Opinie o hotelu
Red Sea The Makadi Spa

8.8
Bardzo dobry
36 opinii

4.5

5592 opinie

Pokój ok.Kameralny styl.Rafa ok.PADI centrum nurkowania k dispoziciji.

Hotel pitrzebuje renowacji a pr,ynajmniej solidnych napraw i porządnego sprzątania. Odpadają wieszaki, drzwi szafek, nie można skorzystać z wanny bo odpływ popsuty itd.

Cudowne miejsce - czyściutki, zadbany hotel, położony pośród zieleni, bezpośrednio przy plaży, z kilkoma basenami. Pyszne posiłki, ogromna różnorodność, wszystkiego pod dostatkiem. Miła, zawsze uśmiechnięta i uczynna obsługa.

Pokoje bardzo duże. Klimatyzacja w pokoju starego typu - bardzo hałaśliwa. Duży wybór restauracji, ale jedzenie na bardzo niskim poziomie. Owoce morze zepsute. Mięsa twarde. Warzywa o smaku kartonu. Ciężko było wybrać coś pysznego. Wiele poniżej standardu 5 gwiazdkowego hotelu. Poziom fastfooda na Dworcu Zachodnim w Warszawie. Dostępne alkohole są po prostu rozwodnionymi, słodkimi napojami. Polecam brać % jeszcze na bezcłowej w Polsce. Siłownia z wybrakowanym i brudnym sprzętem. Nie działały podstawowe sprzęty, takie jak bieżnia. Obsługa nachalna (oczekująca napiwków za podstawową pracę) i jednocześnie powolna i nierzetelna. W drobnej sprawie musieliśmy się upominać trzy razy.

Wszystko na wysokim poziomie. Pokoje .obsługa .jedzenie.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 149 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT33522
Nazwa  Red Sea The Makadi Spa
Miejsce  Egipt / Hurghada / Makadi Bay
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Hotel przeznaczony tylko dla osób powyżej 18 roku życia.

check

Tuż przy hotelu szeroka, prywatna plaża z dostępem do pięknej rafy koralowej.

check

Rozrywka: wieczorami różnorodny program rozrywkowy z muzyką na żywo.

check

Atrakcyjne położenie: w centrum Makadi Bay, ok. 25 km od lotniska w Hurghadzie.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.8
Bardzo dobry
36 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.7
Hotel
8.6
Położenie
9.3
Pokoje
8.9
Wyżywienie
8.6
Atrakcje dla dzieci
7.0
Sport i rozrywka
6.7

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 36 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.0
8.3
Roman Počil

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Para

Pokój ok.Kameralny styl.Rafa ok.PADI centrum nurkowania k dispoziciji.

Zalety

Lokalizacja hotela.


3.7
Bogumiła

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Hotel pitrzebuje renowacji a pr,ynajmniej solidnych napraw i porządnego sprzątania. Odpadają wieszaki, drzwi szafek, nie można skorzystać z wanny bo odpływ popsuty itd.

Zalety

Nic. Hotel jak Hotel ale 5☆ do czegoś zobowiązuje.

Wady

Napiwki daje się za coś a tu kelnerzy trzęsą się nad Tobą już przy wejściu pierwszego dnia o datek


10
Małgorzata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2023
Para

Cudowne miejsce - czyściutki, zadbany hotel, położony pośród zieleni, bezpośrednio przy plaży, z kilkoma basenami. Pyszne posiłki, ogromna różnorodność, wszystkiego pod dostatkiem. Miła, zawsze uśmiechnięta i uczynna obsługa.

Zalety

Czyściutko, pachnąco, posiłki pyszne i różnorodne. Przemiła obsługa. Hotel dla osób +18.

Wady

Brak.


3.7
katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2023
Para

Pokoje bardzo duże. Klimatyzacja w pokoju starego typu - bardzo hałaśliwa. Duży wybór restauracji, ale jedzenie na bardzo niskim poziomie. Owoce morze zepsute. Mięsa twarde. Warzywa o smaku kartonu. Ciężko było wybrać coś pysznego. Wiele poniżej standardu 5 gwiazdkowego hotelu. Poziom fastfooda na Dworcu Zachodnim w Warszawie. Dostępne alkohole są po prostu rozwodnionymi, słodkimi napojami. Polecam brać % jeszcze na bezcłowej w Polsce. Siłownia z wybrakowanym i brudnym sprzętem. Nie działały podstawowe sprzęty, takie jak bieżnia. Obsługa nachalna (oczekująca napiwków za podstawową pracę) i jednocześnie powolna i nierzetelna. W drobnej sprawie musieliśmy się upominać trzy razy.

Zalety

Duże pokoje.

Wady

Stara klimatyzacja. Słabe jedzenie (kuchnia europejska daleko odbiegająca od standardów europejskich) Kiepska, nachalna obsługa, oczekująca napiwków za podstawowe rzeczy.


10
Mateusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Para

Wszystko na wysokim poziomie. Pokoje .obsługa .jedzenie.

Zalety

Pokoje. Basen. Obsługa. Jedzenie.

Wady

Mały minus to plaża.


4.4
Irena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Grupa znajomych

Hotel sprawia wrażenie oazy spokoju - i tak jest. Jednak gdy turysta zaczyna bliżej się przyglądać to już nie jest tak kolorowo. Brudny basen, odpadające kafelki. Generalnie przez 2 tygodnie nie widziałam nikogo sprzątającego w strefie basenowej . To ogromny minus hotelu. Jedzenie ok aczkolwiek mało urozmaicone. Pokój - dostaliśmy mega duży pokój, który był codziennie sprzątany. Tutaj nie powiem nic złego. Obsługa miła i pomocna aczkolwiek wchodząc do restauracji należało podać numer pokoju (trochę mało zrozumiałe). Strefa SPA to porażka. Znajduje się w kontenerze koedukacyjnym na plaży... Wakacje udane ale sam hotel nas nie zachwycił.

Zalety

obsługa

Wady

brudny basen , SPA tragedia


9.0
Małgorzata i Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

Piękny hotel cała obsługa miła i przyjazna dużo barów nie żałują wódki pyszne soki z mango ananasa servis plażowy Ok. Po 12 .30 przekąski w barze nad plażą i przy plaży alacarte za free .Śniadania w restauracji The Word Ok duży wybór,wiadomo codziennie to samo ale jest co pojeść,świeżo wyciskany sok z pomarańczy. Pokój czysty duży. My dostaliśmy z widokiem na morze więc Ok. Byliśmy czwarty raz w Egipcie i hotel naprawdę na 9.9 .Wiadomo jak ktoś chęć się czepiać pierdół to zawsze znajdzie.Tego typu opinie:codziennie wieczorem spuszczają wodę z morza a rano ok10 napuszczaja .Ha ha ha .Pozdrowienia dla dzbanów. Jedyny wielki minus to organizacją pracy na lotnisku w Hurghadzie .Po przylocie błyskawiczna sprzedaz viz ,następnie ludzie z 4 samolotów stloczeni w hali beż climy do odprawy paszportowej słali 3 godziny do okienka.Przy mnie zemdlała mloda dziewczyna .Koszmar!!! Ci co byli na początku odprawy czekali potem w autokarze 2 godziny na odjazd do hotelu.Nikogo z (...) nie było na koniec zjawił się Pan i powiedział: jedźcie i meldujcie się w hotelach a jutro czyli już dzisiaj bo była 4 rano przyjedzie do Was rezydent by sprzedać Wam wycieczki .To tyle .Hotel 9.9 .Lotnisko 0.0


9.7
Agnieszka i Marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Dzień dobry . To nie jest duży hotel dlatego można dość szybko go poznać a naprawdę warto . Po kolei . Pokoje czyste przestronne codziennie sprzątane . Obsługa miła i zawsze uśmiechnięta nigdy nienachalna . Posiłki urozmaicone i smaczne . Kilka barów i restauracji tematycznych w tym perełka Jasper ........nr 1 zdecydowanie bardzo wysoki poziom . Cove na lunch - urocza i spokojna na uboczu . Kawa przez basenach w porcelanowych filiżankach z podstawkami a w barze po prawej stronie najlepsza . Coffee Vienna -super . Baseny czyste a infiniti ma wspaniały widok na morze . Hotel spokojny to duży plus . Przy hotelu po prawej stronie bardzo ładna rafa - są żółwie . Hotel zdecydowanie dla gości ceniących spokój i wysoki poziom obsługi . Zdecydowanie polecamy . Agnieszka i Marek .

Zalety

Hotel pięknie położony .

Wady

Biorąc pod uwagę ile zapłacimy to niema wad . Stosunek ceny jakości wypoczynku wysoki .


9.0
Robert

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2023
Singiel

Wspaniały hotel. Obsługa przemiła na najwyższym poziomie, władająca biegle zarówno angielskim, jak i niemieckim językiem. Pokoje sprzątane na bieżąco, stały kontakt z osobą opiekującą się pokojem. Mnóstwo restauracji, możliwość codziennych obiadów i kolacji każdego dnia w innej restauracji. Obsługa w restauracjach znakomita. Hotel w cichej atmosferze (tylko dorośli), żadnych animacji czy głośnych koncertów, spokój i cisza, słychać tylko delikatną, nastrojową muzykę relaksacyjną. Czyste i zadbane baseny.

Zalety

Wysoki poziom obsługi i czystości. Spokój i cisza.


7.7
Rafał

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2022
Para

rewelacja, czysto, miła obsługa, jedzenie bardzo dobre

Zalety

Jedzenie, obsługa, pokoje


9.3
Paweł

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
Para

Najlepszy hotel w Egipcie w jakim byłem. Czysto, spokojnie i przede wszystkim bardzo ładne miejsce do odpoczynku. Baseny, prywatna plaża z rafą koralową bez tłumów.

Zalety

Cisza, czystość, plaża


8.7
Alex

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Grupa znajomych

W Makadi Spa spędziliśmy wspaniałe dwa tygodnie. Sam hotel przeznaczony jest jedynie dla osób dorosłych, które szukają ciszy i spokoju. Nie znajdą tu Państwo głośnej muzyki w ciągu dnia czy pokazów wieczorem. Nam to odpowiadało, choć cicha muzyka przy basenie byłaby wskazana. Pisanie braku animacji jako wadę jest idiotyczne ze względu na to, że jasną sprawą jest, że to nie jest hotel z animacjami o czym mówią w biurze czy na stronie. Lokalizacja hotelu jak dla mnie była perfekcyjna - 30 minut od lotniska, przepiękna, cicha i zielona okolica z cudownymi plażami i rafą. Obsługa hotelu również na plus, miła i uprzejma. W kwestii obsługi jedyna rzecz do poprawy to bar przy basenie, który pracował wolno i ociężale. Na szczęście kilku kelnerów ratowało sytuację. Bardzo dużą zaletą hotelu był pokój, który był olbrzymi (koło 50 m2) przestronny, dobrze zaopatrzony oraz czysty. Mieliśmy również piękny widok na basen i plażę. Zapewnione były kosmetyki, sejf, lodówka z napojami, szlafroki oraz torby basenowe. Sam teren hotelu oraz hoteli obok, z których goście Makadi Spa mogą korzystać do woli był cudowny. Przepiękna roślinność, oszałamiające oświetlenie oraz bardzo rozbudowana infrastruktura tworzyły niezwykłą atmosferę. Jeśli chodzi o o wyżywienie w hotelu byliśmy zadowoleni. Na początku byliśmy trochę przerażeni ilością restauracji, barów gdzie co można zjeść i gdzie warto. Tutaj trochę rad. Same śniadania w restauracji głównej smaczne. Wybór wystarczający, potrawy świeże. Na obiady polecamy restaurację Shimmer i Parilla przy basenach. Tam zamawiamy z karty, a jedzenie jest naprawdę smaczne. Przekąski w barze basenowym słabe. Kolacje w restauracji głównej w porządku, dużo owoców morza, mięs, warzyw i ryb, które przeważnie były bardzo dobre. Natomiast kolacje w restauracjach ala carte to bomba....Można z nich korzystać bez limitu, jedyne co trzeba zrobić to je zarezerwować od 14 do 18. My byliśmy w azjatyckiej, orientalnej, włoskiej oraz hiszpańskiej. Wszystkie miały przepiękny wystrój, klimat i wysoki poziom. Jedynie co to wybór dań wege powinien być większy. Do poprawy czystość przy stolikach w restauracji głównej - dużo osób w sezonie i obsługa czasami miała problem z utrzymaniem czystości jak na 5* przystało. Drinki, kawa, piwo w porządku - każdy coś dla siebie znajdzie. Do naprawy również płytki w basenie. Same baseny, szczególnie infinity piękne, duże, ale płytki niestety do poprawy!!! Nasza ogólna ocena jest bardzo dobra, hotel sprostał naszym oczekiwaniom w większości kwestii, jeśli nie jedziecie tam skupiać się na drobnych wadach, ale wypocząć w cudownym miejscu, gdzie nie będą płakać dzieci i nie będzie dyskotek czy spędu to jest miejsce godne polecenia!

Zalety

cudowna okolica, rozbudowana infrastruktura, śliczna zieleń, bogata oferta restauracji ze smacznym jedzeniem, cudowna plaża, bardzo duże i czyste pokoje

Wady

płytki w basenie do renowacji, brak choć cichej muzyki przy basenie, brak obrusów przy stołach, brak bezpłatnego wifi w pokoju


9.4
Marta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Para

Generalnie fajny hotel tylko ze ha dłuższa metę robi się nudny bo cisza i spokój jak to w SPA Dzieci nie skaczą po głowie bo maja zakaz wstępu a hak się jakieś zaplącze to natychmiast jest wyproszone. Jedzenie jest OK - może nie na wyboru jak kilka lat temu ale to co jest , jest smaczne i nigdy niczego nie brakuje - obsługa kelnerska rewelacja. Uwaga różnica cen z niemieckiego biura ok 1000 zł na tydzień

Zalety

Piękne ogromne pokoje, rafa koralowa przy hotelu, fantastyczna obsługa , możliwość korzystania z całego kompleksu Makadi Bay (5 hoteli) nie wyrzucają z pokojów nawet jak masz wylot o 23:50

Wady

Sierpień 2021 Basen w remoncie, odpływ w ciągu dnia, walka o leżaki przy basenie, brak rozrywki w samym hotelu


9.2
Magdalena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Para

Bardzo piękny i relaksujący hotel,przestrzenne czyste pokoje,dobra i miła obsługa

Zalety

Bardzo czysty,miła obsługa, świetne miejsce na relax,smaczne jedzenie,piękne pokoje

Wady

Radzę uważać na Pana nagabującego na sesję zdjęciową,to zwykły oszust ,zdjęcia dramatyczne nie ma to nic wspólnego z profesjonalna sesja zdjeciowa ,a kwoty kolosalne 500 e...oszustwo na maxa..nie dajcie się nabrac


7.2
Karol i Aldona

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2021
Singiel

Hotel Makadi Spa leży 35 km od Hurgady i jest to kompleks różnych obiektów. Wybraliśmy ten od 16. roku życia, gdzie relaks nastawiony jest na spokój i ciszę. W Makadi Spa pokoje są ogromne, stylowo urządzone, z wielkim tarasem, gdzie widok mieliśmy na baseny i morze. Przy rejestracji recepcjonista oferuje lepszy pokój, ale wiąże się to z napiwkiem ? im wyższy, tym lepsza oferta. Zalecamy najpierw obejrzeć przydzielony pokój, a potem ewentualnie prosić o zamianę i wręczyć tipa. Niestety ściany są cienkie i słychać głosy z sąsiednich apartamentów. Ręcznik plażowy jest w pokoju, ale brakuje za to kosmetyków jednorazowych, kapci, osobnych łóżek i zestawu do szycia. Mini bar uzupełniany jest o napoje w ramach All inclusive. Alkohole bardzo różnej jakości ? wino różne, gin super, whisky i wódka niekoniecznie, więc dobrze kupić swoją. Na początku mocno nagabują przedstawiciele spa i restauracji należących do kompleksu do skorzystania z ich usług. Jednego dnia doliczyliśmy się ich piętnastu. I tutaj ważne, by dokładnie ustalić zasady, na jakich realizowana jest wizyta. Zdarzyło się, że jedna z par miała na koniec doliczone do rachunku 500 euro za sesję zdjęciową. Śniadania podawane były w jednej z restauracji z widokiem na Morze Czerwone. Nie było szwedzkiego stołu, ale było z czego wybierać. Na wstępie podawano kosz z różnego rodzaju pieczywem, dżemem i masłem. Do wyboru były: omlety, jajecznica, jajka gotowane albo w koszulkach, bekon smażony, pancakes, jogurty, świeże owoce i talerzyk serów. Było co wybierać, chociaż po tygodniu trochę się to nudziło. Od godziny dwunastej podawano przekąski przy bufecie basenowym: hot-dog, kanapka egipska kofta (z kotletem przypominającym nasz mielony), hamburger, kalmary, kiełbaska z frytkami, bruschetta z pomidorami albo z kurczakiem, jak również z fetą i cukinią. Od 12:30 serwowano już lunch w restauracji przy plaży. Menu składało się z dań mięsnych, rybnych i wege. Można było zajadać się kalmarami, ośmiorniczkami, stekami, kurczakiem na różne sposoby. Była też sałatka z krewetkami, ale tam znaleźliśmy tylko trzy (po zwróceniu uwagi dostaliśmy nową, solidniejszą porcję). Generalnie bardzo dobra restauracja ze świetnymi daniami. Oprócz tego każdy gość mógł korzystać z restauracji meksykańskiej, włoskiej, chińskiej, niemieckiej. Były też inne, z których nie korzystaliśmy. W menu znajdowały się dania wliczone w pakiet All Inclusive, choć można było również skorzystać z poszerzonej opcji płatnej. Podobna sytuacja przedstawiała się z napojami. Przyjmowali gotówkę albo w niektórych można było wpisać na pokój hotelowy. Doradzam płacić gotówką, bo zdarzały się sytuacje, kiedy próbowali dopisać coś do rachunku albo skasować go dwa razy, a potem kończyło się problemem przy opuszczaniu hotelu. Menu trochę się różniło, ale nadal mogę potwierdzić wysoką jakość dań. Do tego wszelkie napoje alkoholowe i bezalkoholowe za darmo ? poza prossecco! Okropna pizza, tiramisu i KAWA, która w lobby w All Inclusive serwowana jest tylko w opcji instant. Przy pool barze jest z ekspresu. Rezydent następnego dnia po przylocie proponował różnego rodzaju wycieczki. Skorzystaliśmy tylko z jednej do Hurgady i nie byliśmy zadowoleni. Zapłaciliśmy 9 dolarów i wynajętym autobusem pojechaliśmy do miasta. Zwiedziliśmy je tylko z okien busa. Zawieziono nas do sklepu z pamiątkami. Między Hurghadą a hotelem Makadi jest duże centrum handlowe Senzo (10.00-23.30) i tam chcieliśmy jechać. Jednak opiekun okłamał nas i poinformował, że jest czynne od 15. Następnego dnia dowiedzieliśmy się, że w Egipcie działa uber i razem z dwójką znajomych pojechaliśmy sami do tego centrum handlowego. Koszt ok 50-60 złotych w dwie strony, a do centrum Hurgady ok. 100-120 zł. Oprócz sklepów odzieżowych znanych marek znajdował się też McDonalds i wielki spożywczak, coś na miarę Carrefoura. Tam można było kupić jedzenie, kosmetyki europejskich firm, ale też lokalnych. Do tego sprzęt AGD, pamiątki od magnesu po figurkę faraona i sprzęt do nurkowania. W każdym sklepie jest zakaz sprzedaży alkoholu i z tym musimy się liczyć. W tym centrum handlowym mieści się sklep Duty free, ale tam wino czy wódkę można kupić 48 h po przylocie do Egiptu. Do głównych atrakcji należało leżenie koło basenu na wygodnych leżakach i opalanie się. Basen, wbrew informacjom zamieszczonych w ofercie, nie był podgrzewany więc mogło być najwyżej morsowanie:) Obok znajdowała się piaszczysta plaża poza hotelem ? na kompletnym pustkowiu. Tam raczej nikt nie leżał i nie opalał się, tylko robił krótkie spacery i zdjęcia. Przyjemne miejsce. Idąc w drugą stronę, mijamy nasz hotel, a potem następny gdzie w ramach All Inclusive można skorzystać z aqua parku i różnego rodzaju zjeżdżalni. Jeszcze dalej wzdłuż morza spotkamy turystów z dziećmi i głośną muzykę z najnowszymi przebojami. Tam można popływać na kite, łódką. Potem mijamy następny hotel z pięknym ogrodem, kawiarenką nad morzem i piaszczystą plaż

Zalety

Czysto, duży wybór leżaków, dostęp do kilku restauracji tematycznych (niemiecka super, włoskiej nie polecamy), blisko plaży, obsługa w większości na plus, prezenty dla świętujących urodziny, duży basen.

Wady

W pokoju problem z ciepłą wodą, brak osobnych łóżek w dwójkach (tylko jedno małżeńskie), nie ma co też liczyć na kapcie jednorazowe, więc dobrze wziąć ze sobą. Zimna woda w basenie (wbrew informacji, że jest podgrzewana), daleko od miasta (35 km), fatalna kawa ? w głównym barze w lobby opcja All Inclusive na alkohole nie działa, a kawa oferowana tylko w tym pakiecie to zwykły instant. Wifi nie ma (nawet nie to, że nie działa, po prostu nie ma) w pokojach ? jest tylko w lobby, włoska restauracja na bardzo niskim poziomie, brak prossecco w ofercie All Inclusive.


8.4
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2021
Para

Hotel odwiedziliśmy w trakcie pandemii i rozumiemy że pewne rzeczy mogły być okrojone ale bez przesady - fajny hotel z dużymi możliwościami ale bez dobrego zarządcy

Zalety

Dobra lokalizacja Ciekawe baseny - szkoda ze z dużymi ubytkami płytek Ładne Pokoje szczególnie w lewym skrzydle Wi-Fi dobrze działające odpłatne 25?

Wady

W sezonie zimowym brak podgrzewanego basenu Śniadanie w formie bardzo ubogiego bufetu w żaden sposób nie odpowiadające standardowi 5* Bardzo mały wybór alkoholi - jakość tragiczna !!! W hotelu który szczyci się możliwością wypoczynku w ciszy i spokoju ilość osób próbujących swoich możliwości w Egipskim sporcie narodowym tzn. naciąganiu to istna plaga - szczególnie uparty Pan oferujący masaże Brak możliwości zamówienia śniadania w przypadku wyjazdu na wycieczkę fakultatywną - tylko opcja płatna 10? / os Monotonne bardzo ubogie menu Restauracje tematyczne - to jakieś nieporozumienie


10
Jacek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2020
Para

Nasz wrześniowy wypoczynek odbywał się w czasie pandemii covid. W hotelu na 500 - 600 miejsc było nas zaledwie 20 osób. Czuliśmy się bardzo bezpiecznie - hotel zwracał uwagę na przestrzeganie zasad sanitarnych związanych z koronawirusem. Po pierwsze testy na lotnisku, następnie po przyjeździe do hotelu dezynfekcja walizek, butów itp. Przy każdym posiłku pomiar temperatury, wszędzie płyny do dezynfekcji, obsługa cały czas w maseczkach które nie obowiązywały gości. Dla nas hotel luksusowy - przepięknie prezentujący się nocą jak i za dnia. Gustowne lobby z relaksacyjną muzyką oraz przestronne, wygodne pokoje, piękne widoki z tarasu ( polecamy 3 piętro, szczególnie lewe skrzydło). Przepiękne baseny szczególnie wyjątkowy infinity i cudowny znajdujący się w połowie pod hotelem gdzie nie spotkaliśmy ani jednej osoby przez tygodniowy pobyt. Przy basenach mnóstwo leżaków, parasoli, kanap i zieleni której nie braknie. Mimo tego, że w czasie kiedy tam byliśmy wiele restauracji było zamkniętych z powodu braku gości, nie było też szwedzkiego stołu ( tylko dania z kart i obsługa kelnerska - co uważamy za plus ) wybór dań był ograniczony lecz na bardzo wysokim poziomie. Ponadto mogliśmy korzystać z pobliskich restauracji hoteli RED SEA. Obsługa bardzo bardzo miła, pomocna, nie nachalna. Kierownictwo hotelu również zaangażowane. Najsłabszym punktem Makadi Spa jest wejście do morza lecz 200m dalej jest kolejny hotel z piękną plażą i małą rafą gdzie również mogliśmy korzystać z leżaków, napoi i posiłków. Podsumowując dla nas cudowne wakacje - cisza, spokój pełen relaks. Hotel nie dla imprezowiczów. POLECAMY z czystym sumieniem.

Zalety

Piekny przestronny hotel, duże ładne pokoje dobrze klimatyzowane, wyśmienita kuchnia

Wady

Brak wad. niewielkie usterki w basenach-płytki.


10
Karol

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2019
Para

Najlepszy Hotel w Egipcie w jakim byłem. Największy plus to możliwość korzystania z kolacji a\'la carte codziennie bez dodatkowej opłaty. Rewelacyjna sprawa - jest kilka restauracji do wyboru (każda z fajnym widokiem). Restauracje do wyboru: włoska, hiszpańska, steakhouse, azjatycka, orientalna. Dzieci w hotelu nie ma - cisza i spokój. Hotel nie jest imprezowym miejscem, ale jeśli szuka się mega warunków to lepiej ciężko trafić. Obsługa nie jest nachalna co jak na Egipt jest aż niespotykane. Hotel pod Niemców i jest ich 90%. Jedyny minus to to że rezydent ETI (biura organizujące) chyba nie pojawił się na 1 spotkaniu - może spotkanie odbyło się w innym miejscu w hotelu ale nie trafiliśmy na niego.


10
Monia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2019
Grupa znajomych

Przepiękny hotel, bardzo luksusowy - polecam osobom wymagającym i pragnących wypocząć w luksusie. Piękny basen infinity - widokiem na morze, bardzo dużo restauracji, pyszne jedzenie. Dla szukających prywatności - polecam pokój z prywatnym basenem. Bardzo dobry hotel - przepiękny !!!

Zalety

Bardzo luksusowy, pyszne jedzenie, sieć Hoteli Red Sea, piękny hotel tylko dla dorosłych.

Wady

BRAK WAD - JEST CUDOWNY


Natalia

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Styczeń 2019
Singiel

Luksusowy hotel dla wymagających z pięknymi pokojami z prywatnymi basenami w przypadku suitów; zdecydowanie dla os. starszych, bądź os. dorosłych szukających ciszy; piękne baseny kaskadowe z widokiem na morze!

Zalety

-luksus -przepyszne jedzenie -piękne wnętrza

Wady

-brak animacji(czasami za cicho)


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Red Sea The Makadi Spa

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.