Opinie o hotelu
Royal M Abu Dhabi

7.2
Dobry
7 opinii

4.5

1688 opinii

Bardzo udany pobyt. Hotel godny polecenia. blisko centrum z widokiem na wieżowce.

Więc : Do hotelu przybyliśmy w piątek w nocy. 2 osoby dorosłe i dziecko. Po przyjeździe i check-in okazało się (już w pokoju), że otrzymaliśmy pokój inny niż zamawialiśmy (za który dopłaciliśmy ekstra). Sugerując się zdjęciami na oficjalnej stronie hotelu wybraliśmy pokój PREMIUM z widokiem na morze, po wejściu do hotelu okazało się, że mamy pokój Premium z widokiem na basen i na morze, dodatkowo z dwoma pojedynczymi łóżkami (!), dwoma ręcznikami, przygotowany stricte pod dwie osoby. Specjalnie wybraliśmy pokój Premium z widokiem na morze wiedząc, że ten z widokiem na basen będzie głośniejszy chociażby ze względu na imprezę sylwestrową, w której nie mieliśmy zamiar brać udziału. Po zgłoszeniu sprawy do recepcji (tej samej nocy) recepcjonista powiedział, że nie ma możliwości zamiany pokoju na chociażby pokój z jednym podwójnym łóżkiem, oraz, że nie ma możliwości dostawienia dodatkowego łóżka dla dziecka (dziecko ma 10lat więc już trochę ciężko w dwie osoby na pojedynczym łóżku się ułożyć). Poza tym pan w recepcji powiedział, że pokój w którym byliśmy jest pokojem premium bo ma widok na basen (którego chcieliśmy uniknąć) - pokazałem mu zdjęcia ze strony hotelu na którym wyraźnie widać różnicę w pokojach i ewidentnie mieliśmy pokój o niższym standardzie (inne wyposażenie, inne meble, inny wystrój) - mimo to pan z recepcji upierał się przy swoim i obiecał, że jutro (sobota) postarają się dać nam pokój chociażby z łóżkiem podwójnym (tyle by nam wystarczyło). W sobotę ponownie udałem się do recepcji - ta sama historia - pełne obłożenie, brak pokoju na zamianę, brak wolnych dostawek. Wracając z lobby zastałem uchylone drzwi do pomieszczenia technicznego, które znajdowało się przy naszym pokoju - w tym pomieszczeniu było kilka łóżek (dostawek) - zgłosiłem sprawę do rezydentki oraz do recepcji - w magiczny sposób łóżko się znalazło i trafiło do naszego pokoju. Odnośnie rezydentki - bardzo dziękujemy - to jedyna osoba, która zainteresowała się tematem - biuro podróży Coral, oraz Wakacje.pl w ogóle nie zainteresowały się tematem - kazali się kontaktować pod lokalne numery ktore nie odpowiadały. Mało tego - nie chcieli nam podać numeru do rezydentki - rezydentka sama się z nami skontaktowała z informacją o spotkaniu w hotelu - czysty przypadek Gdy dostawiono nam dodatkowe łóżko daliśmy sobie spokój z pretensjami o pokój Premium (za który zapłaciliśmy ekstra - przypominam), ale w pokoju mieliśmy pewne niedogodności, ktore zgłosiliśmy w recepcji na drugi dzień po przyjeździe. Były problem z telewizorem, oraz ze światłem, które non stop mrugało i nie dało się go zgasić. Mimo upominania się nic w tej sprawie nie zrobiono - nikt nawet do nas nie zajrzał. Jednego dnia nie było wody w pokoju, następnie po powrocie z miasta w nocy zepsuł się zamek w pokoju. Zniechęceni i zniesmaczeni hotelem i obsługa we wtorek podjęliśmy decyzję o jego opuszczeniu - udałem się do recepcji zrobić check out (zapłacony mieliśmy pobyt do piątku). Recepcjonista spojrzał w ekran i powiedział, że mamy pobyt opłacony do piątku - powiedziałem, że wiem, ale dziękujemy, opisując całą sytuację (ponownie). Recepcjonista wezwał prawdopodobnie managera, który próbował nas przekonać do zostania w hotelu - po czym powiedział, że mogą nas przenieść do pokoju premium (który mieliśmy zamówiony) - czyli okazało się, że jednak mieliśmy inny pokój niż zarezerwowaliśmy wbrew temu co mówili pracownicy hotelu. Pan manager powiedział, że próbowali z nami się skontaktować dzisiaj - nie wiem w jaki sposób, bo połączeń nieodebranych nie posiadałem. Ta informacja jeszcze bardziej mnie zirytowała - podziękowaliśmy i opuściliśmy hotel 3 dni przed czasem. Co do jedzenia - śniadania monotonne, codzienne to samo. Ekspres do kawy nie jest samoobsługowy - obsługa hotelu go obsługuje (nie wiedzieć czemu) co tworzy niepotrzebne kolejki. Szczerze nie polecam. To zdecydowanie najgorszy pod względem obsługi hotel w którym byliśmy (a trochę ich odwiedziliśmy).

Hotel nowoczesny czysty, zadbany, obsługa bardzo miła

Pogoda była super. Hotel ładny czysty jedzenie bardzo dobre. W opcji all zabrakło lodów dla dzieci mały wybór alko. Trafiliśmy na remont przy basenach który hałas trochę przeszkadzał. Polecam hotel.

Hotel na wysokim poziomie, bardzo czysty, zadbany. Pokoje bardzo przestronne i duże, łazienki również. Personel na części restauracyjnej bardzo miły i pomocny. Obsługa recepcji również dobra. Jedynie dużo do życzenia pozostawia część personelu z baru przy basenie oraz tego w hotelu, aroganccy, nie uprzejmi. Jedzenie bardzo dobre, najlepsze dania serwowane są w weekend. Ogólnie oceniam pobyt na bardzo udany.

Bardzo udany pobyt. Hotel godny polecenia. blisko centrum z widokiem na wieżowce.

Więc : Do hotelu przybyliśmy w piątek w nocy. 2 osoby dorosłe i dziecko. Po przyjeździe i check-in okazało się (już w pokoju), że otrzymaliśmy pokój inny niż zamawialiśmy (za który dopłaciliśmy ekstra). Sugerując się zdjęciami na oficjalnej stronie hotelu wybraliśmy pokój PREMIUM z widokiem na morze, po wejściu do hotelu okazało się, że mamy pokój Premium z widokiem na basen i na morze, dodatkowo z dwoma pojedynczymi łóżkami (!), dwoma ręcznikami, przygotowany stricte pod dwie osoby. Specjalnie wybraliśmy pokój Premium z widokiem na morze wiedząc, że ten z widokiem na basen będzie głośniejszy chociażby ze względu na imprezę sylwestrową, w której nie mieliśmy zamiar brać udziału. Po zgłoszeniu sprawy do recepcji (tej samej nocy) recepcjonista powiedział, że nie ma możliwości zamiany pokoju na chociażby pokój z jednym podwójnym łóżkiem, oraz, że nie ma możliwości dostawienia dodatkowego łóżka dla dziecka (dziecko ma 10lat więc już trochę ciężko w dwie osoby na pojedynczym łóżku się ułożyć). Poza tym pan w recepcji powiedział, że pokój w którym byliśmy jest pokojem premium bo ma widok na basen (którego chcieliśmy uniknąć) - pokazałem mu zdjęcia ze strony hotelu na którym wyraźnie widać różnicę w pokojach i ewidentnie mieliśmy pokój o niższym standardzie (inne wyposażenie, inne meble, inny wystrój) - mimo to pan z recepcji upierał się przy swoim i obiecał, że jutro (sobota) postarają się dać nam pokój chociażby z łóżkiem podwójnym (tyle by nam wystarczyło). W sobotę ponownie udałem się do recepcji - ta sama historia - pełne obłożenie, brak pokoju na zamianę, brak wolnych dostawek. Wracając z lobby zastałem uchylone drzwi do pomieszczenia technicznego, które znajdowało się przy naszym pokoju - w tym pomieszczeniu było kilka łóżek (dostawek) - zgłosiłem sprawę do rezydentki oraz do recepcji - w magiczny sposób łóżko się znalazło i trafiło do naszego pokoju. Odnośnie rezydentki - bardzo dziękujemy - to jedyna osoba, która zainteresowała się tematem - biuro podróży Coral, oraz Wakacje.pl w ogóle nie zainteresowały się tematem - kazali się kontaktować pod lokalne numery ktore nie odpowiadały. Mało tego - nie chcieli nam podać numeru do rezydentki - rezydentka sama się z nami skontaktowała z informacją o spotkaniu w hotelu - czysty przypadek Gdy dostawiono nam dodatkowe łóżko daliśmy sobie spokój z pretensjami o pokój Premium (za który zapłaciliśmy ekstra - przypominam), ale w pokoju mieliśmy pewne niedogodności, ktore zgłosiliśmy w recepcji na drugi dzień po przyjeździe. Były problem z telewizorem, oraz ze światłem, które non stop mrugało i nie dało się go zgasić. Mimo upominania się nic w tej sprawie nie zrobiono - nikt nawet do nas nie zajrzał. Jednego dnia nie było wody w pokoju, następnie po powrocie z miasta w nocy zepsuł się zamek w pokoju. Zniechęceni i zniesmaczeni hotelem i obsługa we wtorek podjęliśmy decyzję o jego opuszczeniu - udałem się do recepcji zrobić check out (zapłacony mieliśmy pobyt do piątku). Recepcjonista spojrzał w ekran i powiedział, że mamy pobyt opłacony do piątku - powiedziałem, że wiem, ale dziękujemy, opisując całą sytuację (ponownie). Recepcjonista wezwał prawdopodobnie managera, który próbował nas przekonać do zostania w hotelu - po czym powiedział, że mogą nas przenieść do pokoju premium (który mieliśmy zamówiony) - czyli okazało się, że jednak mieliśmy inny pokój niż zarezerwowaliśmy wbrew temu co mówili pracownicy hotelu. Pan manager powiedział, że próbowali z nami się skontaktować dzisiaj - nie wiem w jaki sposób, bo połączeń nieodebranych nie posiadałem. Ta informacja jeszcze bardziej mnie zirytowała - podziękowaliśmy i opuściliśmy hotel 3 dni przed czasem. Co do jedzenia - śniadania monotonne, codzienne to samo. Ekspres do kawy nie jest samoobsługowy - obsługa hotelu go obsługuje (nie wiedzieć czemu) co tworzy niepotrzebne kolejki. Szczerze nie polecam. To zdecydowanie najgorszy pod względem obsługi hotel w którym byliśmy (a trochę ich odwiedziliśmy).

Hotel nowoczesny czysty, zadbany, obsługa bardzo miła

Pogoda była super. Hotel ładny czysty jedzenie bardzo dobre. W opcji all zabrakło lodów dla dzieci mały wybór alko. Trafiliśmy na remont przy basenach który hałas trochę przeszkadzał. Polecam hotel.

Hotel na wysokim poziomie, bardzo czysty, zadbany. Pokoje bardzo przestronne i duże, łazienki również. Personel na części restauracyjnej bardzo miły i pomocny. Obsługa recepcji również dobra. Jedynie dużo do życzenia pozostawia część personelu z baru przy basenie oraz tego w hotelu, aroganccy, nie uprzejmi. Jedzenie bardzo dobre, najlepsze dania serwowane są w weekend. Ogólnie oceniam pobyt na bardzo udany.

Bardzo udany pobyt. Hotel godny polecenia. blisko centrum z widokiem na wieżowce.

Więc : Do hotelu przybyliśmy w piątek w nocy. 2 osoby dorosłe i dziecko. Po przyjeździe i check-in okazało się (już w pokoju), że otrzymaliśmy pokój inny niż zamawialiśmy (za który dopłaciliśmy ekstra). Sugerując się zdjęciami na oficjalnej stronie hotelu wybraliśmy pokój PREMIUM z widokiem na morze, po wejściu do hotelu okazało się, że mamy pokój Premium z widokiem na basen i na morze, dodatkowo z dwoma pojedynczymi łóżkami (!), dwoma ręcznikami, przygotowany stricte pod dwie osoby. Specjalnie wybraliśmy pokój Premium z widokiem na morze wiedząc, że ten z widokiem na basen będzie głośniejszy chociażby ze względu na imprezę sylwestrową, w której nie mieliśmy zamiar brać udziału. Po zgłoszeniu sprawy do recepcji (tej samej nocy) recepcjonista powiedział, że nie ma możliwości zamiany pokoju na chociażby pokój z jednym podwójnym łóżkiem, oraz, że nie ma możliwości dostawienia dodatkowego łóżka dla dziecka (dziecko ma 10lat więc już trochę ciężko w dwie osoby na pojedynczym łóżku się ułożyć). Poza tym pan w recepcji powiedział, że pokój w którym byliśmy jest pokojem premium bo ma widok na basen (którego chcieliśmy uniknąć) - pokazałem mu zdjęcia ze strony hotelu na którym wyraźnie widać różnicę w pokojach i ewidentnie mieliśmy pokój o niższym standardzie (inne wyposażenie, inne meble, inny wystrój) - mimo to pan z recepcji upierał się przy swoim i obiecał, że jutro (sobota) postarają się dać nam pokój chociażby z łóżkiem podwójnym (tyle by nam wystarczyło). W sobotę ponownie udałem się do recepcji - ta sama historia - pełne obłożenie, brak pokoju na zamianę, brak wolnych dostawek. Wracając z lobby zastałem uchylone drzwi do pomieszczenia technicznego, które znajdowało się przy naszym pokoju - w tym pomieszczeniu było kilka łóżek (dostawek) - zgłosiłem sprawę do rezydentki oraz do recepcji - w magiczny sposób łóżko się znalazło i trafiło do naszego pokoju. Odnośnie rezydentki - bardzo dziękujemy - to jedyna osoba, która zainteresowała się tematem - biuro podróży Coral, oraz Wakacje.pl w ogóle nie zainteresowały się tematem - kazali się kontaktować pod lokalne numery ktore nie odpowiadały. Mało tego - nie chcieli nam podać numeru do rezydentki - rezydentka sama się z nami skontaktowała z informacją o spotkaniu w hotelu - czysty przypadek Gdy dostawiono nam dodatkowe łóżko daliśmy sobie spokój z pretensjami o pokój Premium (za który zapłaciliśmy ekstra - przypominam), ale w pokoju mieliśmy pewne niedogodności, ktore zgłosiliśmy w recepcji na drugi dzień po przyjeździe. Były problem z telewizorem, oraz ze światłem, które non stop mrugało i nie dało się go zgasić. Mimo upominania się nic w tej sprawie nie zrobiono - nikt nawet do nas nie zajrzał. Jednego dnia nie było wody w pokoju, następnie po powrocie z miasta w nocy zepsuł się zamek w pokoju. Zniechęceni i zniesmaczeni hotelem i obsługa we wtorek podjęliśmy decyzję o jego opuszczeniu - udałem się do recepcji zrobić check out (zapłacony mieliśmy pobyt do piątku). Recepcjonista spojrzał w ekran i powiedział, że mamy pobyt opłacony do piątku - powiedziałem, że wiem, ale dziękujemy, opisując całą sytuację (ponownie). Recepcjonista wezwał prawdopodobnie managera, który próbował nas przekonać do zostania w hotelu - po czym powiedział, że mogą nas przenieść do pokoju premium (który mieliśmy zamówiony) - czyli okazało się, że jednak mieliśmy inny pokój niż zarezerwowaliśmy wbrew temu co mówili pracownicy hotelu. Pan manager powiedział, że próbowali z nami się skontaktować dzisiaj - nie wiem w jaki sposób, bo połączeń nieodebranych nie posiadałem. Ta informacja jeszcze bardziej mnie zirytowała - podziękowaliśmy i opuściliśmy hotel 3 dni przed czasem. Co do jedzenia - śniadania monotonne, codzienne to samo. Ekspres do kawy nie jest samoobsługowy - obsługa hotelu go obsługuje (nie wiedzieć czemu) co tworzy niepotrzebne kolejki. Szczerze nie polecam. To zdecydowanie najgorszy pod względem obsługi hotel w którym byliśmy (a trochę ich odwiedziliśmy).

Hotel nowoczesny czysty, zadbany, obsługa bardzo miła

Pogoda była super. Hotel ładny czysty jedzenie bardzo dobre. W opcji all zabrakło lodów dla dzieci mały wybór alko. Trafiliśmy na remont przy basenach który hałas trochę przeszkadzał. Polecam hotel.

Hotel na wysokim poziomie, bardzo czysty, zadbany. Pokoje bardzo przestronne i duże, łazienki również. Personel na części restauracyjnej bardzo miły i pomocny. Obsługa recepcji również dobra. Jedynie dużo do życzenia pozostawia część personelu z baru przy basenie oraz tego w hotelu, aroganccy, nie uprzejmi. Jedzenie bardzo dobre, najlepsze dania serwowane są w weekend. Ogólnie oceniam pobyt na bardzo udany.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 730 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT36722
Nazwa  Royal M Abu Dhabi
Miejsce  Emiraty Arabskie / Abu Dhabi / Abu Dhabi
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, sporty wodne

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.2
Dobry
7 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.6
Hotel
7.5
Położenie
7.2
Pokoje
8.5
Wyżywienie
7.7
Atrakcje dla dzieci
3.8
Sport i rozrywka
6.0

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 7 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.2
9.5
Kinga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Para

Bardzo udany pobyt. Hotel godny polecenia. blisko centrum z widokiem na wieżowce.


2.4
Błażej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Rodzina z dziećmi

Więc : Do hotelu przybyliśmy w piątek w nocy. 2 osoby dorosłe i dziecko. Po przyjeździe i check-in okazało się (już w pokoju), że otrzymaliśmy pokój inny niż zamawialiśmy (za który dopłaciliśmy ekstra). Sugerując się zdjęciami na oficjalnej stronie hotelu wybraliśmy pokój PREMIUM z widokiem na morze, po wejściu do hotelu okazało się, że mamy pokój Premium z widokiem na basen i na morze, dodatkowo z dwoma pojedynczymi łóżkami (!), dwoma ręcznikami, przygotowany stricte pod dwie osoby. Specjalnie wybraliśmy pokój Premium z widokiem na morze wiedząc, że ten z widokiem na basen będzie głośniejszy chociażby ze względu na imprezę sylwestrową, w której nie mieliśmy zamiar brać udziału. Po zgłoszeniu sprawy do recepcji (tej samej nocy) recepcjonista powiedział, że nie ma możliwości zamiany pokoju na chociażby pokój z jednym podwójnym łóżkiem, oraz, że nie ma możliwości dostawienia dodatkowego łóżka dla dziecka (dziecko ma 10lat więc już trochę ciężko w dwie osoby na pojedynczym łóżku się ułożyć). Poza tym pan w recepcji powiedział, że pokój w którym byliśmy jest pokojem premium bo ma widok na basen (którego chcieliśmy uniknąć) - pokazałem mu zdjęcia ze strony hotelu na którym wyraźnie widać różnicę w pokojach i ewidentnie mieliśmy pokój o niższym standardzie (inne wyposażenie, inne meble, inny wystrój) - mimo to pan z recepcji upierał się przy swoim i obiecał, że jutro (sobota) postarają się dać nam pokój chociażby z łóżkiem podwójnym (tyle by nam wystarczyło). W sobotę ponownie udałem się do recepcji - ta sama historia - pełne obłożenie, brak pokoju na zamianę, brak wolnych dostawek. Wracając z lobby zastałem uchylone drzwi do pomieszczenia technicznego, które znajdowało się przy naszym pokoju - w tym pomieszczeniu było kilka łóżek (dostawek) - zgłosiłem sprawę do rezydentki oraz do recepcji - w magiczny sposób łóżko się znalazło i trafiło do naszego pokoju. Odnośnie rezydentki - bardzo dziękujemy - to jedyna osoba, która zainteresowała się tematem - biuro podróży Coral, oraz Wakacje.pl w ogóle nie zainteresowały się tematem - kazali się kontaktować pod lokalne numery ktore nie odpowiadały. Mało tego - nie chcieli nam podać numeru do rezydentki - rezydentka sama się z nami skontaktowała z informacją o spotkaniu w hotelu - czysty przypadek Gdy dostawiono nam dodatkowe łóżko daliśmy sobie spokój z pretensjami o pokój Premium (za który zapłaciliśmy ekstra - przypominam), ale w pokoju mieliśmy pewne niedogodności, ktore zgłosiliśmy w recepcji na drugi dzień po przyjeździe. Były problem z telewizorem, oraz ze światłem, które non stop mrugało i nie dało się go zgasić. Mimo upominania się nic w tej sprawie nie zrobiono - nikt nawet do nas nie zajrzał. Jednego dnia nie było wody w pokoju, następnie po powrocie z miasta w nocy zepsuł się zamek w pokoju. Zniechęceni i zniesmaczeni hotelem i obsługa we wtorek podjęliśmy decyzję o jego opuszczeniu - udałem się do recepcji zrobić check out (zapłacony mieliśmy pobyt do piątku). Recepcjonista spojrzał w ekran i powiedział, że mamy pobyt opłacony do piątku - powiedziałem, że wiem, ale dziękujemy, opisując całą sytuację (ponownie). Recepcjonista wezwał prawdopodobnie managera, który próbował nas przekonać do zostania w hotelu - po czym powiedział, że mogą nas przenieść do pokoju premium (który mieliśmy zamówiony) - czyli okazało się, że jednak mieliśmy inny pokój niż zarezerwowaliśmy wbrew temu co mówili pracownicy hotelu. Pan manager powiedział, że próbowali z nami się skontaktować dzisiaj - nie wiem w jaki sposób, bo połączeń nieodebranych nie posiadałem. Ta informacja jeszcze bardziej mnie zirytowała - podziękowaliśmy i opuściliśmy hotel 3 dni przed czasem. Co do jedzenia - śniadania monotonne, codzienne to samo. Ekspres do kawy nie jest samoobsługowy - obsługa hotelu go obsługuje (nie wiedzieć czemu) co tworzy niepotrzebne kolejki. Szczerze nie polecam. To zdecydowanie najgorszy pod względem obsługi hotel w którym byliśmy (a trochę ich odwiedziliśmy).

Zalety

Lokalizacja

Wady

Mierna obsługa


6.7
LadyDi

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel nowoczesny czysty, zadbany, obsługa bardzo miła

Zalety

Czystość i miła obsługa

Wady

Brak plaży, zdjęcia w ofercie są niezgodne z rzeczywistością, hotel proponuje busa darmowego z dojazdem do plaży płatnej 25 diehamów za osobę


7.6
slawomir

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Rodzina z dziećmi

Pogoda była super. Hotel ładny czysty jedzenie bardzo dobre. W opcji all zabrakło lodów dla dzieci mały wybór alko. Trafiliśmy na remont przy basenach który hałas trochę przeszkadzał. Polecam hotel.


6.1
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Hotel na wysokim poziomie, bardzo czysty, zadbany. Pokoje bardzo przestronne i duże, łazienki również. Personel na części restauracyjnej bardzo miły i pomocny. Obsługa recepcji również dobra. Jedynie dużo do życzenia pozostawia część personelu z baru przy basenie oraz tego w hotelu, aroganccy, nie uprzejmi. Jedzenie bardzo dobre, najlepsze dania serwowane są w weekend. Ogólnie oceniam pobyt na bardzo udany.

Zalety

Czystość, nowoczesny hotel, dobra lokalizacja

Wady

personel


8.0
Karo

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Ogólne wrażenia bardzo pozytywne. Świetne warunki. Piękne pokoje, lokalizacja petarda. Natomiast uważam, że hotel bardziej dla dorosłych niż dzieci. Śniadania monotonne przez tydzień codziennie dokładnie to samo, średni wybór. Do tego nieaktualne zdjęcia na stronie, nie ma żadnej plaży z basenem 😂. Podejrzewam, że zdjęcie z prywatnej wysepki, na którą płynęło się łódką ale hotel z nią już nie współpracuje. Teraz jeździ shutlebus całe 3 razy dziennie na hudayrat. Raczej średnio ładna plaża, z remontem za ścianą więc słychać roboty. Polecam raczej corniche beach. Blisko, ok 3 km, darmowo lub 10 zł, taksówka też 10 zł.

Zalety

Przestronność i wystrój pokoju. Basen hotelowy. Czystość.

Wady

Monotonne i niesmaczne śniadania. Brak plaży.


9.7
Zbigniew

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Para

Hotel - rewelacja!!!! Przemiła i pomocna obsługa, jedzenie wyśmienite i do wyboru dla każdego. Bardzo czysto!!! Gorąco polecam na krótki relax!!!!

Zalety

Nowocześnie i czysto!!! Kulturalna, miła i pomocna obsługa (np.: Pan Win). Rewelacja!!!!

Wady

Naprawdę BRAK!!!!


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Royal M Abu Dhabi

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.