Opinie o hotelu
Perla Beach Luxury

7.7
Dobry
28 opinii

Ocenę wystawiam najlepszą. Pobyt 29.08.23-05.09.23 nie wiem skąd negatywne opinie widocznie ludzie oczekują luksusów z hotelu Grand. Dla mnie wszystko na plus. Wyleciałam z One Holiday. Na lotnisku szybka odprawa ludzi do autokarów trwało to bardzo krótko. Na miejscu zajechaliśmy wieczorem czekał na nas suchy prowiant. Pokój taki jak na zdjęciach, łazienka również wszystko zadbane. Zacznę od pokoi z balkonem, były sprzątane codziennie, co drugi trzeci dzień zmieniana pościel oraz ręczniki. Hotel zadbany łazienki czyste. Panie z obsługi miłe i kulturalne. W lobby panowie barmani bardzo sprawnie wydawali napoje oraz napoje alkoholowe. Wszyscy mili i pomocni. W lobby wydawane przekąski bardzo pyszne. Można były sobie nakładać lody ile się chciało. Jeśli chodzi o jedzenie też niczego sobie , duży wybór, owoce, ciasta uzupełniane na bieżąco. Do tego kawa, herbata, napoje różne oraz wino i piwo nalewać sobie można było samodzielnie. Obsługa cudowna panowie na każdym kroku pilnowali porządku odbierali nauczania ze stołu. I oczywiście wielkim plusem blisko morza zaledwie wychodziło się przez furtkę na drugą stronę i już było zejście na plażę. Całość bardzo dobrze wspominam i polecam. I promenada którą można się przejść do centrum i portu. Leżaki w cenie i oczywiście wielkim plusem wschody słońca przy pogodzie oczywiście.

Tragedia, hotel oznaczony 4*, pomyłka. Nie jest przygotowany do obsługi ludzi nawet z 3/4 obłożenia. Większość obsługi mówi tylko w ojczystym języku, jeden z barmanów wydziela lód jak zloto. Miałam pokój o podwyższonym standardzie jednak to nie znaczyło ze dostanę czysta pościel. Jedzenie poziom mierny, masło tylko do śniadania, jeden palnik na naleśniki z rana kolejka aż do drzwi - jeden kucharz obsługujący - tempo żółwia. Miejsc na zjedzenie często brakuje, drinki allinclusive do wyboru 4 - trzeba specjalnie prosić o lód. Przekąski w ramach All - porażka wydzielają jakby kiedyś ktos im wyjadł wszystko i pękł na miejscu. Wszystko w gestii obsługujących hotel, nawet picie dla dzieci. Większość staffu muchy w nosie, najmilsze panie sprzątające. Plaza publiczna za skarpa - piasek cudowny i może również ale po napoje daleko do hotelu. Za polowe tej ceny nie narzekałabym, za pełna stawkę proponuje wybrać inny hotel.

Polecamy hotel dla rodzin z dziećmi. Spokojna okolica, mimo pobytu w wysokim sezonie- początek sierpnia

Standart 2,5-3 gwiazdki max, niech organizator nie oszukuje klientów że hotel ma standart 5 gwiazdek, tylko 2,5-3 MAX blisko plaża to jest plus ( jedyny ) woda w basenie tak zimna ze się człowiek trząs , cieplejsza w morzu

Hotel ok, położenie bardzo blisko morza, blisko bary, sklepy, centrum. Do głównych mankamentów zaliczyłbym grzyb zarówno w pokoju jak i łazience (1 piętro) oraz bardzo rozwodniony alkohol w barze all inclusive (piwo miało może maks, 1,5 %), pozostałe alkohole również bardzo rozwodnione, jedzenie smaczne, ogólnie polecam z uwzględnieniem ww. mankamentów.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

459 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT32595
Nazwa  Perla Beach Luxury
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Primorsko
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, sporty wodne, rowery, bez paszportu

Nasi klienci docenili

check

Piaszczysta plaża znajduje się w odległości ok. 50 m od hotelu.

check

Centrum miejscowości, gdzie znajdują się sklepy i restauracje jest ok. 300 m.

check

Hotel jest częścią kompleksu Perla Beach.

check

Wysoki poziom oferowanych usług.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.7
Dobry
28 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
7.3
Położenie
9.1
Pokoje
7.8
Wyżywienie
6.8
Atrakcje dla dzieci
8.5
Sport i rozrywka
5.5

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 28 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.7
10
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

Ocenę wystawiam najlepszą. Pobyt 29.08.23-05.09.23 nie wiem skąd negatywne opinie widocznie ludzie oczekują luksusów z hotelu Grand. Dla mnie wszystko na plus. Wyleciałam z One Holiday. Na lotnisku szybka odprawa ludzi do autokarów trwało to bardzo krótko. Na miejscu zajechaliśmy wieczorem czekał na nas suchy prowiant. Pokój taki jak na zdjęciach, łazienka również wszystko zadbane. Zacznę od pokoi z balkonem, były sprzątane codziennie, co drugi trzeci dzień zmieniana pościel oraz ręczniki. Hotel zadbany łazienki czyste. Panie z obsługi miłe i kulturalne. W lobby panowie barmani bardzo sprawnie wydawali napoje oraz napoje alkoholowe. Wszyscy mili i pomocni. W lobby wydawane przekąski bardzo pyszne. Można były sobie nakładać lody ile się chciało. Jeśli chodzi o jedzenie też niczego sobie , duży wybór, owoce, ciasta uzupełniane na bieżąco. Do tego kawa, herbata, napoje różne oraz wino i piwo nalewać sobie można było samodzielnie. Obsługa cudowna panowie na każdym kroku pilnowali porządku odbierali nauczania ze stołu. I oczywiście wielkim plusem blisko morza zaledwie wychodziło się przez furtkę na drugą stronę i już było zejście na plażę. Całość bardzo dobrze wspominam i polecam. I promenada którą można się przejść do centrum i portu. Leżaki w cenie i oczywiście wielkim plusem wschody słońca przy pogodzie oczywiście.

Zalety

Czystość hotelu. Regularne sprzątanie, wymiana pościeli, ręczników. Obsluga


4.3
Ela

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Rodzina z dziećmi

Tragedia, hotel oznaczony 4*, pomyłka. Nie jest przygotowany do obsługi ludzi nawet z 3/4 obłożenia. Większość obsługi mówi tylko w ojczystym języku, jeden z barmanów wydziela lód jak zloto. Miałam pokój o podwyższonym standardzie jednak to nie znaczyło ze dostanę czysta pościel. Jedzenie poziom mierny, masło tylko do śniadania, jeden palnik na naleśniki z rana kolejka aż do drzwi - jeden kucharz obsługujący - tempo żółwia. Miejsc na zjedzenie często brakuje, drinki allinclusive do wyboru 4 - trzeba specjalnie prosić o lód. Przekąski w ramach All - porażka wydzielają jakby kiedyś ktos im wyjadł wszystko i pękł na miejscu. Wszystko w gestii obsługujących hotel, nawet picie dla dzieci. Większość staffu muchy w nosie, najmilsze panie sprzątające. Plaza publiczna za skarpa - piasek cudowny i może również ale po napoje daleko do hotelu. Za polowe tej ceny nie narzekałabym, za pełna stawkę proponuje wybrać inny hotel.

Zalety

Ciężko znaleźć, ale szacun ze klima działa

Wady

Obsługa, jedzenie, czystość


9.0
Ala

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019
Rodzina z dziećmi

Polecamy hotel dla rodzin z dziećmi. Spokojna okolica, mimo pobytu w wysokim sezonie- początek sierpnia

Zalety

Blisko do plaży, spokojna okolica , duży basen + dwa mniejsze dla dzieciaków ze zjeżdżalnią,

Wady

Pleśń w łazienkach. Brak szyldu na budynku hotelu.


5.2
rodzina 4 osobowa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019
Rodzina z dziećmi

Standart 2,5-3 gwiazdki max, niech organizator nie oszukuje klientów że hotel ma standart 5 gwiazdek, tylko 2,5-3 MAX blisko plaża to jest plus ( jedyny ) woda w basenie tak zimna ze się człowiek trząs , cieplejsza w morzu

Zalety

duże pokoje , blisko plaży

Wady

okropne jedzenie, brak sztuców, zimna woda w basenie, drinki płatne ( malibu moze być ale bez mleka bo mleko płatne ) , brak filizanek do kawy, brak ciepłej wody ( urzadzenie sie zepsuło )


7.6
Filip

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Para

Hotel ok, położenie bardzo blisko morza, blisko bary, sklepy, centrum. Do głównych mankamentów zaliczyłbym grzyb zarówno w pokoju jak i łazience (1 piętro) oraz bardzo rozwodniony alkohol w barze all inclusive (piwo miało może maks, 1,5 %), pozostałe alkohole również bardzo rozwodnione, jedzenie smaczne, ogólnie polecam z uwzględnieniem ww. mankamentów.


10
Rafał Płatek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Rodzina z dziećmi

Hotel i jego obsługa na wysokim poziomie. Do Bułgarii po opiniach znajomych jechałem ze zniechęceniem , po przyjeździe spotkała mnie miła niespodzianka . Bardzo polecam to miejsce . Nikt nie wracał nie zadowolony

Zalety

Bardzo dobry hotel, czysto przyjemnie z super obslugą.

Wady

Brak


8.6
malgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Rodzina z dziećmi

Byłam z rodziną w hotelu 7dni i miło wspominam.Obsługa miła i sympatyczna.Morze i plaża przepiękna Polecam gorąco....

Zalety

Pokoje czyste codziennie sprzątane taras i widoki cudowne

Wady

Okropne jedzenie


5.0
Wojtek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Grupa znajomych

Po przyjeździe oczekiwaliśmy na pokój który powinien być o godz.14ej fizycznie tj. 16 ostatni otrzymali pokój po godzinie 18ej. Pokoje duże przestronne i to tyle dobrego poza tym wszechobecny grzyb , wilgoć i stęchlizna Po interwencji fakt otrzymaliśmy inny pokój ale w nim po prostu trochę mniej śmierdziało. W restauracji posiłki smaczne i różnorodne codziennie kilka rodzai dań i wszystko było by fajnie gdyby były ciepłe a nie co najmniej letnie Restauracja za mała nie mogła pomieścić gości tym bardziej że prawie wszyscy goście z hotelu obok korzystali z tej restauracji wyglądało to tak że ustawiała się kolejka jak w szkolnej stołówce. Basen czysty ale woda zimna. Najlepiej chyba wypada bar obsługa miła robi dobre drinki Hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek co najwyżej 3,5

Zalety

Miła obsługa , blisko plaży

Wady

Grzyb na ścianach bardzo słaby serwis sprzątający


8.0
Marlena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Polecam hotel osobom o stalowych nerwach i odpornych na grzyb i wilgoci. Jednak jeśli od razu trafi się do dobrego pokoju bez grzyba gwarantujemy że złego słowa się nie powie i opinia będzie na same 10 pkt

Zalety

Z pewnością największą zaletą bliskie położenie do morza. Całokształt w porządku. Spokojna okolica nieopodal centrum miasta. Jedzenie różnorodne każdy znajdzie coś dla siebie. Barmani bardzo w porządku.

Wady

W opisie oferty zabrakło informacji odnoście grzyba i wilgoci wraz z nieprzyjemnym zapachem środków przeciwgrzybicznych. Jak na hotel pseudo 5* warunki w pokojach tragiczne. Obsługa hotelu nie widzi problemu. chcąc zmienić pokój zajelo nam to 8h nękania obsługi recepcji..nie wspomnę o daremnej pani pseudo rezydent Ewelinie która jedyne co potrafiła to odbierać ludzi z lotniska bo o rozwianiu problemów nie ma mowy. Z resztą wysłana została już reklamacja do organizatora wycieczki odnośnie warunków i opieki rezydenta


9.6
Natalia Armata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Pozytywnie spędzone 7-dniowe wakacje. Polecam serdecznie !

Zalety

Piękne pokoje, miła obsługa, pyszne jedzenie z dużym wyborem, bardzo dobre drinki, blisko dwie plaże, basen super

Wady

Brak


8.6
Kinga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Rodzina z dziećmi

Byliśmy na wakacjach w pierwszym tygodniu września, pogoda tragedia z 7 dni tylko 2 słoneczne, ostatnie dwa dni pobytu siedzieliśmy w hotelu, bo padało całe dnie, ale to nie wina hotelu przecież, ogólnie hotel bardzo fajny, wszystko było w porządku poza sprzątaniem i jedzeniem. Dopiero jak daliśmy pokojowe napiwek to sprzątają, trzeba było się upominać o to sprzątanie, jedzenie monotonne codziennie takie samo, ostatniego dnia to już prawie nic nie jedliśmy.

Zalety

Położenie bardzo blisko plaży, pokoje przestronne, bardzo ładne, miła i sympatyczna obsługa w większości mówiąca po polsku

Wady

Jedzenie, monotonne, codziennie to samo


10
Piotrek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Para

Super hotel czysto smacznie i blisko morza polecam. I nie czytajcir innych opini pisza bzdury

Zalety

Jedzenie obsluga polozenie pokoje

Wady

Brak


8.0
Amani

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Rodzina z dziećmi

Pogody we wrześniu nie polecam. Na 6 dni tylko 2 były ciepłe i słoneczne. Pozostałe były pochmurne, albo bardzo wietrzne. Hotel z zewnątrz bardzo ładny, w porównaniu do hoteli w okolicy na prawdę robi wrażenie. Pokoje duże i przestronne. Niestety w niektórych pokojach czuć wilgoć i jest grzyb na ścianach. My po kilku dniach, gdy już nie dało się znieść zapachu i widoku grzyba na ścianie wymieniliśmy pokój bez najmniejszego problemu. Po przyjeździe niestety nie udało się tego zrobić, bo był środek nocy, a recepcjonista mówił, że sam bie może zmienić pokoju. Odpuściliśmy. Mimo to uważam, że obsługa była bardzo miła i uczynna. Jedzenie niestety po kiku dniach wydaje się monotonne. Szczególnie śniadania. Kolacja w stylu "la carte" -porażka. Praktycznie te same dania co dla wszystkich tylko lepiej podane. Dzieci miały zamówione frytki, a dostały smażone ziemniaki i kurczaka (niedopieczonego) w sezamie. Dorośli głodni nie chodzili, ale szału nie było. Bliskość plaży to duży atut. Niestety plaża wąska i do połowy mokra, więc przy większej ilości ludzi ciężko było znaleźć miejsce na ręcznik. Pogoda też nam nie dopisała- woda w basenie więc nie zdążyła się nagrzać, zatem zostały nam tylko spacery. Ewidentnie sezon w Primorsku już się zakończył i wiele straganów i sklepów było pozamykanych lub w trakcie likwidacji. Ogólnie polecam ten hotel, raczej w sezonie niż we wrześniu. Sama jednak do Bułgarii raczej się już nie wybiorę.

Zalety

Hotel 5 gwiazdkowy, ale jak na Bulgarię to raczej nasze 3 gwiazdki. Ciesze się, że nie wybraliśmy hotelu o niższym standardzie, bo warunki byłyby słabe.

Wady

Duża wilgoć w pokojach, złe wykończenie łazienek, woda zalewa podłogę i przez tą wilgoć robi się grzyb na ścianach. Monotonne posiłki. Dzieci chodziły wiecznie głodne.


9.6
David

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Pobyt w hotelu cudowny, personel bardzo miły i pomocny. Jedzenie zróżnicowane i bardzo dużo. Przepyszne arbuzy. Lody, granita, owoce... Przekąski: nugetsy, frytki, naleśniki i przepyszna pizza w barze przy ulicy :)

Zalety

Hotel urządzony w nowoczesnym stylu, pokoje duże, czyste z widokiem na morze :) Po Prostu bajka. Położenie hotelu zdecydowanie na plus.

Wady

nie zauważyliśmy


9.0
Grzegorz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Byliśmy w Sierpniu z rodziną w tym hotelu i jesteśmy bardzo zadowoleniu z wizyty w tym miejscu. Hotel bardzo fajny, jedzenie dość zróżnicowane i smaczne tak że coś zawsze można znaleźć dla siebie. Miła obsługa i zdecydowanie bardzo sympatyczny Pan od pizzy i grilla. Na kolacji muzyka na żywo która bardzo fajnie umila W ramach opcji all inclusive bardzo duży wybór drinków, napojów alkoholowych przygotowywanych przez sympatycznego barmana. Dość dużym problemem jest mała ilość leżaków koło hotelu która wiecznie są rezerwowane przez gości hotelu od wczesnego rana lub nawet leżą od wieczora i chcąc iść na basen przy hotelu trzeba wstać wcześnie rano i lecieć wybrać leżak bo później nic nie ma. Miasteczko małe ale przyjemnie i można je szybko zwiedzić na nogach. Ogólnie polecamy hotel i w naszym pokoju nie było żadnego grzyba i pleśni o której inny piszą . Może dlatego że był to pokój na pietrze.

Zalety

Położony blisko plaży Dobre jedzenie Miła obsługa Dużo opcji drinków przy all inclusive - różnorakie alkohole Muzyka na żywo przy kolacji Ładny, duży pokój z ładną łazienką ( 2 piętro) W łazience bardzo duży prysznic i wanna Klimatyzacja w pokoju Duży balkon

Wady

Bardzo słabe sprzątnie ale na to nie przeszkadzało za bardzo BARDZO duży problem z leżakami koło basenu


9.2
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Urzytkowaliśmy pokój na ostatnim piętrze z pięknym widokiem na morze. Pokój bardzo ładnie urządzony w kolaroch bieli i pomarańczy. Posiłki bardzo smaczne aczkolwiek dosyć monotonne. Od poniedziału do piątku kolacje z muzyką na żywo. Hotel czysty a pokoje w miarę sprzątane. Cena jaką zapłaciliśmy za 7 dni pobytu w Primorsku była adekwatna do jakości jaką otrzymaliśmy na miejscu.

Zalety

doskonałe położenie bliskość morza ładnie urządzone pokoje miła obsługa hotelu

Wady

powtarzalność posiłków słabo sprzątane pokoje


7.0
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Do hotelu przyjechaliśmy o godz. 10.00 pokój miał być o godz. 14.00. Dostaliśmy pokój totalnie zagrzybiony! Po interwencji rezydentki p. ANI udało się dostać pokój spełniający oczekiwania. o godz. 18.00. /czas oczekiwania na pokój MASAKRA/ Primorsko rozwija się dopiero i to widać okolica to późny PRL. Ogólnie pobyt /za wyjątkiem 1 dnia/w porządku ale bez fajerwerków. Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, może naciągane 4. Co do jedzenia nie chodziliśmy głodni zawsze coś można było zjeść, codziennie pizza, grill itp.:) obsługuje pan przypominający z bajki Bartolini Bartłomiej herbu Zielona Pietruszka. Recepcjonista w okularach /nie sympatyczny gość/ spożywa alkohol.

Zalety

Duże pokoje, Obsługa za wyjątkiem recepcji i personelu sprzątającego pokoje PERFEKT.

Wady

GRZYB W POKOJACH!, Pokoje NIE SPRZĄTANE!, Zakwaterowanie po godz. 14.00 w praktyce dostaliśmy pokój o godz. 18.00. Stołówka na polu. Personel spożywa alkohol.


10
Katarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Para

Lokalizacja super, bardzo dobrze działające WIFI, blisko plaża, fajne jedzenie, przemiła obsługa :)

Zalety

Blisko plaża, pełen luksus, trzy baseny, smaczne i różnorodne jedzenie, OBSŁUGA!!!


3.6
Kamila

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Byliśmy w tym hotelu na początku sierpnia. Był to Nasz drugi pobyt w Bułgarii - wcześniej byliśmy w 4* hotelu i byliśmy bardzo zadowoleni - więc siłą rzeczy jechaliśmy z nastawieniem, że skoro ten hotel ma 5* to nie będzie najgorzej. Niestety bardzo się rozczarowaliśmy. Nie jesteśmy jakoś zbytnio wymagający co do jedzenia, ale to co zastaliśmy w tym hotelu bardzo Nas zaskoczyło. Restauracja znajduje na powietrzu, a co za tym idzie bez klimatyzacji. Wybór jedzenia jest żaden - to nawet w pewnym momencie było zabawne, 4-5 \"podgrzewaczy\" a w nich zimne \"jedzenie\" - bo z całym szacunkiem to co tam się znajdowało ciężko nazwać jedzeniem. W ramach \"show cooking\" codziennie Pan robił pizze - i to była jedyna rzecz jaką można było tam zjeść ... Na przekąski frytki i nuggetsy z kurczaka bądź ryby - dzięki temu dzieci nie chodziły głodne - po prostu porażka - jedzenie to największy minus tego hotelu. Pokoje ładne, duże, łazienki z prysznicem i wanną - tylko grzyb na suficie i wieczna wilgoć, a z tym niestety wiąże się brzydki zapach w łazience, żeby nie powiedzieć smród. W samych pokojach sporo niedociągnięć, jak odpadająca listwa na podłodze, albo niedziałająca suszarka do włosów - ale z tym można było żyć przez tydzień. Większy problem to serwis sprzątający - mimo pozostawiania napiwków umówmy się, że był słaby, a jak nie mieliśmy drobnych i nie zostawiliśmy pieniędzy to dostaliśmy mniej ręczników i niewywaloną popielniczkę z balkonu. Na podłodze było na tyle brudno, że jak się przeszło na boso to miało się brudne stopy - o balkonie nie wspomnę. Jeśli chodzi o ofertę baru - nie jestem jakoś zbytnio pijąca i jak poprosiłam o jakiegoś drinka i go nie było to jakoś mnie to bardzo nie zabolało (chociaż to dziwne) to już brak lodu do drinków jest dużym minusem. Baseny - są 3 - jeden głęboki - w najpłytszym miejscu ma około 150cm, i dwa płytsze, każdy ze zjeżdżalnią - gł około 60cm. Powiem tak - baseny są ok, gdyby nie to, że wejście do basenu jest po drabince - dla mniejszych dzieci nie do przejścia, a w około mniejszych basenów po prostu jest syf. Jak się okazało z tych 3-ch basenów korzystają goście 3-ch hoteli, a leżaków jest mało - a co za tym idzie wyścig i zajmowanie leżaków po nocy - no po prostu śmieszne. Część osób w ogóle nie zabierała ręczników, aby na drugi dzień mieć leżak - jest ich zwyczajnie za mało. Plaża ładna - wyznaczone miejsca, gdzie można wejść do wody, w innych częściach kamienie (przy większych falach uderzające po kostkach). Niestety brak serwisu plażowego, brak baru i toalety. Co ciekawe pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, która miała miejsce ostatniego dnia pobytu. Transfer na lotnisko mieliśmy zaplanowany na godz. 14:50. Wykwaterowanie o 12. Opuściliśmy pokój, z walizkami usiedliśmy przy recepcji z myślą o tym, że za chwilę pójdziemy na obiad i pojedziemy. Już nie mówię o tym, że nie mieliśmy gdzie tych walizek zostawić (podobno można było to zrobić na recepcji - ale z całym szacunkiem tam po prostu nie było na to miejsca). Otóż okazało się, że obiad już Nam nie przysługuje. Po interwencji gości przyszedł jakiś starszy Pan (chyba manager) i kazał Panu z recepcji poobcinać wszystkim, którzy wyjeżdżali tego dnia bransoletki (nieważne czy wyjeżdżali o 14 czy 18), żeby nie mogli korzystać już z all inclusive!!! No to był już gwóźdź do trumny tego hotelu... ile w tym czasie mogliśmy wypić tej okropnej coli czy wody ??!! Nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją. Podsumowując - zdecydowanie NIE POLECAM tego hotelu!!!

Zalety

Blisko plaży

Wady

Restauracja na powietrzu, koszmarne jedzenie, grzyb na suficie w łazience


9.6
Aneta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Grupa znajomych

Piękny, przestronny, położony nad samym morzem hotel. Pyszne jedzenie, śniadania codziennie praktycznie te same- ale tak wszędzie jest a reszta posiłków urozmaicona :) Obsługa hotelu rewelacja, pokoje czyste i zadbane . Hotel jak najbardziej dla rodzin z dziećmi . Animatorki , place zabaw (nawet przy basenie) .



Zobacz na mapie

Perla Beach Luxury

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.