Opinie o hotelu
Reymar

7.9
Dobry
43 opinie

3.0

382 opinie

Jakość adekwatna do ceny , dobre położenie , dobre jedzonko

Jakość adekwatna do ceny, dobra lokalizacja i jedzonko

Super lokalizacja, miła obsługa ,bardzo dobre jedzenie

Hotel położony bardzo blisko piaszczystej plaży. Pokoje dosyć skromne, nieduże, ale codziennie sprzątane, wygodne łóżka. Widok z balkonu lepszy lub gorszy, w zależności od usytuowania pokoju, ale w końcu ile czasu spędza się w pokoju? Codziennie jakaś inna atrakcja wieczorem, głównie muzyka na żywo. Miła i pomocna obsługa hotelu, możliwość skorzystania z wycieczek fakultatywnych. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry.

Dla 3 osób przygotowano pokój 4-osobowy. Z tarasu było widać morze, hotel obok i wzgórza Santa Susanna. Standard jak na hotel 3-gwiazdkowy OK.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

653 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT24131
Nazwa  Reymar
Miejsce  Hiszpania / Costa Brava / Malgrat de Mar
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, trzy posiłki
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, darmowe wifi, sporty wodne, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Publiczna, piaszczysto-żwirkowa, szeroka plaża oddalona o ok. 70 m od hotelu.

check

Ok. 400 m dzieli hotel od centrum miejscowości z wachlarzem rozrywki i rekreacji.

check

Świetne położenie hotelu: nieopodal stacji kolejki. ok. 30 km do lotniska w Gironie.

check

Malownicze plaże i ukryte zatoczki otoczone sosnami

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.9
Dobry
43 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.1
Hotel
7.9
Położenie
9.0
Pokoje
7.6
Wyżywienie
7.7
Atrakcje dla dzieci
6.8
Sport i rozrywka
7.5

Tripadvisor

3.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 43 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.9
7.8
Celina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Jakość adekwatna do ceny , dobre położenie , dobre jedzonko

Zalety

lokalizacja

Wady

nie pamiętam


7.8
Celina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Jakość adekwatna do ceny, dobra lokalizacja i jedzonko

Zalety

lokalizacja

Wady

nie pamietam


9.7
Bartłomiej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Grupa znajomych

Super lokalizacja, miła obsługa ,bardzo dobre jedzenie

Zalety

Lokalizacja,jedzenie


8.6
Ola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Grupa znajomych

Hotel położony bardzo blisko piaszczystej plaży. Pokoje dosyć skromne, nieduże, ale codziennie sprzątane, wygodne łóżka. Widok z balkonu lepszy lub gorszy, w zależności od usytuowania pokoju, ale w końcu ile czasu spędza się w pokoju? Codziennie jakaś inna atrakcja wieczorem, głównie muzyka na żywo. Miła i pomocna obsługa hotelu, możliwość skorzystania z wycieczek fakultatywnych. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry.

Zalety

Bardzo smaczne i różnorodne obiadokolacje, restauracja czynna do 21:00. Dwa dosyć spore jaccuzi, dużo leżaków przy basenie.

Wady

Brak czajnika w pokoju; bardzo zimna woda w basenie, uniemożliwiająca kąpiel.


8.2
Dominik

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Rodzina z dziećmi

Dla 3 osób przygotowano pokój 4-osobowy. Z tarasu było widać morze, hotel obok i wzgórza Santa Susanna. Standard jak na hotel 3-gwiazdkowy OK.

Zalety

Dobra lokalizacja, blisko morza i głównej promenady z hotelami i sklepami, miła obsługa w recepcji i restauracji. Pokoje sprzątane codziennie. Jedzenie dobre (problem tylko z czerwonym mięsem - to nie ryba ani drób, "10 minut" nie wystarczy, zawsze było za twarde). Brak darmowej nawet wody do kolacji trochę niezrozumiały, bo do śniadania wybór herbat, kaw, mleka, kakao i soków do wyboru.

Wady

Brakowało miejsca na przybory toaletowe w łazience, półeczka która była miała symboliczne rozmiary (3 szczoteczki, pasta i brak miejsca na resztę), jedno gniazdko elektryczne w pokoju i jedno w łazience (trochę mało w obecnych czasach wszechobecnych urządzeń elektronicznych - rozwiązanie to mały przedłużacz zabrany do walizki z domu)


7.3
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel przy głównym deptaku,blisko plaży.Pokoje czyste,funkcjonalnie urządzone,zadbana łazienka.Jedzenie bardzo smaczne-duży wybór owoców morza i owoców. Polecam

Zalety

Jedzenie i bliskość plaży

Wady

Dodatkowo płatne napoje ,brak suszarki w pokoju


8.3
Asia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Para

Hotel kameralny, czyściutki, skromny, z miłą obsługą.

Zalety

Super wieczory z muzyką na żywo! Bardzo blisko plaży, przystanku pociągu do Barcelony, a także sklepu, w którym jest naprawdę wiele artykułów.

Wady

Jedyny minus, to chyba jedzenie obiadowe. Śniadanie okej - bardzo duży wybór wszystkiego, każdy znajdzie coś dla siebie, czy na słodko, czy na słono. Jednak obiadokolacje nie najlepsze. Może to kwestia indywidualna lub po prosru kuchni katalońskiej, bo w restauracjach też nie było szału. Ale to chyba jedyny minus. Jak na 3 gwiazdkowy hotel - rewelacja!


7.4
Justyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi

Jak na ten standard hotelu to całkiem przyzwoicie.

Zalety

Różnorodne posiłki, duży plus za owoce morza na obiadokolacji

Wady

Brak chociażby wody do obiadokolacji


8.9
Justyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Para

Hotel oceniamy z mężem na 4/5 Bardzo miła obsługa, na terenie hotelu basen, sauna oraz jacuzzi, bardzo blisko plaży. Płatne wifi 5 euro/ za tydzień. Idealna lokalizacja do zwiedzenia Barcelony i Girony.

Zalety

Pyszne jedzenie, doskonała lokalizacja. Bardzo blisko morza, wszędzie blisko i na plaże, i do centrum.

Wady

Zimne jedzenie, podgrzewane tylko lampami. Na stołówce jedna mikrofalówka, w której można było podgrzać jezdnie. Słaba klimatyzacja ( pobyt w lipcu ).


2.6
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Rodzina z dziećmi

W hotelu Reymar na portierni Pani była opryskliwa i nieżyczliwa. Po pierwszej próbie uzyskania pomocy, bądź zwróceniu uwagi, reakcja Pani całkowicie odstraszyła nas od jakiejkolwiek interwencji co do warunków i problemów związanych z pobytem. Na jakiekolwiek pytanie udzielano nam odpowiedz, że my nie organizujemy Wam wycieczki, nas to nie interesuje i nie wiemy. Gdy zapytaliśmy się o autobus powrotny, Pani powiedziała „nie wiem”. Gdy dowiedzieliśmy się, że jest segregator, w którym jest wpisana informacja o powrocie, Pani zaczęła szarpać się z nami o ten segregator. Łaskawie po rozmowie pozwoliła zrobić zdjęcie informacji z przejazdem. - W hotelu były dwie małe windy dedykowane na 4 osoby każda. Był to ogromny hotel z mnóstwem pokoi. Poruszanie się z 5 piętra na dół był zmorą i koszmarem. Długie oczekiwania na windę albo długie i męczące chodzenie po schodach z 5 piętra (w górę i w dół). Z tych dwóch wind korzystała również obsługa, która często blokowała całkowicie dostęp. Obsługa wstrzymywała windy oraz zapychała swoimi rzeczami np. ręcznikami, środkami czystości. - Nie mieliśmy żadnego opiekuna wycieczki. Wprawdzie podany został numer telefonu, ale był to numer hiszpański. Byliśmy na wielu wycieczkach z wakacje.pl oraz z innymi biurami turystycznymi, zawsze był dostępny rezydent. Pomagał w problemach oraz proponował różne atrakcje turystyczne. - Na basenie nikt nie pilnował porządku. Były dzieci, którymi nikt się nie opiekował. Demolowały baseny, jacuzzi. Jedno z dzieci darło się na nas jak chcieliśmy z czegokolwiek skorzystać. Jak małpka skakało i krzyczało, aby odstraszyć nas i nie pozwolić skorzystać z jacuzzi. - Smród z papierosów był wszędzie. Pomimo zakazu palenia na basenie, na portierni, w barze, wszyscy siedzieli z papierosami. Na basenie był jeden wielki smród. Pokoi nie można było wietrzyć, ponieważ na co drugim balkonie ktoś siedział z papierosem i cały smród wlatywał do pokoju. - Z łazienki wydobywał się do pokoju okropny smród z kanalizacji. Gdy nie lało się wody w zlewie i wannie co 15-30 minut smród był nie do wytrzymania. - Stołówka nie była przystosowana do tak dużej ilości ludzi w hotelu. Na stolik trzeba było czekać w długich kolejkach. Śniadania były wydawane od 8 do 10. Gdy przyszło się koło 9:30 i trzeba było czekać na wolny stolik w kolejce, nie dało się spokojnie zjeść śniadania. Punktualnie wszystko zamykali o 10, nawet jak dopiero weszło się z długiej kolejki do stołówki. Na samej stołówce był ścisk i koszmar w poruszaniu się. Samo jedzenie było zjadliwe. - Pokój był okropnie mały. Był niski standard pokoju. Brak możliwości funkcjonowanie w 4 osoby na 16 m2 (oszacowane przeze mnie). Nic w nim nie było oprócz łóżek i biurka. Brak jakiejkolwiek szklanki, czajnika, suszarki, lodówki. Poza tym wszystko było płatne i nastawione na zarobek np. sejf. W całym czteroosobowym pokoju było jedno gniazdko z prądem. - Wejście do hotelu było przez basen. A bar zlokalizowany przy basenie był również dostępny dla osób z zewnątrz. Nie było możliwości czegokolwiek pozostawienia przy basenie, ponieważ każdy mógł wejść i zabrać. Nie było komfortu zabawy z dziećmi, ponieważ poruszały się tam również osoby nie mieszkające w hotelu. - Na barze w hotelu nie było żadnej karty z cenami. Całe menu było podane bez cen. - Cały hotel był nastawiony na zarobek i tylko to się liczyło. Były pobrane dodatkowe opłaty za klimatyczne. Za wydrukowanie biletów należało zapłacić. - Okropny hałas w nocy, dużo imprez i zabaw zakłócających odpoczynek i sen.

Zalety

- Panie sprzątające na stołówce się starały w utrzymaniu czystości, porządku

Wady

-obsługa recepcji -małe windy -śmierdzi w pokoju -stołówka niedostosowana do wielkości hotelu -niski standard pokoju -basen ogólnodostępny dla ludzi z ulicy


7.6
JACEK

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Grupa znajomych

Hotel spełnia standardy w swojej grupie cenowej. Pokoje o różnej wielkości i wyposażeniu, sprzątane codziennie + wymiana ręczników. Mały basen , 2x jacuzzi oraz sauna sucha. Największymi zaletami jest lokalizacja tuż przy morzu, dobre jedzenie i komunikacja z Barceloną kolejka R1. Obsługa reaguje na prośby, są życzliwi i pomocni. Wadą jest pobliska dyskoteka i służby miejskie pracujące od 5 rano. Ogólnie dobre wrażenie 😉😃

Zalety

lokalizacja, wyżywienie , komunikacja z Barceloną

Wady

nocny hałas z pobliskiej dyskoteki , wczesne sprzątanie służb miejskich


8.4
Natasza

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Grupa znajomych

Sama miejscowość w której usytuowany jest hotel jest swietna baza, polaczeniq pociagiem do Barcelony, Girony, Loret de Mar. Super Hotel czysty, pokoje sprzatane codziennie, podgrzewana woda w zewnetrznym jacuzzi, sauna na plus. Pokoje nie za duze, brakowalo suszarki, dzwieki slychac zewszad przed cienkie sciany, ale czy to jest najwazniejsze... Polecam ❤️


7.7
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Cena do jakości bardzo w porządku, możliwość jedzenia obiadokolacji od 13 do 21 pozwala na swobodne planowanie dnia, obsługa miła, a do morza zaledwie 100m, hotel położony w połowie drogi między stacjami Malgrat de mar i santa Susanna dzięki którym można dojechać do Barcelony czy Blanes

Zalety

- śniadania - bliskość do morza - widok z balkonu - bliskość do stacji z której można się dostać do Barcelony czy Blanes - bezpłatny basen, jacuzzi i sauna

Wady

- cienkie sciany - nieprzyjemny zapach toalety i środków do mycia


6.1
Turysta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Grupa znajomych

Hotel jak każdy ma zalety i wady. Położenie bardzo dobre, blisko plaży, kolej około 600 metrów .Basenik mały nie wyobrażam sobie jak tam jest w sezonie pewnie walko o leżaki. Czystość OK . Śniadania monotonne codziennie to samo, obiadokolacje mogą być ale są bardzo słabo podgrzane i nawet wody do popicia nie ma trzeba sobie kupić - jakiś żart .Obsługa OK. Gigantyczne kolejki na stołówce , powinna być czynna od 07:00 to rozładowało by trochę ten tłok .Codziennie fajna muzyka wieczorem . Ogólnie za tą cenę POLECAM.


7.9
Tomasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Grupa znajomych

Pobyt udany . Pokoje czyste ,ręczniki co dziennie wymieniane. Bardzo dobre miejsce wypadowe . Stacja kolejowa około 800 m i pociąg co 30 min. jedzie do Barcelony.

Zalety

W pobliżu szeroka plaża piaszczysta i mnóstwo sklepików z pamiątkami i odzieżą.

Wady

Według mnie wadą były kolejki na śniadanie ,czekało się do 20 min. Śniadanie od godziny 8-10


8.7
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Rodzina z dziećmi

Oceniam pobyt w hotelu bardzo dobrze. Świetna lokalizacja przy samej promenadzie, 7 piętrowy budynek z parkingiem, basenem, jacuzzi, suchą sauną i malutkim placem zabaw.

Zalety

Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna, pokoje sprzątane codziennie, odbywały się koncerty, występy taneczne m.in. pokaz flamenco. Blisko do licznych sklepów na promenadzie, restauracji, 15 min piechotą do sklepów Carrefour i Lidl. Blisko do stacji kolejowej Santa Susanna skąd odjeżdża pociąg bezpośrednio do Barcelony.

Wady

Pokoje trochę ciasne (mogłyby być trochę szersze), nieprzyjemny zapach w łazience z kanalizacji, światło na balkonie fajnie gdyby mogło się wyłączać samemu. Woda w basenie zimna. Fajnie gdyby była trochę cieplejsza. Pobyt zakłóciła nam młodzież szkolna z Polski, która nie potrafiła zachowywać się w sposób kulturalny i dostosować się do zasad panujących w hotelu. Trzeba było interweniować u opiekunów grupy.


10
Edyta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Grupa znajomych

Super miejsce , cudownie spędzony tydzień , czyste pokoje i pyszne jedzenie do tego piękne słońce , czego chcieć więcej .

Zalety

Świetne położenie blisko morza , mnóstwo restauracji i sklepików w pobliżu


9.1
Jarosław

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

Hotel położony blisko bardzo ładnej plaży i przy głównym deptaku.Doskonale połączenie z innymi miastami np. Barcelony, Girona itd. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Przepyszne jedzenie i bardzo miła obsługa

Zalety

Lokalizacja i wyżywienie


10
Beata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

Hotel wspaniały widok na morze.wszedzie blisko.Pokoje czyste i przytulne.Narazie najlepszy hotel w jakim byliśmy.Sniadania pyszne i urozmaicone. Obiadokolacje rewelacja duży wybór każdy znajdzie coś dla siebie.Pierwszy raz miałam okazję spróbować kasztany pieczone. A desery(mój mąż był w kulinarnym raju:) Byliśmy na końcu października a pogoda była super.Morze po drugiej stronie ulicy, dojście podziemne pod torami kolejowymi.W hotelu zrelaksowalam się w jakuzzi,wypocilam w saunie.Basem czysty,wolne leżaki.Z hotelu kilka minut spacerkiem do stacji kolejowej i za 5.5euro ponad godzina i byliśmy w Barcelonie.Cala trasa wzdłuż morza można było podziwiać widoki. Wieczorem mile wieczorki w barze na dole gdzie można zagrać w cymbergaja i bilarda oraz napić się pysznego drinka. Obsługa miła , uśmiechnięta i pomocna Już nie mogę się doczekać kolejnego razu w Reymar ☀️

Zalety

Czysto , wszedzie blisko, przepyszne jedzenie,Morze widać z okna.Mila obsługa

Wady

Jedną wadą jest brak suszarki do włosów w pokojach.


9.3
Dariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

Pobyt udany , po sezonie dobry punkt do zwiedzania Barcelony

Zalety

Wyżywienie ok, blisko pociągu


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Reymar

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.