcała do jakichś spacerów, czy relaksacji. Dopiero udanie się na promenadę trochę poprawiało nastrój.

Zalety

Codzienne sprzątanie w pokojach.

Wady

Wystrój pokoju, przez okno nic nie było widać, byle jakie firany, zasłony, smród w łazience - przenosił się też do pokoju. Otoczenie byle jakie.


10
Dorota

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Rodzina z dziećmi

Super, polecam z całego serca, super położenie, bardzo miła obsługa, jedzenie mega smaczne, żadnych minusów. jak dla mnie 10/10

Zalety

Położenie

Wady

brak


9.5
Jagienka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Rodzina z dziećmi

Dobry i dobrze położony hotel. Lokalizacja blisko pętli autobusowej daje dużo możliwości zwiedzania. W okolicy dużo sklepików i restauracji, blisko promenady. Pokoje czyste i zadbane, obsługa miła. Zdecydowanie polecam.

Zalety

Super lokalizacja. Dostałam dużo lepszy pokój niż w ofercie 🙂 Pyszne, świeże śniadania, restauracja z super uśmiechniętym personelem. Basen na dachu z super widokiem i zadbany.

Wady

Najmniej pozytywne wrażenie zrobiła kryta strefa basenowa, zdecydowanie nie mój klimat, ale na szczęście jest też basen zewnętrzny już zdecydowanie na plus.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Santana (Qawra)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.