Opinie o hotelu
Pollis (ex Miramare)

5.0
Średni
5 opinii

3.5

63 opinie

Bardzo schludny, kameralny i czysty hotel. Pokoje urządzone w praktycznym stylu,funkcjonalne. My podczas wyjazdu mieliśmy apartament suit i ogromnym zaskoczeniem były 2 łazienki z prysznicem w pokoju. Restauracja hotelowa serwowała pyszne jedzenie, dość różnorodne. Jedynym minusem był snach bar pomiędzy posiłkami głównymi,którego w zasadzie nie było. Lokalizacja hotelu jest również bardzo dobra - w kilka minut pieszo można znaleźć się na plaży (chodź ta najbliżej jest mocno kamienista), minutę drogi od hotelu jest bardzo dobrze zaopatrzony market i również chwile zajmuje spacer do tętniącego nocnym życiem deptaka. Basen w hotelu nieduży,ale nigdy nie było na nim tłumów. I co najważniejsze - mnóstwo wolnych leżaków,bez rzucania ręczników p 5 rano :) a na koniec obsługa - to chyba najmocniejszy atut tego hotelu. Wszyscy są uśmiechnięci,przesympatyczni i bardzo pomocni. Podsumowując -pobyt w hotelu Pollis zaliczam do udanych i z przyjemnością wrócę:)

Hotel nas zaskoczył, czysty, ladny, nowoczesny. Przestronne lobby, miły i pomocny personel. Pokoje nowoczesne, łóżka wygodne, pościel czysta. TV okrojone programowo ale kto by tam oglądał. Widok z pokoi na góry oraz na wykopaliska. Łazienka duza, czysta, pachnaca. Kuchnia...duża, ilość potraw zaskakuje, desery, pizze, grill, napoje. Wszystko jest dobre.Stoliki czyste Jeden minus to drinki oraz piwo smak tragiczny. Basen a dokładniej to 3 baseny sa malutkie oraz niestety z zimna woda.

Hotel i pokoje czyste sprzątane codziennie.Jedzenie bardzo monotonne brakuje mi owoców codziennie arbuz melon .Brak animacji,mały basen żadnej gimnastyki.Brak atrakcji dla dzieci

Hotel,pokoje czyste. Jedzenie bardzo mały wybór, owoce katastrofa ( arbuz, jabłka i czasami melon). Basen bardzo mały. Brak animacji, bufet czynny do godziny 23.00, i bardzo mały wybór. OGÓLNIE KATASTROFA HOTEL POLLIS WEDŁUG MNIE NIE SPEŁNIA WYMAGANIA NA CZTERECH GWIAZDEK.

do plaży niestety dość daleko ale ogólnie hotel może być jak na warunki greckie 2/6.strasznie monotonne śniadania-codziennie dokładnie to samo-żadnej greckiej potrawy.w ostatni dzień nie umozliwili dostępu do prysznica/mimo prawie pustego hotelu/miłe recepcjonistki..

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 957 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT272
Nazwa  Pollis (ex Miramare)
Miejsce  Grecja / Kreta / Hersonissos
Wyżywienie  śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, darmowe wifi, bez paszportu

Nasi klienci docenili

check

Różowy piasek i turkusowe wody na egzotycznej plaży Elafonisi

check

Najdłuższy w Europie wąwóz Samaria z zapierającymi dech widokami

check

Malownicze porty i weneckie domy w urokliwej Chanii

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.0
Średni
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.0
Hotel
6.6
Położenie
5.6
Pokoje
6.2
Wyżywienie
5.0
Atrakcje dla dzieci
1.5
Sport i rozrywka
3.0

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.0
8.4
Sandra

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Para

Bardzo schludny, kameralny i czysty hotel. Pokoje urządzone w praktycznym stylu,funkcjonalne. My podczas wyjazdu mieliśmy apartament suit i ogromnym zaskoczeniem były 2 łazienki z prysznicem w pokoju. Restauracja hotelowa serwowała pyszne jedzenie, dość różnorodne. Jedynym minusem był snach bar pomiędzy posiłkami głównymi,którego w zasadzie nie było. Lokalizacja hotelu jest również bardzo dobra - w kilka minut pieszo można znaleźć się na plaży (chodź ta najbliżej jest mocno kamienista), minutę drogi od hotelu jest bardzo dobrze zaopatrzony market i również chwile zajmuje spacer do tętniącego nocnym życiem deptaka. Basen w hotelu nieduży,ale nigdy nie było na nim tłumów. I co najważniejsze - mnóstwo wolnych leżaków,bez rzucania ręczników p 5 rano :) a na koniec obsługa - to chyba najmocniejszy atut tego hotelu. Wszyscy są uśmiechnięci,przesympatyczni i bardzo pomocni. Podsumowując -pobyt w hotelu Pollis zaliczam do udanych i z przyjemnością wrócę:)

Zalety

Lokalizacja, obsługa , smaczne posiłki

Wady

Słaby snack bar w ramach all inclusive


6.3
Waldemar

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Hotel nas zaskoczył, czysty, ladny, nowoczesny. Przestronne lobby, miły i pomocny personel. Pokoje nowoczesne, łóżka wygodne, pościel czysta. TV okrojone programowo ale kto by tam oglądał. Widok z pokoi na góry oraz na wykopaliska. Łazienka duza, czysta, pachnaca. Kuchnia...duża, ilość potraw zaskakuje, desery, pizze, grill, napoje. Wszystko jest dobre.Stoliki czyste Jeden minus to drinki oraz piwo smak tragiczny. Basen a dokładniej to 3 baseny sa malutkie oraz niestety z zimna woda.

Zalety

Czystość, nowoczesność, fajne widoki

Wady

Zimna woda w basenie, słabe drinki.


2.6
Asia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Hotel i pokoje czyste sprzątane codziennie.Jedzenie bardzo monotonne brakuje mi owoców codziennie arbuz melon .Brak animacji,mały basen żadnej gimnastyki.Brak atrakcji dla dzieci

Zalety

Hotel pokoje czyste personel uprzejmy kelnerzy i barman super robią co mogą

Wady

Codziennie siedzącej szefowej której brakuje uśmiechu czy choćby dzień dobry (kalispera)wiecznie siedzi i kontroluje kto ile wypił czy zjadlpierwszy raz się z czymś takim spotykami po prostu to mnie denerwuję


2.4
Waldemar

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Para

Hotel,pokoje czyste. Jedzenie bardzo mały wybór, owoce katastrofa ( arbuz, jabłka i czasami melon). Basen bardzo mały. Brak animacji, bufet czynny do godziny 23.00, i bardzo mały wybór. OGÓLNIE KATASTROFA HOTEL POLLIS WEDŁUG MNIE NIE SPEŁNIA WYMAGANIA NA CZTERECH GWIAZDEK.

Zalety

Nic

Wady

Słabe wyżywienie


5.4
Elżbieta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2016
Para

do plaży niestety dość daleko ale ogólnie hotel może być jak na warunki greckie 2/6.strasznie monotonne śniadania-codziennie dokładnie to samo-żadnej greckiej potrawy.w ostatni dzień nie umozliwili dostępu do prysznica/mimo prawie pustego hotelu/miłe recepcjonistki..


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Pollis (ex Miramare)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.