Opinie o hotelu
Panorama

5.1
Średni
6 opinii

Hotel świetny. Jedzenie bardzo dobre i picie (wino I sok z aloesu). Bardzo miła obsługa znająca język polski i rosyjski. Bardzo blisko morza i gor.

Byliśmy w tym hotelu tydzień pobytowo. 6 Polaków.Traktowani bardzo serdecznie. Pyszne jedzenie robione przez bardzo miłe panie pracujące długo i gotujące po grużińsku też. Dostęp do napoi alkoholowych i bezalkoholowych bez żadnych opłat. Leżaki rozkladane natychmiast gdy pojawiliśmy się na plaży.Bardzo ładny pokój 505.Wszystko cacy. Brakowało nam czajnika w pokoju i zup mlecznych na śniadanie.Reszta wszystko naprawdę super. Blisko na lokalny targ.Warto jechać do Batumi wieczorem.Pięknie oswietlone. Tani transport busikami.3 Lary w każdą stronę. Trzeba się odważyć i pozwiedzać samemu. Dużo taniej niż przez biuro bo zdzierają strasznie po prostu. Ceny mniej więcej jak w Polsce. Polecam gorąco hotel Panorama.

Omijać ten brudny hotel. Właściciel nic nie robi tylko zbiera pieniądze A biuro RAINBOW nie powinno go promować

Ilu bywalców, tyle opinii i każda inna Fakty -brak serwisu sprzątającego Znalazłem kantorek, gdzie była pościel , papier miotły i sam sobie ogarnąłem temat Korona mi nie spadła, miałem czysto Jedzenie smaczne Nikt głodny nie chodzi Mieliśmy chaczapuri chinkali i inne przesmaki Je się to co kuchnia daje i nie marnuje się tyle jedzenia, co w innych hotelach przy wresji all. Czacza, wino woda i soki ile kto chce Nie każdemu smakuje, ale stoi i można korzystać Tam jest wersja all soft i trzeba to odróżnić od typowego all . Obsługa recepcji leży na kanapach i to jest fakt Skoro mają zgodę szefostwa, to po co wkurzać się na nich Szkoda czasu .W wc ciągle coś kapało na podłogę, zgłosiłem, zero reakcji Szkoda nerwów Hotel typu studnia z windą Blisko morze Darmowe leżaki na plaży Plaża kamienista z czarnym piaskiem Lepsza niż te w Batumi, które widziałem Blisko promenada, na której brak nocnego życia Chyba przez pandemię Dlatego chodziliśmy do barów z muzyką na żywo na tańce .2 razy integrowaliśmy się z innymi mieszkańcami hotelu przy czaczy i było fajnie a nawet bardzo fajnie???? Panie z kuchni patrzą z życzliwością na gości. Lubią kiedy gościom smakuje Pytały na co mamy ochotę i to nam robiły Widziałem jak ludzie żegnali się z kucharkami i dziękowali im No gdzie tak się zdarza? Tylko w tych kameralnych hotelikach Za te pieniądze hotel jest całkiem ok My byliśmy po objazdówce Gruzji i nie żałujemy wyboru Inni wybrali 5*w Batumi i kiedy przejechali po nas w dniu wyjazdu, szczerze nam zazdrościli Żegnała nas obsługa i personel hotelu A ilu ludzi poznaliśmy w hotelu? Jakie robiliśmy tam tańce i zabawy?! Nie jest to hotel dla lubiących luksus zwłaszcza, kiedy się zapłaciło za 3*Uwaga tam na pogodę W sierpniu dużo pada, nawet przez kilka dni z rzędu Ja tak miałem! Ogólnie to Gruzja jest bardzo ładna, biedna ale bogata sercemWidziałem cudne rzeczy i bardzo biedne Krowy na ulicach w centrum miast, to codzienność. Trzeba to brać na miękko!

Generalnie jeśli chodzi o położenie hotelu, to jest całkiem dobre - blisko plaży, w mniejszym miasteczku, gdzie nie ma takiego tłoku. Niestety obsługa hotelowa jest po prostu poniżej oczekiwań. Nikt nie mówi po angielsku, nawet młodzi ludzie. Na jadalni nie jest dokładane jedzenie - obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy" i już godzinę po śniadaniu niestety trzeba się zadowolić resztkami. Jedzenie jest monotonne, codziennie to samo, choć smaczne. Mały wybór. Kiedyś przez cały dzień nie było mleka do kawy, pani z kuchni tylko wzruszyła ramionami. Pierwszego dnia zgłosiliśmy usterkę w łazience - do naszego wyjazdu nikt jej nie naprawił. Ogólnie - obsługa traktuje gości jak intruzów.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 329 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT24788
Nazwa  Panorama
Miejsce  Gruzja / Adżaria / Kobuleti
Udogodnienia  dostęp do internetu, golf, bez paszportu, city break

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.1
Średni
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.5
Hotel
4.2
Położenie
6.7
Pokoje
5.2
Wyżywienie
5.8
Atrakcje dla dzieci
6.0
Sport i rozrywka
6.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.1
10
Jakub

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Singiel

Hotel świetny. Jedzenie bardzo dobre i picie (wino I sok z aloesu). Bardzo miła obsługa znająca język polski i rosyjski. Bardzo blisko morza i gor.

Zalety

Bardzo dobry jedzenie. Okoliica. Super obsługa. Plaża z czarnym piaskiem w pobliżu

Wady

Brak


7.1
renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
Para

Byliśmy w tym hotelu tydzień pobytowo. 6 Polaków.Traktowani bardzo serdecznie. Pyszne jedzenie robione przez bardzo miłe panie pracujące długo i gotujące po grużińsku też. Dostęp do napoi alkoholowych i bezalkoholowych bez żadnych opłat. Leżaki rozkladane natychmiast gdy pojawiliśmy się na plaży.Bardzo ładny pokój 505.Wszystko cacy. Brakowało nam czajnika w pokoju i zup mlecznych na śniadanie.Reszta wszystko naprawdę super. Blisko na lokalny targ.Warto jechać do Batumi wieczorem.Pięknie oswietlone. Tani transport busikami.3 Lary w każdą stronę. Trzeba się odważyć i pozwiedzać samemu. Dużo taniej niż przez biuro bo zdzierają strasznie po prostu. Ceny mniej więcej jak w Polsce. Polecam gorąco hotel Panorama.

Zalety

wszędzie blisko

Wady

nie dla małych dzieci. brak infrastruktury


2.2
Alicja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2021
Grupa znajomych

Omijać ten brudny hotel. Właściciel nic nie robi tylko zbiera pieniądze A biuro RAINBOW nie powinno go promować

Zalety

Połozenie blisko kamienistej plazy

Wady

Brud,brak zmywarek do naczyń susząca sie pościel na poręczach


3.8
Mietek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Para

Ilu bywalców, tyle opinii i każda inna Fakty -brak serwisu sprzątającego Znalazłem kantorek, gdzie była pościel , papier miotły i sam sobie ogarnąłem temat Korona mi nie spadła, miałem czysto Jedzenie smaczne Nikt głodny nie chodzi Mieliśmy chaczapuri chinkali i inne przesmaki Je się to co kuchnia daje i nie marnuje się tyle jedzenia, co w innych hotelach przy wresji all. Czacza, wino woda i soki ile kto chce Nie każdemu smakuje, ale stoi i można korzystać Tam jest wersja all soft i trzeba to odróżnić od typowego all . Obsługa recepcji leży na kanapach i to jest fakt Skoro mają zgodę szefostwa, to po co wkurzać się na nich Szkoda czasu .W wc ciągle coś kapało na podłogę, zgłosiłem, zero reakcji Szkoda nerwów Hotel typu studnia z windą Blisko morze Darmowe leżaki na plaży Plaża kamienista z czarnym piaskiem Lepsza niż te w Batumi, które widziałem Blisko promenada, na której brak nocnego życia Chyba przez pandemię Dlatego chodziliśmy do barów z muzyką na żywo na tańce .2 razy integrowaliśmy się z innymi mieszkańcami hotelu przy czaczy i było fajnie a nawet bardzo fajnie???? Panie z kuchni patrzą z życzliwością na gości. Lubią kiedy gościom smakuje Pytały na co mamy ochotę i to nam robiły Widziałem jak ludzie żegnali się z kucharkami i dziękowali im No gdzie tak się zdarza? Tylko w tych kameralnych hotelikach Za te pieniądze hotel jest całkiem ok My byliśmy po objazdówce Gruzji i nie żałujemy wyboru Inni wybrali 5*w Batumi i kiedy przejechali po nas w dniu wyjazdu, szczerze nam zazdrościli Żegnała nas obsługa i personel hotelu A ilu ludzi poznaliśmy w hotelu? Jakie robiliśmy tam tańce i zabawy?! Nie jest to hotel dla lubiących luksus zwłaszcza, kiedy się zapłaciło za 3*Uwaga tam na pogodę W sierpniu dużo pada, nawet przez kilka dni z rzędu Ja tak miałem! Ogólnie to Gruzja jest bardzo ładna, biedna ale bogata sercemWidziałem cudne rzeczy i bardzo biedne Krowy na ulicach w centrum miast, to codzienność. Trzeba to brać na miękko!

Zalety

Blusko plaży, darmowe leżki, spokój, blisko centrum.

Wady

Niewielkie.


4.6
Milena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2014
Rodzina z dziećmi

Generalnie jeśli chodzi o położenie hotelu, to jest całkiem dobre - blisko plaży, w mniejszym miasteczku, gdzie nie ma takiego tłoku. Niestety obsługa hotelowa jest po prostu poniżej oczekiwań. Nikt nie mówi po angielsku, nawet młodzi ludzie. Na jadalni nie jest dokładane jedzenie - obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy" i już godzinę po śniadaniu niestety trzeba się zadowolić resztkami. Jedzenie jest monotonne, codziennie to samo, choć smaczne. Mały wybór. Kiedyś przez cały dzień nie było mleka do kawy, pani z kuchni tylko wzruszyła ramionami. Pierwszego dnia zgłosiliśmy usterkę w łazience - do naszego wyjazdu nikt jej nie naprawił. Ogólnie - obsługa traktuje gości jak intruzów.

Zalety

Położony blisko morza.

Wady

Niemiła obsługa, zwłaszcza na jadalni. Nikt nie porozumiewa się w języku angielskim. Zgłaszane usterki w pokoju nie są naprawione.


3.0
Basia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2014
Para

Nie polecam z uwagi na brak profesjonalizmu w obsłudze gosci, brud w stołówce, hałasy -hotel nie przestrzega ciszy nocnej, znajomi obsługi koczujacy w lobby hotelowym wrzeszczą do póznych godzin nocnych, poza tym w hotelu zakwaterowani są uczestnicy gruzinskich obozów młodziezowych.Wychowawcy nie panują nad młodzieżą, nie reagują na wybryki.Młodzież demoluje pokoje, psuje windę poprzez zabawy przyciskami, kilkakrotnie w ciągu dnia winda była przez to unieruchomiona.Po wyjezdzie młodziezy zniszczone pokoje były przyznawane turystom z Polski....Skandal!

Zalety

Jedynie połozenie ,nad samym morzem.

Wady

Hotel dla mało wymagajacych klientów,brak profesjonalizmu dotyczacego obsługi gosci.Obsługa palaca papierosy nawet w małej windzie, czy stołówce.Słabe, mało urozmaicone jedzenie,pokoje zalezy jak się trafi, połozone na gornych piętrach bardzo dobre, nizej ciemne norki z widokiem na mur sasiednich budynków.Niektóre pokoje zdemolowane( zniszczone, pourywane haczyk w łazience, brak zasłon prysznicowych, wyrwane drzwi od szafek, rozpadajace się łózka - wyrwane kołki mocujace poszczególne elementy.)Obsługa hotelowa nieprofesjonalna,sprawiajaca wrazenie, ze jest na wakacjach bardziej dbajaca o swoje rodziny i znajomych tłumnie koczujace w hotelu niż gosci.Stołówka brudna, obrusy poplamione, ani razu nie zmieniane przez tydzień.Zdarzaja się kradzieże w hotelu,plądrowanie bagazu pozostawionego w tak zwanej przechowalni(ukradziono mi komórkę), która nie jest zamykana, jest pokojem socjalnym obsługi hotelu.W hotelu zakwaterowana była młodzież, hałas do poznych godzin nocnych,odczuwalny szczególnie przez osoby zamieszkujace na dolnych piętrach.



Zobacz na mapie

Panorama

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.