Opinie o hotelu
San Giorgio

2.8
Słaby
1 opinia

Witam byliśmy tam na wakacjach trzy lata temu. Wszędzie daleko. Hotel makabryczny - wymiany ręczników i pościeli nie dało się doprosić przez 2 tygodnie. Basen bardzo zimny, często nie sprzątnięty z liści. Posiłki bardzo słabe, na obiado-kolację wydzielane dania wielkości przystawki. na śniadania rozcieńczane jogurty i bardzo mały wybór na szwedzkim stole. Po trzech dniach zrezygnowaliśmy z obiadokolacji, bo ceny nawet za wodę jak w lokalu 5-cio gwiazdkowym. Tylko dwa pokoje mają bezpośredni widok na jezioro, za to są przy samej drodze. Parking za mały, często była walka o miejsca parkingowe. Naprawdę odradzam, chociaż samo Limone jest przepiękne, chyba najładniejsze nad Gardą

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

759 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT21865
Nazwa  San Giorgio
Miejsce  Włochy / Jezioro Garda / Limone
Wyżywienie  śniadania
Udogodnienia  basen odkryty

Nasi klienci docenili

check

Malownicze jezioro otoczone górami i urokliwymi miasteczkami

check

Wspaniałe winnice i gaje oliwne produkujące znakomite wina i oliwki

check

Piękne ogrody i parki, takie jak Parco Giardino Sigurtà

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

2.8
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.0
Hotel
3.0
Położenie
4.0
Pokoje
3.0
Wyżywienie
2.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
2.8
2.8
Ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2010
Rodzina z dziećmi

Witam byliśmy tam na wakacjach trzy lata temu. Wszędzie daleko. Hotel makabryczny - wymiany ręczników i pościeli nie dało się doprosić przez 2 tygodnie. Basen bardzo zimny, często nie sprzątnięty z liści. Posiłki bardzo słabe, na obiado-kolację wydzielane dania wielkości przystawki. na śniadania rozcieńczane jogurty i bardzo mały wybór na szwedzkim stole. Po trzech dniach zrezygnowaliśmy z obiadokolacji, bo ceny nawet za wodę jak w lokalu 5-cio gwiazdkowym. Tylko dwa pokoje mają bezpośredni widok na jezioro, za to są przy samej drodze. Parking za mały, często była walka o miejsca parkingowe. Naprawdę odradzam, chociaż samo Limone jest przepiękne, chyba najładniejsze nad Gardą



Zobacz na mapie

San Giorgio

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.