Opinie o hotelu
Saint Thomas

7.4
Dobry
6 opinii

Ostrzegam - bezwzględnie wyrzucają z pokoju o godz.12.00 bez względu na godzinę odlotu, do odjazdu na lotnisko czekaliśmy 10 godzin, jakoś przetrwaliśmy. Fatalna kuchnia, ni europejska ni bałkańska, pierwsza niedoprawiona, druga z nadmiarem czubricy dla koneserów

Byłam w tym hotelu po raz drugi i nigdy więcej. Obsługa na recepcji jest niemiła, nieuprzejma i oszukuje. W dniu przylotu powinnyśmy otrzymać prowiant. Jednak tak nie było. Nie wiem czy go pani z recepcji sama zjadła czy się z kimś podzieliła, napewno nie wydała go nam. W tym wszystkim to jest najgorsze, że Neckermann przyznał rację im a nie swoim klientom, z których się utrzymuje. Wiadomo to jest nasze słowo przeciwko jej. Jednak zawsze mogli to sprawdzić, bo na recepcji są kamery. Widocznie kłamali, bo nie udowodnili swojej racji.

Jest idealnym miejscem na relaksujący urlop. Słabo zorganizowane transport do Sozopola.

Hotel w ładnym położeniu, fajne dwie plaże ( na jedną dowozi hotelowy meleks), posiłki dobrej jakości. Całkowicie na uboczu ale jeśli ktoś szuka spokoju to właśnie tam znajdzie. Praktycznie brak animacji i dzieciaki muszą same organizować sobie czas. Mogę z czystym sumieniem polecić ten hotel.

Dobre miejsce na reset ale raczej nie na nocne wyglupy.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

459 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18998
Nazwa  Saint Thomas
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Sozopol
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.4
Dobry
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.8
Hotel
7.3
Położenie
7.8
Pokoje
7.5
Wyżywienie
7.5

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.4
6.4
teresa groblewska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Rodzina z dziećmi

Ostrzegam - bezwzględnie wyrzucają z pokoju o godz.12.00 bez względu na godzinę odlotu, do odjazdu na lotnisko czekaliśmy 10 godzin, jakoś przetrwaliśmy. Fatalna kuchnia, ni europejska ni bałkańska, pierwsza niedoprawiona, druga z nadmiarem czubricy dla koneserów

Zalety

położenie, widoki, baseny

Wady

brudna niby plaża ze schodami nie do pokonania bez treningu


6.2
Ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2017
Grupa znajomych

Byłam w tym hotelu po raz drugi i nigdy więcej. Obsługa na recepcji jest niemiła, nieuprzejma i oszukuje. W dniu przylotu powinnyśmy otrzymać prowiant. Jednak tak nie było. Nie wiem czy go pani z recepcji sama zjadła czy się z kimś podzieliła, napewno nie wydała go nam. W tym wszystkim to jest najgorsze, że Neckermann przyznał rację im a nie swoim klientom, z których się utrzymuje. Wiadomo to jest nasze słowo przeciwko jej. Jednak zawsze mogli to sprawdzić, bo na recepcji są kamery. Widocznie kłamali, bo nie udowodnili swojej racji.

Zalety

Położenie, okolica, widoki, przepiękne i to tyle

Wady

miejscami ruina, dwie plaże, z czego do jednej prowadzą \"schody śmierci\"


9.4
Egidijus Laurynas

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2016
Para

Jest idealnym miejscem na relaksujący urlop. Słabo zorganizowane transport do Sozopola.

Zalety

widok na morze, cisza i spokój, na terenie rezerwatu natury

Wady

Transport do Sozopolu


6.6
ggg

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2014
Rodzina z dziećmi

Hotel w ładnym położeniu, fajne dwie plaże ( na jedną dowozi hotelowy meleks), posiłki dobrej jakości. Całkowicie na uboczu ale jeśli ktoś szuka spokoju to właśnie tam znajdzie. Praktycznie brak animacji i dzieciaki muszą same organizować sobie czas. Mogę z czystym sumieniem polecić ten hotel.


9.0
astroamator

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2014
Rodzina z dziećmi

Dobre miejsce na reset ale raczej nie na nocne wyglupy.

Zalety

Swietne miejsce na wakacje z malym dzieckiem.

Wady

Troche daleko do atrakcji Sozopola ale koszt taksówki nie jest duzy.


6.8
trzykrotka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2010
Rodzina z dziećmi

Wystrzegaj się managera LUDMIŁY NENKOVEJ! JEST W STANIE BEZ POWODU ZEPSUĆ CI WIECZÓR UWAŻAJ CZY WYANJMUJESZ POKÓJ LUB APARTAMENT W CZĘŚCI HOTELOWEJ CZY POZA - W BUDYNKACH ODDZIELNYCH SĄ POKOJE KALSY B PLAŻA HOTELOWA PRZEDSTAWIONA W FOLDERZE NIE ISTNIEJE!!! BY WYPOCZĄĆ MUSISZ UDAĆ SIĘ NA PLAŻĘ ODDALONĄ O OK 1KM - O ILE ZAŁAIESZ SIE NA HOTELOWY TRANSPORT - ZABIERA 10 OSÓB NA PÓŁ GODZINY DOJAZD DO SOZOPOLA MOŻLIWY JEDYNIE WE WŁASNYM ZAKRESIE - TRANSPORT ORGANIZOWANY PRZEZ HOTEL JEST W NIEDOGODNYCH GODZINACH ,MOŻNA POWIEDZIEĆ ,ŻE WRĘCZ WIRTUALNY - CO Z TEGO ,ŻE MASZ DARMOWY KARNET , JAK NIE JESTEŚ W STANIE GO UŻYĆ. UWAŻAJ NA NACIĄGAJĄCYCH BARMANÓW I WSZECHOBECNE SRAJĄCE JASKÓŁKI. Warto to zobaczyć , ale nie za te pieniądze.



Zobacz na mapie

Saint Thomas

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.