Opinie o hotelu
Reef & Beach Resort

8.1
Dobry
42 opinie

4.5

838 opinii

Hotel naprawdę czysty, zadbany. Małpki nieszkodliwe. Położenie bardzo dobre. Jedzenie w pierwszym tygodniu pobytu przepyszne. W drugim już niestety bardzo udziwnione. Kwestia gustu oczywiście. Drinki i napoje procentowe bardzo dobrej jakości. Bar najdłużej otwarty na molo bo o 22 inne już zamykali. Animacje były w ciągu 12 dni- 3 razy. Po każdych animacjach występujący chodzili i domagali się zapłaty od gości. (...)

Pięknie położony hotel z zadbanym ogrodem pełnym małpek. Pokoje czyste, skromne, ale mają co trzeba w opcji all inclusive. Jest wiatrak, klima, brak lodówki. Bardzo dobre, świeże jedzenie. Super obsługa. Słabe WiFi. Wygodne leżaki. Polecam dokupić masaże w spa. Panie masują znakomicie. Fajne występy artystyczne. Wycieczki kupowane w hotelu mają dobrą cenę. Zakupy pamiątek polecam u Masajów za hotelem- mają najlepsze ceny. Codziennie ich można spotkać stojących w wodzie. Można sobie z nimi zrobić fajne zdjęcia

Wszystko zgodnie z oczekiwaniami i ofertą przygotowaną przez biuro.

Hotel super położony daleko od hałasu wśród zieleni, piękne widoki jedzenie super, obsługa rewelacyjna

Hotel rewelacyjny. położony wśród malowniczego lasu mangrowego , z zawsze obecnymi bardzo łagodnymi małpami gerezami rudymi , nie zwracających uwagi na zainteresowanych nimi ludźmi. Obsługa uprzejma , zainteresowana Twoimi wygodami, sympatyczna i zawsze pomocna. Pani Menager bardzo usłużna zawsze uśmiechnięta. Jedzenie to przewaga owoców morza, dla osób z innym gustem kulinarnym też zawsze coś smacznego się znajdzie. Polecam każdemu.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

3 731 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT32807
Nazwa  Reef & Beach Resort
Miejsce  Tanzania / Zanzibar / Jambiani
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne

Nasi klienci docenili

check

Rajskie plaże z białym piaskiem i palmami kokosowymi

check

Bogata kultura i historia Stone Town z wąskimi uliczkami i zabytkowymi budynkami

check

Kolorowe rafy koralowe idealne do nurkowania i snorkelingu

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.1
Dobry
42 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.9
Hotel
8.7
Położenie
8.1
Pokoje
8.2
Wyżywienie
7.9
Atrakcje dla dzieci
5.7
Sport i rozrywka
7.6

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 42 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.1
7.5
Przemysław

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Grupa znajomych

Hotel naprawdę czysty, zadbany. Małpki nieszkodliwe. Położenie bardzo dobre. Jedzenie w pierwszym tygodniu pobytu przepyszne. W drugim już niestety bardzo udziwnione. Kwestia gustu oczywiście. Drinki i napoje procentowe bardzo dobrej jakości. Bar najdłużej otwarty na molo bo o 22 inne już zamykali. Animacje były w ciągu 12 dni- 3 razy. Po każdych animacjach występujący chodzili i domagali się zapłaty od gości. (...)

Zalety

Położenie, czystosc, widoki, dobre drinki.

Wady

Mało animacji, po animacjach kazano płacić występującym.


10
Dorota

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Grupa znajomych

Pięknie położony hotel z zadbanym ogrodem pełnym małpek. Pokoje czyste, skromne, ale mają co trzeba w opcji all inclusive. Jest wiatrak, klima, brak lodówki. Bardzo dobre, świeże jedzenie. Super obsługa. Słabe WiFi. Wygodne leżaki. Polecam dokupić masaże w spa. Panie masują znakomicie. Fajne występy artystyczne. Wycieczki kupowane w hotelu mają dobrą cenę. Zakupy pamiątek polecam u Masajów za hotelem- mają najlepsze ceny. Codziennie ich można spotkać stojących w wodzie. Można sobie z nimi zrobić fajne zdjęcia

Zalety

Znakomita i pomocna obsługa. Dobre jedzenie.

Wady

Wifi słabe, nie wszędzie działa.


8.0
Elżbieta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Para

Wszystko zgodnie z oczekiwaniami i ofertą przygotowaną przez biuro.

Zalety

Hotel położony w cichej okolicy, zdala od zgiełku. Pokój duży, przestronny, czysty. Jedzenie pyszne, świeże, urozmaicone. Napoje z butelek. Przemiła, uczynna obsługa.


9.4
agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel super położony daleko od hałasu wśród zieleni, piękne widoki jedzenie super, obsługa rewelacyjna

Zalety

Położenie, małpki w hotelu ,obsługa

Wady

Nie ma


10
Arkadiusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Hotel rewelacyjny. położony wśród malowniczego lasu mangrowego , z zawsze obecnymi bardzo łagodnymi małpami gerezami rudymi , nie zwracających uwagi na zainteresowanych nimi ludźmi. Obsługa uprzejma , zainteresowana Twoimi wygodami, sympatyczna i zawsze pomocna. Pani Menager bardzo usłużna zawsze uśmiechnięta. Jedzenie to przewaga owoców morza, dla osób z innym gustem kulinarnym też zawsze coś smacznego się znajdzie. Polecam każdemu.

Zalety

położenie rewelacyjne, przejście z pokoju na plaże przez las mangrowy, zawsze widoczne gerezy i można spotkać bush baby

Wady

wszystko na bardzo wysokim poziomie nie mam uwag krytycznych.


8.4
Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Świetny hotel w klimacie lekko afrykańskim czyli bez szkła i stali. Z długim pomostem/mole, jak kto woli. Zdjęcia są już nieaktualne ponieważ pomost jest mocno przedłużony.

Zalety

Z powodu dużych pływów morze cofało się kilkaset metrów, można było podczas odpływu wchodzić daleko w morze i spacerować po białym piasku. Teren zamknięty, ochrona to Masajowie.

Wady

Ze dwa razy zabrakło prądu na kilkanaście minut ale co to za problem.


8.8
Gosia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Grupa znajomych

Piękny hotel, molo zapiera dech, małpki biegają między leżakami

Zalety

Widok z molo, rozgwiazdy na plaży , małpki i lemury obok leżaków

Wady

Słabe jedzenie


7.3
Marta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Para

Bardzo czysto i ludzie bardzo uprzejmi. Jedzenie ok, zawsze można było coś znaleźć dla siebie, nie jest to typowe europejskie jedzenie.

Zalety

Blisko oceanu, małpki chodzące po ogrodzie, nie była to imprezownia ale miejsce gdzie można było w spokoju odpocząć.

Wady

- Dość daleko od miasta/lotniska - Nie fajne było też to że dopłaciliśmy exstra za pokój z widokiem na basen a dostaliśmy na początku pokój z widokiem na ogród najdalej położony od oceanu, widać było że to błąd obsługi bo na kwitku z nr pokoju był przekreślony i zmieniony na dalszy po czym okazało się że polacy którzy tego samego dnia przyjechali nic nie dopłacając dostali pokój przy basenie, więc prawdopodobnie to nasz pokój. Obsługa zamiast przeprosić zaczęła wciskać nam kit że pokój jest ok


7.3
Krzysztof

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
50+

Hotel ok , pokoje standard jak to Afryka. Brak wody butelkowej !!! .Nawet do posiłków nie było wody nie gazowanej butelkowanej .

Zalety

Hotel ładnie położony dużo zieleni .

Wady

Hotel kompletnie nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Brak podjazdów dla wózków inwalidzkich nawet do głównej jadalni czy na pomost. Po długiej podroży i przyjeździe do hotelu o piątej rano musieliśmy czekać 8 godz. na pokój. Brak zejścia na plaże . Brak wody butelkowanej do picia do posiłków czy w pokojach.


8.7
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Grupa znajomych

Pobyt bardo udany, obsługa hotelowa bardzo miła, jedzenie smaczne, pokoje przestronne, zadbane było o to zeby nie było kommarów itp. lojalizacja przy samym oceanie dodawało duzo do samego pobytu.

Zalety

przemiła i nienachalna ale pomocna obsługa, codziennie sprzatanie i wymianinie recznikow. piekny widok na ocan.

Wady

brak


7.6
Marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
50+

Pokój w dobrym standardzie,przestronny z klimatyzacją. Otoczenie hotelu czyste, zadbane.

Zalety

Miła obsługa, kilka sprawnie działających barów, molo z leżakami.

Wady

Wyżywienie mogłoby być bardziej urozmaicone, zwłaszcza śniadania.


8.5
Maciek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2023
Grupa znajomych

Pobyt w hotelu oceniany bardzo pozytywnie. Byliśmy w 4 osoby (dwa pokoje). Pokoje w regionalnym stylu, bardzo duże łóżka z moskitierami. Klimatyzacja, sejf itp. Obiekt duży, bardzo dużo zieleni! Bardzo fajnie zagospodarowany teren i nieźle zadbany. Bardzo dobrze oceniany jedzienie. Jest to dla nas jeden z najważniejszych elementów na All. Codziennie serwowane były owoce morza, mięsa, warzywa i owoce. Zawsze wybór pieczywa, płatki, nabiał. Ogólnie każdy znalazł coś dla siebie i to w niemałej ilości. Bardzo fajna była część "live cooking" gdzie można było dostać makarony + mięsa grillowane lub owoce morza. Co do barów - na pewno plusem jest że napoje jak Cola i Sprite były orginalne, a nie rozcieńczone z nalewaka. Karta drinków też była niezła, oprócz klasycznych do wyboru były koktajle. Przy basenie zejście na plażę, niewielka w czasie przypływu ale zawsze. Bardzo fajne wrażenie robiło molo z dużym barem. Na molo leżaki i kilka zejść do oceanu. Obsługa zawsze miła i bardzo pomocna. Bardzo lubią Polaków, a większość z barmanów mówiła po polsku (chętnie zagadywali po polsku i całkiem nieźle im to szło). Hotel zlokalizowany na totalnym odludziu. Do "miasta" trzeba podjechać samochodem. Dla nas było to jak najbardziej ok, bo była cisza i spokój. Na plażach również nie było nikogo poza gośćmi hotelowymi.

Zalety

- jedzienie - duży wybór na każdym posiłku (codziennie owoce morza, mięsa, owoce) - spokojna okolica i mega spokój - bardzo dużo zieleni na każdym kroku w hotelu + małpki przy basenach - mega miła i przyjazna obsługa. Niektórzy bardzo dobrze mówili po polsku - duże molo z wieloma zejściami do oceanu i leżakami - niezła karta drinków i duży plus za oryginalną Cole itp, a nie podróbki - niezły internet na terenie całego obiektu.

Wady

Na minus to głównie częste barki zasilania, przez co wyłączał się internet oraz klimatyzacja w pokojach. Dodatkowo bar otwarty do końca był na molo, więc po ostatnie drinki była długa droga z basenów i pokoi. Zdecydowanie nie nadążali z przygotowaniem ręczników rano (basenowych), przez co trzeba było czekać. Dodatkowym minusem jest płatność za dodatkowe usługi dopiero przy wymeldowaniu, a na "paragonie" podaje się tylko numer pokoju, przez co ktoś zostawił na nasz pokój swój paragon.


10
ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2023
Para

hotel cudo ,jedzenie b .dobre -owoce morza świeże soki. Obsługa super

Zalety

otoczenie ocean

Wady

brak masła


8.8
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2022
Para

bardzo dobra obsługa, rzetelność w sprzątaniu, reagowanie na potrzeby gości, dbałość obsługi o otoczenie

Zalety

położenie tuż przy oceanie, dobre jedzenie, sympatyczna i dyskretna obsługa

Wady

brak


3.4
Przemek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2022
Para

Zacznę od tego, że to nie był mój pierwszy wyjazd do Afryki, dlatego mam już dość spore porównanie. I tak naprawdę w zasadzie nie wiem od czego zacząć😥Z pewnością hotel nie zasługuje na 4 lub 3 gwiazdki. Osobiście dla mnie max 2. Najgorszy minus hotelu to wyżywienie. Śniadania to porażka, jeden rodzaj mortadeli, 1 rodzaj sera żółtego, który prawie sam się roztapia😉 Pomidor i ogórek, margaryna najgorszego gatunku bo masła niestety brak. Brak tostera, tylko opiekacz do pieczywa. Prócz tego jedynie jajka, naleśniki nie jadalne, sama mąka, zakalec. Niestety słodkie bułki typu rogaliki z ciasta francuskiego nie wypieczone, pól surowe. Jedne pseudo parówki, lokalne ziemniaki, jakiś jogurt w miskach - niestety zawsze ciepły. Owoce jedynie ananas, arbuz i czasami banany, od czasu do czasu marakuja i mango. Obiady i kolacje to kolejna porażka, zero umiejętności gotowania. Mięso twarde, kto lubi rzuć pół godziny kawałek wołowiny to Ok l, ryby bardzo wysuszone. Brak puree i frytek. Jedynie ryż, ziemniaki opiekane, makaron typu nudle. Zjadalny jedynie rosół i czasami jak się trafi niewysuszony kurczak. Najgorsze, że cały czas to samo, na stołówce niema klimatyzacji, kilka małych wiatraków , woda i sok z hibiskusa na pół z woda to napoje które są w cenie, cola, fanta, tonik, spray. Personel pracuje tutaj chyba za karę i z wszystkim robią łaskę. Następna polityką hotelu jest zasada, że w barach nie dostaniesz czystego alkoholu, np. Samej whisky. Leją tylko drinki, brak możliwości podwójnego alkoholu. Więc jak ktoś lubi mocniejsze drinki to tutaj nie ma takiej opcji. Pokoje w stylu afrykańskim, bardzo skromne, klimatyzacja brudna. Często wyłączają prąd na kilka godzin, wtedy brak klimy, brak wody w pokojach itp. Odradzam naprawdę ten hotel, nie wiem skąd te opinie bo Zanzibar naprawde piękny ale przez taki hotel odechciało mi się tutaj wracać.

Zalety

Położenie, spokój i cisza. Ładny pomost do opalania i bar na palach. Małpki biegające po hotelu.

Wady

Polityka hotelu, jedzenie, obsługa, pokoje.


1.4
Brands

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2022
Para

Zacznę od tego, że to nie był mój pierwszy wyjazd do Afryki, dlatego mam już dość spore porównanie. I tak naprawdę w zasadzie nie wiem od czego zacząć😥Z pewnością hotel nie zasługuje na 4 lub 3 gwiazdki. Osobiście dla mnie max 2. Najgorszy minus hotelu to wyżywienie. Śniadania to porażka, jeden rodzaj mortadeli, 1 rodzaj sera żółtego, który prawie sam się roztapia😉 Pomidor i ogórek, margaryna najgorszego gatunku bo masła niestety brak. Brak tostera, tylko opiekacz do pieczywa. Prócz tego jedynie jajka, naleśniki nie jadalne, sama mąka, zakalec. Niestety słodkie bułki typu rogaliki z ciasta francuskiego nie wypieczone, pól surowe. Jedne pseudo parówki, lokalne ziemniaki, jakiś jogurt w miskach - niestety zawsze ciepły. Owoce jedynie ananas, arbuz i czasami banany, od czasu do czasu marakuja i mango. Obiady i kolacje to kolejna porażka, zero umiejętności gotowania. Mięso twarde, kto lubi rzuć pół godziny kawałek wołowiny to Ok l, ryby bardzo wysuszone. Brak puree i frytek. Jedynie ryż, ziemniaki opiekane, makaron typu nudle. Zjadalny jedynie rosół i czasami jak się trafi niewysuszony kurczak. Najgorsze, że cały czas to samo, na stołówce niema klimatyzacji, kilka małych wiatraków , woda i sok z hibiskusa na pół z woda to napoje które są w cenie, cola, fanta, tonik, spray. Personel pracuje tutaj chyba za karę i z wszystkim robią łaskę. Następna polityką hotelu jest zasada, że w barach nie dostaniesz czystego alkoholu, np. Samej whisky. Leją tylko drinki, brak możliwości podwójnego alkoholu. Więc jak ktoś lubi mocniejsze drinki to tutaj nie ma takiej opcji. Pokoje w stylu afrykańskim, bardzo skromne, klimatyzacja brudna. Często wyłączają prąd na kilka godzin, wtedy brak klimy, brak wody w pokojach itp. Odradzam naprawdę ten hotel, nie wiem skąd te opinie bo Zanzibar naprawde piękny ale przez taki hotel odechciało mi się tutaj wracać.

Zalety

Pomost małpki biegające po osrodku

Wady

Jedzenie ,podejście kelnerów ,bak światła co drugi dzień .nie działająca klima


7.9
krawatt@tlen.pl

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Para

Cudowne miejsce i ludzie. Polecamy. Zanzibar przywita Cię mile

Zalety

Komfortowe pokoje z widokiem na ocean.Duzy basen głęboki 2.8m. Rozrywki wieczorne .

Wady

Brak.


8.6
Joanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Para

Uwielbiamy ten hotel za wszystko, co sobą reprezentuje .... no może łazienki bez drzwi w pokojach w budynkach jakoś nie mogłam zaakceptować ;) Ogólnie i w szczegółach moglibyśmy stamtąd nie wyjeżdżać.

Zalety

Fantastyczny, ogromny basen (jeden z dwóch), świetne jedzonko, fajne drinki, cudowny pomost (zdjęcie jest nieaktualne - teraz pomost jest dwa razy większy, rozleglejszy !), w bungalowach mieszka się wyśmienicie, ogromna liczba małpek urozmaica pobyt, dobra siłownia, świetne masaże i ogólnie cudowna atmosfera :)

Wady

Jedynie brak tych nieszczęsnych drzwi do łazienki spowodowało, że zamieniliśmy (bez problemu) pokój w bloku na domek :)


9.8
Klaudiusz i Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2022
Grupa znajomych

Wyśmienite miejsce do wypoczynku i świetna baza wypadowa do zapoznania się z Zanzibarem. Hotel godny polecenia choć pierwsze wrażenie nie wywołuje efektu WOW. Doskonała kuchnia, niebywały klimat obsługi, czystość, świeżość i nawiązanie do afrykańskiej formy infrastrukturalnej. Bez naprzykrzania, wymuszania i z fantastyczną zabawą. Spokojnie z hotelu można wyruszyć busem do Jambiani czy Paje. Za 1 dolara w cztery osoby każdego niemal dnia szuraliśmy do marketu, zwiedzić nowe plaże, czy lepiej poznać te miejscowości. Byliśmy w niejednym hotelu i wiemy, że zaangażowanie personelu jest godne, uczciwe i sumienne. Polecamy

Zalety

Wiele, jak w opisie.

Wady

Według naszej oceny nie ma.


10
Marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2022
Para

Fajny, bezpieczny hotel z piękną plażą, wioską Masajów i wieloma atrakcjami.

Zalety

Fajna obsługa, bardzo pomocna w wielu sprawach , moim zdaniem wygodne pokoje codziennie sprzątane. Wiele ciekawych animacji a bary serwują tu bardzo dobre drinki.

Wady

Wady? Jakie wady?


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Reef & Beach Resort

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.