Opinie o hotelu
Qawra Palace

8.6
Bardzo dobry
307 opinii

4.0

944 opinie

Nie mamy zastrzeżeń co jakości usług hotelowych, ****, można korzystać z trzech restauracji, mimo sporej ilości turystów obsługa jest ok, czysto

Hotel ekstra, obsługa super. Jedzenie fantastyczne, napoje wyborne, piwo bardzo dobre i KIMI napój regionalny SUPER.

Hotel bardo dobry , trzy baseny a ten na dachu Super. Obsługa miła, pomocna. Jedzenie różnorodne. Jesteśmy bardzo zadowoleni i chętnie polecamy.

Hotel jest duży przestronny, jest w nim wszystko co potrzebuje się na wakacjach. Pokoje duże, dobrze wyposażone. Piękny taras na dachu! Jedynie co można zagubić się w windach i przemieszczaniu po między piętrami- ale z jednej strony była to dla nas zabawa:) Brakowało podgrzania wody w basenie na dachu.

Pobyt oceniam bardzo pozytywnie.Pokoj bardzo przestronny i bardzo dobrze dostosowany do potrzeb turystów.Blisko morza.W pobliżu hotelu przystanki autobusowe umozliwiajace dojazd do wszystkich atrakcji na Malcie.Bardzo dobre i urozmaicone jedzenie

Nie mamy zastrzeżeń co jakości usług hotelowych, ****, można korzystać z trzech restauracji, mimo sporej ilości turystów obsługa jest ok, czysto

Hotel ekstra, obsługa super. Jedzenie fantastyczne, napoje wyborne, piwo bardzo dobre i KIMI napój regionalny SUPER.

Hotel bardo dobry , trzy baseny a ten na dachu Super. Obsługa miła, pomocna. Jedzenie różnorodne. Jesteśmy bardzo zadowoleni i chętnie polecamy.

Hotel jest duży przestronny, jest w nim wszystko co potrzebuje się na wakacjach. Pokoje duże, dobrze wyposażone. Piękny taras na dachu! Jedynie co można zagubić się w windach i przemieszczaniu po między piętrami- ale z jednej strony była to dla nas zabawa:) Brakowało podgrzania wody w basenie na dachu.

Pobyt oceniam bardzo pozytywnie.Pokoj bardzo przestronny i bardzo dobrze dostosowany do potrzeb turystów.Blisko morza.W pobliżu hotelu przystanki autobusowe umozliwiajace dojazd do wszystkich atrakcji na Malcie.Bardzo dobre i urozmaicone jedzenie

Nie mamy zastrzeżeń co jakości usług hotelowych, ****, można korzystać z trzech restauracji, mimo sporej ilości turystów obsługa jest ok, czysto

Hotel ekstra, obsługa super. Jedzenie fantastyczne, napoje wyborne, piwo bardzo dobre i KIMI napój regionalny SUPER.

Hotel bardo dobry , trzy baseny a ten na dachu Super. Obsługa miła, pomocna. Jedzenie różnorodne. Jesteśmy bardzo zadowoleni i chętnie polecamy.

Hotel jest duży przestronny, jest w nim wszystko co potrzebuje się na wakacjach. Pokoje duże, dobrze wyposażone. Piękny taras na dachu! Jedynie co można zagubić się w windach i przemieszczaniu po między piętrami- ale z jednej strony była to dla nas zabawa:) Brakowało podgrzania wody w basenie na dachu.

Pobyt oceniam bardzo pozytywnie.Pokoj bardzo przestronny i bardzo dobrze dostosowany do potrzeb turystów.Blisko morza.W pobliżu hotelu przystanki autobusowe umozliwiajace dojazd do wszystkich atrakcji na Malcie.Bardzo dobre i urozmaicone jedzenie

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 419 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT6984
Nazwa  Qawra Palace
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / Bugibba
Wyżywienie  All inclusive, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, darmowe wifi, parking

Nasi klienci docenili

check

Hotel położony nad brzegiem morza, przy promenadzie, ok. 15 min. spacerem od rozrywkowego centrum Bugibby.

check

Bogata oferta sportowo-rozrywkowa: basen z tarasem, pokój gier, cykliczne programy sportowo animacyjne, muzyka na żywo.

check

Dobra baza wypadowa do zwiedzania zakątków wyspy (w sąsiedztwie hotelu przystanek komunikacji lokalnej).

check

Wysoki poziom obsługi hotelowej.

Ocena

Zablokowanych opinii: 29

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.6
Bardzo dobry
307 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.9
Hotel
8.7
Położenie
9.1
Pokoje
8.7
Wyżywienie
8.8
Atrakcje dla dzieci
7.6
Sport i rozrywka
8.1

Tripadvisor

4.0

Czystość

Jakość noclegu

Jakość do ceny

Obsługa

Lokalizacja

Pokoje

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 307 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.6
8.2
Jerzy

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Nie mamy zastrzeżeń co jakości usług hotelowych, ****, można korzystać z trzech restauracji, mimo sporej ilości turystów obsługa jest ok, czysto

Zalety

Można korzystać z basenów, najciekawszy na dachu hotelu, z sauny….

Wady

Uwagi mam dwie 1. reklamując hotel należy aktualizować ofertę ( nie ma wypożyczalni rowerów) 2. w pokojach brak szlafroków.


10
Ireneusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Grupa znajomych

Hotel ekstra, obsługa super. Jedzenie fantastyczne, napoje wyborne, piwo bardzo dobre i KIMI napój regionalny SUPER.

Zalety

Położenie, wysoki standard.


9.2
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
50+

Hotel bardo dobry , trzy baseny a ten na dachu Super. Obsługa miła, pomocna. Jedzenie różnorodne. Jesteśmy bardzo zadowoleni i chętnie polecamy.

Zalety

Sprawia dobre wrażenie już od wejścia,jasny ,przestronny . Duża ilość pojemnych wind. Mimo że jest w nim dużo ludzi nie odczuwalam tłoku.


9.7
Sylwia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Hotel jest duży przestronny, jest w nim wszystko co potrzebuje się na wakacjach. Pokoje duże, dobrze wyposażone. Piękny taras na dachu! Jedynie co można zagubić się w windach i przemieszczaniu po między piętrami- ale z jednej strony była to dla nas zabawa:) Brakowało podgrzania wody w basenie na dachu.

Zalety

Duże pokoje, nowe, dobre jedzenie, miła obsługa.

Wady

Windy mają różne oznaczenia i opisy, zależy w której części hotelu się znajdują.


9.3
Waldemar

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Pobyt oceniam bardzo pozytywnie.Pokoj bardzo przestronny i bardzo dobrze dostosowany do potrzeb turystów.Blisko morza.W pobliżu hotelu przystanki autobusowe umozliwiajace dojazd do wszystkich atrakcji na Malcie.Bardzo dobre i urozmaicone jedzenie

Zalety

Świetne pokoje i jedzenie

Wady

Nie mai ch


9.6
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Hotel 4* recepcja, hol, części wspólne zadbane i utrzymane w fajnym stylu. Pokój dość spory z balkonem. Czysty, nowe mebelki, wygodne łóżko i materac. Łazienka również była czysta ale jedynym minusem był okropny brodzik prysznicowy. Wyglądał na zapleśniały i zniszczony…. Psuło to ogólne wrażenie reszty pokoju. Pokój na 5 piętrze nr 560. Basen na zewnątrz z widokiem na morze. W hotelu korzystaliśmy tylko ze śniadań które były w stylu brytyjskim. Był duży wybór dań, kilka ekspresów do kawy dzięki czemu nie było kolejek. Obsługa bardzo sprawnie porządkowała stoliki dzięki czemu zawsze można było znaleźć jakieś wolne miejsca. Pobyt bardzo udany :-)

Zalety

Blisko przystanków autobusowych, blisko muzeum samochodów zabytkowych 5 min oraz narodowego muzeum morskiego 5 min Na przeciwko hotelu bardzo dobra włoska restauracja. Niedaleko sklepik. Dobra lokalizacja 👍

Wady

Okropny zapleśniały brodzik pod prysznicem nadający się do renowacji lub wymiany.


8.9
Sabrina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Rodzina z dziećmi

Pobyt oceniam na bardzo udany. Przede wszystkim codziennie sprzątane pokoje, przepyszne jedzenie i zapierający dech w piersiach widok z dachu. W recepcji bardzo mili ludzie i wszystko da się załatwić. Serdecznie polecam.

Zalety

Czyste pokoje, przepyszne jedzenie, miła zaloga

Wady

Jedyne do czego mogę się przyczepić to basen wewnętrzny. Jest bardzo mały, zmieści się tam max 10 osób aby swobodnie się czuć.


9.0
Olga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Obłudna ogólnie bardzo miła . Duży wybór posiłków i do tego bardzooooooo smaczne ! Czystość na dobrym poziomie jednak mydło zdecydowanie do mnie nie trafiało więc brać własne tak jak i szampon. Minusem dodatkowo płatny bilard czy cymbergay i śniadania - pomimo dużego wyboru to dzień w dzień to samooooooooo.

Zalety

Czystość Jedzenie Piękne widoki Basen na dachu

Wady

Dodatkowe opłaty za wszystko co możliwe - również za ręczniki na basen Brak przejściówek na recepcji do wypożyczenia Mały basen


10
Marta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Hotel z pięknym widokiem na morze, uroczy widok z dachu hotelu na panoramę miejscowości. Animacje w hotelu każdego dnia! Przemiła obsługa oraz bogate obiadokolacje. Przy hotelu połączenie autobusem do popularnych miejscowości Mdina oraz Valetta. Polecam!!!

Zalety

Lokalizacja Animacje i dyskoteki w hotelu każdego dnia

Wady

Brak wad


9.3
JERZY

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
50+

Bardzo dobry hotel, wyżywienie wyśmienite. Duży pokój. Codziennie sprzątany.

Zalety

Wyżywienie, obsługa, jakość pokoju hotelowego

Wady

Położenie hotelu przy ruchliwej ulicy, co dla innych może być zaletą


9.1
Robert

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Bardzo przyjemny hotel, zero zastrzeżeń. Dobra lokalizacja, z okna piękny widoczek.


10
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Hotel godny polecenia, czysto, jedzenie bardzo dobre, bardzo duży wybór. Obsługa pomocna

Zalety

Czystosc, urozmaicone posiłki

Wady

Brak


8.0
Hanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
50+

Pobyt w hotelu był bardzo udany. Codziennie sprzątany pokój i wymiana ręczników; jedzenie w formie szwedzkiego bufetu bardzo różnorodne i smaczne, lecz powtarzające się. Ciasta za słodkie, kawa dobra z ekspresu, do tego bez ograniczeń innych napojów (do kolacji lokalne wina stołowe z nalewaka). Warto dopłacić do pokoju, aby mieć widok na morze, bo bez tego można trafić na pokój z widokiem na wewnętrzne patio, które wygląda jak duży kocioł otoczony 11 piętrowymi ścianami. Blisko znajdują się: przystanek autobusowy, sklepiki i lokalne biuro podróży z wycieczkami.

Zalety

W miarę nowoczesny hotel położony przy promenadzie, z przyjazną i uśmiechniętą załogą. Hotel wieczorami prowadzi codziennie animacje, posiada basen wewnętrzny z SPA oraz zewnętrzne baseny w tym jeden na dachu na 11 piętrze wraz z tarasem do opalania się i ładnym widokiem. W hotelu są 4 restauracje (jedna podstawowa).

Wady

Restauracja LUNA funkcjonująca w tym hotelu wymaga rezerwacji o 1 dzień wcześniej od gości, mających opłacone HB lub All inclusive. Nie polecam korzystać z jej usług. Jedzenie gorsze , skromniejsze i w minimalnych ilościach, a wydawało się, że serwowana kolacja w kameralnej atmosferze będzie na wyższym poziomie.


8.6
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Qawra Palace to świetnie położony hotel z pięknym widokiem, dobrym jedzeniem i fajnym basenem na dachu!

Zalety

Położenie, blisko przystanek, obsługa

Wady

Dostępne są napoje a nie soki. W barach nie ma co liczyć na dobre drinki.


8.7
Wiktor

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel jest bardzo dobry. Obsługa bardzo miła i pomocna, na każdym kroku. Ilekroć zwróciłem się po jakąś informację, to otrzymałem pełna odpowiedź. A wszystko z uśmiechem na twarzy. Pokoje są spore. Może nie są najnowsze i widać, że kilka lat już mają. Łóżka są wygodne, prysznic sprawny. Jak się trafi pokój z widokiem na morze, to jest pięknie. Widok na patio też jest ok, ale na niższych piętrach jest dość ciemno, bo cały dzień jest w cieniu. Lecz kto jedzie na Maltę by siedzieć w pokoju?? Jedzenie jest dobre. Wybór śniadań, obiadów i kolacji jest odpowiedni. Oczywiście ktoś może narzekać na monotonnie, ale dla takich osób hotel oferuje 3 dodatkowe restauracje. Nic łatwiejszego - karaibska? azjatycka? południowoamerykańska? Śmiało. Nam najbardziej podeszła karaibska. A jeśli chodzi o bufety, to nie ma na co narzekać. Duży wybór, produkty świeże i smaczne. każdy znajdzie coś dla siebie. Basen na poziomie -4 jest mały, ale można się tam chwilę pobawić, a przy okazji skorzystać z sauny. Basen zewnętrzny jest fajny, głęboki i z widokiem na morze. Dobra opcja. Za to basen na dachu robi robotę. Super opcja dla dorosłych. Hotel jest bardzo duży, ludzi jest dużo, ale wind jest też sporo więc nie ma problemu z poruszaniem się. Dodatkowo jest sporo miejsc ze schodami, więc choćby w dół można sprawnie się przemieszczać. Ogólnie hotel bardzo dobry. Dla nas to była baza wypadowa na zwiedzanie wyspy. Nie jesteśmy fanami przebywania w hotelu całego dnia i raczeni się drineczkami. Więc pod tym kątem nie umiem się wypowiedzieć, ale widać było sporo osób, którzy tak spędzali czas. I wyglądali na zadowolonych :)

Zalety

obsługa, jedzenie, lokalizacja

Wady

nie znalazłem


7.7
Jarek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Bardzo duzy hotel. Obsluga serdeczna i pomocna. Czysto, milo, smacznie

Zalety

Serecznosc obslugi, polozenie, mozliwosc rezerwacji w ramach all kolacji w restauracjach ktore dzialaly w hotelu.

Wady

Tloczno, czasem dlugo trzeba bylo czekac na windy, mozna sie zgubic...


9.1
Ilona

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Hotel mega, wszystko było ok, obsługa pomocna,pokoje sprzątane codziennie. Piękne widoki z 11 piętra na którym znajduje się basen. Dużo wind co jest dużym plusem.

Zalety

Hotel posiada restauracje tematyczne 😋 Hotel ma dobre położenie -blisko pętla autobusowa gdzie można dojechać dosłownie wszędzie Blisko oceanarium -atrakcja nie tylko dla dzieci.

Wady

Brak


8.7
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
50+

Hotel oceniam bardzo pozytywnie. Dobrze usytuowany. Obok przystanku autobusowego. Pokój z widokiem na morze, rewelacja. Najwyżej oceniam wyżywienie, duży wybór i pysznie. SPA z dostępem do sauny suchej i mokrej, siłowni oraz 3 basenów, w środku, na dachu i na zewnątrz. Wieczorne animacje, na dobrym poziomie.

Zalety

Dobra lokalizacja. Miła obsługa. Pyszne jedzenie.

Wady

Brak dostępu do morza. Brak obostrzeń w SPA. Ludzie wchodzą do sauny w ubraniach i butach.


7.7
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Bardzo dobrze spokojnie spędzony czas wszystko jest ok miło zaskoczeni

Zalety

Smacznie czysto wszystko było super

Wady

Zimna i słona woda w basenie mimo że cały dzień było gorąco


7.4
Włodek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Obsługa miła i pomocna , posiłki monotematyczne , zwłaszcza śniadania . Na ostatnich piętrach hotelu poranny prysznic to oczekiwanie na ciepłą wodę . Hotel b duży , w okresie sezonowym wyobrażam sobie co się dzieje przy korzystaniu z wind .

Zalety

obsługa

Wady

Śniadania , po trzech dniach tego samego menu mieliśmy dosyć, obiadokolacje już troszkę lepiej


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Qawra Palace

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.