Opinie o hotelu
Porto Kalamaki

6.9
Dobry
3 opinie

4.5

627 opinii

Moja ocena hotelu i pobytu w nim 4,00. Przebywałem w hotelu koniec maja, początek czerwca 2023. Trzy gwiazki to zawyżona ocena . w.g mnie 2max. Ogólnie ocena dobra. Mielismy wykupione tylko sniadania. Do wyboru były z karty w restauracji. Porcje były małe, monotonne. Do wyboru albo 1 z 3 omletów (bez pieczywa, masła, dżemu) lub jedno ze śniadań tzn. europejskie, angielskie, (3 plasterki szynki, 3 plasterki sera zółtego, 2 sadzone jajka+ bekon +3 grzanki z chleba i kilka małych pudełeczek z dżememi miodem. Do tego kawa lub herbata+ sok z pomarańczy. Małe urozmaicenie, 2 plasterki pomidora i ogórka to całe warzywa do wyboru. I tak przez cały tydzień. Oczywiscie cos innego można było dodatkowo dokupic. Hotel czysty, sprzątany codziennie, reczniki wymieniane. W jeden dzien padał z rana deszcz i o dziwo tez jedliśmy pod zadaszeniem gdyż hotel nie ma sali jadalnej. Tylko kilka miejsc wtedy było suchych po przecieka dach. Plusem jest bliskość morza, plaży, sklepu(bez spożywczego). W telewizji porażka, kanały greckie, austriackie, francuskie, włoskie. Raz włączyliśmy i wiecej pilota nie dotykaliśmy. Obługa miła, łatwo się dogdać. Dobrze, ze reszta posiłków mieliśmy w tutejszych knajpach i w Chanii oddalonej ok 6km do centrum. Łatwy dojazd autobusem nr 21. Hotel dla nie wymagających.

Bardzo dobry hotel 3 gwiazdkowy, pyszne śniadania (były serwowane ze względu na porę roku, co polegało na tym, że wybierało się konkret z karty). Wygodne apartamenty z oddzielną sypialnią i aneksem kuchennym. Wszędzie bardzo czysto, pokoje sprzątane codziennie, wymieniane ręczniki także. Jedyny minus to fakt, że apartament mieliśmy od strony ulicy, w nocy mieliśmy wrażenie, że śpimy na autostradzie. Ze względu na to, że byliśmy w kwietniu to wieczorem i w nocy było po prostu zimno (do spania było prześcieradło + koc), ogrzewania w pokoju nie było, po zgłoszeniu w recepcji nie otrzymaliśmy dodatkowych kocy (tutaj warto by było pochylić się nad klientem i zapewnić grube kołdry lub jakieś grzejniki). Sytuacja ta latem będzie na plus, ale wiosną nie zdało egzaminu. Personel hotelu bardzo uprzejmy, hotel godny polecenia.

Pobyt bardzo udany, hotel godny polecenia, bardzo dobre śniadania, uczynny personel. Z hotelu wszędzie blisko.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

394 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT33395
Nazwa  Porto Kalamaki
Miejsce  Grecja / Kreta / Kato Galatas
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, sporty wodne

Nasi klienci docenili

check

Różowy piasek i turkusowe wody na egzotycznej plaży Elafonisi

check

Najdłuższy w Europie wąwóz Samaria z zapierającymi dech widokami

check

Malownicze porty i weneckie domy w urokliwej Chanii

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.9
Dobry
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.7
Hotel
7.7
Położenie
8.3
Pokoje
7.7
Wyżywienie
6.3
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
6.0

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.9
5.7
Radek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2023
Para

Moja ocena hotelu i pobytu w nim 4,00. Przebywałem w hotelu koniec maja, początek czerwca 2023. Trzy gwiazki to zawyżona ocena . w.g mnie 2max. Ogólnie ocena dobra. Mielismy wykupione tylko sniadania. Do wyboru były z karty w restauracji. Porcje były małe, monotonne. Do wyboru albo 1 z 3 omletów (bez pieczywa, masła, dżemu) lub jedno ze śniadań tzn. europejskie, angielskie, (3 plasterki szynki, 3 plasterki sera zółtego, 2 sadzone jajka+ bekon +3 grzanki z chleba i kilka małych pudełeczek z dżememi miodem. Do tego kawa lub herbata+ sok z pomarańczy. Małe urozmaicenie, 2 plasterki pomidora i ogórka to całe warzywa do wyboru. I tak przez cały tydzień. Oczywiscie cos innego można było dodatkowo dokupic. Hotel czysty, sprzątany codziennie, reczniki wymieniane. W jeden dzien padał z rana deszcz i o dziwo tez jedliśmy pod zadaszeniem gdyż hotel nie ma sali jadalnej. Tylko kilka miejsc wtedy było suchych po przecieka dach. Plusem jest bliskość morza, plaży, sklepu(bez spożywczego). W telewizji porażka, kanały greckie, austriackie, francuskie, włoskie. Raz włączyliśmy i wiecej pilota nie dotykaliśmy. Obługa miła, łatwo się dogdać. Dobrze, ze reszta posiłków mieliśmy w tutejszych knajpach i w Chanii oddalonej ok 6km do centrum. Łatwy dojazd autobusem nr 21. Hotel dla nie wymagających.

Zalety

Położenie blisko morza, plaży. blisko Chanii

Wady

Wyżywienie porażka, brak sali w budynku do posiłków na wypadek deszczu.


7.6
Daria

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2023
Rodzina z dziećmi

Bardzo dobry hotel 3 gwiazdkowy, pyszne śniadania (były serwowane ze względu na porę roku, co polegało na tym, że wybierało się konkret z karty). Wygodne apartamenty z oddzielną sypialnią i aneksem kuchennym. Wszędzie bardzo czysto, pokoje sprzątane codziennie, wymieniane ręczniki także. Jedyny minus to fakt, że apartament mieliśmy od strony ulicy, w nocy mieliśmy wrażenie, że śpimy na autostradzie. Ze względu na to, że byliśmy w kwietniu to wieczorem i w nocy było po prostu zimno (do spania było prześcieradło + koc), ogrzewania w pokoju nie było, po zgłoszeniu w recepcji nie otrzymaliśmy dodatkowych kocy (tutaj warto by było pochylić się nad klientem i zapewnić grube kołdry lub jakieś grzejniki). Sytuacja ta latem będzie na plus, ale wiosną nie zdało egzaminu. Personel hotelu bardzo uprzejmy, hotel godny polecenia.

Zalety

wielkość i czystość pokoi, uprzejmy personel, świeże i dobre śniadania, odległość do miasta i plaży, basen, sklep na terenie hotelu

Wady

przy ulicy (nocny hałas nie do zniesienia), brak przygotowania dla turystów poza sezonem (zimno w pokojach w nocy)


7.4
Daria

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2023
Rodzina z dziećmi

Pobyt bardzo udany, hotel godny polecenia, bardzo dobre śniadania, uczynny personel. Z hotelu wszędzie blisko.

Zalety

czystość, miły personel, wielkość apartamentów, dobre śniadania, basen

Wady

blisko ulicy - pokój od strony ulicy, hałas trudny do zniesienia zwłaszcza w nocy, brak przygotowania poza sezonem - w kwietniu wieczorami i w nocy zimno w pokoju, brak ogrzewania, brak dodatkowych kocy, w recepcji nie przychyli się do prośby o dodatkowe koce


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Porto Kalamaki

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.