Opinie o hotelu
Pebbles Resort (ex San Pawl)

7.7
Dobry
25 opinii

4.5

473 opinie

Bardzo fajny, miejski hotel. Pokoje nie za duże ale jest wystarczająco miejsca. Codziennie sprzątane. Nie było problemu ze zmianą pokoju kiedy pierwszy był tuż nad pralnią i było w nim głośno. Bardzo dobre jedzenie.

Hotel komfortowy, wszystko na wysokim poziomie, dogodna lokalizacja, blisko promenady nad morzem .Bardzo pomocy, profesjonalny personel, gotowy rozwiązać każdy kłopot .Bardzo dobra kuchnia, świetne obiadokolacje , piękna restauracja.

Bardzo dobry hotel jako baza wypadowa, położony blisko wszelkich atrakcji.

Pobyt w hotelu był przyjemny, obsługa bardzo uprzejma, kawa, herbata, śmietanki, cukier na bieżąco uzupełniane, czajnik w pokoju. Pokój niezbyt obszerny, ale ładnie urządzony. Drobne niedoskonałości na basenie- woda początkowo gorąca!!!, później obniżono temperaturę; łazienki będące jednocześnie przebieralniami niezbyt zadbane, zardzewiałe zamki.

Hotel bardzo ładny, sprzątany codziennie, bardzo czysty.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

700 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15379
Nazwa  Pebbles Resort (ex San Pawl)
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / Bugibba
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie sauna, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, rowery, golf, parking

Nasi klienci docenili

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

check

Błękitna Grota, niesamowite jaskinie z lazurową wodą

check

Megalityczne świątynie starsze niż piramidy

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.7
Dobry
25 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.9
Hotel
7.5
Położenie
8.3
Pokoje
7.5
Wyżywienie
7.8
Atrakcje dla dzieci
6.2
Sport i rozrywka
8.6

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Jakość noclegu

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 25 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.7
Anita

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Listopad 2024
50+

Bardzo fajny, miejski hotel. Pokoje nie za duże ale jest wystarczająco miejsca. Codziennie sprzątane. Nie było problemu ze zmianą pokoju kiedy pierwszy był tuż nad pralnią i było w nim głośno. Bardzo dobre jedzenie.

Zalety

Blisko do przystanku autobusowego i do morza. W pobliżu dużo sklepów.


8.3
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Grupa znajomych

Hotel komfortowy, wszystko na wysokim poziomie, dogodna lokalizacja, blisko promenady nad morzem .Bardzo pomocy, profesjonalny personel, gotowy rozwiązać każdy kłopot .Bardzo dobra kuchnia, świetne obiadokolacje , piękna restauracja.

Zalety

czystość, komfort, życzliwy, uśmiechnięty personel,lokalizacja, pyszne jedzenie.

Wady

Nie ma wad :) Jakby poszukać to śniadania mogłyby być bardziej urozmaicone ( tak jak np.obiadokolacje ) . Jeśli chcecie mieć cichy pokój , wybierajcie z widokiem na miasto ( nie na basen, tam jest dość głośno, obok jest też hotelowy bar ). Basen zewnętrzny mógłby być podgrzewany :)


9.0
Katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Rodzina z dziećmi

Bardzo dobry hotel jako baza wypadowa, położony blisko wszelkich atrakcji.

Zalety

Duże i czyste pokoje. Przemiła obsługa hotelowa. Smaczne śniadania i obiadokolacje.


7.0
Lilianna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Para

Pobyt w hotelu był przyjemny, obsługa bardzo uprzejma, kawa, herbata, śmietanki, cukier na bieżąco uzupełniane, czajnik w pokoju. Pokój niezbyt obszerny, ale ładnie urządzony. Drobne niedoskonałości na basenie- woda początkowo gorąca!!!, później obniżono temperaturę; łazienki będące jednocześnie przebieralniami niezbyt zadbane, zardzewiałe zamki.

Zalety

Ładne lobby, bardzo dobre jedzenie, szczególnie zupy i regionalne ryby, owoce morza itd. Obecność basenu. Lokalizacja. Obsługa.

Wady

Zaniedbany basen, nie do końca posprzątany pokój.


10
Igor

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2024
Para

Hotel bardzo ładny, sprzątany codziennie, bardzo czysty.

Zalety

Kryty basen, miła obsługa, czystość, blisko morza, dobra lokalizacja


8.7
Katarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2023
Para

Swietny czas, hotel przepiekny, obsługa przemiła. Pokoj piekny, czysto

Zalety

Bardzo ladnie duzo zieleni/prawdziwiej i sztucznej. Swietna obsługa, pomocna i serdeczna, lokalizująca genialna. 3min do morza

Wady

Śmierdząca woda w jacuzzi, to samo codziennie na sniadanie


8.6
Gosia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2023
50+

Hotel czysty, wyremontowany. Pokoje nie za duże, ale wystarczające. Codziennie sprzątany, zestaw do kawy i herbaty, lodówka,sejf, zestaw kosmetyków.

Zalety

Czystość, wystrój, obsługa.

Wady

Jedynym minusem jest usytuowanie hotelu, w środku dzielnicy St.Paulis Bay. Można trafić na niezbyt ciekawy widok z okna , na starą zabudowę mieszkalną. Jednak na Malcie więcej się zwiedza niż siedzi na małym balkoniku😁


9.6
Paula

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2023
Para

Super hotel. Jedzenie smaczne, świeże duży wybór. Pokoje i cały hotel czysty, super basen wewnętrzny z jaccuzie. Obsługa uprzejma. Bardzo dobra lokalizacja blisko do morza i do przystanku autobusowego


9.4
Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Grupa znajomych

Hotel w bardzo dogodnym miejscu jeśli chodzi o komunikację publiczną. Proste, czyste pokoje (łóżko, szafa, biurko, tv, tel, sejf,, duże lustro, alebalkon, łazienka) na krótki pobyt niczego więcej nam nie potrzeba

Zalety

Blisko do przystanków, co sprawia że jest świetną bazą wypadową na Maltę. Codziennie czyste ręczniki i sprzątanie pokoju. Klimatyzacja w pokojach.

Wady

Monotonne śniadania, brak wi-fi w pokojach


7.8
Kacpruss

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2016
Rodzina z dziećmi

Byliśmy w kwietniu a więc przed sezonem. Pogoda idealna do wycieczek. Woda zarówno w zewnętrznym basenie jak i w morzu zimna (taki polski bałtyk:). Mogę ocenić tylko hotel, bo czas wolny sami sobie zorganizowaliśmy (z rezydentem był kontakt telefoniczny). Na Malcie komunikacja autobusowa jest dobrze rozwinięta. Właściwie wszędzie da się dojechać. Hotel blisko głównego przystanku. Do piaszczystych plaż na zachodnim wybrzeżu jedzie się 10 min.

Zalety

Idealne położenie dla osób chcących podróżować po wyspie (blisko węzła komunikacyjnego), ogólnie czysto, posiłki urozmaicone i co najważniejsze smaczne. Jadalnia trochę mała w \"szczycie\" brakowało miejsca. W hotelu wewnętrzny basen

Wady

Dla jednych wada dla innych zaleta. Hotel położony w zwartej zabudowie miejskiej.


2.6
DOROTA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2016
Para

Hotel San Pawl to zaniedbany i brudny budynek -tylko fasada ok. Pokoje przydzielane dla turystów z biura Exim - ciasne ,zniszczone wyposażenie z widokiem na boczną ,ciasną i śmierdzącą ulicę, gdzie rano śmieciara wywozi śmieci - smród. Po dopłacie można zostać przeniesionym do pokoju z widokiem na basen. Basen zewnętrzny mały ,na leżaki leci kurz i cement , ponieważ remontują przy turystach jakieś pomieszczenia,Basen wewnętrzny -masakra,na kiedyś niebieskich kafelkach -żółty osad z brudu i dziwny zapach wody oprócz chloru jakby zapach szamba.Generalnie brud i niedbalstwo. Nawet 1 gwiazdki nie powinien dostać.Wyjazd wykupiony prze Exim - tylko opcja HB,a w hotelu jest również opcja All ,dlaczego Exim nie sprzedaje opcji all,a na miejscu dopłata aż 30 euro za osobę na dzień .Rezydentka fatalna- jakby jej nie było, ma wszystko gdzieś. Pojawiła się raz na może 15 minut. Telefonów nie odbiera, nawet robi problem żeby zarezerwować wycieczkę.Pierwszy raz spotkałam się z taką rezydentką i całkowitym brakiem zainteresowania z jej strony turystami. Malta ładna jest co zwiedzać ,brak plaż. Warto pojechać i pozwiedzać ,ale nie z Exim !!! nie do tego hotelu!!! Rezydentka - zero!!!!!

Zalety

brak zalet

Wady

brudny,zaniedbany, wycieczka z biurem Exim- pokój z widokiem na ciasną ulicę ,smród


4.4
sp

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2016
Para

Hotel na 3 , ale Malta jest tak piękna , ze nie warto siedzieć w hotelu . I tez tak zrobiliśmy . Spod hotelu odjeżdżają autobusy w każdą stronę i mając podstawy angielskiego można wszędzie dojechać miejskimi środkami komunikacji. polecam

Zalety

dobre położenie

Wady

pokoje jak w internacie , łazienka też


3.0
j

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2015
50+

w celu uzyskania informacji o transferze do hotelu trzeba było zadzwonić, w celu potwierdzenia godziny transferu powrotnego też. Rezydent nie pofatygował się do hotelu. Spotknanie z rezydentem ustalone 24 h po przylocie w środku dnia. W hotelu wraz z kluczami odebraliśmy kopertę z ofertmi wycieczkowymi dwóch miejscowych biur, co nie zachęciło do spotkania z rezydentem. Ale Malta w listopadzie piękna, słoneczna i jest co oglądać.

Zalety

blisko morza, blisko komunikacji

Wady

pokoje brudne, jedzenie monotonne, bardzo ograniczony wybór


6.4
Prywatnie przez portal Trivago

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2015
Para

Hotel fajny jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Dobre jedzenie, śniadania typowo angielskie,miła obsługa i czyste pokoje.

Zalety

Czystość ,położenie

Wady

Małe pokoje, i małe balkony.


7.8
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2011

pokój był bez klimatyzacji i lodówki a w tamtym klimacie /we wrześniu temp. ok. 40 stopni w dzień a w nocy nie spadała poniżej 26 stopni/trudno bez tego wytrzymać i to 2 tyg, ale wyspa piękna i interesująca, warta ponownego odwiedzenia


9.6
mm

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2011
Para

Hotel rewelacja, każdemu kto chce spędzić miło czas polecam to miejsce. Pokoje czyste, obsługa super. Na pewno jeszcze tam wrócę.


8.8
Halina Makarewicz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2011
Para

Pobyt na Malcie uważam za bardzo udany. Hotel spełniał moje oczekiwania. Wyżywienie bardzo dobre, restauracja klimatyzowana, obsługa w restauracji bardzo sprawna, nie było kolejek. Przyjemnie było tam spożywać posiłki bardzo urozmaicone i smaczne. W hotelu przy barze na świezym powietrzu odbywały sie koncerty muzyczne na żywo w trakcie których mozna tańczyć jak i spotkać się ze znajomymi przy winie lub innych trunkach, a jak ktos zgłodniał to mozna zjeść doskonałą pizzę z hotelowej pizzerii. Gorąco polecam pobyt w tym hotelu.


5.6
magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2011
Para

Hotel dla angielskich emerytów.Śniadania przez 14 dni non stop takie same(bekon,fasola,coś jajecznico podobnego,jajka sadzone, jajka na twardo etc.)W hotelu liczyli sie tylko angole, obsługa tylko im mówiła \\\"dzień dobry\\\", a szef kelnerów ze stołówki to już lekka przesada ze swoim włazidup... w stosunku do nich.W pokojach nie ma moskitier w oknach i przez 14 dni toczyła się co noc mordercza walka z komarami,których w pokoju było chyba ze 30 szt.


7.8
MM

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2010
Para

Uciążliwe jest wieczorne, bardzo głośne granie przy basenie do godz. 23.30. Poza tym ok.


7.0
Aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2009
Rodzina z dziećmi

To były tygodniowe wakacje z naszym 1,5 rocznym sykiem. Jedzenie wyjątkowo smaczne, przygotowali też fotelik dla dziecka i łóżeczko. Pokój adekwatny do ceny, bez luksusów. 3 minuty do przystanku autobusowego, skąd można było dojechać w każde miejsce wyspy. Ponieważ lubimy zwiedzać, to duży plus za lokalizację. Minusem dla nas było to, że co dzień były organizowane do 23:30 wieczorki z muzyką na żywo i nie dało się zasnąć przed 23:30. Obsługa hotelu - super, bardzo mili, bardzo uczynni. Mąż zostawił kurtkę i przesłali nam ją do Polski. Gdyby ktoś chciał się dowiedzieć czegoś więcej, to można do mnie napisać. Pozdrawiam!


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Pebbles Resort (ex San Pawl)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.