422 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
To był mój 16ty raz w Egipcie. Hotel czysty, zadbany. Ładne pokoje. Jedzenie jak dla mnie wyśmienite. Dużo owoców morza, warzyw, mięs. Obsługa na wysokim poziomie. Jedyne co mnie drażniło to, to że już o 6 rano ludzie zajmowali leżaki. Pomimo, że hotel miał wydzielone miejsce z leżakami, goście z hotelu Grand Marina i Grand Resort zajmowali te miejsca, mając wydzieloną przestrzeń z leżakami. Po za tym okolica spokojna, po wyjściu z hotelu w lewo lub prawo deptak,a na nim sklepy. Ogólnie polecam dla par, dla ludzi szukających spokoju.
Hotel bardzo stylowy, leżaki, namioty, kosze przy basenie robią wrażenie. Po za tym obsluga rewelacyjna. Bardzo dobre soki, przecierane owoce, koktajle przepyszne. Okolica hotelu też zasługuje na pochwałę. W tym hotelu mozna wypocząć.
Wi-fi tylko w lobby darmowe. Po za lobby płatne. Hotel o takiej klasie powinien udostępniać Wi-fi w kazdym miejscu.
Jak na standardy Egipskie bardzo ładny hotel, zadbany i jedzenie typowo Europejskie bardzo smaczne i wyszukane.
Bardzo ładny i elegancki hotel. Pyszne jedzenie. Super pokoje z pięknym widokiem.
Minusem jest kompletny brak jakiejkolwiek rozrywki, brak nawet muzyki przy basenie czy na plaży w ciągu dnia. Wieczorem nic się nie dzieje można umrzeć z nudów.Sami emeryci. Już dawno tak się nie wynudziliśmy przez 2 tygodnie.. Z minusów to piwo jest podawana ciepłe. Plaża nieciekawa.
Hotel spełnił nasze oczekiwania. Byliśmy w sierpniu z żoną. Pokoje bardzo przestronne z dużą łazienką i bardzo wygodnym i dużym łóżkiem. Plaża przy hotelu szeroka z wygodnymi leżakami, których nigdy nie brakowało. Minusem jest rezerwowanie przy basenach i na plaży leżaków ręcznikami od wczesnych godzin porannych. Jedzenie bardzo smaczne, szeroki wybór dań zarówno dla tych co lubią mięso jak i dla tych co żywią się tylko warzywami. Duży wybór słodkości. Codziennie świeże pieczywo ,słodkie wypieki, bułki, chleby, bagietki , głodni nie byliśmy. Przede wszystkim cisza i spokój dla chcących wypocząć na terenie całego hotelu . Obsługa bardzo sympatyczna drinki, piwo, napoje przynosili do leżaka. Możemy polecić ten hotel. Opinia Karoliny powinna być już dawno usunięta to nie jest ten hotel .
Brak dzieci w tym hotelu.
Przyjechaliśmy dla słońca i wypocząć a nie szukać wad ,chociaż pracuje w wydziale administracyjnym .
Uwaga na poduszki i ręczniki! Wyjeżdżaliśmy w nocy na lotnisko, nie chcieli wypuścić autokaru dopóki ktoś nie zapłacił 20 dolarów bo podobno zginęły poduszki z pokoju. Wcześniej próbowali wymusić od kogoś pieniądze z powodu braku ręczników. Oczywiście przy transporcie na lotnisko nie było rezydenta tylko Egipcjanin nie umiejący mówić po polsku.
Ładnie położony, piękna plaża i morze, ładne pokoje.
Fatalna obsługa wymuszająca napiwki , szczególnie w lobby i barze przy basenach. Mimo płacenia po 1 dolarze czy 1 euro na kawę czekać trzeba po 40 min. Brudna, ciemna stołówka. Jedzenie bardzo monotonne. Na śniadaniach jedynie smaczna feta i kolejka do smażonych jajek.
ODRADZAM WSZYSTKIM TEN HOTEL - BRUDNO SZCZEGÓLNIE W RESTAURACJI , SŁABY WYBÓR POSIŁKÓW , ZIMNE . BRAK HIGIENY SZCZEGÓLNIE W TYM CZASIE PANDEMII . RESTAURACJA BARDZO NIEPRZYJAZNA - WSZYTKO BRUDNE STOŁY, KRZESŁA. NACZYNIA. JESTEM BARDZO ROZCZAROWANA - GDYŻ TO NIE MÓJ PIERWSZY POBYT W EGIPCIE .
Blisko morza , lotniska . Ładny ogród .
Bardzo brudno w restauracji , brudne stoły i naczynia , sporządzanie posiłków w bardzo niehigieniczny sposób . Bardzo mały wybór w jedzeniu zarówno na śniadanie, obiad i kolację Posiłki zimne Stoły zmywane śmierdzącą ścierką . Uważam ,że hotel pod względem czystości powinien być oceniony bardzo nisko. .Jedna winda na cały hotel , którą nie można wyjechać do wszystkich pokojów. Wino do posiłków z dodatkiem dużej ilości wody. ODRADZAM ten hotel - ogólnie fatalne wspomnienia
Hotel przepiękny, czuliśmy się jak w pałacu. Czyściutko, jedzenie pyszne, personel zawsze uśmiechnięty i pomocny. Chętnie wrócimy jeszcze raz. Polecam pobyt w tym hotelu z całego serca!
Wszystko
Nie rozumiem części opinii o tym hotelu. Może byliście w innym hotelu, bo np. zdjęcia \"Karoliny\", która dała ocenę 2,1 z całą pewnością nie są z hotelu Grand Palace Red Sea. Także jej opis świadczy o tym, że była gdzie indziej. Inna sprawa, to że zdjęcia portalu wakacje.pl to wizualizacje - tak naprawdę jest trochę inaczej, ale nawet lepiej niż na tych wizualizacjach. To najnowszy i na absolutnym topie hotel, o czym mówili rezydenci, przewodnicy i inne osoby z Hurghady i o czym się przekonałem osobiście. Do rzeczy - jedzenia w bród w kilku restauracjach - korzystajcie nie tylko z głównej The World, która jest i tak świetna, ale wybierzcie się też do położonych trochę z boku, w pięknym pasażu handlowo restauracyjnym. Są tam restauracje: włoska, Steak House (argentyńska), hiszpańska, azjatycka i orientalna (przy morzu poza tym pasażem). Drinki słabe, mocne, słodkie i nie - co chcecie. Mino, że są z lokalnych alkoholi to są dobre. Są też oryginalne trunki w barze w lobby ale dodatkowo płatne. Kilka różnych barów i kawiarni (polecamy np. Mirror i Vienna). Przeróżne miejsca na plaży czy przy basenach (ogólnie basenów jest z 6 czy 8, ale dokładnie nie liczyłem - w tym także z jacuzzi) są zawsze o każdej porze dostępne bez najmniejszego problemu. Sami ręcznika nie rozłożycie, zawsze robi to obsługa, a zaraz za nią kolejny Pan z obsługi przyjmuje zamówienia na dowolne drinki i po chwili przynosi ci je do leżaka, kosza, namiotu typu \"wigwam\" itp. (wybór rodzajów miejsc do relaksu też jest duży). Świetne, duże pokoje, jakby podwójne, z wyodrębnioną częścią sypialną i strefą relaksu oraz balkonem lub tarasem z bezpośrednim wejściem do basenu. Wszędzie czysto i pachnąco. Podsumowując - to prawdziwe pięciogwiazdkowe All Inclusive dla dorosłych (brak dzieci to dla nas też swego rodzaju zaleta). Czy są lepsze hotele ? - na pewno tak, w takich też byłem, ale ten jest naprawdę godny uwagi i polecenia. Czy dawaliśmy napiwki (bakszysz) - tak - robiliśmy to z przyjemnością i z własnej woli, bo obsługa na to w pełni zasługiwała. Oczywiście nie dawaliśmy tych napiwków za każdym razem, ale też obsługa w żaden sposób nie dawała do zrozumienia, żeby ją nagrodzić. Skorzystaliśmy też z wycieczek do Gizy i Kairu oraz Luksoru i Karnaku - choć długie czasowo, to warto te skarby zobaczyć, również jest to okazja do zobaczenia Egiptu nie tylko przez pryzmat hotelu. Rezydent Waldek i przewodnik wycieczek (Assem) Adaś byli profesjonalni i bardzo życzliwi. Podobnie było z całą pozostałą częścią obsługi. Jeżeli są malkontenci, którzy lubią ponarzekać i szukać \"dziury w całym\" to poszukajcie sobie innego hotelu - bo ten nie spełni Waszych oczekiwań. W Grand Palace byliśmy w 4 osoby (2 małżeństwa) przez 11 dni w drugiej dekadzie września 2021.
Pierwszego dnia dostałem pokój z niedziałająca klimatyzacja. Zaproponowano mi pokój w jeszcze gorszym standardzie, ale z działająca klimatyzacja. Dopiero następnego dnia dostałem pokój z normalna klimatyzacja, która również się zepsuła ostatniej nocy. Pokoje są słabo wykończone, wszędzie widać rozmazaną fugę w łazience. Pod prysznicem nie leci zimna woda. Jedzenie jest tragiczne i zdecydowanie nie na 5 gwiazdek. Najlepsze było w beach barze, ktore prawdopobnie było tylko odgrzewane. Obsługa hotelu bardzo słabo mówi po angielsku, z kilkoma wyjątkami. Zazwyczaj mówi po niemiecku pomimo odpowiadania po angielsku. Było dwóch rezydentów, mówiących po polsku, którzy byli bardzo mili i pomocni. Natomiast podczas powrotu był z nami inny rezydent. Odstawił nas na parkingu na lotnisku, pożegnał się i odjechał, nawet nie powiedział gdzie mamy iść. Wyjazd z hotelu jest o 1 w nocy, a nie otrzymaliśmy boxa śniadaniowego. Na lotnisku są kanapki z szynką i starymi warzywami po 8 euro, a w samolocie nie można nic kupić. Hotel oraz samolot zdecydowanie nie jest adekwatny do hotelu.
Dobre drinki i desery. Miła obsługa w głównym barze, reszta za okazaniem dolara zaczyna być miła.
Pokoje są wykończone na szybko i niedokładnie. Zdjęcia wizualizacji nie przypominają hotelu.
W hotelu nie można spać, na 7 nocy naszego pobytu, 5 nocy alarmy przeciwpożarowe- wielokrotne, pomiędzy 1, a 3 w nocy. Obsługa nie reagowała. Jedzenie jak w motelu, bufet ma z 5 metrów i jest bardzo ubogi, w sumie mogę powiedzieć, że nie było co jeść. Ważne, bo w biurze podróży nie mówią, że restauracja główna jest zamknięta, posiłki sa w prowizorycznej restauracyjce na 1 piętrze. Stoły, szklanki, talerze brudne. Obsługa brudna i śmierdząca. Wszechobecny brud- korytarze, toalety, części wspólne, pokoje. Ten hotel powinien zostać zamknięty, bo nie jest w stanie obsługiwać gości. Najgorsze wakacje w moim życiu!!! Wifi nie ma, większości kanałów w TV (wypisanych na karteczce w pokoju) nie ma, a wieczorami nie dzieje się nic w hotelu, nie ma muzyki na żywo, animacji- NIC, wręcz brakuje miejsca dla gości bo jest otwarty tylko jeden bar. Nikomu nie polecam tego hotelu, proszę omijać szerokim łukiem, chyba, ze ktoś ma ochotę na wakacje typu survival- walka o przetrwanie.
Ładny ogród
- Alarmy przeciwpożarowe praktycznie co noc - WIFI nie działa - Bufet jak w motelu, codziennie to samo - deserów brak, owoców brak - BRUD, BRUD i jeszcze raz BRUD - obsługa fatalna
Witam. Czytam opinie i oczy przecieram. Byłem tam 2 lata temu( miesiąc przed rozpoczęciem pandemii)i w zasadzie nic się nie zgadza z tym co widziałem i opisami jakie czytam. Zdjęcia które ktoś dodał na pewno nie są z Grand Palace. Tam było na tyle pięknie że planuje tam wrócić po pierwsze, a po drugie w niektóre zdjęcia znajomi nie chcieli uwierzyć że nie są fotkami z neta. Fakt że specjalnie wybraliśmy taki czas aby nie było tłumów. Ale wracając do pałacu to pokoje były sprzątanie 2 razy dziennie , a na korytarzu nawet liście były codzień odkurzanie. Obsługa miła i pomocna a jedzenie smaczne. Przytyłem ok 3kg w tydzień. Co do napiwków taki naród i z tego żyją więc nie ma co się dziwić. Ja gorąco polecam przeżyłem super tydzień.
Prywatna plaża, jedzenie, piękne widoki, blisko lotnisko .
Szkoda że nie można zabrać tam dzieci. Chociaż może to zaleta, a nie wada.
Bylam w tym hotelu do 19 grudnia, ogólnie wszystko pięknie, nowiutki hotel, widoki przecudne, piękne baseny, blisko do morza,zadbana plaża, ładny port, pokoje duże i przestronne, jedzenie dobre, ale niestety cala obsługa nastawiona na napiwki,(pomijając kelnerów z restauracji i lobby) brak jakichkolwiek animacji i muzyki... takie sanatorium dla niemieckich turystów, brak podgrzewanego basenu na pytanie dlaczego?, rezydent śmiejąc się nam w twarz powiedział "ale przecież jeszcze nie ma zimy" ...strasznie słabo...Byli z nami polacy, w podróży poślubnej, nie dość że zapłacili dwa razy tyle za tą wycieczkę, mieli mieć jakieś specjalne powitanie i super wszystko, a w rzeczywistości dostali pokój z widokiem na ulicę, nad dyskateka, wino bez korkociągu drugiego dnia. Na lotnisku w Egipcie uszkodził im sie bagaż, został spisany protokół, który jak się okazało nie zawierał podstawowych informacji, z tym problemem udali się na spotkanie z rezydentem ETI a ten śmiejąc im się w twarz odparł "ale to nie jest moja sprawa", no masakra serio.... Hotel nie skończony, wciąż trwają jakieś budowy, śmierdzi farbą...Gosciu od sprzątania zrobił bardzo miłe wrażenie na początku...przyszedł do nas, przedstawił się powiedział że jest do naszej dyspozycji,zalatwil nam super suszarkę, więcej wody, zamiast sprite i fanty, cole, dlatego też dostał napiwek... Ale ta passa nie trawa zbyt dlugo, po dwóch dniach okazał się zwykłym chamem i burakiem,brakowalo nam w pokoju papieru, wody i napoi które były w ofercie all...robił to tylko po to, żeby dostać napiwek, raz nie wymienil nam ręczników plażowych, po interwencji w recepcji sytuacja diametralnie się zmieniła...ale to już było za późno, bardzo słabo sprzątal,zeby nie powiedzieć że wogole...Gdybym za tą wycieczkę zapłaciła normalna cenę na pewno miała bym więcej do powiedzenia, ale z racji tej iż był to totalny last I śmieszna cena, na tym skończę. Moim zdaniem ten hotel długo nie utrzyma 5*.
Duży, piękny pokój Super baseny, niestety nie podgrzewane Piękny ogród Blisko do morza Piękna plaża Wygodne leżaki Darmowe WiFi Fajna miejscówka (deptak, port) Kilka restauracji a'la carte w fajnym klimacie, ale niestety nie dobre jedzenie, jedynie Stek Haus obronił się ???? Przekąski przy plaży bardzo dobre Kawiarnia czynna 24h z dobrą kawa i slodyczami Dyskoteka na miejscu
Obsługa nastawiona na napiwki Brak basenu podgrzewanego Nieskończony hotel, śmierdzi farbą Brudne szklanki Sprzątanie pokoi bardzo słabe Brak muzyki i animacji Słabo działająca klima
Hotel położony blisko lotniska, i przy promenadzie. Czysto, dobre jedzenie. Mimo moich dolegliwości zoladkowych nie dopadła mnie zemsta Faraona. Obsługa jest przemiła i jest dosłownie wszędzie, dobre drinki na prywatnej plaży i w hotelu. Pokoje sprzatane codziennie. Ładne otoczenie-dużo basenów. Jedzenie urozmaicone, kelnerzy podają napoje do stolików w czasie lunchu i kolacji. Z czystym sumieniem polecam ten hotel. Jak będę jechała do Egiptu to napewno tam.
Blisko lotniska Dobre jedzenie Przemiła obsługa Tuż przy plaży Duże pokoje Czysto
Brak podgrzewanego basenu w grudniu, mimo że w ofercie było napisane że jest.
Tripadvisor