Opinie o hotelu
Porto Koukla Beach

3.5
Słaby
2 opinie

Nie polecam tego hotelu. Jedyną zaletą było jego połozenie z przepięknym widokiem na morze. Ogólnie hotel zaniedbany, obsluga nie dbała o porządek i czystosc, śmierdziało przepelnionym szambem. Reczniki niedoprane szare. Na stołówce pełno kotów ktore nawet próbowały wchodzic na stoły. Obsluga nie reagowała na to. Jedzenie niesmaczne codziennie to samo przez cały pobyt (12 dni). Plaży przy hotelu nie ma. Zejście bezposrednio do morza po stromych kamieniach.

Wlasciciele hotelu posiadali koty, ktore chodzily na zewnatrz i po stolowce. Koty mialy kocieta. Moje dzieci zarazily sie liszajcem kregowym od tych kotow. W tej chwili przechodza przez bardzo uporczywe leczenie, sa w wielkim dyskomforfcie fizycznym i lato maja z glowy, bo przez dlugie tygodnie nie moga sie spotykac z innymi dziecmi, gdyz liszajec jest bardzo zarazliwa choroba. Pierwszej nocy moje dzieci zostaly pogryzione przez komary, gdyz w naszym pokoju nie bylo siatki na komary w oknach. Pogryzienia byly tak liczne, ze do mojej 4-letniej corki musialam wzywac lekarza i dawac jej antybiotyki przez tydzien (inne pokoje posiadaly siatki w oknach). Porto Koukla byl reklamowany jako hotel przyjazny rodzinom. Obsluga byla cudowna, ale niestety kolacje, wydawane od godz. 7:30 do 9ej wieczorem (glowne danie bylo wylozone juz po osmej godzinie, prawie o 8:30) w ogole nie byly przyjazne malym dzieciom. Posilki czesto bylo tak mocno przyprawione, ze dziecko w ogole nie moglo tego jesc (nawet moja 9letnia corka). Wskutek poznej pory i ostrych przypraw przez cale dwa tygodnie bylam na kolacji z moja mlodsza corka tylko raz (moja starsza corka chodzila na kolacje z moja mama). Zlozylam zazalenie do biura Neckermann w sprawie mojego pobytu w Porto Koukla. rozpatrzenie mojego zazalenia zostalo dokonany w sposob ogolnikowy i zdawkowy. O kotach hotelarze poinformowali Neckermanna, ze zwierzeta nie naleza do nich i jesli sa chore, to trudno (ogolnie caly czas na stolowce wewnetrznej i zewnetrznej chodzily 2 dorosle koty i 4 kocieta, przez dwa bite tygodnie mojego pobytu). Neckermann zaakceptowal klamstwa wlascicieli Porto Koukla i wynika z tego, ze nic sie nie zmieni dlatego absolutnie bym nie polecala hotelu dla rodzin z dziecmi.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

729 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT17250
Nazwa  Porto Koukla Beach
Miejsce  Grecja / Zakynthos / Agios Sostis
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Słynna plaża Navagio z wrakiem statku otoczona klifami

check

Błękitne groty z krystalicznie czystą wodą do nurkowania

check

Lokalne tawerny z wyśmienitą grecką kuchnią

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

3.5
Słaby
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.0
Hotel
2.0
Położenie
4.5
Pokoje
3.5
Wyżywienie
2.5
Atrakcje dla dzieci
5.0
Sport i rozrywka
4.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
3.5
2.4
Danuta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
Grupa znajomych

Nie polecam tego hotelu. Jedyną zaletą było jego połozenie z przepięknym widokiem na morze. Ogólnie hotel zaniedbany, obsluga nie dbała o porządek i czystosc, śmierdziało przepelnionym szambem. Reczniki niedoprane szare. Na stołówce pełno kotów ktore nawet próbowały wchodzic na stoły. Obsluga nie reagowała na to. Jedzenie niesmaczne codziennie to samo przez cały pobyt (12 dni). Plaży przy hotelu nie ma. Zejście bezposrednio do morza po stromych kamieniach.

Zalety

Piekny widok na morze .

Wady

Brudno, smierdzaco i jedzenie okropne. Brak jakiejkolwiek komunikacji z wiekszą miejscowością .


4.6
anna81611

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2013
Para

Wlasciciele hotelu posiadali koty, ktore chodzily na zewnatrz i po stolowce. Koty mialy kocieta. Moje dzieci zarazily sie liszajcem kregowym od tych kotow. W tej chwili przechodza przez bardzo uporczywe leczenie, sa w wielkim dyskomforfcie fizycznym i lato maja z glowy, bo przez dlugie tygodnie nie moga sie spotykac z innymi dziecmi, gdyz liszajec jest bardzo zarazliwa choroba. Pierwszej nocy moje dzieci zostaly pogryzione przez komary, gdyz w naszym pokoju nie bylo siatki na komary w oknach. Pogryzienia byly tak liczne, ze do mojej 4-letniej corki musialam wzywac lekarza i dawac jej antybiotyki przez tydzien (inne pokoje posiadaly siatki w oknach). Porto Koukla byl reklamowany jako hotel przyjazny rodzinom. Obsluga byla cudowna, ale niestety kolacje, wydawane od godz. 7:30 do 9ej wieczorem (glowne danie bylo wylozone juz po osmej godzinie, prawie o 8:30) w ogole nie byly przyjazne malym dzieciom. Posilki czesto bylo tak mocno przyprawione, ze dziecko w ogole nie moglo tego jesc (nawet moja 9letnia corka). Wskutek poznej pory i ostrych przypraw przez cale dwa tygodnie bylam na kolacji z moja mlodsza corka tylko raz (moja starsza corka chodzila na kolacje z moja mama). Zlozylam zazalenie do biura Neckermann w sprawie mojego pobytu w Porto Koukla. rozpatrzenie mojego zazalenia zostalo dokonany w sposob ogolnikowy i zdawkowy. O kotach hotelarze poinformowali Neckermanna, ze zwierzeta nie naleza do nich i jesli sa chore, to trudno (ogolnie caly czas na stolowce wewnetrznej i zewnetrznej chodzily 2 dorosle koty i 4 kocieta, przez dwa bite tygodnie mojego pobytu). Neckermann zaakceptowal klamstwa wlascicieli Porto Koukla i wynika z tego, ze nic sie nie zmieni dlatego absolutnie bym nie polecala hotelu dla rodzin z dziecmi.



Zobacz na mapie

Porto Koukla Beach

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.